Automatisch krijgt de moeder de kinderen. Lekker als het blijkt dat de moeder een enorm kutwijf is.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:13 schreef Joene het volgende:
Geen inspraak in geven , bovendien een kind wil bij de ene ouder zijn tot dat daar iets niet mag dan willen ze bij de andere ouder zijn . Dit is niet iets om door een kind te laten beslissen imo.
quote:Op woensdag 11 december 2013 10:10 schreef Woelwater het volgende:
Die kinderen zelf laten beslissen waar ze zijn, maar ondertussen zo indoctrineren dat ze liever bij haar zijn.. What else is new..
Dat is dus inderdaad waar we bang voor zijn en wat ze eigenlijk al heeft gedaan.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:12 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Lijkt me ook een slecht idee. Dan krijg je van die veel te lieve en concurrerende ouders.
''Oh, gaat papa koken met kerst?''
''Nou, ik wilde eigenlijk naar Disneyland gaan!''
Maar dan natuurlijk wel 100% alimentatie blijven vangenquote:Op woensdag 11 december 2013 10:08 schreef snakelady het volgende:
Nu wil de moeder dus via een hogere instantie regelen dat de kinderen dus zelf de keuze kunnen maken en ook dat ze minder naar hun vader gaan.
Denk niet dat het haar om net geld gaat, ze heeft een ruim boven gemiddeld inkomen.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:15 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Maar dan natuurlijk wel 100% alimentatie blijven vangen
Oh ok, verkeerde aanname dan. Maar via een rechter laten afdwingen dat hij zijn kinderen minder gaat/mag zien is niet zo aardig.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
Denk niet dat het haar om net geld gaat, ze heeft een ruim boven gemiddeld inkomen.
Vergis je daar niet in, juist mensen die een hoog inkomen hebben willen meer, meer, meer, al kan het in dit geval anders zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
Denk niet dat het haar om net geld gaat, ze heeft een ruim boven gemiddeld inkomen.
Er is nu toch een 50/50 regeling waarom wijzigen ?quote:Op woensdag 11 december 2013 10:15 schreef HSG het volgende:
[..]
Automatisch krijgt de moeder de kinderen. Lekker als het blijkt dat de moeder een enorm kutwijf is.
Voor als de moeder/vader een slechte invloed heeft op de kinderen.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Er is nu toch een 50/50 regeling waarom wijzigen ?
Ja maar ZIJ is degene die nu wilt gaan aanvragen ze meer te hebben . ik zeg weinig kans.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:24 schreef HSG het volgende:
[..]
Voor als de moeder/vader een slechte invloed heeft op de kinderen.
Maar daar is dus geen sprake van, eigenlijk is het zo, er was nooit een probleem, tot de vader een vaste relatie kreeg.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:24 schreef HSG het volgende:
[..]
Voor als de moeder/vader een slechte invloed heeft op de kinderen.
Twaalf, ja. Als het goed is, is het jou op je twaalfde alsnog gevraagdquote:Op woensdag 11 december 2013 10:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Vergis je daar niet in, juist mensen die een hoog inkomen hebben willen meer, meer, meer, al kan het in dit geval anders zijn.
Maar is het niet zo dat er een minimumleeftijd is waarop de kinderen mogen kiezen? Toen mijn ouders scheidden was die leeftijd twaalf, mijn oudere zus mocht wel kiezen, ik niet.
en weer een goede band met je moedeR ?quote:Op woensdag 11 december 2013 10:25 schreef KaBuf het volgende:
Mogen kiezen is één ding, je kinderen beïnvloeden is iets heel anders.
Bij de scheiding mocht ik met de rechter praten, daar heb ik gezegd dat ik echt bij mijn vader wilde wonen. Dat dat was omdat mijn vader had gezegd dat dat beter voor mij was, zei ik niet tegen de rechter. Ik dacht dat het mijn eigen beslissing was.
Nu weet ik ook wel beter
Oh dat was het. Heeft hij haar verlaten en hoopte ze dat hij ooit terug zou komen of...?quote:Op woensdag 11 december 2013 10:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar daar is dus geen sprake van, eigenlijk is het zo, er was nooit een probleem, tot de vader een vaste relatie kreeg.
De kinderen kunnen erg goed met haar overweg en dat vind ze niet prettig.
Nope, mij is nooit meer wat gevraagd.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Twaalf, ja. Als het goed is, is het jou op je twaalfde alsnog gevraagd
Ik zou daar ook moeite mee hebben trouwensquote:Op woensdag 11 december 2013 10:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar daar is dus geen sprake van, eigenlijk is het zo, er was nooit een probleem, tot de vader een vaste relatie kreeg.
De kinderen kunnen erg goed met haar overweg en dat vind ze niet prettig.
Ja, gelukkig welquote:Op woensdag 11 december 2013 10:29 schreef Joene het volgende:
[..]
en weer een goede band met je moedeR ?
Hoe erg was hij en wat maakte hem zo erg?quote:Op woensdag 11 december 2013 10:33 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel
[strike] en geen contact meer met mijn vader [/strike]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |