Evening snack. Mijn maag moet nog niet denken aan een broodje hamburger. Net de oven aangezet voor croissantsquote:Op zondag 22 december 2013 13:45 schreef D. het volgende:
Ik twijfel;
broodjes hamburger als lunch, als evening-snack, of beide
Vitesse winterkampioenquote:Op zondag 22 december 2013 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb je nog niet gezien hier dit jaar.
En Ajax bakt er niet veel van voor ze volgens mij
scheelt kunstmest.....quote:Op zondag 22 december 2013 13:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, waarom zou je zo maar op het land van je gewaasen je behoefte te doen als dat ook op 1 plek kan? Dat hoeven we ze toch niet uit te leggen...
Ik was er al eerder, maar ben er dit jaar een stuk minder... druk... minder zin.quote:Op zondag 22 december 2013 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb je nog niet gezien hier dit jaar.
En Ajax bakt er niet veel van voor ze volgens mij
Frikadel hierquote:Op zondag 22 december 2013 13:45 schreef D. het volgende:
Ik twijfel;
broodjes hamburger als lunch, als evening-snack, of beide
quote:Op zondag 22 december 2013 13:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan tijdens het werk wel op Fok, maar ik houd bij voorkeur mijn ogen op de weg
Supermarkt niet open vandaag?quote:Op zondag 22 december 2013 13:47 schreef CrashO het volgende:
Volkoren crackers met kaas en sambal hier. Lijk wel een wijf(heb niks anders in huis, morgen toch maar naar de winkel
)
Een hoop telefoonsquote:Op zondag 22 december 2013 13:47 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
"Onderweg naar de volgende kom-in-actie op Terschelling. Alles onder controle op stuurbaard! #3fm #SR13"
Geldt dat ook voor de Top?quote:Op zondag 22 december 2013 13:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik was er al eerder, maar ben er dit jaar een stuk minder... druk... minder zin.
Klopt...
quote:Op zondag 22 december 2013 13:47 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
"Onderweg naar de volgende kom-in-actie op Terschelling. Alles onder controle op stuurbaard! #3fm #SR13"
Vanaf 4 uur pasquote:
4 uur!?quote:Op zondag 22 december 2013 13:49 schreef CrashO het volgende:
[..]
Vanaf 4 uur pas
Maar heb nog wel een pizza in de vriezer voor vanavond, morgen weer knap inkopen doen
Jammer.quote:Op zondag 22 december 2013 13:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hoef dan niet te werken, maar denk dat ik wel minder actief hier ben.
Mijn maag kan alles hebben, dag en nachtquote:Op zondag 22 december 2013 13:46 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Evening snack. Mijn maag moet nog niet denken aan een broodje hamburger. Net de oven aangezet voor croissants
Oja, die heb ik ook nog eentjequote:Op zondag 22 december 2013 13:49 schreef CrashO het volgende:
[..]
Vanaf 4 uur pas
Maar heb nog wel een pizza in de vriezer voor vanavond, morgen weer knap inkopen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |