SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
[ Bericht 0% gewijzigd door rubbereend op 22-12-2013 13:34:19 ]Ben ik weer
Leeuk! Radio aan en gaanquote:Op zondag 22 december 2013 12:48 schreef FritsFlits het volgende:
Tot vanavond ergens mensen, ik ga klussen in m'n nieuwe stekje
Succesquote:Op zondag 22 december 2013 12:48 schreef FritsFlits het volgende:
Succesquote:Op zondag 22 december 2013 12:48 schreef FritsFlits het volgende:
veel plezierquote:Op zondag 22 december 2013 12:48 schreef FritsFlits het volgende:
Grappig idd xDquote:Op zondag 22 december 2013 12:49 schreef Zaktabak het volgende:
Die geëdite OP met Josh Homme en dergelijke kutgrappen
Is dat uberhaupt wel al gebeurd?quote:Op zondag 22 december 2013 12:52 schreef Vogeltje88 het volgende:
Ik dacht even dat ze de plaat helemaal gingen draaien.
Gistermiddag volgens mijquote:Op zondag 22 december 2013 12:52 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Is dat uberhaupt wel al gebeurd?
Ik heb em zeker een keer of drie helemaal gehoord en dan luister ik lang niet zo veel als sommige mensen.quote:Op zondag 22 december 2013 12:52 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Is dat uberhaupt wel al gebeurd?
Zou ie nog plek hebben in zijn prijzenkast?quote:Op zondag 22 december 2013 12:52 schreef Pino112 het volgende:
Dago krijgt de award voor de Eerste mongool die aan de 2013-OP heeft gezeten. Gefeliciteerd.
quote:Op zondag 22 december 2013 12:52 schreef Pino112 het volgende:
Dago krijgt de award voor de Eerste mongool die aan de 2013-OP heeft gezeten. Gefeliciteerd.
zodat meer mensen gaan bellen om hem helemaal te horen en t 'spontaan' een anthem wordtquote:Op zondag 22 december 2013 12:52 schreef tompsv18 het volgende:
Waarom iedere keer maar een stukje van Tsunami
En wij hebben dat live gezienquote:Op zondag 22 december 2013 12:52 schreef Pino112 het volgende:
niks mis meequote:Op zondag 22 december 2013 12:52 schreef Pino112 het volgende:
3(FM) = het station nuquote:
Wie heeft die sinaasappelsap erin gezet?quote:Op zondag 22 december 2013 12:52 schreef Pino112 het volgende:
Wow, diep hoor.quote:Op zondag 22 december 2013 12:54 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
3(FM) = het station nu
4441 + 3 = 4444 is een mooi getal
liedjes worden ook wel vaak een nummer genoemd
En verzoekjes zijn vaak wel mooi (althans in ogen van degene die het verzoek indient).
Ik vind 8888 een mooi getalquote:Op zondag 22 december 2013 12:54 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
3(FM) = het station nu
En verzoekjes zijn vaak wel mooi (althans in ogen van degene die het verzoek indient).
Nicequote:Op zondag 22 december 2013 12:54 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
3(FM) = het station nu
Die weet dat dat een grapje was.quote:
Oh maar er zijn zoveel mooie getallenquote:
Die zag dat het goed was.quote:
Ik droom nooit over palingenquote:Op zondag 22 december 2013 12:57 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Oh maar er zijn zoveel mooie getallen
Palindromen vind ik zelf sowieso wel wat hebben en dat zijn 4444 en 8888 beiden
Nou lijkt me niet, al die mensen in de kerk, mag toch hopen dat ie even meeluistert.quote:
Nee joh, als ie zou luisteren hadden we SR helemaal niet nodig gehadquote:Op zondag 22 december 2013 12:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou lijkt me niet, al die mensen in de kerk, mag toch hopen dat ie even meeluistert.
Ja maar in de huiskamer in het huis waar ik ben opgegroeid, had dit gewoon niet eens gepastquote:
huisje, niet ijsjequote:Op zondag 22 december 2013 13:04 schreef remcoP het volgende:
"Wat is dat met dat ijsje? "
"Dat is een cupcake."
Roos
Was gewoon een grachtenpand aangezien buren er last van hadden. Tsja, ik zou wat anders doen met een miljoen, maar als je in een veredeld rijtjeshuis wilt gaan wonen.quote:Op zondag 22 december 2013 13:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar in de huiskamer in het huis waar ik ben opgegroeid, had dit gewoon niet eens gepast
Hier ook niet, zeker niet met 50 mensen.quote:Op zondag 22 december 2013 13:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar in de huiskamer in het huis waar ik ben opgegroeid, had dit gewoon niet eens gepast
Lijkt Coldplay welquote:Op zondag 22 december 2013 13:06 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Sowieso vind ik cupcakes zo overratediedereen vindt het geweldig omdat iedereen het geweldig vindt
quote:
Zelfs dat niet. Ik had Metallica aangevraagd maarja, dat is natuurlijk niet mainstream genoegquote:Op zondag 22 december 2013 13:10 schreef PG18 het volgende:
Draaien zij echt elke nummer waarvoor geld gegeven is?
Of accepteren ze alleen nummers dat in het bestand bij hun staan?
Neequote:Op zondag 22 december 2013 13:10 schreef PG18 het volgende:
Dat ook niet, maar het scheelt vast welquote:Of accepteren ze alleen nummers dat in het bestand bij hun staan?
Er is gewoon geen plek om alle aangevraagde nummers te draaien.quote:Op zondag 22 december 2013 13:11 schreef iAvani het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. Ik had Metallica aangevraagd maarja, dat is natuurlijk niet mainstream genoeg
Ze hebben ook Spotifyquote:Op zondag 22 december 2013 13:10 schreef PG18 het volgende:
Of accepteren ze alleen nummers dat in het bestand bij hun staan?
Ze komt ook met z'n tweeën omdat ze zelf niet interessant genoeg isquote:Op zondag 22 december 2013 13:16 schreef Zaktabak het volgende:
Jacqueline vanavond![]()
Dat is nou net dat oer-Hollandse blonde meisjestype waar je als Hollander nou niet bepaald trots op bent. En ze heeft zo'n "De Familie Janssen kijkt elke zondag ook vastelijk de KRO"-uitstraling op haar smoel. Hoeft van mij allemaal niet
Dus misschien valt het uiteindelijk wel heel erg meequote:Op zondag 22 december 2013 13:16 schreef Zaktabak het volgende:
Jacqueline vanavond![]()
Dat is nou net dat oer-Hollandse blonde meisjestype waar je als Hollander nou niet bepaald trots op bent. En ze heeft zo'n "De Familie Janssen kijkt elke zondag ook vastelijk de KRO"-uitstraling op haar smoel. Hoeft van mij allemaal niet
quote:Op zondag 22 december 2013 13:18 schreef DeLuna het volgende:
Haha een vriendin van mij op FB vraagt over er dinsdag iemand mee wil naar het Glazen Huis. Ik heb volgensmij nog nooit zo wanhopig gereageerd![]()
Maandag ga ik ook met broertje en moeders dus dan ook wel waarschijnlijkquote:Op zondag 22 december 2013 13:20 schreef Uccie het volgende:
[..]maar dinsdag zien je we voorbij komen op 101tv
Oh dan kan ik het waarschijnlijk wel zien. Zit toch de halve dag te wachten op de ketelmonteur.quote:Op zondag 22 december 2013 13:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maandag ga ik ook met broertje en moeders dus dan ook wel waarschijnlijk
SER / [SR13 FAPMAP] Cap die chickies!quote:Op zondag 22 december 2013 13:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maandag ga ik ook met broertje en moeders dus dan ook wel waarschijnlijk
Dat regelen jullie zelf maarquote:Op zondag 22 december 2013 13:24 schreef iAvani het volgende:
[..]
SER / [SR13 FAPMAP] Cap die chickies!
quote:Op zondag 22 december 2013 13:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dus misschien valt het uiteindelijk wel heel erg meeen is ze heel gezellig en leuk.
ja precies, Sid is ook heel gezellig...beetje irritant wel, maar wel aandoenlijk.quote:
Hij valt ook niet op in die stront.quote:Op zondag 22 december 2013 13:31 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
xD Lang volgehouden Humberto
Preciesquote:Op zondag 22 december 2013 13:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij valt ook niet op in die stront.
Racistisch.quote:Op zondag 22 december 2013 13:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij valt ook niet op in die stront.
quote:Op zondag 22 december 2013 13:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
PreciesStond er al sinds donderdagavond in
[..]
[..]
Whatsup?quote:
quote:
Ik heb je nog niet gezien hier dit jaar.quote:Op zondag 22 december 2013 13:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Whatsup?
Ik luister maar half trouwens, de mannen hier zijn voetbal aan het kijken.
Ik kan tijdens het werk wel op Fok, maar ik houd bij voorkeur mijn ogen op de wegquote:Op zondag 22 december 2013 13:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]en de ene dag wat meer dan andere dagen. Moet morgen en dinsdag ook nog werken... daar kan ik niet of nauwelijks op Fok!
Evening snack. Mijn maag moet nog niet denken aan een broodje hamburger. Net de oven aangezet voor croissantsquote:Op zondag 22 december 2013 13:45 schreef D. het volgende:
Ik twijfel;
broodjes hamburger als lunch, als evening-snack, of beide
Vitesse winterkampioenquote:Op zondag 22 december 2013 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb je nog niet gezien hier dit jaar.
En Ajax bakt er niet veel van voor ze volgens mij
scheelt kunstmest.....quote:Op zondag 22 december 2013 13:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, waarom zou je zo maar op het land van je gewaasen je behoefte te doen als dat ook op 1 plek kan? Dat hoeven we ze toch niet uit te leggen...
Ik was er al eerder, maar ben er dit jaar een stuk minder... druk... minder zin.quote:Op zondag 22 december 2013 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb je nog niet gezien hier dit jaar.
En Ajax bakt er niet veel van voor ze volgens mij
Frikadel hierquote:Op zondag 22 december 2013 13:45 schreef D. het volgende:
Ik twijfel;
broodjes hamburger als lunch, als evening-snack, of beide
quote:Op zondag 22 december 2013 13:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan tijdens het werk wel op Fok, maar ik houd bij voorkeur mijn ogen op de weg
Supermarkt niet open vandaag?quote:Op zondag 22 december 2013 13:47 schreef CrashO het volgende:
Volkoren crackers met kaas en sambal hier. Lijk wel een wijf(heb niks anders in huis, morgen toch maar naar de winkel
)
Een hoop telefoonsquote:Op zondag 22 december 2013 13:47 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
"Onderweg naar de volgende kom-in-actie op Terschelling. Alles onder controle op stuurbaard! #3fm #SR13"
Geldt dat ook voor de Top?quote:Op zondag 22 december 2013 13:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik was er al eerder, maar ben er dit jaar een stuk minder... druk... minder zin.
Klopt...
quote:Op zondag 22 december 2013 13:47 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
"Onderweg naar de volgende kom-in-actie op Terschelling. Alles onder controle op stuurbaard! #3fm #SR13"
Vanaf 4 uur pasquote:
4 uur!?quote:Op zondag 22 december 2013 13:49 schreef CrashO het volgende:
[..]
Vanaf 4 uur pas
Maar heb nog wel een pizza in de vriezer voor vanavond, morgen weer knap inkopen doen
Jammer.quote:Op zondag 22 december 2013 13:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hoef dan niet te werken, maar denk dat ik wel minder actief hier ben.
Mijn maag kan alles hebben, dag en nachtquote:Op zondag 22 december 2013 13:46 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Evening snack. Mijn maag moet nog niet denken aan een broodje hamburger. Net de oven aangezet voor croissants
Oja, die heb ik ook nog eentjequote:Op zondag 22 december 2013 13:49 schreef CrashO het volgende:
[..]
Vanaf 4 uur pas
Maar heb nog wel een pizza in de vriezer voor vanavond, morgen weer knap inkopen doen
Volgens mij zijn de winkels vandaag eerder open hoor... ik dacht tenminste gezien te hebben dat Nettorama om 12 uur openging.quote:
Risicospreidingquote:Op zondag 22 december 2013 13:49 schreef truthortruth het volgende:
Dan hoor je weer zo'n zielig verhaal op 3fm van Eric Corton en vervolgens hoor je dat ze nog 5 kinderen heeft.....Dan begrijp ik het echt niet meer.
Dat is toch logisch. Als je maar 2 kinderen neemt en ze gaan alle 2 dood dan heb je niks meer over voor je oude dagen. Die kans is met 6 kinderen toch wat kleinerquote:Op zondag 22 december 2013 13:49 schreef truthortruth het volgende:
Dan hoor je weer zo'n zielig verhaal op 3fm van Eric Corton en vervolgens hoor je dat ze nog 5 kinderen heeft.....Dan begrijp ik het echt niet meer.
Ohja, pizza heb ik ook nog in de vriezer. Goed idee voor vanavond!quote:Op zondag 22 december 2013 13:49 schreef CrashO het volgende:
[..]
Vanaf 4 uur pas
De jongens vinden het niet zo leuk als ik zoveel op Fok! zit tijdens de Kerstvakantie.quote:
Kan ik me ook wel wat bij voorstellenquote:Op zondag 22 december 2013 13:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De jongens vinden het niet zo leuk als ik zoveel op Fok! zit.
Eigenlijk is het na die 1e plaat volkomen kut geworden op 2 of 3 singles na.quote:
Hier ookquote:Op zondag 22 december 2013 13:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hier zijn de winkels sowieso dicht op zondag.
Net of we boodschappen nodig hebben!quote:
Hier open, maar dat is ook Amsterdam.quote:Op zondag 22 december 2013 13:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hier zijn de winkels sowieso dicht op zondag.
Vind ik ook niet erg, je gaat maar op zaterdag boodschappen doen. En als je iets vergeten bent is het jammer.quote:
Dacht dat het inmiddels wel gebruikelijk was dat winkels op zondag open waren.quote:Op zondag 22 december 2013 13:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hier open, maar dat is ook Amsterdam.
Hier alleen een Jumbo van 16 - 20. Nu wel wat meer vanwege kerst, maar normaal niet.quote:Op zondag 22 december 2013 13:57 schreef ddx het volgende:
[..]
Dacht dat het inmiddels wel gebruikelijk was dat winkels op zondag open waren.
Hier (assendelft) supermarkt van 10:00 tot 20:00
Werken jullie allebei 5 dagen per week?quote:Op zondag 22 december 2013 13:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het ideaal dat de winkels zondag open zijn. Wij komen er zaterdags vaak niet aan toe ivm voetbal enz
Hier ook en iedere zondag is het koopzondag. Dus vrijwel alle winkels zijn open tot laat.quote:Op zondag 22 december 2013 13:57 schreef ddx het volgende:
[..]
Ik ook niet hoorquote:Op zondag 22 december 2013 13:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vind ik ook niet erg, je gaat maar op zaterdag boodschappen doen. En als je iets vergeten bent is het jammer.
ik heb precies hetzelfde of ik moet werken. Ik ben erg blij dat de de supermarkt nu van 12 tot 17 open isquote:Op zondag 22 december 2013 13:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het ideaal dat de winkels zondag open zijn. Wij komen er zaterdags vaak niet aan toe ivm voetbal enz
Ik vind op zondag boodschappen doen een ramp. Het is dan zoveel drukker dan op andere dagen.quote:Op zondag 22 december 2013 13:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben er ook wel blij meequote:Op zondag 22 december 2013 13:58 schreef Diaan73 het volgende:
Niet als je in Bible Belt woontquote:Op zondag 22 december 2013 13:57 schreef ddx het volgende:
[..]
Mja, zal allemaal wel. Maar als ze maar aan blijven fokken gaat er niets veranderen.quote:Op zondag 22 december 2013 13:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Risicospreiding.
Overigens vind ik het niet zulke zielige items als vorige jaren...
Nee, ik werk (nog) om de week 4 dagen, de andere week 3 dagen per week. Maar wij doen in het weekend altijd boodschappen voor hele week, doordeweek een klein beetje soms. Dan moet ik ook op de fiets.quote:Op zondag 22 december 2013 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Werken jullie allebei 5 dagen per week?
Tis hier droogquote:Op zondag 22 december 2013 14:00 schreef ddx het volgende:
Maar wat moet je met winkels die vandaag open zijn, met dat hondenweer buiten ?
Valt best mee hierquote:Op zondag 22 december 2013 13:59 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Ik vind op zondag boodschappen doen een ramp. Het is dan zoveel drukker dan op andere dagen.
Het is droog en ik zie een vaag zonnetjequote:Op zondag 22 december 2013 14:00 schreef ddx het volgende:
Is hier gewoon droogquote:Op zondag 22 december 2013 14:00 schreef ddx het volgende:
Idd.quote:Op zondag 22 december 2013 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
In Eindhoven is genoeg open. Enige klacht over publieke voorzieningen is dat er geen nachtbussen rijden.
Hier zonquote:Op zondag 22 december 2013 14:00 schreef ddx het volgende:
Bwhehehe LOL!!!!quote:Op zondag 22 december 2013 14:01 schreef Qunix het volgende:
Online winkels zijn altijd open... hi hi ha ha ho ho.
http://www.rvs-products.nl/quote:Op zondag 22 december 2013 14:01 schreef Qunix het volgende:
Online winkels zijn altijd open... hi hi ha ha ho ho.
Noodweer? Is het zo erg?quote:Op zondag 22 december 2013 14:01 schreef ddx het volgende:
Dan zou ik maar snel boodschappen gaan doen, voordat het noodweer ook julie kant op komt.
Ja, precies... ik probeer altijd wel voor een week te kopen, maar vaak sneuvelen plannen ook doordeweeks.quote:Op zondag 22 december 2013 13:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel blij mee
Kost al moeite genoeg op zaterdag om te verzinnen wat we zaterdags moeten eten
Hopen op net zo'n mooie wedstrijd als tegen Utrechtquote:Op zondag 22 december 2013 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zolang het straks maar niet regent, ik moet nog naar PSV.
Wind (kracht 8 ofzo) staat vol op m'n ramen en neemt flink wat water mee.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 22 december 2013 14:03 schreef iAvani het volgende:
[..]
Hopen op net zo'n mooie wedstrijd als tegen Utrecht
Ik hoop dat het hier bij blijft, ik moet om 16:30 nog de deur uitquote:Op zondag 22 december 2013 14:03 schreef ddx het volgende:
[..]
Wind (kracht 8 ofzo) staat vol op m'n ramen en neemt flink wat water mee.
Dus misschien lijkt het iets erger hier binnen.
Fries is Fries. En loopt van Noord-Holland tot Denemarken. Dusja.quote:
Ik ook.quote:Op zondag 22 december 2013 14:04 schreef Karelnoord het volgende:
'' Een hele grote artiest.''
Ik ben benieuwd.
Zeg dat maar niet in Groningen.quote:Op zondag 22 december 2013 14:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Fries is Fries. En loopt van Noord-Holland tot Denemarken. Dusja.
Ja het is gewoon zo. West-Friesland ligt in Noord-Holland. Ost-Friesland in Duitsland. En in Denemarken zijn er ook nog steeds mensen die Fries kunnen sprekenquote:Op zondag 22 december 2013 14:04 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet in Groningen.
Vieze stinkende priktrui, daar kan je de bips mee afvegen.twitter:Doutzen twitterde op zondag 22-12-2013 om 13:38:27Deze prachtige #CashmereRepeat trui doneer ik aan #seriousrequest dus hou de brievenbus goed in de… http://t.co/2qyi53jW5C reageer retweet
In Groningen is er dan weer niemand die Fries verstaat hoorquote:Op zondag 22 december 2013 14:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja het is gewoon zo. West-Friesland ligt in Noord-Holland. Ost-Friesland in Duitsland. En in Denemarken zijn er ook nog steeds mensen die Fries kunnen spreken
Gemaakt van geplukte konijntjes...quote:Op zondag 22 december 2013 14:06 schreef Cee het volgende:
Vieze stinkende priktrui, daar kan je de bips mee afvegen.twitter:Doutzen twitterde op zondag 22-12-2013 om 13:38:27Deze prachtige #CashmereRepeat trui doneer ik aan #seriousrequest dus hou de brievenbus goed in de… http://t.co/2qyi53jW5C reageer retweet
Wat is er met Frans Duijts?quote:Op zondag 22 december 2013 14:04 schreef Karelnoord het volgende:
'' Een hele grote artiest.''
Ik ben benieuwd.
Ik doe dat liever met schuurpapier.quote:Op zondag 22 december 2013 14:06 schreef Cee het volgende:
Ben je niet in de war met angora?quote:Op zondag 22 december 2013 14:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gemaakt van geplukte konijntjes...
Toch gekquote:Op zondag 22 december 2013 14:06 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
In Groningen is er dan weer niemand die Fries verstaat hoor.
Gelukkig heb je qua posts al een buffer.quote:Op zondag 22 december 2013 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zolang het straks maar niet regent, ik moet nog naar PSV.
Nou, daar heeft ze nog lang over moeten nadenken..quote:Op zondag 22 december 2013 14:06 schreef Cee het volgende:
ow ja...quote:Op zondag 22 december 2013 14:07 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met angora?
Hoezo? Ik heb niet gezegd dat PSV zomaar kan verliezen.quote:Op zondag 22 december 2013 14:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je qua posts al een buffer.
Ze heeft het over de dag-quotaquote:Op zondag 22 december 2013 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb niet gezegd dat PSV zomaar kan verliezen.
Op hoeveel sta ik al?quote:
Zeg ik nietquote:Op zondag 22 december 2013 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe wisten jullie dat dit zou worden aangevraagd?
Ik dacht dat ik al vertraagd aan het luisteren was.quote:Op zondag 22 december 2013 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed luisteren.quote:Op zondag 22 december 2013 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Omdat Coen het net al inzette maar toen de tijd zag.quote:Op zondag 22 december 2013 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik doelde vooral op Cee.quote:
Ahquote:Op zondag 22 december 2013 14:10 schreef ddx het volgende:
[..]
Omdat Coen het net al inzette maar toen de tijd zag.
Kijk naar het poppetje naast m'n profiel en naar m'n UI.quote:Op zondag 22 december 2013 14:10 schreef iAvani het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, moet je maar geen Pino heten
Paulquote:Op zondag 22 december 2013 14:10 schreef ddx het volgende:
[..]
Omdat Coen het net al inzette maar toen de tijd zag.
Naar je User-Interface kijken?quote:Op zondag 22 december 2013 14:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kijk naar het poppetje naast m'n profiel en naar m'n UI.
Nee.quote:Op zondag 22 december 2013 14:11 schreef D. het volgende:
[..]
Idd, Coen hebben ze net pas wakker gemaakt
Nee want Coen is een saaie kutquote:Op zondag 22 december 2013 14:11 schreef Karelnoord het volgende:
Heeft Geraldine gister na tweeën nog geile dingen gedaan of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |