Qua uiterlijk, ja. Qua innerlijk lijkt Claire me interessanter. Oh en bidden voor het eten is natuurlijk een instant afknapper.quote:
Kijkcijfers Boer Zoekt Vrouw seizoen 2013/2014quote:Op maandag 23 december 2013 10:13 schreef Pino112 het volgende:
1
BOER ZOEKT VROUW INTERNATIONAAL
3.351.000
Qua uiterlijk vind ik Claire eigenlijk ook gewoon leuker. Beetje bijdehand, mooie ogen. Veel leuker dan dat 'poppige' van Judith.quote:Op maandag 23 december 2013 10:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Qua uiterlijk, ja. Qua innerlijk lijkt Claire me interessanter. Oh en bidden voor het eten is natuurlijk een instant afknapper.
Rooie Clairequote:Op maandag 23 december 2013 10:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Qua uiterlijk vind ik Claire eigenlijk ook gewoon leuker. Beetje bijdehand, mooie ogen. Veel leuker dan dat 'poppige' van Judith.
Ik denk dat ik verliefd ben.
Ja, ik vind haar ook wel aantrekkelijk.quote:Op maandag 23 december 2013 10:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Qua uiterlijk vind ik Claire eigenlijk ook gewoon leuker. Beetje bijdehand, mooie ogen. Veel leuker dan dat 'poppige' van Judith.
Dat was echt zo'n overhemd die bij m'n ouders in de zolder hangt. Heeft m'n vader voor het laatst aangehad met carnaval 1976 ofzo.quote:Op maandag 23 december 2013 11:10 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Kon Yvon niet zeggen tegen Johan dat hij een ander shirt moest aantrekken ipv dat lelijke streepjesding.
Qua uiterlijk vind ik Judith ook niet leuk. Zo'n gedrongen gezicht en geniepig lachje.quote:Op maandag 23 december 2013 10:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Qua uiterlijk, ja. Qua innerlijk lijkt Claire me interessanter. Oh en bidden voor het eten is natuurlijk een instant afknapper.
Yvon had het te druk met andere zaken, zoals die vieze sok op tafel.quote:Op maandag 23 december 2013 11:10 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Kon Yvon niet zeggen tegen Johan dat hij een ander shirt moest aantrekken ipv dat lelijke streepjesding.
poppige, heks! Dat lachje is mij ook te gniepig.quote:Op maandag 23 december 2013 10:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik vind haar net iets te.quote:Op zondag 22 december 2013 21:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is het een onwijs grappig mens.
quote:Thuis in Denemarken is Johan druk in de weer met de voorbereidingen op de logeerpartij. Er ligt een oude sok op het aanrecht. Dat wil Yvon weggooien en ik ben zo bang dat daar al zijn spaargeld in zat.
Bron: http://www.zonnigendroog.nl/?p=695
quote:Op maandag 23 december 2013 11:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Yvon had het te druk met andere zaken, zoals die vieze sok op tafel.
Ze dacht: kijk een Masaï in klederdracht en maakte snel de foto.quote:Op maandag 23 december 2013 10:00 schreef Arcee het volgende:
Een van die vrouwen onderweg naar Wim dacht zeker iets van: "Oh kijk, een neger! Snel een foto maken!":')
Bazenactie van die bestekbak van Johan, trouwens.![]()
Mijn eerste gedachte toen ik deze post las was "Wim? Wim? Welke Wim??"quote:Op maandag 23 december 2013 11:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind Aletta en Wim echt totaal niet boeiend. Jan wel omdat hij er echt uitziet alsof hij geen fuck geeft haha, Johan omdat het zo'n simpele ziel is en Jos omdat hij een cutie is
Waarom niet? Ik vind het juist echt zo'n type die daar van houdt.quote:Op maandag 23 december 2013 13:50 schreef JohnDDD het volgende:
mijn hemel die muziek getuigt wel echt van hele slechte smaak, had ik niet verwacht van Ingrid...
Johan keek er anders ook een beetje beteuterd bij...quote:Op maandag 23 december 2013 15:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik vind het juist echt zo'n type die daar van houdt.
Denk het niet! Bij zijn omschrijving op de website zegt hij "ik kijk ook graag naar concerten van Andre Rieu en Helen Fischer" (nooit eerder van gehoord trouwens), dus blijkbaar hebben ze het er al eerder over gehad en daarom had ze die c.d. bij.quote:Op maandag 23 december 2013 15:26 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Johan keek er anders ook een beetje beteuterd bij...
0ne_of_the_few vindt dat ook een prima methode.quote:Op maandag 23 december 2013 11:58 schreef rubbereend het volgende:
rubbereend gaat ook over op de bestekbakformule van Johan
"Wim vindt dat ook een prima methode", aldus Wim.quote:Op maandag 23 december 2013 15:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
0ne_of_the_few vindt dat ook een prima methode.
Ik heb een beetje het idee dat het die meisjes meer gaat om het avontuur dan om hem. Maar misschien denk ik dat omdat ik ook niet zie wat er zo bijzonder is aan Jan.quote:Op maandag 23 december 2013 18:56 schreef JohnDDD het volgende:
wat is er nou zo leuk aan die jan? ik hoor die vrouwen maar zeggen dat ze hem zo leuk vinden, maar dat is echt de saaiste gozer die ik ooit in mijn leven gezien heb...
Vind hij vast nieuwerwetse fratsenquote:Op maandag 23 december 2013 19:07 schreef Postbus100 het volgende:
Bovendien vond ik Jan ook buitengewoon bot op Claires mededeling van glutenallergie reageren. Claire vond dat geloof ik ook niet zo leuk.
Gesorteerd dat is in wezen toch een stukkie opgeruimder.quote:Op maandag 23 december 2013 16:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Annemarie vraagt: Bestek gesorteerd of in 1 bak door elkaar?
de grap uitleggenquote:Op maandag 23 december 2013 16:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
"Wim vindt dat ook een prima methode", aldus Wim.
quote:Op maandag 23 december 2013 21:50 schreef elkravo het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)oer-Johen-niet.dhtml
[ afbeelding ]
Ja daar zitten zeker wel enige weken tussen lijkt mij.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:34 schreef W00fer het volgende:
Iemand enig idee hoelang het duurt om zo'n auto te restaureren?
[ afbeelding ]
In de aflevering was de auto klaar, mits het dezelfde was. Moeten dus wel enkele weken of langer tussen hebben gezeten.
FB van de dames van die Fransman zijn ook welkomquote:Met een beetje zoekwerk kun je trouwens redelijk wat van de dames van Jan, en andere afgevallen dates terugvinden op Facebook. Op de vorige pagina een voorzetje gevonden.
Wow, wat een aannames. Slechte ervaringen met vrouwen gehad?quote:Op dinsdag 24 december 2013 05:08 schreef Marcomacro het volgende:
Persoonlijk loop ik om krengen als Claire met een grote boog heen. Lekker slijmen met haar vragen over die automotor, zo nep als 'one of the guys' praten. Die heeft een dubbele agenda en vindt alleen zichzelf maar belangrijk. Ze mag er dan redelijk uitzien, op hoe ze uit haar ogen kijkt zou ik afknappen, als aan mij de keuze was. (en op de manier waarop ze vroeg "wat voor motor ligt erin" ook trouwens)
Ik kan alleen die van Judith vindenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:34 schreef W00fer het volgende:
Met een beetje zoekwerk kun je trouwens redelijk wat van de dames van Jan, en andere afgevallen dates terugvinden op Facebook. Op de vorige pagina een voorzetje gevonden.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan alleen die van Judith vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:34 schreef RedFever007 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks
Your beauty never ever scared me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |