abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134590132
quote:
'Niemand pakt de regie bij vechtscheiding'

Er zijn te veel hulpverleners en instanties betrokken bij een vechtscheidingsproces. Niemand pakt de regie, concludeert Esther Kelder, de vriendin van de vader van de vermoorde broertjes Ruben en Julian. Daarom is het nodig dat iemand het mandaat heeft om knopen door te hakken. Ook zouden beide ouders psychisch moeten worden onderzocht.

'Instanties moeten de versplintering aan informatie voorkomen. Er is vaak sprake van een tunnelvisie. Rechtszaken worden vaak niet meegewogen, maar zijn wel van invloed op een vechtscheiding.'

Melden bij het Advies- en Meldpunt Kindermishandeling (AMK) is te vrijblijvend. Het meldpunt onderzocht niet waarom Iris (de ex van Jeroen, red.) hulpverleners steeds meldingen liet doen, omdat het 'niet aan waarheidsvinding doet'.

Ook is de positie van vaders en moeders in het proces niet gelijkwaardig. Er is weinig aandacht voor de nieuwe situatie van gescheiden partners. Instanties zetten de ervaring van nieuwe partners buitenspel in hun beoordeling. 'Hulpverleners moeten kijken hoe ouders met de kinderen omgaan. Kijk naar de motieven bij beschuldigingen. Als ik als moeder wil dat mijn ex zijn kinderen niet meer mag zien, kom ik een eind. Gun dat ze het bij de andere ouder ook leuk hebben.'

De Inspectie voor de Jeugdzorg erkent dat instanties te weinig middelen hebben om in scheidingszaken een impasse te doorbreken.

Moddergooien
Haar vriend Jeroen Denis vermoedde dat zijn ex een bewuste tactiek van moddergooien toepaste om instanties aan haar kant te krijgen. Afgelopen mei pleegde hij zelfmoord nadat hij zijn zoontjes (9 en 7 jaar oud) van het leven had beroofd. De lichamen van Ruben en Julian werden 2 weken na hun vermissing gevonden in een duiker in een sloot in Cothen.

Voor één keer doet Esther haar verhaal, gesteund door een map vol documenten en mails. 'Jeroen was mijn maatje. We maakten lol en bespraken veel. Daarom is het zo gek dat dit is gebeurd, zonder dat ik het wist. Ik kan er nog steeds boos om worden. Was er écht geen andere oplossing?'

'Jeroen is tot het uiterste gedreven. Hij zag geen uitweg meer. Hij stond met zijn rug tegen de muur, was murw gebeukt. In zijn wanhoop heeft hij een keus gemaakt.'

[ Bericht 94% gewijzigd door Specularium op 23-12-2013 00:53:10 ]
pi_134590216
tl;dr
samenvatting? Niemand gaat 4 a4tjes hierover lezen, echt niet.
pi_134590236
Die bron.. :'(
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 23 december 2013 @ 00:36:50 #4
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_134590417
quote:
Lees Meer: http://www.antibjz.nl/pag(...)-r3653#ixzz2oFY5lPf2
Dit was nog niet lang genoeg wilde je zeggen?
pi_134590596
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:30 schreef WeezerButler het volgende:
Esther weet dan niet dat Jeroen allang op de hoogte is van het oordeel. Op 15 april vervliegt zijn hoop met een telefonische mededeling van de raad. Om Ruben en Julian rust en stabiliteit te geven, worden ze een jaar onder toezicht gesteld van Jeugdzorg. De hoofdverblijfplaats is bij de moeder, omdat de afstand tussen Zeist en Vleuten 'te groot' is. Jeroen krijgt de kinderen om het weekend, maar alleen als de kinderen van Esther er niet zijn.
Nette uitspraak als je het mij vraagt.
Rust is ook belangrijk voor kinderen en als er een nieuwe vriendin is ook nog eens met kinderen en een vechtscheiding geeft dat weinig rust..
pi_134590778
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:33 schreef capricia het volgende:
Die bron.. :'(
Dit dus. Ik snap dat BJZ soms erg dom bezig is, maar dit is toch wel een heel slechte bron. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 23 december 2013 @ 00:44:38 #7
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_134590812
Godver, wat is dit toch een trieste zaak. ;( Ik heb ook een soort (ja ik weet het, je mag je kinderen ten alle tijden niet vermoorden) van medelijden met die Jeroen. Er zijn alleen maar slachtoffers in deze zaak. Ik vond die reactie van die moeder ook wel kenmerkend: 'Het is over, jij hebt gewonnen.' Net alsof het een of ander spelletje was. :r
pi_134590852
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:30 schreef WeezerButler het volgende:
Een douche-incident (januari 2013), in het bijzijn van Esther, lijkt het tij te keren in zijn nadeel. De vier kinderen spelen in Vleuten met een racebaan. Ruben treitert, en Jeroen brengt hem naar zijn kamer. Als hij niet kalmeert, zet hij hem zonder kleren onder een warme douche, omdat hij als fysiotherapeut weet

dat andere prikkels hem uit zijn driftbui kunnen krijgen.
Als de moeder het verhaal van Ruben hoort, belt ze niet Jeroen, maar doet direct met Ruben aangifte bij de politie en meldt het bij Jeugdzorg. Jeroen weet van niets. 4 dagen later, tijdens een gesprek tussen Jeroen, zijn ex en Jeugdzorg, zwijgt iedereen over de aangifte uit angst voor een oplaaiende ruzie. Pas later hoort hij van de ambulante spoedhulp dat er een aangifte ligt.

Esther: ,,Hij was helemaal overstuur en intens verdrietig. Ze had wéér een stok gevonden om hem te slaan.
Dat doe je toch ook niet om een beetje ruzie om een racebaan.
dat is gewoon echt het vernederen van je kind. En dan ook nog de ex de schuld geven van alles :')
pi_134590872
Tja.. Stuitend verhaal. Was ook wel bekend dat die moeder een grote rol in alles gespeeld heeft. Helaas werkt het zo in Nederland, een man heeft geen rechten maar moet gewoon dokken.
pi_134590896
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
tl;dr
Ik heb alles gelezen :P
pi_134590962
quote:
2s.gif Op maandag 23 december 2013 00:40 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Nette uitspraak als je het mij vraagt.
Rust is ook belangrijk voor kinderen en als er een nieuwe vriendin is ook nog eens met kinderen en een vechtscheiding geeft dat weinig rust..
Nette uitspraak :')
Dus als een vrouw maar zorgt voor een vechtscheiding krijgt ze de kinderen?
pi_134591016
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 00:46 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Ik heb alles gelezen :P
Echt doorzettingsvermogen
pi_134591037
quote:
2s.gif Op maandag 23 december 2013 00:45 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

dat is gewoon echt het vernederen van je kind. En dan ook nog de ex de schuld geven van alles :')
Je hebt het over een 9-jarig kind :')
Die moeder doet ALLES om hem het leven zuur te maken, maar toch verdedig je haar. :')
Feministen :') ___! Groter tuig bestaat niet
pi_134591079
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 00:47 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Nette uitspraak :')
Dus als een vrouw maar zorgt voor een vechtscheiding krijgt ze de kinderen?
Er staat helemaal niet dat zij de kinderen krijgt. er is gewoon nog een omgangsregeling.
Het is niet zo dat hij de kinderen niet meer te zien zou krijgen.
en ja dat vind ik na dit alles voor jeugdzorg en alle betrokkenen een nette uitspraak.

Ook onder toezichtstellen kan heel veel dingen duidelijk maken zeker als de moeder echt liegt kan de vader zo zijn gelijk wel laten zien.
pi_134591104
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 00:48 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Die moeder doet ALLES om hem het leven zuur te maken, maar toch verdedig je haar. :')
Nee, jij komt lekker neutraal over.. :')
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_134591109
quote:
2s.gif Op maandag 23 december 2013 00:49 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Er staat helemaal niet dat zij de kinderen krijgt. er is gewoon nog een omgangsregeling.
Het is niet zo dat hij de kinderen niet meer te zien zou krijgen.
en ja dat vind ik na dit alles voor jeugdzorg en alle betrokkenen een nette uitspraak.

Ook onder toezichtstellen kan heel veel dingen duidelijk maken zeker als de moeder echt liegt kan de vader zo zijn gelijk wel laten zien.
Waarom is de omgangsregeling niet andersom dan? Zij krijgt wel degelijk de kinderen m.u.v. enkele weekenden
pi_134591167
De afstand. Dat staat er ook duidelijk in.
pi_134591168
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 00:49 schreef capricia het volgende:

[..]

Nee, jij komt lekker neutraal over.. :')
Ik vind het gewoon ronduit vreemd dat in NL de vrouw standaard de kinderen krijgt en de man kan werken en dokken en met mazzel 1 weekend per 2 weken de kinderen ziet ja.
pi_134591211
quote:
2s.gif Op maandag 23 december 2013 00:51 schreef Pvoesss het volgende:
Beetje een vreemde reden, vind je niet?
pi_134591213
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 00:48 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Ik verdedig helemaal niemand ik heb het over bureau jeugdzorg en het amk..
Die krijgen weer de schuld van alles :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Pvoesss op 23-12-2013 00:59:37 ]
  maandag 23 december 2013 @ 00:52:41 #21
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_134591231
Triest verhaal voor alle betrokkenen
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_134591276
Artikel dat ik aan het lezen was weg?
I´m back.
pi_134591286
OP en bron aangepast.

Niet met dit soort troep komen aanzetten.
pi_134591297
Hey WTF is de rest van het verhaal? Ik zat de OP te lezen en ineens pas je die aan?! }:|
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_134591307
quote:
15s.gif Op maandag 23 december 2013 00:53 schreef Ryan3 het volgende:
Artikel dat ik aan het lezen was weg?
Same here :?
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_134591321
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:54 schreef Specularium het volgende:
OP en bron aangepast.

Pardon?
I´m back.
pi_134591330
quote:
OP en bron aangepast.

Pardon? Een aantal mensen zoals je kan zien waren dit gewoon aan het lezen??
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_134591338
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 00:52 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Beetje een vreemde reden, vind je niet?
Nee dat vind ik een hele goede reden.
Ze hebben hun leven op 1 plaats, vrienden, school, sport, etc.
Ze zouden dat allemaal om moeten gooien en dan ook nog bij een nieuwe relatie moeten wonen en haar 2 kinderen. Dat is heel erg heftig.
pi_134591343
quote:
5s.gif Op maandag 23 december 2013 00:54 schreef Geralt het volgende:
Hey WTF is de rest van het verhaal? Ik zat de OP te lezen en ineens pas je die aan?! }:|
Het was het AD die het heeft aangepast, je moet voor exclusieve interview betalen.
pi_134591361
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2013 00:54 schreef Geralt het volgende:

[..]

Pardon? Een aantal mensen zoals je kan zien waren dit gewoon aan het lezen??
Dan moet je even gaan kijken op de site van anti bureau jeugdzorg.
pi_134591371
quote:
5s.gif Op maandag 23 december 2013 00:54 schreef Geralt het volgende:
Hier hetzelfde! Iemand die de rest van het verhaal kan terughalen?
pi_134591372
quote:
OP en bron aangepast.

En bedankt, ik was het aan het lezen
pi_134591458
Er staat toch in dat ze haar verhaal doet aan het AD?
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_134591465
quote:
2s.gif Op maandag 23 december 2013 00:54 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ze zouden dat allemaal om moeten gooien en dan ook nog bij een nieuwe relatie moeten wonen en haar 2 kinderen. Dat is heel erg heftig.
Afstand is onzin. Zou die moeder ook nooit meer mogen verhuizen dan? Anders raken de kinderen hun sociale leven kwijt.
De impact van scheiden zwaar overschat, maargoed.
pi_134591495
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 00:58 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Afstand is onzin. Zou die moeder ook nooit meer mogen verhuizen dan? Anders raken de kinderen hun sociale leven kwijt.
De impact van scheiden zwaar overschat, maargoed.
Dat klopt inderdaad de moeder mag ook niet zomaar verhuizen :)
En terecht! :Y
pi_134591502
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Er staat toch in dat ze haar verhaal doet aan het AD?
Precies.
pi_134591512
quote:
2s.gif Op maandag 23 december 2013 00:58 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dat klopt inderdaad de moeder mag ook niet zomaar verhuizen :)
Volgens mij mag dat dan weer wel.
pi_134591537
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:43 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dit dus. Ik snap dat BJZ soms erg dom bezig is, maar dit is toch wel een heel slechte bron. :')
Ook al is de bron dramatisch, het verhaal waarin alleen maar slachtoffers zijn te betreuren is natuurlijk wel heel droevig.
pi_134591547
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 00:59 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Volgens mij mag dat dan weer wel.
Nee daar heeft de vader dus ook gewoon inspraak in.
Ze hadden beide het gezag. Dat is ook de reden voor de onder toezichtstelling.

Samen er niet uit kunnen komen en gezeik = neutrale voogd.
pi_134591670
quote:
2s.gif Op maandag 23 december 2013 01:00 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dus als je wil verhuizen heb je toestemming van je ex nodig?
Overigens werd ook al 'gedreigd' met eenouderboogd.

Ik merk wel dat als een vrouw in NL de man maar zwart maakt, de man mooi de lul is zonder dat die wat verkeerd doet.
pi_134591748
quote:
2s.gif Op maandag 23 december 2013 01:00 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Die neutrale voogd was er in dit geval dus niet. De moeder kreeg, mede door al haar niet-onderbouwde verhalen, blijkbaar de volledige voogdij over de kinderen.
pi_134591804
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2013 01:05 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Die neutrale voogd was er in dit geval dus niet. De moeder kreeg, mede door al haar niet-onderbouwde verhalen, blijkbaar de volledige voogdij over de kinderen.
Dat staat nergens in het verhaal?
Er staat wel dat ze een OTS krijgen en een omgangsregeling en eventueel mits die hulp niet werkt ze kunnen overwegen om het gezag aan de moeder te geven. April 2013..

quote:
Om Ruben en Julian rust en stabiliteit te geven, worden ze een jaar onder toezicht gesteld van Jeugdzorg. De hoofdverblijfplaats is bij de moeder, omdat de afstand tussen Zeist en Vleuten 'te groot' is. Jeroen krijgt de kinderen om het weekend, maar alleen als de kinderen van Esther er niet zijn.

,,Mocht (medische) hulp stagneren vanwege het gezamenlijk gezag, dan dient éénhoofdig gezag bij de moeder te worden overwogen.''
pi_134591832
quote:
Bedankt.
Wat een klotezooi toch...
I´m back.
pi_134591883
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2013 01:05 schreef Scorpie het volgende:

[..]

huh, waar lees jij dat de moeder de volledige voogdij kreeg?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_134591905
quote:
2s.gif Op maandag 23 december 2013 01:06 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dat staat nergens in het verhaal?
Er staat wel dat ze een OTS krijgen en een omgangsregeling en eventueel mits die hulp niet werkt ze kunnen overwegen om het gezag aan de moeder te geven. April 2013..
quote:
,,Mocht (medische) hulp stagneren vanwege het gezamenlijk gezag, dan dient éénhoofdig gezag bij de moeder te worden overwogen.''
Kortom, Jeugdzorg was allang en breed op de hand van de moeder ten tijde van alle gebeurtenissen. Moeder heeft daarna wat verhalen tegen Jeugdzorg en dergelijke opgehangen over vermeend misbruik en mishandeling teneinde de voogdij te bespoedigen. Dat heeft uiteindelijk geleid tot deze afschuwelijke wanhoopsdaad die nooit had mogen gebeuren.
pi_134591934
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
tl;dr
Mensen boven de 12 misschien wel. :W

Wat een diep triest verhaal zeg. :{
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_134591947
Een vervelende vechtscheiding en 'murw gebeukt' zijn is aanleiding om de kids dan maar te vermoorden? Zo iemand ziet kinderen als bezit dat hij stuk mag maken als hij niet wil dat een ander eraankomt. Zulke figuren zijn het ouderschap niet waard.
  maandag 23 december 2013 @ 01:12:21 #49
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_134591998
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2013 01:09 schreef Scorpie het volgende:

Kortom, Jeugdzorg was allang en breed op de hand van de moeder ten tijde van alle gebeurtenissen. Moeder heeft daarna wat verhalen tegen Jeugdzorg en dergelijke opgehangen over vermeend misbruik en mishandeling teneinde de voogdij te bespoedigen. Dat heeft uiteindelijk geleid tot deze afschuwelijke wanhoopsdaad die nooit had mogen gebeuren.
Nee ze waren op de hand van de kinderen gok ik.
Vandaar gewoon de omgang en extra rust in de hele situatie.
OTS hadden ze ook kunnen verlengen mocht daar uitkomen dat de vader in alles gelijk had..
pi_134592022
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 01:10 schreef ZuidKardinaal het volgende:
Een vervelende vechtscheiding en 'murw gebeukt' zijn is aanleiding om de kids dan maar te vermoorden? Zo iemand ziet kinderen als bezit dat hij stuk mag maken als hij niet wil dat een ander eraankomt. Zulke figuren zijn het ouderschap niet waard.
Alsof het een weloverwogen, rationeel besluit was. 8)7 Bij die man zijn duidelijk de stoppen doorgeslagen.

Ik vraag me af of je het hele interview wel hebt gelezen.
pi_134592036
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2013 01:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[..]

Jij wil serieus beweren dat wat die vader gedaan heeft, geen mishandeling is geweest? Hij heeft ze vermoord.
Hoe ziek kun je zijn, in je hoofd...
Had de moeder maar volledige voogdij gekregen, dan was dit mss niet gebeurt.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_134592080
quote:
2s.gif Op maandag 23 december 2013 01:12 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Nee ze waren op de hand van de kinderen gok ik.
Sorry, maar met jou ga ik verder niet hier over babbelen als je gaat gokken en verkeerde aannames gaat doen. Je klinkt als een gescheiden moeder met een gekleurd verleden.
pi_134592104
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 01:13 schreef capricia het volgende:

[..]

Jij wil serieus beweren dat wat die vader gedaan heeft, geen mishandeling is geweest? Hij heeft ze vermoord.
Hoe ziek kun je zijn, in je hoofd...
Had de moeder maar volledige voogdij gekregen, dan was dit mss niet gebeurt.
Had er geen vechtscheiding geweest hadden de kinderen ook geleefd, als we dan toch kort door de bocht gaan redeneren :)
pi_134592132
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 01:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Had er geen vechtscheiding geweest hadden de kinderen ook geleefd, als we dan toch kort door de bocht gaan redeneren :)
Maar uiteindelijk heeft hij ze vermoord. En niet de moeder of BJZ.
Dat zegt alles over hem.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_134592157
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 01:17 schreef capricia het volgende:

[..]

Maar uiteindelijk heeft hij ze vermoord. En niet de moeder of BJZ.
Dat zegt alles over hem.
Dat zegt dat hij emotioneel zeer instabiel was ja, maar verandert niks aan het feit dat ze nog geleefd hadden als er geen vechtscheiding was geweest.
pi_134592212
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2013 01:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat zegt dat hij emotioneel zeer instabiel was ja, maar verandert niks aan het feit dat ze nog geleefd hadden als er geen vechtscheiding was geweest.
Dat zou heel goed kunnen.
Het is in elk geval een agressieve daad. En het zou mij niet verwonderen als hij al vaker agressief geweest was.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 23 december 2013 @ 01:20:36 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134592233
Wat een schijtwijf, die moeder gaat door een van de moeilijkste periodes die een rouwende kan meemaken en mevrouw Kelder moet nog even een trap nageven?

Mevrouw "ik ben niet bereikbaar en vertel onduidelijke dingen over de vakantieplannen"?

Wat een walgelijke vertoning :r
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_134592242
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 01:19 schreef capricia het volgende:

[..]

Het is in elk geval een agressieve daad. En het zou mij niet verwonderen als hij al vaker agressief geweest was.
:')
pi_134592250
quote:

[..]

Lekker makkelijk.

Wie zegt dat hij zijn kinderen daarvoor heeft geslagen?
pi_134592276
quote:

[..]

We kunnen best weer een rondje gaan speculeren maar dat gaat ons in dit geval niet verder helpen. Men kan zich het beste afvragen hoe het zo ver heeft kunnen komen dat een jongeman die emotioneel zo kapot zit niet opgemerkt wordt door de omgeving, de professionele ( :') ) instanties en alle andere betrokkenen. Er zijn heel wat mensen die hebben zitten slapen bij deze zaak.
pi_134592313
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 01:21 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Dat lees je toch? De kleine dingen die boven water komen zoals dat hij zijn kind onder de douche zette om af te koelen enzo. Dat is gewoon het gebruiken van fysieke macht tegen over een weerloos kind. Bah.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_134592315
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 01:20 schreef Leandra het volgende:
Wat een schijtwijf, die moeder gaat door een van de moeilijkste periodes die een rouwende kan meemaken en mevrouw Kelder moet nog even een trap nageven?

Mevrouw "ik ben niet bereikbaar en vertel onduidelijke dingen over de vakantieplannen"?

Ik begrijp niet helemaal waar je de trap na in ziet. Volgens mij betreurt de vriendin het net zoveel als de moeder. Immers, zij zorgde ook 2 jaar lang voor de kinderen.
  maandag 23 december 2013 @ 01:23:35 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134592327
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 01:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

We kunnen best weer een rondje gaan speculeren maar dat gaat ons in dit geval niet verder helpen. Men kan zich het beste afvragen hoe het zo ver heeft kunnen komen dat een jongeman die emotioneel zo kapot zit niet opgemerkt wordt door de omgeving, de professionele ( :') ) instanties en alle andere betrokkenen. Er zijn heel wat mensen die hebben zitten slapen bij deze zaak.
Kennelijk ook niet door de vrouw waarmee hij samenwoonde.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134592345
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 01:23 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat lees je toch? De kleine dingen die boven water komen zoals dat hij zijn kind onder de douche zette om af te koelen enzo. Dat is gewoon het gebruiken van fysieke macht tegen over een weerloos kind. Bah.
Eh nee, dat is een algemeen geaccepteerde opvatting om een kind uit een driftbui te halen. Nogmaals, stop met speculeren en insinuaties te maken, dat gaat deze zaak geen goed doen.
pi_134592350
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 01:23 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik kreeg vroeger ook een schop onder mijn reet als ik vervelend was.

Maar dat mag zeker ook weer niet?
pi_134592358
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 01:24 schreef Specularium het volgende:

[..]

Je ziet wat er van je terecht is gekomen.
pi_134592360
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 01:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kennelijk ook niet door de vrouw waarmee hij samenwoonde.
Klopt, en dat maakt het des te triester. Zoals ze haar verhaal doet was ze nog 1 van de weinige partijen die redelijk en billijk naar een oplossing zochten in deze situatie.
  maandag 23 december 2013 @ 01:25:30 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134592371
quote:

[..]

Nee, tegenwoordig mag dat idd niet meer.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134592373
quote:

[..]

Ach, laten we niet verzanden in een pedagogische discussie. Vroegah was er meer toegestaan dan nu de norm is.
pi_134592374
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2013 01:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Eh nee, dat is een algemeen geaccepteerde opvatting om een kind uit een driftbui te halen. Nogmaals, stop met speculeren en insinuaties te maken, dat gaat deze zaak geen goed doen.
Dan kom jij uit een andere omgeving dan ik.
Ik houd er niet zo van om mijn kinderen fysiek aan te pakken omdat ik sterker ben.
En ja, dat komt nogal agressief over.

En het is niet algemeen geaccepteerd om je 10-jarige kind onder een koude douche te zetten omdat hij boos is.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_134592385
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 01:25 schreef capricia het volgende:

[..]

Dan kom jij uit een andere omgeving dan ik.
Ik houd er niet zo van om mijn kinderen fysiek aan te pakken omdat ik sterker ben.
En ja, dat komt nogal agressief over.
Het heeft simpelweg te maken met een gebrek aan kennis van jouw kant. No offense overigens, want 98% van de moeders is niet op de hoogte hiervan en begint in de huidige cultuur al moord en brand te schreeuwen omdat ze anders geleerd hebben uit een boekje.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2013 01:27:19 ]
pi_134592405
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2013 01:25 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Je ziet wat er van je terecht is gekomen.
Ja, die FOK! account kon je al lang geleden aan zien komen.
pi_134592416
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2013 01:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het heeft simpelweg te maken met een gebrek aan kennis van jouw kant. No offense overigens, want 98% van de moeders is niet op de hoogte hiervan.
_O-
Dus het is algemeen geaccepteerd door die 2%?
Bedankt voor het posten hiervan.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_134592420
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 01:25 schreef capricia het volgende:
En het is niet algemeen geaccepteerd om je 10-jarige kind onder een koude douche te zetten omdat hij boos is.
Je leest dus blijkbaar niet goed. Maakt niet uit, het is je vergeven dit keer.
pi_134592434
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 01:28 schreef capricia het volgende:

[..]

_O-
Dus het is algemeen geaccepteerd door die 2%?
Bedankt voor het posten hiervan.
Je retorische vermogens zijn ondermaats, dat je zo reageert?
pi_134592455
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 01:10 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Mensen boven de 12 misschien wel. :W

Wat een diep triest verhaal zeg. :{
Ehh ok opa
  maandag 23 december 2013 @ 01:32:07 #78
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_134592510
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 01:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, tegenwoordig mag dat idd niet meer.
Daarom zijn er ook zo veel van die kutkinderen tegenwoordig.
pi_134592535
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 01:32 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Daarom zijn er ook zo veel van die kutkinderen tegenwoordig.
Dat is een hele andere discussie. Ook al vind ik dat je gelijk hebt, misschien beter daar eens een apart topic voor te maken :)
pi_134592540
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2013 01:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Als je je kinderen op dat soort manieren mishandelt is het niet gek dat ze problemen krijgen als driftbuien.
pi_134592586
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 01:33 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Als je je kinderen op dat soort manieren mishandelt is het niet gek dat ze problemen krijgen als driftbuien.
Ja want je zet het kind preventief onder de douche voordat er überhaupt een driftbui is.
pi_134592797
Jongens, het is en blijft wel een beetje strikt natuurlijk een douche beurt bij een driftbui, en dat geeft die Esther ook toe, dat hij strikt was.
Wrs ligt daarin ook de reden waarom het tot een breuk kwam tussen die Jeroen en zijn ex. Imcomptabilité des humeures.
I´m back.
pi_134592974
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 01:43 schreef Ryan3 het volgende:
Jongens, het is en blijft wel een beetje strikt natuurlijk een douche beurt bij een driftbui, en dat geeft die Esther ook toe, dat hij strikt was.
Wrs ligt daarin ook de reden waarom het tot een breuk kwam tussen die Jeroen en zijn ex. Imcomptabilité des humeures.
Het geeft aan dat Jeroen zijn fysieke overmacht gebruikte op zijn weerloze kinderen.
In mijn ogen is dat een agressieve manier van met je kinderen omgaan.

En dit is maar één enkel voorval wat door zowel de moeder als de vriendin bevestigd wordt en naar buiten gekomen is. Geen idee wat Jeroen nog meer deed, maar dit geeft m.i. gewoon te denken over wat voor een persoon hij was.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_134593051
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 01:50 schreef capricia het volgende:

[..]

Het geeft aan dat Jeroen zijn fysieke overmacht gebruikte op zijn weerloze kinderen.

En dit is maar één enkel voorval wat door zowel de moeder als de vriendin bevestigd wordt en naar buiten gekomen is. Geen idee wat Jeroen nog meer deed, maar dit geeft m.i. gewoon te denken over wat voor een persoon hij was.
Het zit allemaal in jóuw hoofd, dat vind ík pas eng.
pi_134593115
quote:

[..]

Dat klopt idd, het zou buiten mijn scope van opvoeden gaan iig.
I´m back.
  maandag 23 december 2013 @ 01:57:49 #86
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_134593177
Een kind dat altijd maar zijn zin krijgt kan ook behoorlijk irritant zijn als die dat een keer niet krijgt, waarschijnlijk kwamen daar ook die driftbuien vandaan.. Allemaal de schuld van die softe aanpak van moeders tegenwoordig, die hun kleine prinsje alles willen geven wat hun hartje begeert en nooit eens "nee" durven te zeggen.
pi_134593204
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 01:57 schreef Woelwater het volgende:
Een kind dat altijd maar zijn zin krijgt kan ook behoorlijk irritant zijn als die dat een keer niet krijgt, waarschijnlijk kwamen daar ook die driftbuien vandaan.. Allemaal de schuld van die softe aanpak van moeders tegenwoordig, die hun kleine prinsje alles willen geven wat hun hartje begeert en nooit eens "nee" durven te zeggen.
Vaker zijn de vaders zo, maar goed.
En doet een vader dat anders dan wordt dat vaak als eng gezien.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ryan3 op 23-12-2013 02:26:09 ]
I´m back.
  maandag 23 december 2013 @ 02:41:59 #88
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_134594229
quote:

[..]

Hoe zou jij een kind met driftbuien dan behandelen?
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_134594244
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 02:41 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Hoe zou jij een kind met driftbuien dan behandelen?
Lekker uit laten razen.
I´m back.
pi_134594321
quote:

[..]

Spoor jij wel?
pi_134594406
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 02:46 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Spoor jij wel?
Nog al een impertinente vraag, ik zal hem even beantwoorden, ja, capricia spoort... en nu?
I´m back.
pi_134594516
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 02:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nog al een impertinente vraag, ik zal hem even beantwoorden, ja, capricia spoort... en nu?
Ik vind dat ze behoorlijk overdreven reageert op het "doucheincident". Met d'r "fysieke overmacht". :') Die heeft volgens mij iets te vaak met d'r neus in linksige jaren '60/'90 opvoedboekjes gezeten. Daar worden de meeste kinderen echt niet beter van. Sommige overigens wel.
pi_134594554
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 02:55 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ik vind dat ze behoorlijk overdreven reageert op het "doucheincident". Met d'r "fysieke overmacht". :') Die heeft volgens mij iets te vaak met d'r neus in linksige jaren '60/'90 opvoedboekjes gezeten. Daar worden de meeste kinderen echt niet beter van. Sommige overigens wel.
Nee, maar kinderen werden ook niet beter van de Adolf Hitler/Nazi/concentratiekamp opvoeding, die daarvoor werd gehanteerd... een midden is wrs iets beter, maar dan zonder fysiek geweld wmb.
I´m back.
pi_134594578
En overigens ook geen psychologisch geweld.
I´m back.
  maandag 23 december 2013 @ 03:01:20 #95
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_134594584
Wat er gebeurd is, is tragisch. Wat mij betreft hebben alle betrokken instanties gefaald. Was er al een onderzoek naar het functioneren?
  maandag 23 december 2013 @ 03:02:37 #96
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_134594611
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 03:00 schreef Ryan3 het volgende:
En overigens ook geen psychologisch geweld.
Ze zullen wel emotioneel/psychologisch aangedaan zijn door de scheiding.
pi_134594619
Ik weet niet waarom al m'n posts hier verdwijnen. Maar zo heeft discussiëren natuurlijk ook weinig zin.
pi_134594648
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 03:01 schreef jcdragon het volgende:
Wat er gebeurd is, is tragisch. Wat mij betreft hebben alle betrokken instanties gefaald. Was er al een onderzoek naar het functioneren?
Volgens mij, weet het niet zeker, maar was er wel onderzoek naar gedaan, maar vond men dat hulpverleners niets te verwijten was... Met het oog op wat het uiteindelijke lot is geweest van die 2 jongens, ja dat kun je wrs ook niet herleiden naar de gedragingen van deze of gene hulpverleningsinstantie, omdat het gewoon grotesque is. In de afschuwelijke betekenis van het woord. Niets leidt hiertoe.
I´m back.
  maandag 23 december 2013 @ 03:11:14 #99
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_134594710
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 03:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Volgens mij, weet het niet zeker, maar was er wel onderzoek naar gedaan, maar vond men dat hulpverleners niets te verwijten was... Met het oog op wat het uiteindelijke lot is geweest van die 2 jongens, ja dat kun je wrs ook niet herleiden naar de gedragingen van deze of gene hulpverleningsinstantie, omdat het gewoon grotesque is. In de afschuwelijke betekenis van het woord. Niets leidt hiertoe.
En toch, als je dit verhaal leest, lijkt het alsof de vader steeds meer in het nauw is gedreven. Heeft er geen wederhoor plaatsgevonden.
pi_134594774
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 03:11 schreef jcdragon het volgende:

[..]

En toch, als je dit verhaal leest, lijkt het alsof de vader steeds meer in het nauw is gedreven. Heeft er geen wederhoor plaatsgevonden.
Moeilijkheid is natuurlijk wat-ie uiteindelijk gedaan heeft hè.
I´m back.
pi_134594782
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 03:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Voor z'n kinderen gezorgd?
pi_134594792
Morgenochtend maar ff niet onder de douche gaan, kan het fysieke geweldd naar mijzelf toe niet meer aan.
pi_134594794
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2013 03:16 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Voor z'n kinderen gezorgd?
Ze vermoord, en zelfmoord gepleegd, zodat niemand hem ter verantwoording kan roepen.
I´m back.
  maandag 23 december 2013 @ 03:18:11 #104
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_134594798
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 03:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat is wat hij gedaan heeft.

Maar zouden de betrokken instanties hier geen lessen uit geleerd hebben. Ik hoop het wel.
pi_134594816
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 03:18 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Ja, dat is wat hij gedaan heeft.

Maar zouden de betrokken instanties hier geen lessen uit geleerd hebben. Ik hoop het wel.
Ja, maar niet in het kader van we gaan beter luisteren naar bepaalde vaders.
Gewoon eerder ingrijpen, en resoluter bij bepaalde vaders.
I´m back.
pi_134594896
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 03:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ze vermoord, en zelfmoord gepleegd, zodat niemand hem ter verantwoording kan roepen.
Oh, bedoel je dat. Nee, dat klopt. En we zullen het ook nooit precies weten wat hem daartoe gedreven heeft.

Het maakt me ook niet zoveel uit, dat vingerwijzen naar alles en iedereen lost toch niks meer op.
pi_134594939
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 03:26 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Oh, bedoel je dat. Nee, dat klopt. En we zullen het ook nooit precies weten wat hem daartoe gedreven heeft.

Het maakt me ook niet zoveel uit, dat vingerwijzen naar alles en iedereen lost toch niks meer op.
Mm, ik denk wel dat veel mensen willen weten hoe het kon gebeuren, waren er tekenen die in die richting wezen. En zo, ja heeft men daar dan niet adequaat op gereageerd, en zo niet idd, waarom niet.
Zoals ik eerder schreef in post hiervoor, denk ik dat het gevolg is dat juist niet wordt bereikt door die Jeroen, als het allemaal waar is, wat hij wilde.
Ik zou echt geen risico's meer willen lopen als Jeugdzorg zijnde, en bij de minste tekenen van onraad meteen resoluut ingrijpen, vader in het geheel geen contact meer.
Je bent nl. aangesteld om die kinderen te beschermen, en verder niet.
I´m back.
pi_134595096
Ja, gauw weg bij die vaders, die kinderen! Want moeders mishandelen/doden hun kinderen immers nooit.
pi_134595174
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 03:44 schreef hpeopjes het volgende:
Ja, gauw weg bij die vaders, die kinderen! Want moeders mishandelen/doden hun kinderen immers nooit.
En vaders ook niet. :').

Volgens mij ontbreekt het bij jou een beetje aan het besef dat mannen alleen al verantwoordelijk zijn voor 99% van al het fysieke geweld op deze aarde, wrs meer dan 95% van al het psychologische geweld, 95% van alle criminaliteit, ze verkrachten vrouwen en kinderen, moorden vrouwen en kinderen bij de fleet, ze zijn niet zelden extremistisch in politieke denkbeelden, hebben nauwelijks enige empathie voor hun medemens en zijn bij uitstek de individuen die door regeringen (bemand door mannen) zijn om te bouwen tot moordmachines, als er eens een gewapend conflict uitbreekt of een religieus conflict dat tot bloedbaden leidt, wie staan er vooraan? 8)7 .
Ja, dude, het voordeel van de twijfel geven we de man niet nee.
Ik ben puur rationeel nog steeds hier voorstander van trouwens: WFL / Amazonië. nl of het mannenreservaat...

[ Bericht 2% gewijzigd door Ryan3 op 23-12-2013 03:58:49 ]
I´m back.
pi_134595230
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 03:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Volgens mij ontbreekt het bij jou een beetje aan het besef dat mannen alleen al verantwoordelijk zijn voor 99% van al het fysieke geweld op deze aarde, wrs meer dan 95% van al het psychologische geweld, 95% van alle criminaliteit, ze verkrachten vrouwen en kinderen, moorden vrouwen en kinderen bij de fleet, ze zijn niet zelden extremistisch in politieke denkbeelden, hebben nauwelijks enige empathie voor hun medemens en zijn bij uitstek de individuen die door regeringen (bemand door mannen) zijn om te bouwen tot moordmachines, als er eens een gewapend conflict uitbreekt of een religieus conflict dat tot bloedbaden leidt, wie staan er vooraan? 8)7 .
Ik weet niet waar je die percentages vandaan haalt, maar volgens mij zuig je die uit je duim.

Vrouwen zijn, door de bank genomen, geen betere mensen dan mannen. Al roepen sommige vrouwen nog zo hard van wel.
pi_134595242
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 04:00 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je die percentages vandaan haalt, maar volgens mij zuig je die uit je duim.

Vrouwen zijn, door de bank genomen, geen betere mensen dan mannen. Al roepen sommige vrouwen nog zo hard van wel.
Jawel, maatschappelijk gezien en hoeveel ze ons kosten wel. Elk rationeel wezen zou iig mannen tussen de 15 en 35 in een reservaat stoppen.
I´m back.
pi_134595276
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 04:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jawel, maatschappelijk gezien en hoeveel ze ons kosten wel. Elk rationeel wezen zou iig mannen tussen de 15 en 35 in een reservaat stoppen.
Ik vind het een grappige, maar feministische (en dus gekleurde) theorie.

Gelukkig ben ik de 35 al gepasseerd.
pi_134595287
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 04:08 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ik vind het een grappige, maar feministische (en dus gekleurde) theorie.

Gelukkig ben ik de 35 al gepasseerd.
Ik denk dat het realiteit is, en dus niet feministisch.
Vrouwen plegen wel misdaden idd, maar naar onderzoek vaak als ze menstrueren en er mannelijke hormonen vrijkomen.
Ook plegen ze infanticide, maar ook dan weer vaak als ze menstrueren.
I´m back.
pi_134595339
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 04:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik denk dat het realiteit is, en dus niet feministisch.
Vrouwen plegen wel misdaden idd, maar naar onderzoek vaak als ze menstrueren en er mannelijke hormonen vrijkomen.
Vrouwen maken in het geniep echt heel veel kapot. Daar zijn ze heel goed in.

Het is niet voor niks dat veel vrouwen het heerlijk vinden om met louter mannen als collega's te werken. Eindelijk eens verlost van al die stress vanwege het gekonkel, geroddel en al dat stiekeme gedoe. Andersom zie je dat toch nauwelijks.
pi_134595376
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 04:15 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Vrouwen maken in het geniep echt heel veel kapot. Daar zijn ze heel goed in.

Het is niet voor niks dat veel vrouwen het heerlijk vinden om met louter mannen als collega's te werken. Eindelijk eens verlost van al die stress vanwege het gekonkel, geroddel en al dat stiekeme gedoe. Andersom zie je dat toch nauwelijks.
Ja, maar het leidt alleen niet tot de gevolgen die we hier bespreken doorgaans, ook niet tot criminaliteit, verkrachtingen, bloedbaden etc. (Medea excempt)
En vrouwen worden alleen maar akelig onderling als er een mannetje in hun midden is.
Je kunt het allemaal van verschillende manieren bekijken hoor, maar wat ik hier beweer is gewoon realiteit.
I´m back.
pi_134595439
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 04:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar het leidt alleen niet tot de gevolgen die we hier bespreken doorgaans, ook niet tot criminaliteit, verkrachtingen, bloedbaden etc. (Medea excempt)
En vrouwen worden alleen maar akelig onderling als er een mannetje in hun midden is.
Je kunt het allemaal van verschillende manieren bekijken hoor, maar wat ik hier beweer is gewoon realiteit.
Nouja, dat beweer jij dus, dat het realiteit is, Maar daar twijfel ik dus ernstig aan, per saldo.
pi_134595458
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 04:25 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Nouja, dat beweer jij dus, dat het realiteit is, Maar daar twijfel ik dus ernstig aan, per saldo.
Mijn ultieme politieke doel is dit iig:
Wat gaan we doen?
Het budget dat thans in bovengenoemde sfeer wordt uitgegeven investeren we in mannenreservaten. Tegelijkertijd zorgen we ervoor, via gendertechnieken bij ivv, dat de verhouding vrouwen : mannen wordt omgebogen van 51 : 49 naar 4 : 1. In de toekomst nemen de kosten voor het mannenreservaat dus af. In het mannenreservaat worden alle mannen opgeleid voor een deugdzaam beroep dat bij hen past. Hierbij zijn drugs en alcohol taboe. Contact met vrouwen is mogelijk, en we kunnen zelfs 1 keer per jaar tijdens het Carnaval de mannen op weekendverlof laten gaan, maar is noodzakelijkerwijs beperkt. Sex is ook toegestaan, met speciaal daarvoor geselecteerde vrouwen (bijv. nymfomanen), zij het ook weer beperkt. Voor de rest zal een uitgebreide keur aan "opvoedende" pornografie aan de mannen beschikbaar worden gesteld. Aan het eind van de periode van 20 jaar in het mannenreservaat zullen de mannen een examen moeten doen en uit en te na onderzocht worden. Wie dan nog betrapt wordt op anti-sociale tendensen krijgt een verlenging aan zijn broek van steeds 2 jaar. Bij wie de zaakjes met 41 jaar nog niet op orde zijn, die zal geconfronteerd worden met een verblijf in het mannenreservaat van onbeperkte duur...

Ondertussen in de buitenwereld.
De impact voor de buitenwacht is schrikbarend. Stel je voor een wereld waarin niet of nauwelijks sprake geweld, bedreiging, oorlog, gebrek, armoede, ellende. Immers alles hangt met alles samen. We zullen zelfs de democratie niet meer nodig hebben als middel om de gewapende vrede te handhaven tussen allerlei elkaar tegenstrevende facties in de bevolking. Democratie is nl. een geëlaboreerd antwoord op het hanengedrag van mannen. In een matriarchaat bestaan wel conflicten en tegenstrijdigheden, maar uiteindelijk worden die altijd door onderling overleg tot een goed einde gebracht. Tweedelingen in de bevolking of in de wereld zullen langzaam als sneeuw voor de zon verdwijnen. Vrouwen hoeven niet meer bang te zijn voor lijf en leden. De deuren hoeven niet meer op slot (behalve die van het mannenreservaat). De grenzen kunnen verdwijnen, want de vrouwen zijn allemaal zusters van elkaar. Ook hier zitten we wel met het probleem van de sex en de bevruchting. Wat sex/relaties betreft wordt de lesbische relatie sterk aanbevolen . Voor de rest zijn mannen sporadisch aanwezig. Bovendien de goedgekeurde exemplaren > 35 jaar, zullen gewoon ter beschikking staan. De bevruchting zal vooral via ivv plaatsvinden ten einde de aanbevolen ratio tussen mannen en vrouwen te verkrijgen...

Ten einde heel wat schadelijks te voorkomen.
I´m back.
  maandag 23 december 2013 @ 06:34:30 #118
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_134596009
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 03:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

nee iemand tot wanhoop drijven en dit bewust doen met dood tot gevolg van je kinderen en je ex man ..
want zo zie ik het en niet anders , die moeder is net zo fout bezig geweest als die ex van haar en misschien is zij wel vele malen erger bezig geweest.

want die ex van haar had alles weer op de rails en was ook gewon weer opnieuw begonnen terwijl zij alleen bleef en maar wraakgevoelens tegen over hem bleeft bot vieren

Ik heb al vanaf het begin af aan al gezegd met deze zaak dat die moeder van mij niet meer vrij had rond gelopen , maar opgepakt was voor drievoudige moord ...

Door haar toedoen zijn er nu wel drie mensen dood ..

quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 03:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar niet in het kader van we gaan beter luisteren naar bepaalde vaders.
Gewoon eerder ingrijpen, en resoluter bij bepaalde vaders.
En dat is juist waar het nu toe al veel keren de fout mee ingaat , ze hebben nu al veel te weinig oor naar de vaders ..
Want vaak is wat de moeder van de kinderen zegt al snel als waarheid aangenomen en de vaders moeten zich daar tegen maar eens gaan bewijzen .
terwijl van de moeders niets te vrezen valt.
En er zou eens veel beter gekeken moeten worden naar de achter gronden van de mensen en ook eens gekeken moeten worden naar wie heeft er schuld aan de relatie waardoor het fout is gegaan ..

en niet alleen maar op het "slachtofferrol" verhaal van de moeder uit gaan want die kan net zo goed de dader wezen ..

mannen worden toch door de dames vaak als negatief neer gezet ook al heb je al man nog helemaal niets gedaan , alleen maar om haar eigen EX wraak gevoelens die ze nog niet hebben verwerkt vaak bot te vieren op een nieuwe man.

Want mannen zijn altijd de slechte in het verhaal , maar waar vaak de oorzaak ligt zien ze zelf niet .....

[ Bericht 39% gewijzigd door RAVW op 23-12-2013 06:42:47 ]
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_134596027
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 06:34 schreef RAVW het volgende:

[..]

nee iemand tot wanhoop drijven en dit bewust doen met dood tot gevolg van je kinderen en je ex man ..
want zo zie ik het en niet anders , die moeder is net zo fout bezig geweest als die ex van haar en misschien is zij wel vele malen erger bezig geweest.

want die ex van haar had alles weer op de rails en was ook gewon weer opnieuw begonnen terwijl zij alleen bleef en maar wraakgevoelens tegen over hem bleeft bot vieren

Ik heb al vanaf het begin af aan al gezegd met deze zaak dat die moeder van mij niet meer vrij had rond gelopen , maar opgepakt was voor drievoudige moord ...

Door haar toedoen zijn er nu wel drie mensen dood ..

Het is maar goed dat jij daar niet over gaat. WTF!! |:(
  maandag 23 december 2013 @ 06:43:51 #120
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_134596031
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 06:42 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Het is maar goed dat jij daar niet over gaat. WTF!! |:(
nee zo die moeder rond laten lopen is een goede ....
waar 2 vechten hebben twee schuld

maar we leven in een maatschappij waar de man al het onderspit delft voor dat hij wat heeft gedaan.
De vrouwen van tegenwoordig zijn niet meer het zwakke geslacht dat is nu gewoon de man ..
want ze hebben bijna op alles het na kijken als het er op aan komt tegen een dame
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
pi_134596041
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 06:43 schreef RAVW het volgende:

[..]

nee zo die moeder rond laten lopen is een goede ....
waar 2 vechten hebben twee schuld

maar we leven in een maatschappij waar de man al het onderspit delft voor dat hij wat heeft gedaan.
De vrouwen van tegenwoordig zijn niet meer het zwakke geslacht dat is nu gewoon de man ..
want ze hebben bijna op alles het na kijken als het er op aan komt tegen een dame

Ik bespeur wat issues bij je die niks met deze zaak van doen hebben.
  maandag 23 december 2013 @ 06:51:20 #122
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_134596052
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 06:46 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Ik bespeur wat issues bij je die niks met deze zaak van doen hebben.
zo als wat?

waarom is in deze zaak de moeder van de kinderen gelooft terwijl er al eerder duidelijke aanwijzingen waren dat de vader niet zo was zo als de vrouw omschreef..

maar omdat de moeder bleef doordrammen en zeiken gingen ze op een gegeven moment haar verhaal wel geloven terwijl de belangrijkste details voor de man verborgen bleven en hij zich dus niet kon verweren om dat alles in in genomen was ... terwijl ze bij het ongelijk aantoonbare bewijs dat die moeder het fout kon hebben omdat de vader niets fout deed hadden ze die moeder ook op het matje kunnen roepen ...
pi_134596060
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 06:51 schreef RAVW het volgende:

[..]

zo als wat?

waarom is in deze zaak de moeder van de kinderen gelooft terwijl er al eerder duidelijke aanwijzingen waren dat de vader niet zo was zo als de vrouw omschreef..

maar omdat de moeder bleef doordrammen en zeiken gingen ze op een gegeven moment haar verhaal wel geloven terwijl de belangrijkste details voor de man verborgen bleven en hij zich dus niet kon verweren om dat alles in in genomen was ... terwijl ze bij het ongelijk aantoonbare bewijs dat die moeder het fout kon hebben omdat de vader niets fout deed hadden ze die moeder ook op het matje kunnen roepen ...
Jij was erbij?
  maandag 23 december 2013 @ 06:59:08 #124
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_134596074
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 06:52 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Jij was erbij?
nee maar ik kan wel een verhaal globaal lezen en ook eens nadenken ipv het verhaal maar van 1 kant te zien ..

En ook afvragen waarom het zo ver is gekomen dat een man zijn eigen kinderen en zichzelf de dood injaagt

Dit doe je alleen uit pure wanhoop en dan is mijn vraag wie heeft hem tot die wanhoop gedreven ?
juist zijn ex vrouw ....

ben ook blij dat nu ook eens het verhaal van die nieuwe vriendin van de vader boven tafel komt vaak wordt dat uit het nieuws gehouden
pi_134596083
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 06:59 schreef RAVW het volgende:

[..]

nee maar ik kan wel een verhaal globaal lezen en ook eens nadenken ipv het verhaal maar van 1 kant te zien ..

En ook afvragen waarom het zo ver is gekomen dat een man zijn eigen kinderen en zichzelf de dood injaagt

Dit doe je alleen uit pure wanhoop en dan is mijn vraag wie heeft hem tot die wanhoop gedreven ?
juist zijn ex vrouw ....

ben ook blij dat nu ook eens het verhaal van die nieuwe vriendin van de vader boven tafel komt vaak wordt dat uit het nieuws gehouden
Je bent zelf aan het invullen. Sterkte.
pi_134596125
Dit gezin kent helaas alleen maar verliezers.
pi_134596855
Jammer dat er zo in het artikel gekapt is. Hier de link naar het artikel dat in het A.D. van zaterdag stond;
http://www.antibjz.nl/pag(...)t-haar-verhaal-r3653
pi_134597085
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2013 03:17 schreef Rivalo het volgende:
Morgenochtend maar ff niet onder de douche gaan, kan het fysieke geweldd naar mijzelf toe niet meer aan.
Elke keer weer die warme douche, elke keer weer fysieke overmacht die op mij wordt losgelaten. Ik kan het niet meer handelen, al die douche beurten. Kei- en keihard fysiek geweld, om over het psychologische gedeelte maar te zwijgen :'(

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2013 09:36:35 ]
  maandag 23 december 2013 @ 09:36:33 #129
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_134597089
quote:
2s.gif Op maandag 23 december 2013 00:54 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Onzin, kinderen passen zich juist het makkelijkst aan aan een veranderende situatie.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  maandag 23 december 2013 @ 09:48:14 #130
56749 BlaZ
pi_134597263
quote:

[..]

Ik ben puur rationeel nog steeds hier voorstander van trouwens: WFL / Amazonië. nl of het mannenreservaat...
Waarom doe je oorlog, geweld etc af als puur negatief? Zonder deze ultieme vormen van concurrentie zouden we nog in het stenen tijdperk leven.
Het resultaat van een utopie is stagnatie en decadentie.
  maandag 23 december 2013 @ 10:06:23 #131
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_134597546
Ik vind het absurd dat je aangifte kunt doen als je kind onder de douche is gezet. Voor mijn part met kleren en al onder een koude douche. Om dát nu mishandeling te noemen waar je aangifte van kunt doen ? Vind t het volkomen idioot hoor. Het drijft alleen zaken tussen ouders en kinderen op de spits en daar worden kinderen uiteindelijk zélf de dupe van.
Dan kun je het beter zo regelen dat in geval van vechtscheiding er snel wordt bekeken waar de kinderen het beste kunnen wonen en de andere partij buiten spel zetten. Dat leert ouders wellicht om hun eigen problemen niet over de rug van kinderen uit te vechten.
Ik heb trouwens geen goed woord over voor beide ouders die hun kinderen zoiets akeligs aandoen. Slik gewoon je trots en ergernis in om wille van de kinderen.

De stukgelopen relatie is jouw probleem en het is ook jouw verantwoordelijkheid dat de kinderen er zo min mogelijk onder te lijden hebben. Als je zelf vind dat jij een beetje meer moet lijden dan de ander omdat je geen ruzie mag maken, nou dan moet je dat maar accepteren.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_134597734
Bizar verhaal. En dat allemaal omdat mensen elkaar geen geluk gunnen.
  maandag 23 december 2013 @ 10:20:45 #133
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_134597790
quote:

[..]

Volgens mij ontbreekt het bij jou een beetje aan het besef dat mannen alleen al verantwoordelijk zijn voor 99% van al het fysieke geweld op deze aarde, wrs meer dan 95% van al het psychologische geweld, 95% van alle criminaliteit,
Dit alleen al is niet waar...

quote:
ze verkrachten vrouwen en kinderen, moorden vrouwen en kinderen bij de fleet, ze zijn niet zelden extremistisch in politieke denkbeelden,
Vrouwen verkrachten ook kinderen. Vrouwen vermoorden vaker hun kinderen dan mannen. Vrouwen zijn net zo divers en net zo extremistisch in hun denkbeelden als mannen.

quote:
hebben nauwelijks enige empathie voor hun medemens en zijn bij uitstek de individuen die door regeringen (bemand door mannen) zijn om te bouwen tot moordmachines, als er eens een gewapend conflict uitbreekt of een religieus conflict dat tot bloedbaden leidt, wie staan er vooraan?
Vrouwen zijn tegenwoordig ook goed vertegenwoordigd in regeringen en legers, zowel op uitvoerend als officier-niveau. Is er veel veranderd? Niet echt, het bloedvergieten wordt alleen maar erger.
quote:
Er is niet zoiets als ''mannelijke hormonen''. Dat is een niet-wetenschappelijke bijnaam, voor het gemak. Vrouwen hebben die hormonen immers ook, zoals je zegt.
quote:
Volgens mij is er niet zoveel rationeel aan dit soort zieke fantasieën. Het geeft wel goed weer dat vrouwen helemaal niet zo verschillen van mannen, en er net zulke verknipte denkbeelden op na kunnen houden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Vader_Aardbei op 23-12-2013 10:30:15 ]
pi_134597880
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 06:59 schreef RAVW het volgende:

[..]

juist zijn ex vrouw ....

Tja, en daar sta je dan als ex-vrouw zijnde met je wraakgevoelens, je aangiftes en je zwartmakerijen....
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_134597980
Het vermoeden dat de moeder een grote negatieve rol heeft gespeeld in dit drama zijn dus wederom versterkt. Ik neem aan dat het onderzoek van haar rol hierin nog steeds lopende is..
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_134597993
Het interview is nergens meer te vinden?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_134598015
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 10:25 schreef Montagui het volgende:

[..]

Tja, en daar sta je dan als ex-vrouw zijnde met je wraakgevoelens, je aangiftes en je zwartmakerijen....
Ze moet niet alleen zien te dealen met het verlies van haar 2 kinderen maar ook nog met haar geweten.
Een erg zware last lijkt me
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  Moderator maandag 23 december 2013 @ 10:32:16 #138
236264 crew  capricia
pi_134598025
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 10:30 schreef eight het volgende:
Het vermoeden dat de moeder een grote negatieve rol heeft gespeeld in dit drama zijn dus wederom versterkt. Ik neem aan dat het onderzoek van haar rol hierin nog steeds lopende is..
Hoe kom je aan de informatie dat het onderzoek nog lopende is?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_134598062
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 10:32 schreef capricia het volgende:

[..]

Hoe kom je aan de informatie dat het onderzoek nog lopende is?
aanname schreef ik toch. Lijkt mij ook niet meer dan logisch.
pi_134598161
Ik wil graag het interview lezen, maar de links die in dit topic zijn gepost, werken niet meer. Weet iemand misschien waar ik hem kan lezen (JA, ik heb al op Google gekeken)?
pi_134598192
Toch is het vreemd dat bij vechtscheidingen in de meeste gevallen de kant van de moeder wordt gekozen. Als vader zijnde sta je vaak machteloos, vooral als je ook nog te maken krijgt met zo'n mannenhatende trol van jeugdzorg.
pi_134598267
quote:
5s.gif Op maandag 23 december 2013 10:30 schreef Ticootje het volgende:
Het interview is nergens meer te vinden?
quote:
17s.gif Op maandag 23 december 2013 10:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik wil graag het interview lezen, maar de links die in dit topic zijn gepost, werken niet meer. Weet iemand misschien waar ik hem kan lezen (JA, ik heb al op Google gekeken)?
Die link werkt nog wel maar de browser heeft er heel lang over gedaan.
Voor tekst zie spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134598382
Ik geloof dat de servers van antibjz of overbelast zijn, of worden ge-ddost door boze, pro-ruben & julian supporters.
pi_134598551
Heel erg bedankt! En als ik zo het verhaal lees, heeft deze moeder wel degelijk een hele grote rol in wat er gebeurd is. Ja, het is van een kant en het verhaal van haar kant kan heel anders zijn, maar de vader wordt daadwerkelijk al op achterstand gesteld. Alle adviezen etc. komen later bij hem dan bij de moeder. Dat zou niet mogen. Ook zou niet alles geweigerd moeten worden, zoals psychische onderzoeken. Vind het ook niet netjes van BJZ dat ze nooit meer iets aan de vriendin hebben laten horen. Onbegrijpelijk.
pi_134598707
Zo gaat het bijna altijd. Jeugdzorg zal in bijna alle gevallen altijd voor de moeder kiezen. Het interesseert hun niet of er enige waarheid inzit. Zolang ze hun quota maar halen. Uit het verhaal blijkt ook maar weer eens dat ze zich niet eens hoeven te verantwoorden voor hun beslissingen. Als zij zeggen dat Zeist - Vleuten te ver uit elkaar liggen, dan is dat zo. Ook al is het slechts een halfuur rijden met de auto en het OV.
  maandag 23 december 2013 @ 11:07:36 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134598839
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 10:49 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik geloof dat de servers van antibjz of overbelast zijn, of worden ge-ddost door boze, pro-ruben & julian supporters.
Pro-vermoorde kinderen supporters, ja?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_134598875
Het blijft een enorm tragisch verhaal… Echt..
pi_134598902
quote:
11s.gif Op maandag 23 december 2013 11:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Pro-vermoorde kinderen supporters, ja?
Meer het kamp van moeder Iris, oftewel mensen die vinden dat de familie van de vader geen recht van spreken heeft, omdat hij de kids heeft vermoord.
pi_134599035
Die ouders van Iris hebben ook een zeer discutabele rol. Ook al zijn ze uiteraard gevoed door hun dochter zouden ze toch een meer rationele kijk erop moeten hebben ipv olie op het vuur te gooien door aangifte te gaan doen van mishandeling zonder helder bewijs.
  Moderator maandag 23 december 2013 @ 11:22:23 #150
236264 crew  capricia
pi_134599229
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:15 schreef Tem het volgende:
Die ouders van Iris hebben ook een zeer discutabele rol. Ook al zijn ze uiteraard gevoed door hun dochter zouden ze toch een meer rationele kijk erop moeten hebben ipv olie op het vuur te gooien door aangifte te gaan doen van mishandeling zonder helder bewijs.
Mwah. Ik vind het ook wel naar mishandeling ruiken. Ik zou hier ook aangifte van doen, of in elk geval melden, als mijn kind zoiets zou overkomen.

quote:
De oudste zoon heeft haar verteld dat hij door zijn vader is geslagen, door elkaar geschud en met zijn kleren aan onder de koude douche gezet. Het incident komt aan de orde in het veiligheidsplan. De vader vertelt de casemanager van Bureau Jeugdzorg dat hij zijn zoon, die een driftbui had, “stevig heeft vastgepakt en hem heeft gedwongen een (warme) douche te nemen om rustig te worden”.

De casemanager van Jeugdzorg is “bezorgd over vaders aanpak van Ruben, wanneer deze een boze bui heeft”. Eén van de ‘doelen’ van het veiligheidsplan is dat de kinderen “zich veilig moeten gaan voelen bij vader”. Concreet wordt afgesproken: “Vader pakt Ruben niet meer vast als Ruben boos is.” Mocht de vader er echt niet meer uitkomen, dan moet hij volgens het plan familie of vrienden bellen die hem kunnen helpen.
BRON: NRC
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_134599366
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:22 schreef capricia het volgende:

[..]

Mwah. Ik vind het ook wel naar mishandeling ruiken. Ik zou hier ook aangifte van doen, of in elk geval melden, als mijn kind zoiets zou overkomen.

[..]

Jij neemt klakkeloos aan wat je kind zegt? Zeker in de situatie waarin ze verkeren en op die leeftijd? Ik zou eerst eens gaan navragen bij de persoon in kwestie wat er nu eigenlijk gebeurt is dan direct naar instanties te rennen.
  Moderator maandag 23 december 2013 @ 11:28:49 #152
236264 crew  capricia
pi_134599405
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:27 schreef Tem het volgende:

[..]

Jij neemt klakkeloos aan wat je kind zegt? Zeker in de situatie waarin ze verkeren en op die leeftijd? Ik zou eerst eens gaan navragen bij de persoon in kwestie wat er nu eigenlijk gebeurt is dan direct naar instanties te rennen.
De politie heeft ook een onderzoek ingesteld, lees ik. En zouden hem gaan verhoren.
Het douche-incident is trouwens wel al bevestigd door die vriendin.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_134599443
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:22 schreef capricia het volgende:

[..]

[..]

Deskundigen hebben destijds geconcludeerd dat mishandeling niet aan de orde was.

quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:28 schreef capricia het volgende:

[..]

De politie heeft ook een onderzoek ingesteld, lees ik. En zouden hem gaan verhoren.
Standaard procedure.
  Moderator maandag 23 december 2013 @ 11:30:40 #154
236264 crew  capricia
pi_134599480
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:29 schreef eight het volgende:

[..]

Deskundigen hebben destijds geconcludeerd dat mishandeling niet aan de orde was.

[..]

Standaard procedure.
Dat geloof ik ook wel.
Lijkt me alleen niet vreemd als je als ouder daar melding van doet, als je kind met zo'n verhaal thuis komt en je hebt al zo'n vermoeden...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_134599496
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:09 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Meer het kamp van moeder Iris, oftewel mensen die vinden dat de familie van de vader geen recht van spreken heeft, omdat hij de kids heeft vermoord.
Denk globaal dat de massa daar zo over denkt. Mede gevoed door alle stemmingmakerij van de Telegraaf tijdens de weken dat de jongens nog vermist waren. Is ook niet te bevatten dat een ouder zijn kinderen doodt. Jeroen Denis had dit uiteraard nooit mogen doen,echt de ultieme wanhoopsdaad. De "streken" en machtsspelletjes van moeder hebben hier zeker toe bijgedragen.
pi_134599514
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:28 schreef capricia het volgende:

[..]

Het douche-incident is trouwens wel al bevestigd door die vriendin.
Ja, je kind onder de douche zetten is mishandeling? Mijn vader deed dat vroeger ook wel eens als ik driftig was. Ik kan dat geen mishandeling noemen.
  Moderator maandag 23 december 2013 @ 11:32:49 #157
236264 crew  capricia
pi_134599551
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:31 schreef WeezerButler het volgende:

[..]

Denk globaal dat de massa daar zo over denkt. Mede gevoed door alle stemmingmakerij van de Telegraaf tijdens de weken dat de jongens nog vermist waren. Is ook niet te bevatten dat een ouder zijn kinderen doodt. Jeroen Denis had dit uiteraard nooit mogen doen,echt de ultieme wanhoopsdaad. De "streken" en machtsspelletjes van moeder hebben hier zeker toe bijgedragen.
En vergeet niet dat zijn eigen bedrijf ook zakelijk aan de grond zat.
Denk dat deze man last van veel spanningen had, en niet alleen door zijn ex-vrouw.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator maandag 23 december 2013 @ 11:34:27 #158
236264 crew  capricia
pi_134599602
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:31 schreef Tem het volgende:

[..]

Ja, je kind onder de douche zetten is mishandeling? Mijn vader deed dat vroeger ook wel eens als ik driftig was. Ik kan dat geen mishandeling noemen.
Het verhaal waarmee de jongens thuis kwamen was:
"..geslagen, door elkaar geschud en met zijn kleren aan onder de koude douche gezet"
Ja, dat zou ik melden als ouder.
Sterker nog, als je het niet zou melden en er gebeurt later iets serieus (wat ook gebleken is) dan zou je dat die moeder kwalijk kunnen nemen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_134599606
quote:

[..]

Ik vind het juist een hele goede methode als een kind driftig blijft.
pi_134599613
Uiteraard is dit verhaal van die vriendin ook gekleurd. De waarheid zal ergens in het midden zitten maar alle betrokkenen mogen zichzelf kwalijk nemen dat het zo ver heeft moeten komen. Uiteindelijk is die vader natuurlijk volledig verantwoordelijk voor het doden van zijn kinderen. Daar doen alle omstandigheden niets aan af.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2013 11:39:33 ]
pi_134599661
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:34 schreef capricia het volgende:

[..]

Het verhaal waarmee de jongens thuis kwamen was:
"..geslagen, door elkaar geschud en met zijn kleren aan onder de koude douche gezet"
Ja, dat zou ik melden als ouder.
Sterker nog, als je het niet zou melden en er gebeurt later iets serieus (wat ook gebleken is) dan zou je dat die moeder kwalijk kunnen nemen.
Ik zou het ook serieus nemen maar tien keer nadenken en compleet zeker ervan willen zijn voordat ik naar zo'n instantie loop. Wat voor ellende je dan wel niet op de hals haalt.
  maandag 23 december 2013 @ 11:36:27 #162
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_134599663
quote:

[..]

Tegenwoordig is stevig vastpakken al mishandeling lijkt het wel. Ik zou er zalig voor passen om in deze tijd nog kinderen te krijgen.
Kinderen kunnen doen en laten wat ze willen, ouders mogen alleen nog op lieve, rustige toon tegen ze spreken en verder niks.... Alsof een kind zich dáár wat van aan trekt als hij over de rooie gaat ofzo.... Je bent als ouders vogelvrij wild. :')
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 23 december 2013 @ 11:36:47 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134599674
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:15 schreef Tem het volgende:
Ja, want zoals mevrouw Kelder zegt dat het gegaan is, is het natuurlijk ook werkelijk gegaan.... de alwetende mevrouw Kelder, die van niets wist en die een halve dat onbereikbaar was terwijl haar "maatje" zichzelf verhangen had nadat hij z'n kinderen vermoord had.

Dat haar visie minimaal net zo gekleurd was, terwijl ze eerst blind bleek te zijn, maakt kennelijk niet uit, hup nog even natrappen naar de moeder van Ruben en Julian, terwijl zij haar eerste kerst zonder kinderen heeft.

Werkelijk misselijkmakend.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134599711
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, want zoals mevrouw Kelder zegt dat het gegaan is, is het natuurlijk ook werkelijk gegaan.... de alwetende mevrouw Kelder, die van niets wist en die een halve dat onbereikbaar was terwijl haar "maatje" zichzelf verhangen had nadat hij z'n kinderen vermoord had.

Dat haar visie minimaal net zo gekleurd was, terwijl ze eerst blind bleek te zijn, maakt kennelijk niet uit, hup nog even natrappen naar de moeder van Ruben en Julian, terwijl zij haar eerste kerst zonder kinderen heeft.

Nee, dat stel ik niet.
  maandag 23 december 2013 @ 11:39:41 #165
56749 BlaZ
pi_134599775
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 10:56 schreef Heroinjunk het volgende:
Heel erg bedankt! En als ik zo het verhaal lees, heeft deze moeder wel degelijk een hele grote rol in wat er gebeurd is. Ja, het is van een kant en het verhaal van haar kant kan heel anders zijn, maar de vader wordt daadwerkelijk al op achterstand gesteld. Alle adviezen etc. komen later bij hem dan bij de moeder. Dat zou niet mogen. Ook zou niet alles geweigerd moeten worden, zoals psychische onderzoeken. Vind het ook niet netjes van BJZ dat ze nooit meer iets aan de vriendin hebben laten horen. Onbegrijpelijk.
Enkele dagen later is de begrafenis van Ruben en Julian. De familie van Jeroen is niet welkom.
Dit vind ik eigenlijk nog veel belachelijker.

Familie weigeren bij een begrafenis, dan ben je wel van een bedroevend niveau.
  Moderator maandag 23 december 2013 @ 11:40:29 #166
236264 crew  capricia
pi_134599803
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:36 schreef Tem het volgende:

[..]

Ik zou het ook serieus nemen maar tien keer nadenken en compleet zeker ervan willen zijn voordat ik naar zo'n instantie loop. Wat voor ellende je dan wel niet op de hals haalt.
Idd. Ik heb echter geen idee hoe vaak ze nagedacht heeft.
In het rapport staat dat ook dat de jongens zich niet veilig voelden bij de vader. En dat dat vooral was waar het BJZ zich zorgen over maakte.
Dat is iets wat ik ook serieus zou nemen als moeder. Als je kinderen zich er echt niet veilig voelen... en jij moet je kind er wel iedere keer achterlaten...dat lijkt me heftig hoor.
Uiteindelijk is natuurlijk ook gebeurt waar ze al zo lang bang voor waren. Helaas.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_134599834
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:36 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Tegenwoordig is stevig vastpakken al mishandeling lijkt het wel. Ik zou er zalig voor passen om in deze tijd nog kinderen te krijgen.
Kinderen kunnen doen en laten wat ze willen, ouders mogen alleen nog op lieve, rustige toon tegen ze spreken en verder niks.... Alsof een kind zich dáár wat van aan trekt als hij over de rooie gaat ofzo.... Je bent als ouders vogelvrij wild. :')
Onzin, je kunt gewoon corrigeren, maar idd zonder vormen van geweld. Dat is ook vaak de beste manier. Beetje gek gek wat je hier zegt, dan maar geen kinderen, omdat je ze geen tik mag geven of onder een (warme) douche kunt zetten?
I´m back.
  maandag 23 december 2013 @ 11:41:29 #168
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134599837
Maar goed, zelfs mevrouw Kelder geeft toe dat Jeroen Denis vooral zijn eigen belang voorop stelde toen hij besloot zijn kinderen te vermoorden, want ze denkt dat hij ze "wilde beschermen tegen een opvoeding zonder vader", en dat heeft niets met het welzijn van de kinderen te maken, maar alles met egoïsme.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134599855
quote:

[..]

Nou ja, zij kan er ook niets aan doen natuurlijk.

Hoe misselijkmakend was de toon van de moeder met "je hebt gewonnen"…? De stiefmoeder is ook 2 jongens kwijt waar ze 2 jaar voor zorgde.

Het zijn 2 verhalen, beiden gekleurd, beiden vanaf het perspectief van die persoon. De waarheid zullen we nooit weten.
pi_134599857
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:41 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, zelfs mevrouw Kelder geeft toe dat Jeroen Denis vooral zijn eigen belang voorop stelde toen hij besloot zijn kinderen te vermoorden, want ze denkt dat hij ze "wilde beschermen tegen een opvoeding zonder vader", en dat heeft niets met het welzijn van de kinderen te maken, maar alles met egoïsme.
Uitermate eigenaardige redenering ook.
I´m back.
  maandag 23 december 2013 @ 11:42:11 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134599858
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:37 schreef Tem het volgende:

[..]

Nee, dat stel ik niet.
Nee idd, verder lezend zie ik idd dat je haar visie net zo gekleurd acht.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134599872
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:36 schreef Tem het volgende:

[..]

Jeroen wordt door diverse partijen omschreven als een sociaal, meelevend en redelijk mens.
Als je het spel hard speelt zullen dit soort mensen snel schikken waardoor je meestal wel aan het langste eind trekt. Iris en haar vader hebben de gevolgen duidelijk overschat.
pi_134599892
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:40 schreef capricia het volgende:

[..]

In het rapport staat dat ook dat de jongens zich niet veilig voelden bij de vader. En dat dat vooral was waar het BJZ zich zorgen over maakte.
Dat is iets wat ik ook serieus zou nemen als moeder. Als je kinderen zich er echt niet veilig voelen... en jij moet je kind er wel iedere keer achterlaten...dat lijkt me heftig hoor.
Uiteindelijk is natuurlijk ook gebeurt waar ze al zo lang bang voor waren. Helaas.
Ik lees toch echt terug dat de kinderen zich nergens meer veilig voelden..
pi_134599909
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:42 schreef eight het volgende:

[..]

Jeroen wordt door diverse partijen omschreven als een sociaal, meelevend en redelijk mens.
Als je het spel hard speelt zullen dit soort mensen snel schikken waardoor je meestal wel aan het langste eind trekt. Iris en haar vader hebben de gevolgen duidelijk overonderschat.
  maandag 23 december 2013 @ 11:44:08 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134599913
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:42 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou ja, zij kan er ook niets aan doen natuurlijk.

Hoe misselijkmakend was de toon van de moeder met "je hebt gewonnen"…? De stiefmoeder is ook 2 jongens kwijt waar ze 2 jaar voor zorgde.

Het zijn 2 verhalen, beiden gekleurd, beiden vanaf het perspectief van die persoon. De waarheid zullen we nooit weten.
Dit is niet het moment voor haar om haar verhaal te doen, en je stiefkinderen na 2 jaar zorg kwijt zijn is echt van een andere orde dan je kinderen die vermoord zijn door hun eigen vader.

Maar goed, het is natuurlijk ook makkelijk om een eerste reactie van de moeder, af te zetten tegen een weloverwogen interview 7 maanden later van de stiefmoeder.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134599917
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:36 schreef deedeetee het volgende:

[..]

en eenmaal volwassen zijn ze niet weerbaar.
pi_134599925
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:41 schreef Leandra het volgende:
Correct, dat is hetzelfde gedrag als dat drama in Schoonloo. Zoals al eerder werd gesteld door verschillende media moet je dit niet als gezinsdrama zien maar meer als eerwraak. Daar kan ik het wel mee eens zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2013 11:45:00 ]
pi_134599945
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit is niet het moment voor haar om haar verhaal te doen, en je stiefkinderen na 2 jaar zorg kwijt zijn is echt van een andere orde dan je kinderen die vermoord zijn door hun eigen vader.

Maar goed, het is natuurlijk ook makkelijk om een eerste reactie van de moeder, af te zetten tegen een weloverwogen interview 7 maanden later van de stiefmoeder.
Wellicht gaat het moddergooien gewoon door… Je weet niet wat er in de afgelopen 7 maanden gebeurd is.
pi_134599951
quote:

[..]

bron?
  Moderator maandag 23 december 2013 @ 11:47:17 #180
236264 crew  capricia
pi_134600017
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:43 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik lees toch echt terug dat de kinderen zich nergens meer veilig voelden..
Ik lees toch specifiek dat het op de vader gericht is:
quote:
De casemanager van Jeugdzorg is “bezorgd over vaders aanpak van Ruben, wanneer deze een boze bui heeft”. Eén van de ‘doelen’ van het veiligheidsplan is dat de kinderen “zich veilig moeten gaan voelen bij vader”. Concreet wordt afgesproken: “Vader pakt Ruben niet meer vast als Ruben boos is.” Mocht de vader er echt niet meer uitkomen, dan moet hij volgens het plan familie of vrienden bellen die hem kunnen helpen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_134600031
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:47 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik lees toch specifiek dat het op de vader gericht is:

[..]

Ja, dat klopt.

Een week later: ,,Kinderen voelen zich
in beide huizen onveilig. En die onveiligheid is structureel.'' (dit is dus door de geïnterviewde?)
pi_134600036
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:39 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Enkele dagen later is de begrafenis van Ruben en Julian. De familie van Jeroen is niet welkom.
Dit vind ik eigenlijk nog veel belachelijker.

Familie weigeren bij een begrafenis, dan ben je wel van een bedroevend niveau.
Net zoals de opmerking van moeder op FB: Oke Jeroen, je hebt gewonnen!
Dan weet je al genoeg.
  maandag 23 december 2013 @ 11:48:04 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134600039
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wellicht gaat het moddergooien gewoon door… Je weet niet wat er in de afgelopen 7 maanden gebeurd is.
Niet in de media, en kennelijk ook niet door middel van aangiftes of meldingen bij het AMK over de veiligheid van de kinderen van mevrouw Kelder.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator maandag 23 december 2013 @ 11:48:35 #184
236264 crew  capricia
pi_134600057
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:47 schreef eight het volgende:

[..]

Dan weet je al genoeg.
Die opmerking kun je op meerdere manieren interpreteren.
Ik weet niet wat de juiste intonatie was.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_134600065
Alle huisvrouwtjes in dit topic natuurlijk volledig op hand van de moeder _O-
Geeft ook weer aan hoe serieus we die moeten nemen
  maandag 23 december 2013 @ 11:49:08 #186
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134600074
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:47 schreef eight het volgende:

[..]

Dan weet je al genoeg.
Ja natuurlijk, want wat jij als eerste reactie zegt als je hoort dat je kinderen dood zijn, is natuurlijk tekenend.... God verhoede dat je eerste reactie niet zo'n weloverwogen uitspraak is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134600087
quote:
2s.gif Op maandag 23 december 2013 00:45 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Wat een onzin. Kinderen zonder kleren onder een warme douche zetten om ze af te leiden kan een prima middel zijn. Wat is daar nou vernederends aan? Het is niet alsof die douche koud was, hij z'n kleren nog aanhad of dat iedereen stond te kijken.
PWBF
  maandag 23 december 2013 @ 11:50:25 #188
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134600127
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 11:48 schreef ejfaar het volgende:
Jouw username is echt een goede weergave van jouw mentale leeftijd.
  maandag 23 december 2013 @ 11:50:43 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134600140
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 11:48 schreef ejfaar het volgende:
Want als je niet vindt dat de moeder schuldig is aan de moord van haar kinderen dan ben je op hand van de moeder? :?
De vader heeft zijn kinderen vermoord, en niet omdat hij het belang van de kinderen voorop had staan, maar uit egoïstische motieven....
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 23 december 2013 @ 11:51:25 #190
262 Re
Kiss & Swallow
pi_134600159
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:49 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wat een onzin. Kinderen zonder kleren onder een warme douche zetten om ze af te leiden kan een prima middel zijn. Wat is daar nou vernederends aan? Het is niet alsof die douche koud was, hij z'n kleren nog aanhad of dat iedereen stond te kijken.
pappa zegt warme douche om prikkels te verminderen
mamma zegt in elkaar geslagen en met kleren aan onder de douche
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_134600167
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, want wat jij als eerste reactie zegt als je hoort dat je kinderen dood zijn, is natuurlijk tekenend.... God verhoede dat je eerste reactie niet zo'n weloverwogen uitspraak is.
Ik vind het juist betrouwbaarder doordat het niet weloverwogen is
  maandag 23 december 2013 @ 11:52:15 #192
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134600196
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:51 schreef eight het volgende:

[..]

Ik vind het juist betrouwbaarder doordat het niet weloverwogen is
En wat zegt het precies??
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134600210
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Want als je niet vindt dat de moeder schuldig is aan de moord van haar kinderen dan ben je op hand van de moeder? :?
De vader heeft zijn kinderen vermoord, en niet omdat hij het belang van de kinderen voorop had staan, maar uit egoïstische motieven....
Beide ouders waren egoïsten
  maandag 23 december 2013 @ 11:53:37 #194
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134600242
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:52 schreef Leandra het volgende:

Mij zegt het dat ze murw geslagen is door de gebeurtenissen. Maar ieder een eigen bril. De timing van dit interview is hoe dan ook erg slecht gekozen. Vlak voor deze kerst.
  maandag 23 december 2013 @ 11:54:27 #195
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134600263
quote:
3s.gif Op maandag 23 december 2013 11:52 schreef eight het volgende:

[..]

Beide ouders waren egoïsten
Want?
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 23 december 2013 @ 11:54:51 #196
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134600270
quote:
9s.gif Op maandag 23 december 2013 11:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mij zegt het dat ze murw geslagen is door de gebeurtenissen. Maar ieder een eigen bril. De timing van dit interview is hoe dan ook erg slecht gekozen. Vlak voor deze kerst.
Dat dus vooral...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134600281
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat ze meer bezig was met de strijd tegen Jeroen dan met de gezondheid van haar kinderen.
De conclusies van bureau jeugdzorg onderstreept dit ook.
pi_134600300
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:40 schreef capricia het volgende:

[..]

er staat bij beide ouders
pi_134600313
Ik vind het jammer dat het blijkbaar zo is dat we in nederland zo'n log apparaat hebben als jeugdzorg, amk, kinderbescherming ed… Dat als je eenmaal in het traject zit, de mensen die in het onderzoek betrokken zijn allerlei acties mogen uitvoeren, zonder dat er sluitend bewijs is.

De media Staat werkelijk vol falen, bij de een liggen de bewijzen op tafel, en wordt er niets ondernomen. Bij de andere zaak is er geen bewijs maar nemen ze vergaande beslissingen…

Ik kan me voorstellen, dat als je de mensen die het onderzoek leiden, of de voogden die zijn aangewezen, de andere kant geloven en daarop handelen, dat je dan gewoon machteloos bent. Want het is dan een kwestie van tijd dat de omgang wordt beperkt. En hoe vaak moet je helaas zien dat het steeds weer in het voordeel is van de moeder.

Zijn actie om zichzelf te verhangen en zn kinderen mee te nemen, die verantwoordelijkheid ligt alleen bij hem.
  maandag 23 december 2013 @ 11:56:46 #200
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134600334
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:55 schreef eight het volgende:

[..]

Dat ze meer bezig was met de strijd tegen Jeroen dan met de gezondheid van haar kinderen.
De conclusies van bureau jeugdzorg onderstreept dit ook.
Nee, dat onderstreept de conclusie van BJZ helemaal niet, want als dat hun conclusie was geweest dan hadden ze de kinderen niet primair onder haar zorg laten vallen, als er iemand was die meer met de strijd bezig was dan met het welzijn van de kinderen dan was het de vader wel, en meneer kon slecht tegen z'n verlies, zo slecht dat hij z'n kinderen vermoord heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 23 december 2013 @ 11:57:40 #201
262 Re
Kiss & Swallow
pi_134600363
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

er is hier sprake van een ernstig psychische storing die is opgetreden in het hoofd van de vader, dit soort gedrag is al vaker gedocumenteerd en lijkt de daad egoïstisch… in zijn hoofd was het in het beste belang voor de kinderen.
pi_134600366
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2013 11:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jouw username is echt een goede weergave van jouw mentale leeftijd.
Ah, lezen is ook niet je sterkste vak _O_
pi_134600368
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Want?
Hou eens op met trollen.
pi_134600384
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, dat onderstreept de conclusie van BJZ helemaal niet, want als dat hun conclusie was geweest dan hadden ze de kinderen niet primair onder haar zorg laten vallen, als er iemand was die meer met de strijd bezig was dan met het welzijn van de kinderen dan was het de vader wel, en meneer kon slecht tegen z'n verlies, zo slecht dat hij z'n kinderen vermoord heeft.
Ik lees eigenlijk dat de vader de strijd wel moest voeren om zijn kinderen te kunnen blijven zien. Maar wat hij ook deed, de omgang werd toch steeds ter discussie gesteld.
  maandag 23 december 2013 @ 11:58:29 #205
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134600388
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 11:57 schreef ejfaar het volgende:
Ah, lezen is ook niet je sterkste vak _O_
Nee, dat zal het inderdaad zijn, knul.
:W
pi_134600404
quote:
2s.gif Op maandag 23 december 2013 00:51 schreef Pvoesss het volgende:
Zeist-Vleuten, ja die afstand is echt "te groot" :D

Wel 22 hele kilometers en 25 minuten rijden met de auto. Binnen de stad Utrecht duurt het soms al eens 25 minuten voordat je ergens bent. Zou die afstand dan ook te groot zijn, als je in dezelfde stad woont?

Lijkt erop dat BJZ erg op de hand van de moeder was en naar slappe smoezen zocht om haar te helpen bij haar vechtstrijd.
PWBF
pi_134600432
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

De kinderen voelden zich ook niet veilig bij de moeder en toch krijgt ze de voogd? Beetje vreemd verhaal of niet?
pi_134600437
quote:
3s.gif Op maandag 23 december 2013 11:57 schreef Re het volgende:

[..]

er is hier sprake van een ernstig psychische storing die is opgetreden in het hoofd van de vader, dit soort gedrag is al vaker gedocumenteerd en lijkt de daad egoïstisch… in zijn hoofd was het in het beste belang voor de kinderen.
Zo kan je iedere moord wel een defect in het brein van de dader noemen.
pi_134600450
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2013 11:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, dat zal het inderdaad zijn, knul.
Inderdaad, huisvrouwtje
pi_134600475
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:58 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Zeist-Vleuten, ja die afstand is echt "te groot" :D

Wel 22 hele kilometers en 25 minuten rijden met de auto. Binnen de stad Utrecht duurt het soms al eens 25 minuten voordat je ergens bent. Zou die afstand dan ook te groot zijn, als je in dezelfde stad woont?

Lijkt erop dat BJZ erg op de hand van de moeder was en naar slappe smoezen zocht om haar te helpen bij haar vechtstrijd.
Ja, dat vond ik ook een beetje eigenaardig. Vleuten - Zeist is geen Boston - Seattle.
  maandag 23 december 2013 @ 12:01:21 #211
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134600486
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 12:00 schreef ejfaar het volgende:

Inderdaad, huisvrouwtje
Zou je willen, kind. Helaas pas ik niet in jouw bekrompen wereldbeeldje.
Klaar met je.
  maandag 23 december 2013 @ 12:01:54 #212
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134600510
quote:
3s.gif Op maandag 23 december 2013 11:57 schreef Re het volgende:

[..]

De vader was dus kennelijk niet (meer) in staat een goede inschatting te maken met betrekking tot het belang van de kinderen.
Ergo; de ondertoezichtstelling van de kinderen was terecht, overigens was die OTS niet alleen bij de vader, maar had die net zo goed betrekking op de periode van de moeder.

Als vader werkelijk zo'n fantastische vader was als hij zelf claimde en zijn vriendin nu claimt, en de moeder werkelijk zo'n manipulatief monster als door vader en de zijnen geclaimd werd/wordt, dan was dat met een jaar OTS ook wel duidelijk geworden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 23 december 2013 @ 12:01:59 #213
262 Re
Kiss & Swallow
pi_134600514
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:59 schreef Tem het volgende:

[..]

Zo kan je iedere moord wel een defect in het brein van de dader noemen.
dat is nou eenmaal zo met zelfmoorden… daar gaan aardig wat psychopathologische veranderingen in de hersenen aan vooraf…
  maandag 23 december 2013 @ 12:02:24 #214
92279 N.icka
Windforce 11
pi_134600528
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 01:20 schreef Leandra het volgende:

Eens
pi_134600550
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2013 12:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zou je willen, kind. Helaas pas ik niet in jouw bekrompen wereldbeeldje.
Klaar met je.
Kind, iedereen is een kind.
Eenzaam oud vrouwtje :W
  maandag 23 december 2013 @ 12:03:01 #216
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134600552
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 11:59 schreef ejfaar het volgende:

[..]

De kinderen voelden zich ook niet veilig bij de moeder en toch krijgt ze de voogd? Beetje vreemd verhaal of niet?
Een OTS is de voogdij voor de moeder??
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 23 december 2013 @ 12:03:51 #217
262 Re
Kiss & Swallow
pi_134600576
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

De vader was dus kennelijk niet (meer) in staat een goede inschatting te maken met betrekking tot het belang van de kinderen.
Ergo; de ondertoezichtstelling van de kinderen was terecht, overigens was die OTS niet alleen bij de vader, maar had die net zo goed betrekking op de periode van de moeder.

Als vader werkelijk zo'n fantastische vader was als hij zelf claimde en zijn vriendin nu claimt, en de moeder werkelijk zo'n manipulatief monster als door vader en de zijnen geclaimd werd/wordt, dan was dat met een jaar OTS ook wel duidelijk geworden.
hoe hij precies tot dat punt is gekomen zullen we blijkbaar nooit weten maar in essentie ligt de "ziekte" bij de vader ja
pi_134600594
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een OTS is de voogdij voor de moeder??
Voogdij wellicht niet, dat was echter wel de planning.
Bovendien leefden ze wel bij de moeder.
  maandag 23 december 2013 @ 12:05:41 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134600627
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 12:04 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Voogdij wellicht niet, dat was echter wel de planning.
Bovendien leefden ze wel bij de moeder.
Er kwam een jaar OTS aan, dan hebben ze geen van beiden de voogdij (ouders hebben geen voogdij meer, die hebben gezag), dan wordt er juist een externe voogd aangesteld.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134600656
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Er kwam een jaar OTS aan, dan hebben ze geen van beiden de voogdij (ouders hebben geen voogdij meer, die hebben gezag), dan wordt er juist een externe voogd aangesteld.
En waar leven ze dan? Juist ja, bij moeders

[ Bericht 1% gewijzigd door ejfaar op 23-12-2013 12:12:51 ]
pi_134600709
quote:
3s.gif Op maandag 23 december 2013 12:01 schreef Re het volgende:

[..]

dat is nou eenmaal zo met zelfmoorden… daar gaan aardig wat psychopathologische veranderingen in de hersenen aan vooraf…
Jazeker, dat weet ik. Alleen niet iedere zelfmoordenaar sleept ook andere slachtoffers mee in zijn dood. Ik geloof best dat het allemaal psychisch is hoor maar dat verzacht niets aan de veroordeling van zijn daad. Het is toch een vreemd soort narcisme wat de boventoon voert bij dit soort daden.
  maandag 23 december 2013 @ 12:11:09 #222
262 Re
Kiss & Swallow
pi_134600814
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:08 schreef Tem het volgende:

[..]

Jazeker, dat weet ik. Alleen niet iedere zelfmoordenaar sleept ook andere slachtoffers mee in zijn dood. Ik geloof best dat het allemaal psychisch is hoor maar dat verzacht niets aan de veroordeling van zijn daad. Het is toch een vreemd soort narcisme wat de boventoon voert bij dit soort daden.
ik praat het ook niet goed natuurlijk, het is gruwelijk, maar het ging om de gedachte dat de daad egoïstisch was… dat is voor de buitenstaander wel duidelijk maar niet het motief in de ogen van deze vader. Het is wat makkelijker te behappen voor de buitenstaander als "wraak" het motief zou zijn
  maandag 23 december 2013 @ 12:11:31 #223
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_134600831
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik vind dit anders een keurig nette reactie van de moeder:

quote:
De strekking van het bovenstaande verhaal is door het AD voorgelegd aan Iris van der Schuit, de moeder van Ruben en Julian. Haar advocaat, mr. E.W. Bosch, deelt ons mede dat zijn cliënte de interpretatie en mening van Esther Kelder respecteert.

Zijn cliënte herkent zich echter in het geheel niet in het geschetste beeld. Dit verschil van inzicht toont aan dat een ieder verschillend over een bepaalde situatie kan oordelen.

Uit respect voor Esther Kelder wordt niet inhoudelijk op het artikel gereageerd. Iris van der Schuit: ,,Ik hoop dat de publicatie van dit verhaal Esther helpt bij de verwerking van haar verdriet.'' Voor het overige kiest Iris van der Schuit ervoor geen verdere mededelingen te doen in de media.
Bron: http://www.antibjz.nl/top(...)rhaal/#ixzz2oINHmDij
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_134600882
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:11 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik vind dit anders een keurig nette reactie van de moeder:

[..]

Bron: http://www.antibjz.nl/top(...)rhaal/#ixzz2oINHmDij
Nee, een nette reactie van de advocaat
  maandag 23 december 2013 @ 12:13:45 #225
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134600899
quote:
3s.gif Op maandag 23 december 2013 12:11 schreef Re het volgende:

ik praat het ook niet goed natuurlijk, het is gruwelijk, maar het ging om de gedachte dat de daad egoïstisch was… dat is voor de buitenstaander wel duidelijk maar niet het motief in de ogen van deze vader. Het is wat makkelijker te behappen voor de buitenstaander als "wraak" het motief zou zijn
Die vader heeft vast en zeker gedacht dat hij zijn zoontjes veel leed bespaart door ze mee de dood in te sleuren. In zijn al dan niet tijdelijke waanzin volledig voorbijgaand aan het feit dat hij twee jonge levens, met alle levenskansen van dien, in de kiem smoort. Ontoerekeningsvatbaar met desastreuze onomkeerbare gevolgen.
pi_134600922
Wat ik zo "eng" vind van dit verhaal is dat die vader dit zo "rustig" gepland heeft. Het gaat hier niet over een opwelling, maar over echt plannen. En dan ook niet dat in zijn directe omgeving enorme alarmbellen afgingen dat het helemaal niet goed ging met hem, ook al hadden ze dan niet verwacht dat hij zijn kinderen en zichzelf zou vermoorden, maar gewoon niets, nou ja, amper wat, niets wat wees op een enorme inzinking.

Hij heeft gewoon een schop e.d. gekocht omdat hij dit aan het plannen was en heeft daar nog doodleuk wat werk mee in de tuin gedaan. Op die dag zelf x-boxen, wat eten nog samen en gewoon niets te merken.

Het levert bij mij een vraag op, was er toch wel meer aan de hand, had de moeder gelijk met haar ik ben bang dat hij de kinderen wat aan zou doen. Of zijn het die beschuldigingen geweest die het plan hebben laten ontstaan, als ze dat zegt dan zal ik het laten gebeuren?
Al met al, welke van de 2 het ook is, het spreekt niet voor de vader.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 23 december 2013 @ 12:14:19 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134600923
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 12:06 schreef ejfaar het volgende:

[..]

En waar leven ze dan?
Nu nergens meer hè, en kennelijk vond de vader dat een beter idee dan onder toezicht van jeugdzorg bij de moeder....
Als vader werkelijk zo'n goede vader was geweest, en moeder was zoals hij claimde dat ze was, dan was dat er in dat jaar OTS echt wel uitgekomen.

Dat hij dat jaar OTS niet aandurfde geeft waarschijnlijk aan dat het belang van de kinderen er helemaal niet mee geschaad was als ze primair bij de moeder zouden wonen, en dat de kinderen daar mogelijk zelfs behoorlijk van zouden opknappen, en als dat allemaal gebeurd was onder het toeziend oog van jeugdzorg, dan zou het belang van de kinderen dus boven zijn belang gesteld worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134600943
quote:
9s.gif Op maandag 23 december 2013 12:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die vader heeft vast en zeker gedacht dat hij zijn zoontjes veel leed bespaart door ze mee de dood in te sleuren. In zijn al dan niet tijdelijke waanzin volledig voorbijgaand aan het feit dat hij twee jonge levens, met alle levenskansen van dien, in de kiem smoort. Ontoerekeningsvatbaar met desastreuze onomkeerbare gevolgen.
Die vader zit natuurlijk fout, maar die moeder had net zo min recht om moeder te zijn.
pi_134601008
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nu nergens meer hè, en kennelijk vond de vader dat een beter idee dan onder toezicht van jeugdzorg bij de moeder....
Als vader werkelijk zo'n goede vader was geweest, en moeder was zoals hij claimde dat ze was, dan was dat er in dat jaar OTS echt wel uitgekomen.

Dat hij dat jaar OTS niet aandurfde geeft waarschijnlijk aan dat het belang van de kinderen er helemaal niet mee geschaad was als ze primair bij de moeder zouden wonen, en dat de kinderen daar mogelijk zelfs behoorlijk van zouden opknappen, en als dat allemaal gebeurd was onder het toeziend oog van jeugdzorg, dan zou het belang van de kinderen dus boven zijn belang gesteld worden.
Hoezo komen ze daar na een jaar OTS achter? Zolang ze de kinderen niets doet, krijgt zij gewoon de kinderen.
En waarom per se OTS bij de moeder en niet bij de vader? De afstand is hier echt geen issue?
En waarom eerst bevindingen met moeder bespreken en niet tegelijkertijd met vader?
Waarom een beslissing nemen zonder feiten op tafel te leggen?
  maandag 23 december 2013 @ 12:17:00 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134601011
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 12:14 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Die vader zit natuurlijk fout, maar die moeder had net zo min recht om moeder te zijn.
Want? Je gelooft liever zijn versie en die van zijn vriendin, dan die van de moeder??
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134601078
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:14 schreef erodome het volgende:
Wat ik zo "eng" vind van dit verhaal is dat die vader dit zo "rustig" gepland heeft. Het gaat hier niet over een opwelling, maar over echt plannen. En dan ook niet dat in zijn directe omgeving enorme alarmbellen afgingen dat het helemaal niet goed ging met hem, ook al hadden ze dan niet verwacht dat hij zijn kinderen en zichzelf zou vermoorden, maar gewoon niets, nou ja, amper wat, niets wat wees op een enorme inzinking.

Hij heeft gewoon een schop e.d. gekocht omdat hij dit aan het plannen was en heeft daar nog doodleuk wat werk mee in de tuin gedaan. Op die dag zelf x-boxen, wat eten nog samen en gewoon niets te merken.

Het levert bij mij een vraag op, was er toch wel meer aan de hand, had de moeder gelijk met haar ik ben bang dat hij de kinderen wat aan zou doen. Of zijn het die beschuldigingen geweest die het plan hebben laten ontstaan, als ze dat zegt dan zal ik het laten gebeuren?
Het probleem is, dat als BJZ hierop ingaat, elke vrouw kan roepen dat de ex geweldadig is en meteen de kinderen krijgt.

Dat de omgeving niks merkte vind ik niet zo vreemd. Volgens mij is het bij zelfmoord juist vaak zo dat ze de periode voorafgaand aan de zelfmoord wat vrolijker zijn, omdat ze zelf al 'rust' hebben
pi_134601093
quote:

[..]

Rond de tijd dat dit drama gebeurde was er ook een Amerikaanse profiler die zijn mening gaf over deze zaak en uit zijn gegevens bleek dat wraak meestal de nr1 reden was bij mannen om tot deze daad te komen.

edit, dit bedoelde ik:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134601117
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:14 schreef erodome het volgende:

En nu vergeten we nog dat-ie de lichaampjes had verstopt, om de moeder maximaal leed te berokkenen...
I´m back.
pi_134601118
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:30 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat geloof ik ook wel.
Lijkt me alleen niet vreemd als je als ouder daar melding van doet, als je kind met zo'n verhaal thuis komt en je hebt al zo'n vermoeden...
Het is wel vreemd als je als volwassene niet eens aan hoor en wederhoor doet. Dan zou je eigenlijk al geen kinderen mogen hebben, als zelfs die basale eigenschap je vreemd is.
  maandag 23 december 2013 @ 12:20:29 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134601141
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 12:16 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Hoezo komen ze daar na een jaar OTS achter? Zolang ze de kinderen niets doet, krijgt zij gewoon de kinderen.
En waarom per se OTS bij de moeder en niet bij de vader? De afstand is hier echt geen issue?
En waarom eerst bevindingen met moeder bespreken en niet tegelijkertijd met vader?
Waarom een beslissing nemen zonder feiten op tafel te leggen?
De kinderen hadden in Zeist hun basis, gingen daar naar school enz.
Dat de afstand Zeist-Vleuten "te groot" was, zal allicht te maken hebben gehad met het feit dat de kinderen door die afstand beperkt werden in hun sociale contacten.

Maar ik begrijp dat je liever het hele leven van die kinderen omgegooid had, andere school in Vleuten, zodat ze bij de vader konden wonen, de vader waar meldingen over waren, terwijl die er niet over de moeder waren?

De vader had co-ouderschap, en koos ervoor om naar Vleuten te verhuizen, waardoor hij de mogelijkheden voor de kinderen nogal beperkte op de dagen dat ze bij hem waren.
Vader had er natuurlijk ook voor kunnen kiezen in Zeist te blijven wonen, waar zijn kinderen ook woonden, maar kennelijk vond hij de woonplaats van zijn kinderen niet belangrijk genoeg.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134601142
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Want? Je gelooft liever zijn versie en die van zijn vriendin, dan die van de moeder??
Ik denk zeker dat er een kern van waarheid inzit. Waarom wordt er anders structureel eerst met moeder gecommuniceerd en niet samen met vader? Waarom krijgt moeder de kinderen bij de OTS, hier moet een reden voor zijn. Daar er geen teiten beschikbaar zijn, moet dit wel op vermoedens gebaseerd zijn.
Waarom krijgen zijn ouders het dossier niet onder ogen? Omdat er zoveel feiten in staan en BJZ niet gekleurd was?
pi_134601146
quote:

[..]

Je pleegt niet zomaar zelfmoord, je vermoordt niet zomaar je kinderen. Dan moet je echt tot waanzin zijn gedreven. De waarheid zal dus ergens in het midden liggen. Beide ouders hebben meegewerkt aan een situatie waarin de vader iets verschrikkelijks en onvergeeflijks heeft gedaan. Ik heb als jongvolwassene zelf een vechtscheiding meegemaakt (mijn eigen ouders) en beide partijen zijn dan onredelijk, verdraaien het verhaal voor hun eigen gewin.
PWBF
pi_134601186
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het zegt genoeg over de manier waarop de moeder deze strijd zag, zeker niet als eerste belang haar kinderen.
pi_134601205
quote:

[..]

Nee, uiteraard. Al denk ik wel dat er in de basis een soort egoïsme aan ten grondslag ligt. Wanneer hij stelt dat hij zijn kinderen wil behoeden voor een leven zonder vader is dat een nogal egocentrische denkwijze aangezien hij het voornamelijk uit zijn eigen blikveld bekijkt. Dit gedrag zie je iedere keer terugkomen bij dit soort moorden.

Het "wraak" motief naar de ex-partner is meestal niet eens aan de orde. Je zou het eerder eerwraak kunnen noemen omdat wanneer dit soort daders, die meestal toch een aardig narcistische grondslag hebben (zie ook het verhaal van die vader in Schoonloo bijvoorbeeld), zich in hun eergevoel zo aangetast voelen (beschuldigingen van mishandeling en alles) dat ze overgaan tot dergelijke acties.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2013 12:23:47 ]
pi_134601208
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat de afstand Zeist-Vleuten "te groot" was, zal allicht te maken hebben gehad met het feit dat de kinderen door die afstand beperkt werden in hun sociale contacten.

Maar ik begrijp dat je liever het hele leven van die kinderen omgegooid had, andere school in Vleuten, zodat ze bij de vader konden wonen, de vader waar meldingen over waren, terwijl die er niet over de moeder waren?

De vader had co-ouderschap, en koos ervoor om naar Vleuten te verhuizen, waardoor hij de mogelijkheden voor de kinderen nogal beperkte op de dagen dat ze bij hem waren.
Vader had er natuurlijk ook voor kunnen kiezen in Zeist te blijven wonen, waar zijn kinderen ook woonden, maar kennelijk vond hij de woonplaats van zijn kinderen niet belangrijk genoeg.
Zoals al vermeld is vleuten-zeist 22 minuten.
Er zijn ook zat mensen die gewoon verhuizen. Dan heb je hetzelfde effect. Reden slaat derhalve kant nich wal.
De meldingen over de vader kwamen over de moeder. Die moeder had belang bij de meldingen om zo zelf de kinderen te krijgen. Objectiviteit ten top ja.
pi_134601229
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die meldingen kwamen allemaal van 1 partij, die er baat bij had om die meldingen te doen. Dat je dat even achterwege laat zegt al genoeg over je partijdigheid in deze zaak.
pi_134601244
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 12:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Die meldingen kwamen allemaal van 1 partij, die er baat bij had om die meldingen te doen. Dat je dat even achterwege laat zegt al genoeg over je partijdigheid in deze zaak.
  maandag 23 december 2013 @ 12:23:37 #243
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134601267
quote:

[..]

En omdat de meldingen van 1 partij kwamen zijn ze dus niet waar?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134601268
quote:

[..]

Dit.
PWBF
pi_134601272
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 12:21 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Er zijn ook zat mensen die gewoon verhuizen. Dan heb je hetzelfde effect. Reden slaat derhalve kant nich wal.
De meldingen over de vader kwamen over de moeder. Die moeder had belang bij de meldingen om zo zelf de kinderen te krijgen. Objectiviteit ten top ja.
Inderdaad. Leandra valt niet echt serieus te nemen als zelfs de meest basale vorm van hoor en tegenhoor je vreemd is. Blijkbaari lees ze nogal subjectief en filtert ze alles wat haar niet zint maar eruit.
pi_134601284
quote:

[..]

Zij heeft er wel minder belang bij en stond ook meer op afstand. Aan moeders zijde is er eigenlijk niemand die het voor haar opnam in de media.
  maandag 23 december 2013 @ 12:24:27 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134601293
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 12:21 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Hij koos er zelf voor om in Vleuten te gaan wonen, hij had ook in Zeist kunnen blijven wonen....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134601298
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze zijn nooit bewezen na een uitgebreid onderzoek, dus ja, ik durf wel te zeggen dat ze niet waar zijn. Dat jij overigens niet ingaat op het punt maar wederom subjectief wil blijven zegt weer genoeg.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2013 12:24:51 ]
pi_134601319
quote:

[..]

QFT
pi_134601330
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Bij jou is ook alles zwart-wit he? Dat ze van 1 partij komen die belang had bij die meldingen betekent niet dat ze niet waar zijn, maar er blind op vertrouwen en varen is ook nogal naief.
PWBF
pi_134601354
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij koos er zelf voor om in Vleuten te gaan wonen, hij had ook in Zeist kunnen blijven wonen....
Dat kan natuurlijk nooit een reden zijn. Immers, als de moeder moet verhuizen sta jij vooraan om te roepen dat de kinderen dan maar mee moeten verhuizen, zo ben je dan ook weer.
  maandag 23 december 2013 @ 12:26:58 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134601397
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:24 schreef eight het volgende:

[..]

Zij heeft er wel minder belang bij en stond ook meer op afstand. Aan moeders zijde is er eigenlijk niemand die het voor haar opnam in de media.
Ja, zij die er minder belang bij had was de halve dag onbereikbaar terwijl haar vriend aan een speeltoestel hing, vond het niet vreemd dat hij om 20.00 uur met zijn kinderen "op vakantie ging", en geeft nu, 4 dagen voor kerst een interview waarin ze nog even natrapt naar de moeder, de moeder die haar eerste kerst zonder haar kinderen moet doormaken.

Nou nou, wat een afstand.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134601425
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 12:20 schreef ejfaar het volgende:

Ik denk zeker dat er een kern van waarheid inzit. Waarom wordt er anders structureel eerst met moeder gecommuniceerd en niet samen met vader? Waarom krijgt moeder de kinderen bij de OTS, hier moet een reden voor zijn. Daar er geen teiten beschikbaar zijn, moet dit wel op vermoedens gebaseerd zijn.
Waarom krijgen zijn ouders het dossier niet onder ogen? Omdat er zoveel feiten in staan en BJZ niet gekleurd was?
Weet je, het is gewoon niet te achterhalen voor ons waar de waarheid ligt. Er zijn twee percepties. Moeder dacht dat vader de kinderen wel eens iets aan zou kunnen doen... nou, dat is niet helemaal onjuist gebleken natuurlijk.

Daarmee is niet gezegd dat moeder niets te verwijten is, maar vooralsnog heb ik er geen bewijs van gezien. Dat laat onverlet dat die vriendin van vader voor haar gevoel wellicht de juiste versie van het verhaal vertelt. Nogmaals: twee percepties.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_134601427
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, zij die er minder belang bij had was de halve dag onbereikbaar terwijl haar vriend aan een speeltoestel hing, vond het niet vreemd dat hij om 20.00 uur met zijn kinderen "op vakantie ging", en geeft nu, 4 dagen voor kerst een interview waarin ze nog even natrapt naar de moeder, de moeder die haar eerste kerst zonder haar kinderen moet doormaken.

Wat is precies de trap na dan? Want daar hoor ik je al vier keer over, maar met details kom je niet. Sterker nog, ze klinkt genuanceerder in haar verhaal dan jij bent in dit topic.
  maandag 23 december 2013 @ 12:28:11 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134601437
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 12:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk nooit een reden zijn. Immers, als de moeder moet verhuizen sta jij vooraan om te roepen dat de kinderen dan maar mee moeten verhuizen, zo ben je dan ook weer.
Nee, dat doe ik niet.

Als de ouders co-ouderschap hebben, dan moeten ze daar mee werken, en dan kan de een niet zomaar ergens anders blijven wonen en wel verwachten dat het co-ouderschap in stand gehouden wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134601459
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 12:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het zegt genoeg over de manier waarop de moeder deze strijd zag, zeker niet als eerste belang haar kinderen.
Deze staat nog open voor je Leandra.
pi_134601481
quote:

[..]

Haar verhaal is toch genuanceerd?
Bovendien is het juist netjes dat ze zolang gewacht heeft met het geven van een interview.
pi_134601549
quote:

[..]

Is dat raar ja?
pi_134601589
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:31 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Is dat raar ja?
Blijkbaar wel. Mensen gaan natuurlijk nooit 's avonds op vakantie.
  maandag 23 december 2013 @ 12:33:19 #260
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134601594
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 12:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat is precies de trap na dan? Want daar hoor ik je al vier keer over, maar met details kom je niet. Sterker nog, ze klinkt genuanceerder in haar verhaal dan jij bent in dit topic.
Ze stelt in feite dat de moeder aan geestelijke mishandeling deed, want ze had daar wel melding van willen maken.

Het hele interview staat vol met aantijgingen dat de moeder moedwillig de relatie tussen de kinderen en vader gesaboteerd zou hebben, en dan vooral om de vader dwars te zitten, dat het werkelijk in het belang van de kinderen zou kunnen zijn sluit mevrouw Kelder met haar gekleurde bril uit.

Mevrouw Kelder, die zo'n enorm goed inzicht had in hoe de situatie was, maar geen flauw idee had dat haar partner de moord op zijn kinderen minutieus aan het voorbereiden was.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134601597
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 12:18 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Het probleem is, dat als BJZ hierop ingaat, elke vrouw kan roepen dat de ex geweldadig is en meteen de kinderen krijgt.

Dat de omgeving niks merkte vind ik niet zo vreemd. Volgens mij is het bij zelfmoord juist vaak zo dat ze de periode voorafgaand aan de zelfmoord wat vrolijker zijn, omdat ze zelf al 'rust' hebben
Ik snap best dat het BJZ daar niet zomaar op in kan gaan, zoiets moet wel aannemelijk zijn voordat je handelt. Alleen zo achteraf rijst de vraag of die dreiging niet toch al reeel was, of dat er gedacht is ik zal die beschuldigingen nu eens waar maken(in de waanzin waarin hij was).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_134601622
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 12:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Blijkbaar wel. Mensen gaan natuurlijk nooit 's avonds op vakantie.
Ik pakte gister mn zoon nog om half 8 uit bed om naar huis te gaan… Maar ik begrijp dat ik nu een risico geval ben? Dat je in de avond met kinderen gaat rijden?
pi_134601656
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:34 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik pakte gister mn zoon nog om half 8 uit bed om naar huis te gaan… Maar ik begrijp dat ik nu een risico geval ben? Dat je in de avond met kinderen gaat rijden?
Volgens mij doe jij je kinderen wat aan, ik ga maar gauw even aangifte doen.
pi_134601668
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze stelt in feite dat de moeder aan geestelijke mishandeling deed, want ze had daar wel melding van willen maken.

Het hele interview staat vol met aantijgingen dat de moeder moedwillig de relatie tussen de kinderen en vader gesaboteerd zou hebben, en dan vooral om de vader dwars te zitten, dat het werkelijk in het belang van de kinderen zou kunnen zijn sluit mevrouw Kelder met haar gekleurde bril uit.

Mevrouw Kelder, die zo'n enorm goed inzicht had in hoe de situatie was, maar geen flauw idee had dat haar partner de moord op zijn kinderen minutieus aan het voorbereiden was.
Sorry, maar hoe kun je dit nu met droge ogen zeggen? In feite is het haar schuld dus dat ze niets doorhad. ?
pi_134601681
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 12:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Volgens mij doe jij je kinderen wat aan, ik ga maar gauw even aangifte doen.
Je hebt mn nummer. succes.
pi_134601687
quote:

[..]

En waarom zou dat niet zo kunnen zijn? Als ik kijk naar de vechtscheiding van mijn ouders, durf ik ook wel te stellen dat mijn moeder dat deed. Nogmaals; je pleegt niet zomaar zelfmoord, je vermoordt niet zomaar je kinderen. Daar wordt je toe gedreven.
PWBF
pi_134601697
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En nu vergeten we nog dat-ie de lichaampjes had verstopt, om de moeder maximaal leed te berokkenen...
Ja, ook dat, allemaal echt gepland, echt over nagedacht. Dat vind ik dus echt het enge en dat spreekt echt niet voor die vader.

Was het nu een bevlieging geweest, nieuws komt over die omgangsregeling en hij draait door en handelt gruwelijk, dan had ik dat beter kunnen begrijpen dan dit. Dit is echt zo bewust gedaan dat ik het idee van wanhoopsdaad niet geloof.
  maandag 23 december 2013 @ 12:36:03 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134601700
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:31 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Is dat raar ja?
Naar Luxemburg, als je maar 1 nacht gaat, omdat je kinderen die week nog een andere vakantie hebben, dan ga je met kinderen van 7 en 9 zo laat weg dat je 's nachts in het hotel aankomt en de volgende dag (die ene dag die ze naar Luxemburg gaan), zo gesloopt zijn dat ze niets aan het tripje Luxemburg hebben?

Of je was 's middags om 15.00 uur gegaan, was op een normaal tijdstip in Luxemburg aangekomen, zodat je niet na middernacht hoeft in te checken en je kinderen een nacht gewoon kunnen slapen, zodat ze ook wat aan dat dagje Luxemburg hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134601712
quote:

[..]

Net zoals de moeder valse meldingen deed bedoel je ?

quote:
En dat doet ze met voorbeelden die haar zaak vrij veel kracht bijzetten.

quote:
Over trappen na gesproken.
  maandag 23 december 2013 @ 12:36:53 #270
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134601723
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Sorry, maar hoe kun je dit nu met droge ogen zeggen? In feite is het haar schuld dus dat ze niets doorhad. ?
Nee, ik stel niet dat het haar schuld was, maar voor iemand die claimt zo goed door te hebben hoe het allemaal zat was ze wel verdomd slecht op de hoogte.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 23 december 2013 @ 12:37:30 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134601743
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 12:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Net zoals de moeder valse meldingen deed bedoel je ?
Oh? Ze waren vals? Bron?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134601761
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, ik stel niet dat het haar schuld was, maar voor iemand die claimt zo goed door te hebben hoe het allemaal zat was ze wel verdomd slecht op de hoogte.
Gelukkig dat jij dat wel bent dan, scheelt weer. Had jij destijds niet kunnen waarschuwen?
PWBF
pi_134601774
quote:

[..]

Daar heeft die eikel toch gewoon voor gezorgd? Ik kan met enige zekerheid vertellen dat veel mensen in staat zijn iets te plannen zonder dat de partner maar iets weet.
pi_134601794
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:38 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Daar heeft die eikel toch gewoon voor gezorgd? Ik kan met enige zekerheid vertellen dat veel mensen in staat zijn iets te plannen zonder dat de partner maar iets weet.
Onmogelijk volgens Leandra. Mevrouw Kelder wist precies wat er ging gebeuren en vond het allemaal wel prima.
PWBF
pi_134601809
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:35 schreef Nielsch het volgende:

[..]

En waarom zou dat niet zo kunnen zijn? Als ik kijk naar de vechtscheiding van mijn ouders, durf ik ook wel te stellen dat mijn moeder dat deed. Nogmaals; je pleegt niet zomaar zelfmoord, je vermoordt niet zomaar je kinderen. Daar wordt je toe gedreven.
Ik heb drie vechtscheidingen meegemaakt waarbij de man in kwestie totaal werd kapot gemaakt door de wraakzuchtige ex. Wat dat betreft staan vrouwen bij mij niet echt aan de goede kant van de balans met zulke zaken. Er werd zelfs keihard gelogen dat de man in kwestie een pedo was :') de vader van je kinderen zoiets in zijn schoenen schuiven om 'de strijd maar te kunnen winnen' zoals deze moeder ook al aangaf is walgelijk. De FB reactie waarin ze zegt dat d'r ex man gewonnen heeft spreekt dan ook boekdelen.
pi_134601813
quote:

Ik begin me echt af te vragen waar deze eenzijdige kijk toch vandaan komt.
Zeg eens eerlijk..ben jij soms familie, vriend of kennis van de moeder?
pi_134601822
quote:

[..]

Naar Luxemburg, als je maar 1 nacht gaat, omdat je kinderen die week nog een andere vakantie hebben, dan ga je met kinderen van 7 en 9 zo laat weg dat je 's nachts in het hotel aankomt en de volgende dag (die ene dag die ze naar Luxemburg gaan), zo gesloopt zijn dat ze niets aan het tripje Luxemburg hebben?

Of je was 's middags om 15.00 uur gegaan, was op een normaal tijdstip in Luxemburg aangekomen, zodat je niet na middernacht hoeft in te checken en je kinderen een nacht gewoon kunnen slapen, zodat ze ook wat aan dat dagje Luxemburg hebben.
Na 20 uur is het lekker filevrij, kinderen slapen in de auto en hoef je alleen over te leggen. Serieus, ben je wel eens op vakantie geweest waar je langer dan 2 uur moest rijden?
Wij kiezen er altijd bewust voor, dat als we langer moeten rijden dat we dan in de avond de afstand rijden, zodat de kinderen kunnen slapen en niet zo'n saaie reis hebben, waar ze uiteindelijk altijd wel vervelend worden.
  maandag 23 december 2013 @ 12:39:38 #278
56749 BlaZ
pi_134601834
quote:

Wat is er vreemd aan om om 20:00 met je kinderen op vakantie te gaan?
  maandag 23 december 2013 @ 12:39:54 #279
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134601841
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:38 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Klopt, maar wie is zij dan om te stellen dat hij zo'n geweldige vader was, en dat de aantijgingen van moeder vals waren?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134601854
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh? Ze waren vals? Bron?
Staat in dat artikel wat je zo selectief hebt gelezen. Er was geen enkele aanwijzing dat hij de kinderen mishandelde, die zaak is dan ook afgeblazen door het kamp van de moeder.

Bijf je er wel even bij ja? Ik heb niet zoveel zin je continu te koeren corrigeren op overduidelijke zaken die je zelf maar negeert.
  maandag 23 december 2013 @ 12:40:35 #281
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134601863
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Na 20 uur is het lekker filevrij, kinderen slapen in de auto en hoef je alleen over te leggen. Serieus, ben je wel eens op vakantie geweest waar je langer dan 2 uur moest rijden?
Ja hoor, maar als ik met kinderen één dagje Luxemburg ga doen dan ga ik niet om 20.00 uur pas weg.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134601875
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Klopt, maar wie is zij dan om te stellen dat hij zo'n geweldige vader was, en dat de aantijgingen van moeder vals waren?
In ieder geval iemand die een stuk dichterbij de situatie stond dan Leandra; die nu claimt dat alle aantijgingen van de moeder niet vals waren.
PWBF
pi_134601886
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Haar eigen ervaring en de mededeling van bjz dat ze geen enkel bewijs voor de claims van de moeder hebben gevonden.
pi_134601915
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja hoor, maar als ik met kinderen één dagje Luxemburg ga doen dan ga ik niet om 20.00 uur pas weg.
Dat ben jij.. Er zijn ook mensen die dat wel doen, die vermoorden niet allemaal hun kinderen overigens.
pi_134601931
quote:

[..]

Het is niet zo boeiend wat jij zou doen. Blijf aub bij de feiten en stop met je speculaties over misdadig gedrag omdat iemand om 20:00 op vakantie gaat. Dat is vermoeiend.
pi_134601953
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:39 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Wat is er vreemd aan om om 20:00 met je kinderen op vakantie te gaan?
In Leandra 's boekje ben je dan van plan je kinderen om te leggen. Alles om in hetvstraatje van de moeder te redeneren _O_
pi_134601974
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:39 schreef eight het volgende:

[..]

Ik begin me echt af te vragen waar deze eenzijdige kijk toch vandaan komt.
Zeg eens eerlijk..ben jij soms familie, vriend of kennis van de moeder?
Ik denk een vechscheider met kinderen.
  maandag 23 december 2013 @ 12:44:03 #288
56749 BlaZ
pi_134601997
quote:

[..]

Waarom niet? Mooi na het avondeten vertrekken, en voor het slapen gaan in Luxemburg.
pi_134602002
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 12:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik denk dat de vader ook niet staand mocht plassen. Op een gegeven moment krijg je dan dit soort dingen.
pi_134602037
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:38 schreef Nielsch het volgende:

Onmogelijk volgens Leandra. Mevrouw Kelder wist precies wat er ging gebeuren en vond het allemaal wel prima.
Volgens mij is het punt dat Mevr. Kelder af gaat op wat haar vriend met haar deelde en achteraf bleek dat er wel eens wat buiten haar zicht om gebeurde.

Dat is niet verwijtbaar, maar het laat dan toch ook wel de mogelijkheid open dat haar vriend wel meer heeft uitgespookt zonder dat ze het wist en dientengevolge het zomaar kan dat haar perceptie en de werkelijkheid verder van elkaar staan dan sommigen hier lijken te denken.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 23 december 2013 @ 12:45:34 #291
56749 BlaZ
pi_134602063
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 12:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]

In Leandra 's boekje ben je dan van plan je kinderen om te leggen. Alles om in hetvstraatje van de moeder te redeneren _O_
Ik moet morgen ook op pad met de auto, welke tijd is veilig Leandra?
pi_134602119
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:33 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik snap best dat het BJZ daar niet zomaar op in kan gaan, zoiets moet wel aannemelijk zijn voordat je handelt. Alleen zo achteraf rijst de vraag of die dreiging niet toch al reeel was, of dat er gedacht is ik zal die beschuldigingen nu eens waar maken(in de waanzin waarin hij was).
Maarja, zo kan elke vrouw dus gaan schreeuwen dat de man gewelddadig is, BJZ plaats in al die gevallen kind bij de moeder. Vader wordt gefrustreerd en doet iets (wat niet goed te praten is) en dan heeft de moeder ineens gelijk.
pi_134602128
quote:

[..]

Mens, hou toch op met je achterlijke geroeptoeter.
PWBF
pi_134602139
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:45 schreef DS4 het volgende:

[..]

Volgens mij is het punt dat Mevr. Kelder af gaat op wat haar vriend met haar deelde en achteraf bleek dat er wel eens wat buiten haar zicht om gebeurde.

Dat is niet verwijtbaar, maar het laat dan toch ook wel de mogelijkheid open dat haar vriend wel meer heeft uitgespookt zonder dat ze het wist en dientengevolge het zomaar kan dat haar perceptie en de werkelijkheid verder van elkaar staan dan sommigen hier lijken te denken.
Hier zit wel waarheid in.. Hij liet haar buiten uitspraken van de raad… Wie weet wat er meer is gebeurd zonder haar weten. Of wat hij heeft gedaan als ze er niet was.
Het kan natuurlijk gewoon zo zijn dat hij een leuke man speelde, een toneelstuk voor zn omgeving.
  maandag 23 december 2013 @ 12:48:25 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134602168
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:45 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dit.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 23 december 2013 @ 12:48:33 #296
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_134602177
Zo te lezen wou hij zijn kinderen niet zien opgroeien bij haar.
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
pi_134602191
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 12:47 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Maarja, zo kan elke vrouw dus gaan schreeuwen dat de man gewelddadig is, BJZ plaats in al die gevallen kind bij de moeder. Vader wordt gefrustreerd en doet iets (wat niet goed te praten is) en dan heeft de moeder ineens gelijk.
Die claims worden wel onderzocht. Probleem is dan echter dat het beeld van een gewelddadige man al is geschetst. Kijk naar Leandra; de claims van de moeder zijn nooit bewezen en toch vaart Leandra blind op die claims.
PWBF
  maandag 23 december 2013 @ 12:49:31 #298
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134602205
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 12:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134602208
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:48 schreef smitjew het volgende:
no shit sherlock
PWBF
pi_134602209
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:48 schreef smitjew het volgende:
Maar ja, je kan zoveel willen…

Om dan maar te stellen ik niet, jij ook niet… Dat gaat gewoon veel te ver. Ook om een punt te maken. Het is natuurlijk niet zo dat er ook maar iets veranderd in het hele systeem.
pi_134602225
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

zo kom je wel over anders...
PWBF
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')