Risicospreidingquote:Op zondag 22 december 2013 13:49 schreef truthortruth het volgende:
Dan hoor je weer zo'n zielig verhaal op 3fm van Eric Corton en vervolgens hoor je dat ze nog 5 kinderen heeft.....Dan begrijp ik het echt niet meer.
Dat is toch logisch. Als je maar 2 kinderen neemt en ze gaan alle 2 dood dan heb je niks meer over voor je oude dagen. Die kans is met 6 kinderen toch wat kleinerquote:Op zondag 22 december 2013 13:49 schreef truthortruth het volgende:
Dan hoor je weer zo'n zielig verhaal op 3fm van Eric Corton en vervolgens hoor je dat ze nog 5 kinderen heeft.....Dan begrijp ik het echt niet meer.
Ohja, pizza heb ik ook nog in de vriezer. Goed idee voor vanavond!quote:Op zondag 22 december 2013 13:49 schreef CrashO het volgende:
[..]
Vanaf 4 uur pas
Maar heb nog wel een pizza in de vriezer voor vanavond, morgen weer knap inkopen doen
De jongens vinden het niet zo leuk als ik zoveel op Fok! zit tijdens de Kerstvakantie.quote:
Kan ik me ook wel wat bij voorstellenquote:Op zondag 22 december 2013 13:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De jongens vinden het niet zo leuk als ik zoveel op Fok! zit.
Eigenlijk is het na die 1e plaat volkomen kut geworden op 2 of 3 singles na.quote:
Hier ookquote:Op zondag 22 december 2013 13:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hier zijn de winkels sowieso dicht op zondag.
Net of we boodschappen nodig hebben!quote:
Hier open, maar dat is ook Amsterdam.quote:Op zondag 22 december 2013 13:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hier zijn de winkels sowieso dicht op zondag.
Vind ik ook niet erg, je gaat maar op zaterdag boodschappen doen. En als je iets vergeten bent is het jammer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |