Nee, maar dat zijn 'vriendjes' hequote:Op zaterdag 21 december 2013 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Is hij nooit bij al die troep die 's ochtends covers bij hem speelt
Oh ik las Zombie Nationquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mag niet bediscussiëren waarom het moeilijk te verkopen is voor de zendercoördinatie?
Tuurlijk wel. Het is zijn show.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Nou Giel... ik weet niet of jij nu in de positie bent om die demo de grond in te boren
NEEEEquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:32 schreef Stickertje het volgende:
Er is er maar 1 die over Friday zingen mag
Nee precies, als Miss Montreal weer eens een van haar kutplaten vals komt meeblerenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Is hij nooit bij al die troep die 's ochtends covers bij hem speelt
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:21 schreef Drolflap het volgende:
Morgen 5 uur werken maar ik wil Geraldine zien
Zombie Nationquote:
Ik vind dit niet echt een superplaat van Katy maar kan m wel hebbenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:32 schreef heloef het volgende:
Ik vind dit gewoon een toffe plaat, ja dat durf ik te zeggen.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:32 schreef heloef het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:29 schreef heloef het volgende:
Is dit de zus van Dinand Woesthoff? Wat een rotstem.
het zit in de familiequote:Op zaterdag 21 december 2013 23:29 schreef heloef het volgende:
Is dit de zus van Dinand Woesthoff? Wat een rotstem.
Bikkelquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:32 schreef heloef het volgende:
Domiengod draait er ook elke vrijdag een schnibbit vanquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:32 schreef heloef het volgende:
Britney Bitchquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:33 schreef TheVulture het volgende:
Wat was vorig jaar ook al weer het anthem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
BRITNEY BITCHquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:33 schreef TheVulture het volgende:
Britney hoerquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:33 schreef TheVulture het volgende:
De TT van dat topicquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
[..]
het zit in de familie
MUZ / Dinand van Kane is een janksmoel.....
Domiengod ja?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Domiengod draait er ook elke vrijdag een schnibbit van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |