Evening snack. Mijn maag moet nog niet denken aan een broodje hamburger. Net de oven aangezet voor croissantsquote:Op zondag 22 december 2013 13:45 schreef D. het volgende:
Ik twijfel;
broodjes hamburger als lunch, als evening-snack, of beide
Vitesse winterkampioenquote:Op zondag 22 december 2013 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb je nog niet gezien hier dit jaar.
En Ajax bakt er niet veel van voor ze volgens mij
scheelt kunstmest.....quote:Op zondag 22 december 2013 13:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, waarom zou je zo maar op het land van je gewaasen je behoefte te doen als dat ook op 1 plek kan? Dat hoeven we ze toch niet uit te leggen...
Ik was er al eerder, maar ben er dit jaar een stuk minder... druk... minder zin.quote:Op zondag 22 december 2013 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb je nog niet gezien hier dit jaar.
En Ajax bakt er niet veel van voor ze volgens mij
Frikadel hierquote:Op zondag 22 december 2013 13:45 schreef D. het volgende:
Ik twijfel;
broodjes hamburger als lunch, als evening-snack, of beide
quote:Op zondag 22 december 2013 13:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan tijdens het werk wel op Fok, maar ik houd bij voorkeur mijn ogen op de weg
Supermarkt niet open vandaag?quote:Op zondag 22 december 2013 13:47 schreef CrashO het volgende:
Volkoren crackers met kaas en sambal hier. Lijk wel een wijf(heb niks anders in huis, morgen toch maar naar de winkel
)
Een hoop telefoonsquote:Op zondag 22 december 2013 13:47 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
"Onderweg naar de volgende kom-in-actie op Terschelling. Alles onder controle op stuurbaard! #3fm #SR13"
Geldt dat ook voor de Top?quote:Op zondag 22 december 2013 13:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik was er al eerder, maar ben er dit jaar een stuk minder... druk... minder zin.
Klopt...
quote:Op zondag 22 december 2013 13:47 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
"Onderweg naar de volgende kom-in-actie op Terschelling. Alles onder controle op stuurbaard! #3fm #SR13"
Vanaf 4 uur pasquote:
4 uur!?quote:Op zondag 22 december 2013 13:49 schreef CrashO het volgende:
[..]
Vanaf 4 uur pas
Maar heb nog wel een pizza in de vriezer voor vanavond, morgen weer knap inkopen doen
Jammer.quote:Op zondag 22 december 2013 13:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hoef dan niet te werken, maar denk dat ik wel minder actief hier ben.
Mijn maag kan alles hebben, dag en nachtquote:Op zondag 22 december 2013 13:46 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Evening snack. Mijn maag moet nog niet denken aan een broodje hamburger. Net de oven aangezet voor croissants
Oja, die heb ik ook nog eentjequote:Op zondag 22 december 2013 13:49 schreef CrashO het volgende:
[..]
Vanaf 4 uur pas
Maar heb nog wel een pizza in de vriezer voor vanavond, morgen weer knap inkopen doen
Volgens mij zijn de winkels vandaag eerder open hoor... ik dacht tenminste gezien te hebben dat Nettorama om 12 uur openging.quote:
Risicospreidingquote:Op zondag 22 december 2013 13:49 schreef truthortruth het volgende:
Dan hoor je weer zo'n zielig verhaal op 3fm van Eric Corton en vervolgens hoor je dat ze nog 5 kinderen heeft.....Dan begrijp ik het echt niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |