Ze komt ook met z'n tweeën omdat ze zelf niet interessant genoeg isquote:Op zondag 22 december 2013 13:16 schreef Zaktabak het volgende:
Jacqueline vanavond![]()
Dat is nou net dat oer-Hollandse blonde meisjestype waar je als Hollander nou niet bepaald trots op bent. En ze heeft zo'n "De Familie Janssen kijkt elke zondag ook vastelijk de KRO"-uitstraling op haar smoel. Hoeft van mij allemaal niet
Dus misschien valt het uiteindelijk wel heel erg meequote:Op zondag 22 december 2013 13:16 schreef Zaktabak het volgende:
Jacqueline vanavond![]()
Dat is nou net dat oer-Hollandse blonde meisjestype waar je als Hollander nou niet bepaald trots op bent. En ze heeft zo'n "De Familie Janssen kijkt elke zondag ook vastelijk de KRO"-uitstraling op haar smoel. Hoeft van mij allemaal niet
quote:Op zondag 22 december 2013 13:18 schreef DeLuna het volgende:
Haha een vriendin van mij op FB vraagt over er dinsdag iemand mee wil naar het Glazen Huis. Ik heb volgensmij nog nooit zo wanhopig gereageerd![]()
Maandag ga ik ook met broertje en moeders dus dan ook wel waarschijnlijkquote:Op zondag 22 december 2013 13:20 schreef Uccie het volgende:
[..]maar dinsdag zien je we voorbij komen op 101tv
Oh dan kan ik het waarschijnlijk wel zien. Zit toch de halve dag te wachten op de ketelmonteur.quote:Op zondag 22 december 2013 13:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maandag ga ik ook met broertje en moeders dus dan ook wel waarschijnlijk
SER / [SR13 FAPMAP] Cap die chickies!quote:Op zondag 22 december 2013 13:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maandag ga ik ook met broertje en moeders dus dan ook wel waarschijnlijk
Dat regelen jullie zelf maarquote:Op zondag 22 december 2013 13:24 schreef iAvani het volgende:
[..]
SER / [SR13 FAPMAP] Cap die chickies!
quote:Op zondag 22 december 2013 13:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dus misschien valt het uiteindelijk wel heel erg meeen is ze heel gezellig en leuk.
ja precies, Sid is ook heel gezellig...beetje irritant wel, maar wel aandoenlijk.quote:
Hij valt ook niet op in die stront.quote:Op zondag 22 december 2013 13:31 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
xD Lang volgehouden Humberto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |