Wim??? is Wim het???quote:Op maandag 23 december 2013 01:55 schreef rubbereend het volgende:
rubbereend vindt het weer vermakelijk
quote:Op maandag 23 december 2013 01:55 schreef rubbereend het volgende:
rubbereend vindt het weer vermakelijk
dat was het blonde paardenmeisje, wel opletten hè!quote:Op maandag 23 december 2013 01:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het bidden voor het eten maakte haar nog aantrekkelijker.
Let jij maar op, want Judith deed net zo hard mee.quote:Op maandag 23 december 2013 06:56 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
dat was het blonde paardenmeisje, wel opletten hè!
Qua uiterlijk, ja. Qua innerlijk lijkt Claire me interessanter. Oh en bidden voor het eten is natuurlijk een instant afknapper.quote:
Kijkcijfers Boer Zoekt Vrouw seizoen 2013/2014quote:Op maandag 23 december 2013 10:13 schreef Pino112 het volgende:
1
BOER ZOEKT VROUW INTERNATIONAAL
3.351.000
Qua uiterlijk vind ik Claire eigenlijk ook gewoon leuker. Beetje bijdehand, mooie ogen. Veel leuker dan dat 'poppige' van Judith.quote:Op maandag 23 december 2013 10:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Qua uiterlijk, ja. Qua innerlijk lijkt Claire me interessanter. Oh en bidden voor het eten is natuurlijk een instant afknapper.
Rooie Clairequote:Op maandag 23 december 2013 10:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Qua uiterlijk vind ik Claire eigenlijk ook gewoon leuker. Beetje bijdehand, mooie ogen. Veel leuker dan dat 'poppige' van Judith.
Ik denk dat ik verliefd ben.
Ja, ik vind haar ook wel aantrekkelijk.quote:Op maandag 23 december 2013 10:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Qua uiterlijk vind ik Claire eigenlijk ook gewoon leuker. Beetje bijdehand, mooie ogen. Veel leuker dan dat 'poppige' van Judith.
Dat was echt zo'n overhemd die bij m'n ouders in de zolder hangt. Heeft m'n vader voor het laatst aangehad met carnaval 1976 ofzo.quote:Op maandag 23 december 2013 11:10 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Kon Yvon niet zeggen tegen Johan dat hij een ander shirt moest aantrekken ipv dat lelijke streepjesding.
Qua uiterlijk vind ik Judith ook niet leuk. Zo'n gedrongen gezicht en geniepig lachje.quote:Op maandag 23 december 2013 10:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Qua uiterlijk, ja. Qua innerlijk lijkt Claire me interessanter. Oh en bidden voor het eten is natuurlijk een instant afknapper.
Yvon had het te druk met andere zaken, zoals die vieze sok op tafel.quote:Op maandag 23 december 2013 11:10 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Kon Yvon niet zeggen tegen Johan dat hij een ander shirt moest aantrekken ipv dat lelijke streepjesding.
poppige, heks! Dat lachje is mij ook te gniepig.quote:Op maandag 23 december 2013 10:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik vind haar net iets te.quote:Op zondag 22 december 2013 21:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is het een onwijs grappig mens.
quote:Thuis in Denemarken is Johan druk in de weer met de voorbereidingen op de logeerpartij. Er ligt een oude sok op het aanrecht. Dat wil Yvon weggooien en ik ben zo bang dat daar al zijn spaargeld in zat.
Bron: http://www.zonnigendroog.nl/?p=695
quote:Op maandag 23 december 2013 11:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Yvon had het te druk met andere zaken, zoals die vieze sok op tafel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |