Die doet het echt niet voor Wimquote:Op zondag 29 december 2013 20:27 schreef Lkw het volgende:
[..]
Da's waar. Ik vind die Evelyne een leuk mens, de rest kan me gestolen worden. Inclusief Wim.
Die ene net vertelde over stilte en genieten van het moment is wel leuk, geen idee hoe ze heettequote:Op zondag 29 december 2013 20:27 schreef Lkw het volgende:
[..]
Da's waar. Ik vind die Evelyne een leuk mens, de rest kan me gestolen worden. Inclusief Wim.
Wel een manier om de concurrentie uit te schakelenquote:Op zondag 29 december 2013 20:27 schreef Starlie het volgende:
Wel glutenvrij toch die nootjes ander zit die rooie de komende dagen op de.wc
Die bedoel ik idd.quote:Op zondag 29 december 2013 20:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die ene net vertelde over stilte en genieten van het moment is wel leuk, geen idee hoe ze heette
Echt hequote:Op zondag 29 december 2013 20:29 schreef Injetta het volgende:
Wat een ongelofelijke saaie ongemakkelijke vent is die Jan.
Ik mag het hopen voor haarquote:Op zondag 29 december 2013 20:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Die doet het echt niet voor Wim
Jezus, schrijf haar een brief of zo.quote:Op zondag 29 december 2013 20:29 schreef Paul het volgende:
JUDITH IS LIEF EN ZE VERKOOP MET EEN GLIMLACH kijk zoDE NOOTJES! ZE IS ZORGZAAM EN EERLIJK EN LIEF EN LIEF EN LIEF
ZE IS VAN MIJ PAUL OPBOKKENquote:Op zondag 29 december 2013 20:29 schreef Paul het volgende:
JUDITH IS LIEF EN ZE VERKOOP MET EEN GLIMLACH kijk zoDE NOOTJES! ZE IS ZORGZAAM EN EERLIJK EN LIEF EN LIEF EN LIEF
Als ze afvalt dan doe ik dat wel jaquote:Op zondag 29 december 2013 20:30 schreef Eerin het volgende:
[..]
Jezus, schrijf haar een brief of zo.
Humor vd bovenste plank.quote:Op zondag 29 december 2013 20:29 schreef Eerin het volgende:
"Ik kan heel slecht tegen ui, maar dat merk je vanzelf"
Haha xD
Ach, als ze op Jan valt, maakt iedereen een kans.quote:
Net als die 'grap' toen hij vertelde dat er 5 mochten blijvenquote:
Hij maakt hem zo nog een keer.quote:Op zondag 29 december 2013 20:32 schreef Eerin het volgende:
[..]
Ja daar heeft hij tijdens het koken over nagedacht.
Godver Marcelquote:Op zondag 29 december 2013 20:32 schreef Kinga het volgende:
Johan is me tot nu toe heel erg mee gevallen. Ik dacht dat dat echt zo'n Marcel typetje was...
Ik ook niet..quote:Op zondag 29 december 2013 20:32 schreef marcodej het volgende:
Paasontbijten in de stal? Nog nooit van gehoord.
Met die boxerquote:Op zondag 29 december 2013 20:33 schreef alors het volgende:
[..]
Godver MarcelWat was dat mooi
Toen was BZV nog echt een topshow
Het was net van m'n netvlies afquote:
Dat was Marcel, op zoek naar een baarmoeder.quote:Op zondag 29 december 2013 20:35 schreef Pap89 het volgende:
Wie was ook alweer die aardappel boer met die Poolse vrouw toen?
Die was ook echt wereldvreemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |