SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! #TeamMiley
Beterschapquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:14 schreef arachide. het volgende:
sorry dat het zo lang duurde, ik kreeg typtyfus
Loving my fans.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:12 schreef D. het volgende:
https://www.marktplaatsveilt.nl/shirt-rapper-sjors
Cee de Breij.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:15 schreef Cee het volgende:
Ik vond hun periode rond Sabotage beter.
De TT is vastgegroeid aan de header.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:14 schreef arachide. het volgende:
sorry dat het zo lang duurde, ik kreeg typtyfus
tis net paulquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Loving my fans.![]()
Niet alleen geestelijk gehandicapt, hij lijdt ook nog eens aan grootheidswaanzin.
Da's toch het leuke aan Sjors?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Loving my fans.![]()
Niet alleen geestelijk gehandicapt, hij lijdt ook nog eens aan grootheidswaanzin.
Dat behoort slechts toe aan de enige echte Corrie de Breijquote:
Paul Rabbering of Paul van fok?quote:
Ik zei toch dat het niet zo lekker gingquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De TT is vastgegroeid aan de header.
Ik wilde het net typenquote:
mwah hij zat ook vorig jaar in het filmpje voor het Coen und Sanderfestquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:18 schreef Cee het volgende:
Jordy was toch boos op 3fm, die hebben 'm toch geruïneerd?
Jordy is een kast geworden.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:18 schreef Stickertje het volgende:
Aan zijn plofkop te zien heeft hij een paar kilo toverballen te veel opgesnoept
kampers zijn over het algemeen niet slank oid...quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:18 schreef Stickertje het volgende:
Aan zijn plofkop te zien heeft hij een paar kilo toverballen te veel opgesnoept
Wat, je bent nog maar een puber?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij is maar 2 maanden jonger dan ik!!!!!!!!!!!!
Ja.quote:
Snel hap toequote:Op zaterdag 21 december 2013 23:19 schreef arachide. het volgende:
jordy is gewoon een jaar ouder dan ik. Wtf.
Ik ben 20.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wat, je bent nog maar een puber?
Hij doet nog steeds hetzelfde, dus ik gok van niet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:19 schreef Qunix het volgende:
Die is anders geworden... Zal hij schamen van wat hij gedaan had?
Morgen om 4 uur moet ik gaan zuipen, 4 uur smiddags dan welquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:21 schreef Drolflap het volgende:
Morgen 5 uur werken maar ik wil Geraldine zien
Lucky youquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Morgen om 4 uur moet ik gaan zuipen, 4 uur smiddags dan wel.
Ga maar slapen, dit wordt nergens spannendquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:21 schreef Drolflap het volgende:
Ow en dat word betaald door de baasquote:
Heeft import uit Amsterdam meegebracht naar Frieslandquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:22 schreef JaneDoe het volgende:
deze plaat is nog niet bekend in friesland?
Nnbquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:23 schreef Wootism het volgende:
Wat is eigenlijk het anthem van dit jaar?
Tsunami?
meisjes op air maxjesquote:
Nog niet bekend maar zal wel ESRR wordenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:23 schreef Wootism het volgende:
Tsunami?
Ik ga wel meequote:Op zaterdag 21 december 2013 23:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow en dat word betaald door de baas, eten ook nog erbij ook
.
Ja die of ESRRquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:23 schreef Wootism het volgende:
Tsunami?
Daar heeft hij een tijdje over nagedacht hoorquote:
Is qua status gunstiger voor de zender ja.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:23 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Nog niet bekend maar zal wel ESRR worden
Collega's met aanhang, als je vrouw was kon je mijn aanhang zijnquote:
Hij moet nodig z'n kist met geluidjes verversen inderdaad.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:24 schreef ChatGirl het volgende:
Giel met z'n geluidjes elke keer....
SHE MOVES IN HER OWN WAYquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:24 schreef InFrA-WiZ het volgende:
waarom nou niet 2 losgaplaten achter elkaar
Ik denk dat ze toch Tsunami er doorheen gaan drukken. Weet niet hoeveel macht de zenderleiding daar nog in heeft verder.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is qua status gunstiger voor de zender ja.
Een jurk staat me toch verdraaid goedquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Collega's met aanhang, als je vrouw was kon je mijn aanhang zijn.
De DJ's? Giel riep zelf vanmiddag dat hij ESRR wilde..quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat ze toch Tsunami er doorheen gaan drukken. Weet niet hoeveel macht de zenderleiding daar nog in heeft verder.
Dan kon Giel zijn bruggetje niet meer doen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:24 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Hahaha nehquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:25 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Een jurk staat me toch verdraaid goed
Inderdaad. En dan luister ik ook nog eens nooit naar Giel.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij moet nodig z'n kist met geluidjes verversen inderdaad.
Ik denk best veel. Wordt ESRR denk ikquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat ze toch Tsunami er doorheen gaan drukken. Weet niet hoeveel macht de zenderleiding daar nog in heeft verder.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan kon Giel zijn bruggetje niet meer doen.
Dan worden de Friezen te enthousiast.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:24 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Ohja, die kan ook nog.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:23 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Nog niet bekend maar zal wel ESRR worden
licht er aan wie geboekt is voor het eindconcertquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:26 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ik denk best veel. Wordt ESRR denk ik
Hij doet al 20 jaar hetzelfde inderdaadquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij moet nodig z'n kist met geluidjes verversen inderdaad.
Coen wil overduidelijk Tsunami, Paul begint ook wel naar het kamp Tsunami te gaan volgens mij. Het is een beetje een tweestrijd.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De DJ's? Giel riep zelf vanmiddag dat hij ESRR wilde..
Daar hoef je niet zo bang voor te zijnquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dan worden de Friezen te enthousiast.
Ligt dat ff toe aubquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:26 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
licht er aan wie geboekt is voor het eindconcert
Tsunami word het sowieso niet, tot nu toe is er geen enkele theme geweest die voor SR al zo regelmatig geplugged werd, dat het een theme geworden is....quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is qua status gunstiger voor de zender ja.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij doet al 20 jaar hetzelfde inderdaad
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ergens ben ik blij dat Gerard dit jaar ook effe een jaartje over slaat...
Net als de andere djs dus zoals ekdomquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ergens ben ik blij dat Gerard dit jaar ook effe een jaartje over slaat...
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Tsunami word het sowieso niet,.
lekker op t kruis gezigneerd ookquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:26 schreef D. het volgende:
Bij het Sjors shirt hoort natuurlijk ook een 'kek' broekie
https://www.marktplaatsveilt.nl/zanger-rinus-pakket
phillips?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:26 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
licht er aan wie geboekt is voor het eindconcert
Coen wil Tsunami ja, dat is duidelijk. Al is het voor de zendercoordinatie straks moeilijk te verkopen om die plaat ineens alsnog kapot te draaien na SR nadat ie relatief weinig is gedraaid in eerste instantie.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Coen wil overduidelijk Tsunami, Paul begint ook wel naar het kamp Tsunami te gaan volgens mij. Het is een beetje een tweestrijd.
Ik ook, anders zou het een grote bonte kermis van woordgrappen, inkoppertjes en geluidseffecten worden. Dat was het vorig jaar al best wel. Eigenlijk vind ik de rust van het drietal van dit jaar best prima.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is net Birdy.quote:
Volgens mij nog nooit gebeurd maar okéquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:27 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
ze willen toch graag "het anthem" aan kunnen kondigen op hun feestje
Prachtig nummer hoor, maar niet zo.quote:
Kun je om lachen, maar geloof me, ergens morgen word er een plaat geplugged waar massaal op gestemd gaat worden...quote:
Houdjemond!quote:
Dat vind ik niet zo RAAAR.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil geld terug voor het luisteren hiernaar.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:28 schreef TheVulture het volgende:
Moest men geld betalen om deze demo te maken? In dat geval snap ik het wel...
Dit is niet echt toch?quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kun je om lachen, maar geloof me, ergens morgen word er een plaat geplugged waar massaal op gestemd gaat worden...
We gaan het zien.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Coen wil Tsunami ja, dat is duidelijk. Al is het voor de zendercoordinatie straks moeilijk te verkopen om die plaat ineens alsnog kapot te draaien na SR nadat ie relatief weinig is gedraaid in eerste instantie.
quote:
Ik heb de tv juist harder gezetquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:30 schreef D. het volgende:
Als ik 'm nog zachter zet hoor ik niet wanneer ie is afgelopen
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:30 schreef DeLuna het volgende:
'Je kan jezelf ook onsterfelijk belachelijk maken'
Én nadat het al een nummer 1 is geweest heh. Ik denk dat het niet haalbaar is, nog moeilijker dan met Zombie Nation vorig jaar. Al hadden ze daar geluk dat ie laat tot ontbranding was gekomen.quote:
Zit je er nou nog meequote:Op zaterdag 21 december 2013 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Én nadat het al een nummer 1 is geweest heh. Ik denk dat het niet haalbaar is, nog moeilijker dan met Zombie Nation vorig jaar. Al hadden ze daar geluk dat ie laat tot ontbranding was gekomen.
quote:
Jullie lopen voor !quote:
KATY PERRYquote:
En dan echt ziek slecht zingen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:31 schreef heloef het volgende:
Op je demo een cover doen, nee daarmee laat je ook echt zien hoe creatief je bent.
Ik mag niet bediscussiëren waarom het moeilijk te verkopen is voor de zendercoördinatie?quote:
En dat ook nog.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
En dan echt ziek slecht zingen.
Kensington troep noemenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Is hij nooit bij al die troep die 's ochtends covers bij hem speelt
Easybeatsquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:32 schreef Stickertje het volgende:
Er is er maar 1 die over Friday zingen mag
Nee, maar dat zijn 'vriendjes' hequote:Op zaterdag 21 december 2013 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Oh ik las Zombie Nationquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mag niet bediscussiëren waarom het moeilijk te verkopen is voor de zendercoördinatie?
Tuurlijk wel. Het is zijn show.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Nou Giel... ik weet niet of jij nu in de positie bent om die demo de grond in te boren
NEEEEquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:32 schreef Stickertje het volgende:
Er is er maar 1 die over Friday zingen mag
Nee precies, als Miss Montreal weer eens een van haar kutplaten vals komt meeblerenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:21 schreef Drolflap het volgende:
Zombie Nationquote:
Ik vind dit niet echt een superplaat van Katy maar kan m wel hebbenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:32 schreef heloef het volgende:
Ik vind dit gewoon een toffe plaat, ja dat durf ik te zeggen.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:32 schreef heloef het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:29 schreef heloef het volgende:
Is dit de zus van Dinand Woesthoff? Wat een rotstem.
het zit in de familiequote:Op zaterdag 21 december 2013 23:29 schreef heloef het volgende:
Is dit de zus van Dinand Woesthoff? Wat een rotstem.
Bikkelquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:32 schreef heloef het volgende:
Domiengod draait er ook elke vrijdag een schnibbit vanquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:32 schreef heloef het volgende:
Britney Bitchquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:33 schreef TheVulture het volgende:
Wat was vorig jaar ook al weer het anthem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
BRITNEY BITCHquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:33 schreef TheVulture het volgende:
Britney hoerquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:33 schreef TheVulture het volgende:
De TT van dat topicquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
[..]
het zit in de familie
MUZ / Dinand van Kane is een janksmoel.....
Domiengod ja?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Domiengod draait er ook elke vrijdag een schnibbit van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |