Was gewoon een grachtenpand aangezien buren er last van hadden. Tsja, ik zou wat anders doen met een miljoen, maar als je in een veredeld rijtjeshuis wilt gaan wonen.quote:Op zondag 22 december 2013 13:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar in de huiskamer in het huis waar ik ben opgegroeid, had dit gewoon niet eens gepast
Hier ook niet, zeker niet met 50 mensen.quote:Op zondag 22 december 2013 13:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar in de huiskamer in het huis waar ik ben opgegroeid, had dit gewoon niet eens gepast
Lijkt Coldplay welquote:Op zondag 22 december 2013 13:06 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Sowieso vind ik cupcakes zo overratediedereen vindt het geweldig omdat iedereen het geweldig vindt
quote:
Zelfs dat niet. Ik had Metallica aangevraagd maarja, dat is natuurlijk niet mainstream genoegquote:Op zondag 22 december 2013 13:10 schreef PG18 het volgende:
Draaien zij echt elke nummer waarvoor geld gegeven is?
Of accepteren ze alleen nummers dat in het bestand bij hun staan?
Neequote:Op zondag 22 december 2013 13:10 schreef PG18 het volgende:
Dat ook niet, maar het scheelt vast welquote:Of accepteren ze alleen nummers dat in het bestand bij hun staan?
Er is gewoon geen plek om alle aangevraagde nummers te draaien.quote:Op zondag 22 december 2013 13:11 schreef iAvani het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. Ik had Metallica aangevraagd maarja, dat is natuurlijk niet mainstream genoeg
Ze hebben ook Spotifyquote:Op zondag 22 december 2013 13:10 schreef PG18 het volgende:
Of accepteren ze alleen nummers dat in het bestand bij hun staan?
Ze komt ook met z'n tweeën omdat ze zelf niet interessant genoeg isquote:Op zondag 22 december 2013 13:16 schreef Zaktabak het volgende:
Jacqueline vanavond![]()
Dat is nou net dat oer-Hollandse blonde meisjestype waar je als Hollander nou niet bepaald trots op bent. En ze heeft zo'n "De Familie Janssen kijkt elke zondag ook vastelijk de KRO"-uitstraling op haar smoel. Hoeft van mij allemaal niet
Dus misschien valt het uiteindelijk wel heel erg meequote:Op zondag 22 december 2013 13:16 schreef Zaktabak het volgende:
Jacqueline vanavond![]()
Dat is nou net dat oer-Hollandse blonde meisjestype waar je als Hollander nou niet bepaald trots op bent. En ze heeft zo'n "De Familie Janssen kijkt elke zondag ook vastelijk de KRO"-uitstraling op haar smoel. Hoeft van mij allemaal niet
quote:Op zondag 22 december 2013 13:18 schreef DeLuna het volgende:
Haha een vriendin van mij op FB vraagt over er dinsdag iemand mee wil naar het Glazen Huis. Ik heb volgensmij nog nooit zo wanhopig gereageerd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |