Ja. Hij heeft zijn mogelijkheden om gezellig mee te posten ernstig misbruikt en ik wil dan ook dat jij deze inperkt.quote:
Goed zo.quote:Op maandag 23 december 2013 16:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal geen grapjes meer maken over Scarlett haar uitermate forse oren.
Voor dit soort mensen moet er een digitale schandpaal zijn. Heb deze al eens geopend maar volgens de Moderators was daar geen plek voor op FOK! Misschien was ik iets te vooruitstrevend.quote:Op maandag 23 december 2013 16:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja. Hij heeft zijn mogelijkheden om gezellig mee te posten ernstig misbruikt en ik wil dan ook dat jij deze inperkt.
op dit moment heb ik even ergere dingen aan mijn kop, maar ik kom hier op terugquote:Op maandag 23 december 2013 16:35 schreef Dven het volgende:
Volgens mij vindt Adames mij niet aardig
quote:
quote:
Ik zal hem vriendelijk doch streng toespreken. En vervolgens voor 3 jaar laten bannen. Ok?quote:Op maandag 23 december 2013 16:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja. Hij heeft zijn mogelijkheden om gezellig mee te posten ernstig misbruikt en ik wil dan ook dat jij deze inperkt.
Er kan niets ergers aan jouw kop zijn dan jouw kop zelf.quote:Op maandag 23 december 2013 16:36 schreef Adames het volgende:
[..]
op dit moment heb ik even ergere dingen aan mijn kop, maar ik kom hier op terug
Waarvan maximaal 1 maand voorwaardelijkquote:Op maandag 23 december 2013 16:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zal hem vriendelijk doch streng toespreken. En vervolgens voor 3 jaar laten bannen. Ok?
Dat lijkt me redelijk. Bedankt Rajaquote:Op maandag 23 december 2013 16:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zal hem vriendelijk doch streng toespreken. En vervolgens voor 3 jaar laten bannen. Ok?
matigquote:Op maandag 23 december 2013 16:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Er kan niets ergers aan jouw kop zijn dan jouw kop zelf.
Ik wens mensen niet openlijk een ban toe.quote:Op maandag 23 december 2013 16:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nie te snel oordelen. Je protegé Doublepain was aanwezig op het moment suprêmequote:Op maandag 23 december 2013 16:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar via DM gelukkig wel.quote:Op maandag 23 december 2013 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wens mensen niet openlijk een ban toe.
Is inderdaad matig, goed dat je het zelf ook ziet.quote:
Jij ben evengoed mijn protegé. Wat heb jij gedaan om het kwaad te stoppen?quote:Op maandag 23 december 2013 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nie te snel oordelen. Je protegé Doublepain was aanwezig op het moment suprême
Hij deed niets en keek stil toe.quote:Op maandag 23 december 2013 16:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij ben evengoed mijn protegé. Wat heb jij gedaan om het kwaad te stoppen?
twitter:Koning_Hans twitterde op maandag 23-12-2013 om 16:07:35In verband met 'Clean this shit up' doneer ik mijn stront van de HELE week aan #SR13. reageer retweet
kom nou stijn, laat hem erbuitenquote:Op maandag 23 december 2013 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij deed niets en keek stil toe.
quote:Op maandag 23 december 2013 16:40 schreef Typisch het volgende:
twitter:Koning_Hans twitterde op maandag 23-12-2013 om 16:07:35In verband met 'Clean this shit up' doneer ik mijn stront van de HELE week aan #SR13. reageer retweet
Ok, konijn krijgt ook straf.quote:Op maandag 23 december 2013 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij deed niets en keek stil toe.
Ik heb Knut een belofte gedaan niet te hunten. Ik voelde mij al vies genoegquote:Op maandag 23 december 2013 16:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij ben evengoed mijn protegé. Wat heb jij gedaan om het kwaad te stoppen?
Dit is waar.quote:Op maandag 23 december 2013 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Knut een belofte gedaan niet te hunten. Ik voelde mij al vies genoeg
Hmm, ok. Dat is een goed gebaar. Je staat nog steeds op mijn nominatielijst.quote:Op maandag 23 december 2013 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Knut een belofte gedaan niet te hunten. Ik voelde mij al vies genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |