Nnbquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:23 schreef Wootism het volgende:
Wat is eigenlijk het anthem van dit jaar?
Tsunami?
meisjes op air maxjesquote:
Nog niet bekend maar zal wel ESRR wordenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:23 schreef Wootism het volgende:
Tsunami?
Ik ga wel meequote:Op zaterdag 21 december 2013 23:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow en dat word betaald door de baas, eten ook nog erbij ook
.
Ja die of ESRRquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:23 schreef Wootism het volgende:
Tsunami?
Daar heeft hij een tijdje over nagedacht hoorquote:
Is qua status gunstiger voor de zender ja.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:23 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Nog niet bekend maar zal wel ESRR worden
Collega's met aanhang, als je vrouw was kon je mijn aanhang zijnquote:
Hij moet nodig z'n kist met geluidjes verversen inderdaad.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:24 schreef ChatGirl het volgende:
Giel met z'n geluidjes elke keer....
SHE MOVES IN HER OWN WAYquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:24 schreef InFrA-WiZ het volgende:
waarom nou niet 2 losgaplaten achter elkaar
Ik denk dat ze toch Tsunami er doorheen gaan drukken. Weet niet hoeveel macht de zenderleiding daar nog in heeft verder.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is qua status gunstiger voor de zender ja.
Een jurk staat me toch verdraaid goedquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Collega's met aanhang, als je vrouw was kon je mijn aanhang zijn.
De DJ's? Giel riep zelf vanmiddag dat hij ESRR wilde..quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat ze toch Tsunami er doorheen gaan drukken. Weet niet hoeveel macht de zenderleiding daar nog in heeft verder.
Dan kon Giel zijn bruggetje niet meer doen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:24 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Hahaha nehquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:25 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Een jurk staat me toch verdraaid goed
Inderdaad. En dan luister ik ook nog eens nooit naar Giel.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij moet nodig z'n kist met geluidjes verversen inderdaad.
Ik denk best veel. Wordt ESRR denk ikquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat ze toch Tsunami er doorheen gaan drukken. Weet niet hoeveel macht de zenderleiding daar nog in heeft verder.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan kon Giel zijn bruggetje niet meer doen.
Dan worden de Friezen te enthousiast.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:24 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Ohja, die kan ook nog.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:23 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Nog niet bekend maar zal wel ESRR worden
licht er aan wie geboekt is voor het eindconcertquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:26 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ik denk best veel. Wordt ESRR denk ik
Hij doet al 20 jaar hetzelfde inderdaadquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij moet nodig z'n kist met geluidjes verversen inderdaad.
Coen wil overduidelijk Tsunami, Paul begint ook wel naar het kamp Tsunami te gaan volgens mij. Het is een beetje een tweestrijd.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De DJ's? Giel riep zelf vanmiddag dat hij ESRR wilde..
Daar hoef je niet zo bang voor te zijnquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dan worden de Friezen te enthousiast.
Ligt dat ff toe aubquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:26 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
licht er aan wie geboekt is voor het eindconcert
Tsunami word het sowieso niet, tot nu toe is er geen enkele theme geweest die voor SR al zo regelmatig geplugged werd, dat het een theme geworden is....quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is qua status gunstiger voor de zender ja.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij doet al 20 jaar hetzelfde inderdaad
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ergens ben ik blij dat Gerard dit jaar ook effe een jaartje over slaat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |