SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, J
ochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
TV / BZV #129 - (Nog) niks te zien hier
TV / BZV #130 - Niet te pruimen!
TV / Boer Zoekt Vrouw #131 - Trekken met Yvonneke
Je snapt mequote:
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Dat is lullig, over de vrouwen van Johen.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
De blonde van Jos praat als Verbaan in het schaep.
Gesellugh*Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Als ik die gast in Frankrijk was had ik die blonde gekozen, haar lekker als poppetje in huis houden en elke dag eroverheen gegaan![]()
![]()
Die kletsen zo op haar knieën. Wedden?quote:Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Die blonde melkt liever wat anders, huehuehuehueThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Twee keer geplast. Waarom vertel je dat.![]()
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Godver dit meen je niet
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Dafuq hhahahahahahaAnd I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
WTF
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
WTF!Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Echt hequote:Op zondag 22 december 2013 21:21 schreef Fascination het volgende:
Twee keer geplast. Waarom vertel je dat.![]()
![]()
Zeker niet meer helemaal zindelijk en aan de tena ladys.![]()
Ik mis een discobalOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
WTF
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
quote:Op zondag 22 december 2013 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt he![]()
Zeker niet meer helemaal zindelijk en aan de tena ladys.
know'm sayin?
word? word.![]()
En een gare karaoke set.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Waarom neemt ze een duitse cd mee?But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
sophisticated manOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Gedeelde interesse gok ik.quote:Op zondag 22 december 2013 21:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarom neemt ze een duitse cd mee?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ze laat een spoor achter. Gatver."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Sfeerlampje erbijOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Willemijn, Leonie of Saskia. Ze hebben echt alledrie wel wat."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Matige aflevering. Het was alleen leuk met jullie erbij
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Die staat zo te zien op met een lijntje speed.quote:Op zondag 22 december 2013 21:24 schreef RedFever007 het volgende:
Vind Willemijn wel iets minder leuk dan aanvankelijk eigenlijkOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Ja toch net een beetje eng hequote:Op zondag 22 december 2013 21:24 schreef RedFever007 het volgende:
Vind Willemijn wel iets minder leuk dan aanvankelijk eigenlijk![]()
datquote:Op zondag 22 december 2013 21:25 schreef ChatGirl het volgende:
Matige aflevering. Het was alleen leuk met jullie erbij
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)![]()
Geen dank!quote:Op zondag 22 december 2013 21:25 schreef ChatGirl het volgende:
Matige aflevering. Het was alleen leuk met jullie erbij![]()
![]()
Ik heb de helft niet meegekregen door SRquote:Op zondag 22 december 2013 21:25 schreef ChatGirl het volgende:
Matige aflevering. Het was alleen leuk met jullie erbij![]()
![]()
Haha die bestek bak.![]()
Meer mensen die dat kleine HeadBangetje bij die vrouw van Johan opviel op de muziek?![]()
![]()
Je hebt niks gemist. Morgen bij Giel BZV in 1 minuut en je bent weer bijquote:Op zondag 22 december 2013 21:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb de helft niet meegekregen door SR
Ja, volgens mij is het een onwijs grappig mens.quote:Op zondag 22 december 2013 21:27 schreef -0- het volgende:
Haha die bestek bak.![]()
Meer mensen die dat kleine HeadBangetje bij die vrouw van Johan opviel op de muziek?Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
wel bestek in Danish style opruimen hequote:Op zondag 22 december 2013 21:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nu moet ik toch echt maar eens de afwas gaan doen.![]()
![]()
Ik vind dr ook wel leuk.quote:Op zondag 22 december 2013 21:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is het een onwijs grappig mens.![]()
![]()
quote:Op zondag 22 december 2013 21:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wel bestek in Danish style opruimen heHet staat bij mij wel allemaal in één mok, maar ik heb ook niet zoveel bestek.
![]()
Ik verwachtte eigenlijk dat die mannen van de Duyvis tevoorschijn zouden komen om in de kasten te gaan zoeken.quote:Op zondag 22 december 2013 21:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is het een onwijs grappig mens.![]()
![]()
Ik vind het wel enorm snel gaan allemaal."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dit vind ik toch wel een erg matig seizoen..
Ook zijn de kanidaten te gefocust op het feit dat de boeren in de buitenland wonen, dit vinden ze volgensmij meer een reden dan de boeren zelf![]()
SRquote:Op zondag 22 december 2013 21:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb de helft niet meegekregen door SR
Malheureusement le fromage de cacahouète.![]()
Dat was toch niet tijdens de rondleiding, dat was toch tegen Janna (Janne?) toen die zichzelf al even een rondleiding ging geven?quote:Op zondag 22 december 2013 23:21 schreef svann het volgende:
Ik werd gestoord onder het kijken, maar hoorde ik Wim tijdens de rondleiding nu tegen één van die dames zeggen dat het niet de bedoeling was dat zij de regie over nam?
Dat wordt nog wat.![]()
DAT IS JUUDJE HELEMAAL NIETquote:Op maandag 23 december 2013 00:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Als je van Christengekkies houdt....Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ah, okay. Dan valt het wel mee.quote:Op zondag 22 december 2013 23:52 schreef Leandra het volgende:
Dat was toch niet tijdens de rondleiding, dat was toch tegen Janna (Janne?) toen die zichzelf al even een rondleiding ging geven?![]()
beetje laat, maar mag ik ff zeggen dat het standupsurfpeddelgedoe het leukste bzvmoment ooit was? 5 leuke dames in bikini![]()
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded![]()
Yes pleasequote:Op maandag 23 december 2013 00:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Als je van Christengekkies houdt....ik ben vlieft op Judith
![]()
![]()
Het bidden voor het eten maakte haar nog aantrekkelijker.quote:Op maandag 23 december 2013 00:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Als je van Christengekkies houdt...."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
rubbereend vindt het weer vermakelijkDeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Wim??? is Wim het???quote:Op maandag 23 december 2013 01:55 schreef rubbereend het volgende:
rubbereend vindt het weer vermakelijkAnd if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded![]()
Do not disturb the sleep of the Wikasha! Go!
What good is it if you are consumed by Kwi-Uktena, Devil-Beast-That-Walks-Like-Man? Walk or know the Beast!![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 01:55 schreef rubbereend het volgende:
rubbereend vindt het weer vermakelijk![]()
![]()
dat was het blonde paardenmeisje, wel opletten hè!quote:Op maandag 23 december 2013 01:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het bidden voor het eten maakte haar nog aantrekkelijker.To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.![]()
Let jij maar op, want Judith deed net zo hard mee.quote:Op maandag 23 december 2013 06:56 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
dat was het blonde paardenmeisje, wel opletten hè!![]()
Ik werd bij de uitzending van gisteravond nog niet warm.
Johan met die eerste Ingrid is dikke lol, maar of dat liefde wordt?The love you take is equal to the love you make.![]()
Een van die vrouwen onderweg naar Wim dacht zeker iets van: "Oh kijk, een neger! Snel een foto maken!":')
Bazenactie van die bestekbak van Johan, trouwens.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Qua uiterlijk, ja. Qua innerlijk lijkt Claire me interessanter. Oh en bidden voor het eten is natuurlijk een instant afknapper.quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Kijkcijfers Boer Zoekt Vrouw seizoen 2013/2014quote:Op maandag 23 december 2013 10:13 schreef Pino112 het volgende:
1
BOER ZOEKT VROUW INTERNATIONAAL
3.351.000
01 08-09-2013 3.144.000 (vorig seizoen 3.455.000)
02 08-12-2013 3.429.000 (vorig seizoen 3.729.000)
03 15-12-2013 3.425.000 (vorig seizoen 3.054.000)
04 22-12-2013 3.351.000 (vorig seizoen 3.718.000)Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Qua uiterlijk vind ik Claire eigenlijk ook gewoon leuker. Beetje bijdehand, mooie ogen. Veel leuker dan dat 'poppige' van Judith.quote:Op maandag 23 december 2013 10:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Qua uiterlijk, ja. Qua innerlijk lijkt Claire me interessanter. Oh en bidden voor het eten is natuurlijk een instant afknapper.
Ik denk dat ik verliefd ben.Gourmetten of steengrillen?![]()
Rooie Clairequote:Op maandag 23 december 2013 10:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Qua uiterlijk vind ik Claire eigenlijk ook gewoon leuker. Beetje bijdehand, mooie ogen. Veel leuker dan dat 'poppige' van Judith.
Ik denk dat ik verliefd ben.
5 Ferrari's op videoband!![]()
Ja, ik vind haar ook wel aantrekkelijk.quote:Op maandag 23 december 2013 10:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Qua uiterlijk vind ik Claire eigenlijk ook gewoon leuker. Beetje bijdehand, mooie ogen. Veel leuker dan dat 'poppige' van Judith.
Ik denk dat ik verliefd ben.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Kon Yvon niet zeggen tegen Johan dat hij een ander shirt moest aantrekken ipv dat lelijke streepjesding.5 Ferrari's op videoband!![]()
Dat was echt zo'n overhemd die bij m'n ouders in de zolder hangt. Heeft m'n vader voor het laatst aangehad met carnaval 1976 ofzo.quote:Op maandag 23 december 2013 11:10 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Kon Yvon niet zeggen tegen Johan dat hij een ander shirt moest aantrekken ipv dat lelijke streepjesding.
Zo typisch dat die mensen dat nog dragen. Ik weet zeker dat hij dat ding al 25 jaar had.Gourmetten of steengrillen?![]()
Qua uiterlijk vind ik Judith ook niet leuk. Zo'n gedrongen gezicht en geniepig lachje.quote:Op maandag 23 december 2013 10:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Qua uiterlijk, ja. Qua innerlijk lijkt Claire me interessanter. Oh en bidden voor het eten is natuurlijk een instant afknapper.
Claire vind ik wel mooi en komt qua karakter ook leuker over inderdaad.But while the earth sinks to its grave
Yvon had het te druk met andere zaken, zoals die vieze sok op tafel.quote:Op maandag 23 december 2013 11:10 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Kon Yvon niet zeggen tegen Johan dat hij een ander shirt moest aantrekken ipv dat lelijke streepjesding.![]()
poppige, heks! Dat lachje is mij ook te gniepig.quote:Op maandag 23 december 2013 10:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik denk dat ik verliefd ben.![]()
Ik vind Aletta en Wim echt totaal niet boeiend. Jan wel omdat hij er echt uitziet alsof hij geen fuck geeft haha, Johan omdat het zo'n simpele ziel is en Jos omdat hij een cutie isYour beauty never ever scared me.![]()
rubbereend gaat ook over op de bestekbakformule van JohanDeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Oh en de tafel bij Johan was mooi gedekt toen die andere 2 vrouwen aankwamen op de boerderij. Ik weet zeker dat Ingrid H. dat heeft gedaan
Your beauty never ever scared me.![]()
Ik vind haar net iets te.quote:Op zondag 22 december 2013 21:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is het een onwijs grappig mens.
En Johen volgens mij ook.
Al vind ik Johen ook te.![]()
quote:Thuis in Denemarken is Johan druk in de weer met de voorbereidingen op de logeerpartij. Er ligt een oude sok op het aanrecht. Dat wil Yvon weggooien en ik ben zo bang dat daar al zijn spaargeld in zat.
Bron: http://www.zonnigendroog.nl/?p=695quote:Op maandag 23 december 2013 11:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Yvon had het te druk met andere zaken, zoals die vieze sok op tafel.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik heb de indruk dat er in de montage al een beetje gestuurd wordt op de ontknoping. Sommige deelnemers komen echt veel in beeld! Willemijn bij Jos, Claire bij Jan (meer dan Judith), Ingrid bij Johan. Misschien trekt dat volgende week bij, maar iets zegt mij dat het bewust gebeurt. Andere deelnemers zijn blijkbaar minder relevant omdat ze toch al snel naar huis moeten.Somebody that I used to know![]()
Klopt inderdaad, diegenen die naar huis moe(s)ten waren sowieso al veel minder in beeld.
Bij Jan blijven Claire en Judith over, die gelovige moet naar huis. Weet je nu al, die komt nl amper in het stuk voor.Gourmetten of steengrillen?![]()
Ze dacht: kijk een Masaï in klederdracht en maakte snel de foto.quote:Op maandag 23 december 2013 10:00 schreef Arcee het volgende:
Een van die vrouwen onderweg naar Wim dacht zeker iets van: "Oh kijk, een neger! Snel een foto maken!":')
Bazenactie van die bestekbak van Johan, trouwens.![]()
![]()
mijn hemel die muziek getuigt wel echt van hele slechte smaak, had ik niet verwacht van Ingrid...Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
Mijn eerste gedachte toen ik deze post las was "Wim? Wim? Welke Wim??"quote:Op maandag 23 december 2013 11:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind Aletta en Wim echt totaal niet boeiend. Jan wel omdat hij er echt uitziet alsof hij geen fuck geeft haha, Johan omdat het zo'n simpele ziel is en Jos omdat hij een cutie is![]()
En dacht aan:![]()
![]()
Waarom niet? Ik vind het juist echt zo'n type die daar van houdt.quote:Op maandag 23 december 2013 13:50 schreef JohnDDD het volgende:
mijn hemel die muziek getuigt wel echt van hele slechte smaak, had ik niet verwacht van Ingrid...![]()
Johan keek er anders ook een beetje beteuterd bij...quote:Op maandag 23 december 2013 15:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik vind het juist echt zo'n type die daar van houdt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Denk het niet! Bij zijn omschrijving op de website zegt hij "ik kijk ook graag naar concerten van Andre Rieu en Helen Fischer" (nooit eerder van gehoord trouwens), dus blijkbaar hebben ze het er al eerder over gehad en daarom had ze die c.d. bij.quote:Op maandag 23 december 2013 15:26 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Johan keek er anders ook een beetje beteuterd bij...
Wat denk je. Dat zulke mensen van Arctic Monkeys houden of zo...![]()
![]()
0ne_of_the_few vindt dat ook een prima methode.quote:Op maandag 23 december 2013 11:58 schreef rubbereend het volgende:
rubbereend gaat ook over op de bestekbakformule van JohanKein gewalt! Wir sind das volk!
"Wim vindt dat ook een prima methode", aldus Wim.quote:Op maandag 23 december 2013 15:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
0ne_of_the_few vindt dat ook een prima methode.Gourmetten of steengrillen?![]()
wat is er nou zo leuk aan die jan? ik hoor die vrouwen maar zeggen dat ze hem zo leuk vinden, maar dat is echt de saaiste gozer die ik ooit in mijn leven gezien heb...Gaat voor de BHFH-award 2005!
Ik heb een beetje het idee dat het die meisjes meer gaat om het avontuur dan om hem. Maar misschien denk ik dat omdat ik ook niet zie wat er zo bijzonder is aan Jan.quote:Op maandag 23 december 2013 18:56 schreef JohnDDD het volgende:
wat is er nou zo leuk aan die jan? ik hoor die vrouwen maar zeggen dat ze hem zo leuk vinden, maar dat is echt de saaiste gozer die ik ooit in mijn leven gezien heb...But while the earth sinks to its grave
Ik vind het ook nog lastig te doorgronden wat Jan nou zo aantrekkelijk maakt. Maar misschien is het juist zijn stugheid, het ongrijpbare, het hard-to-get-achtige waar de vrouwen op vallen. Maar ik ben bang dat ze dat na twee weken al zat zijn.
Bovendien vond ik Jan ook buitengewoon bot op Claires mededeling van glutenallergie reageren. Claire vond dat geloof ik ook niet zo leuk.
Denk dat het nu vooral gezellig is omdat ze met z'n drieën de gezelligheid creëren. Vraag me af hoe dat straks wordt als er nog maar één dame is. Kan me niet voorstellen dat het dan nog zo gezellig is...Somebody that I used to know![]()
Vind hij vast nieuwerwetse fratsenquote:Op maandag 23 december 2013 19:07 schreef Postbus100 het volgende:
Bovendien vond ik Jan ook buitengewoon bot op Claires mededeling van glutenallergie reageren. Claire vond dat geloof ik ook niet zo leuk.![]()
Een zombie lijkt me nog spannender dan Jan zeg... daar komt echt heel weinig uit. Wellicht dat een vrouw met wat pit hem ook kan opporren, maar verder - zit je desolaat daar in Canada, en dan hem erbij... lijkt me sneu.
Anderzijds vind ik het wel bekrompen om iemand af te schrijven op het feit dat hij/zij gelooft. Als iemand heel leuk is, en gelooft (en ik niet) zou ik daar geen probleem mee hebben, en die ander in de waarde laten.![]()
Gesorteerd dat is in wezen toch een stukkie opgeruimder.quote:Op maandag 23 december 2013 16:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Annemarie vraagt: Bestek gesorteerd of in 1 bak door elkaar?![]()
Iemand enig idee hoelang het duurt om zo'n auto te restaureren?
In de aflevering was de auto klaar, mits het dezelfde was. Moeten dus wel enkele weken of langer tussen hebben gezeten.
Met een beetje zoekwerk kun je trouwens redelijk wat van de dames van Jan, en andere afgevallen dates terugvinden op Facebook. Op de vorige pagina een voorzetje gevonden.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
de grap uitleggenquote:Op maandag 23 december 2013 16:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
"Wim vindt dat ook een prima methode", aldus Wim.DeLuna vindt me dik ;(
quote:Op maandag 23 december 2013 21:50 schreef elkravo het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)oer-Johen-niet.dhtml
[ afbeelding ]![]()
![]()
Persoonlijk loop ik om krengen als Claire met een grote boog heen. Lekker slijmen met haar vragen over die automotor, zo nep als 'one of the guys' praten. Die heeft een dubbele agenda en vindt alleen zichzelf maar belangrijk. Ze mag er dan redelijk uitzien, op hoe ze uit haar ogen kijkt zou ik afknappen, als aan mij de keuze was. (en op de manier waarop ze vroeg "wat voor motor ligt erin" ook trouwens)![]()
Ja daar zitten zeker wel enige weken tussen lijkt mij.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:34 schreef W00fer het volgende:
Iemand enig idee hoelang het duurt om zo'n auto te restaureren?
[ afbeelding ]
In de aflevering was de auto klaar, mits het dezelfde was. Moeten dus wel enkele weken of langer tussen hebben gezeten.FB van de dames van die Fransman zijn ook welkomquote:Met een beetje zoekwerk kun je trouwens redelijk wat van de dames van Jan, en andere afgevallen dates terugvinden op Facebook. Op de vorige pagina een voorzetje gevonden.![]()
![]()
Wow, wat een aannames. Slechte ervaringen met vrouwen gehad?quote:Op dinsdag 24 december 2013 05:08 schreef Marcomacro het volgende:
Persoonlijk loop ik om krengen als Claire met een grote boog heen. Lekker slijmen met haar vragen over die automotor, zo nep als 'one of the guys' praten. Die heeft een dubbele agenda en vindt alleen zichzelf maar belangrijk. Ze mag er dan redelijk uitzien, op hoe ze uit haar ogen kijkt zou ik afknappen, als aan mij de keuze was. (en op de manier waarop ze vroeg "wat voor motor ligt erin" ook trouwens)Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik kan alleen die van Judith vindenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:34 schreef W00fer het volgende:
Met een beetje zoekwerk kun je trouwens redelijk wat van de dames van Jan, en andere afgevallen dates terugvinden op Facebook. Op de vorige pagina een voorzetje gevonden.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan alleen die van Judith vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:34 schreef RedFever007 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks
![]()
Hopelijk komt piet er weer in voor
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Als ik wim was wist ik wel welke ik zou kiezenKein gewalt! Wir sind das volk!
Nou, wat romantisch zeg."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Darten op tv, BZV op de stream hier.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dat uitzicht
Die vrouw met haar fotos
Had bij hem wel meer borrels op tafel verwacht, die dames willen hem nu ook wel een keer aan het praten krijgen.![]()
Die wijven zijn anders ook zeer dominant, die dwang om antwoorden te verkrijgenquote:Op zondag 29 december 2013 20:26 schreef Lkw het volgende:
Wim lijkt me een vervelende, dominante vent.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2013 20:28:12 ]![]()
Manager Noten.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
quote:Op zondag 29 december 2013 20:27 schreef Starlie het volgende:
Wel glutenvrij toch die nootjes ander zit die rooie de komende dagen op de.wc
All I need is for my man to live up to his role
1 persoons bed ook echtBut while the earth sinks to its grave
Da's waar. Ik vind die Evelyne een leuk mens, de rest kan me gestolen worden. Inclusief Wim.quote:Op zondag 29 december 2013 20:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die wijven zijn anders ook zeer dominant, die dwang om antwoorden te verkrijgenStop the world, I want to get out.![]()
Die doet het echt niet voor Wimquote:Op zondag 29 december 2013 20:27 schreef Lkw het volgende:
[..]
Da's waar. Ik vind die Evelyne een leuk mens, de rest kan me gestolen worden. Inclusief Wim.All I need is for my man to live up to his role
Die ene net vertelde over stilte en genieten van het moment is wel leuk, geen idee hoe ze heettequote:Op zondag 29 december 2013 20:27 schreef Lkw het volgende:
[..]
Da's waar. Ik vind die Evelyne een leuk mens, de rest kan me gestolen worden. Inclusief Wim.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2013 20:29:06 ]![]()
Wel een manier om de concurrentie uit te schakelenquote:Op zondag 29 december 2013 20:27 schreef Starlie het volgende:
Wel glutenvrij toch die nootjes ander zit die rooie de komende dagen op de.wc
Jan is weer heerlijk ongemakkelijk.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Wat een ongelofelijke saaie ongemakkelijke vent is die Jan.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
JUDITH IS LIEF EN ZE VERKOOP MET EEN GLIMLACH kijk zoDE NOOTJES! ZE IS ZORGZAAM EN EERLIJK EN LIEF EN LIEF EN LIEF
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Die bedoel ik idd.quote:Op zondag 29 december 2013 20:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die ene net vertelde over stilte en genieten van het moment is wel leuk, geen idee hoe ze heetteStop the world, I want to get out.![]()
Ik vraag me al een tijd af waar Jos oorspronkelijk vandaan komt, kan z'n accent niet helemaal plaatsen...![]()
Dit is toch gewoon Chicken Tonight?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Echt hequote:Op zondag 29 december 2013 20:29 schreef Injetta het volgende:
Wat een ongelofelijke saaie ongemakkelijke vent is die Jan.![]()
![]()
Ik mag het hopen voor haarquote:Op zondag 29 december 2013 20:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Die doet het echt niet voor Wim
Stop the world, I want to get out.![]()
Uncle Benz."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Jezus, schrijf haar een brief of zo.quote:Op zondag 29 december 2013 20:29 schreef Paul het volgende:
JUDITH IS LIEF EN ZE VERKOOP MET EEN GLIMLACH kijk zoDE NOOTJES! ZE IS ZORGZAAM EN EERLIJK EN LIEF EN LIEF EN LIEF
![]()
Wéér die ondertiteling-melding
ZE IS VAN MIJ PAUL OPBOKKENquote:Op zondag 29 december 2013 20:29 schreef Paul het volgende:
![]()
We zien wel erg weinig van Denemarken."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Wel heel statische allemaal. Weinig werkzaamheden en activiteitenKein gewalt! Wir sind das volk!
Als ze afvalt dan doe ik dat wel jaquote:Op zondag 29 december 2013 20:30 schreef Eerin het volgende:
[..]
Jezus, schrijf haar een brief of zo.
Die ondertiteling is echt kut.But while the earth sinks to its grave
Humor vd bovenste plank.quote:Op zondag 29 december 2013 20:29 schreef Eerin het volgende:
"Ik kan heel slecht tegen ui, maar dat merk je vanzelf"
Haha xDOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik vind Boer zoekt vrouw een stuk minder leuk na de afvalronde #durftezeggen
Paasontbijten in de stal? Nog nooit van gehoord."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ach, als ze op Jan valt, maakt iedereen een kans.quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Net als die 'grap' toen hij vertelde dat er 5 mochten blijvenquote:
Hij maakt hem zo nog een keer.quote:Op zondag 29 december 2013 20:32 schreef Eerin het volgende:
[..]
Ja daar heeft hij tijdens het koken over nagedacht.![]()
Deze 'mannen'.Vroeger spuugde dit soort gasten in de bek.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Godver Marcelquote:Op zondag 29 december 2013 20:32 schreef Kinga het volgende:
Johan is me tot nu toe heel erg mee gevallen. Ik dacht dat dat echt zo'n Marcel typetje was...Wat was dat mooi
Toen was BZV nog echt een topshow
know'm sayin?
word? word.![]()
Jos versiert zijn vrouwen niet mer humor.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ik ook niet..quote:Op zondag 29 december 2013 20:32 schreef marcodej het volgende:
Paasontbijten in de stal? Nog nooit van gehoord.![]()
Met die boxerquote:Op zondag 29 december 2013 20:33 schreef alors het volgende:
[..]
Godver MarcelWat was dat mooi
Toen was BZV nog echt een topshow
![]()
![]()
Het was net van m'n netvlies afquote:
Deze met messen laten zitten met elkaar moet wel een topshow worden als je maar lang genoeg wacht."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Dat was Marcel, op zoek naar een baarmoeder.quote:Op zondag 29 december 2013 20:35 schreef Pap89 het volgende:
Wie was ook alweer die aardappel boer met die Poolse vrouw toen?
Die was ook echt wereldvreemdknow'm sayin?
word? word.![]()
Jan schept als eerste voor zichzelf op....
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Claire lijkt mij een trut.Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
Forum Opties Forumhop: Hop naar: