Net als de andere djs dus zoals ekdomquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij doet al 20 jaar hetzelfde inderdaad
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ergens ben ik blij dat Gerard dit jaar ook effe een jaartje over slaat...
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Tsunami word het sowieso niet,.
lekker op t kruis gezigneerd ookquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:26 schreef D. het volgende:
Bij het Sjors shirt hoort natuurlijk ook een 'kek' broekie
https://www.marktplaatsveilt.nl/zanger-rinus-pakket
phillips?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:26 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
licht er aan wie geboekt is voor het eindconcert
Coen wil Tsunami ja, dat is duidelijk. Al is het voor de zendercoordinatie straks moeilijk te verkopen om die plaat ineens alsnog kapot te draaien na SR nadat ie relatief weinig is gedraaid in eerste instantie.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Coen wil overduidelijk Tsunami, Paul begint ook wel naar het kamp Tsunami te gaan volgens mij. Het is een beetje een tweestrijd.
Ik ook, anders zou het een grote bonte kermis van woordgrappen, inkoppertjes en geluidseffecten worden. Dat was het vorig jaar al best wel. Eigenlijk vind ik de rust van het drietal van dit jaar best prima.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij doet al 20 jaar hetzelfde inderdaad
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ergens ben ik blij dat Gerard dit jaar ook effe een jaartje over slaat...
Het is net Birdy.quote:
Volgens mij nog nooit gebeurd maar okéquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:27 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
ze willen toch graag "het anthem" aan kunnen kondigen op hun feestje
Prachtig nummer hoor, maar niet zo.quote:
Kun je om lachen, maar geloof me, ergens morgen word er een plaat geplugged waar massaal op gestemd gaat worden...quote:
Houdjemond!quote:
Dat vind ik niet zo RAAAR.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil geld terug voor het luisteren hiernaar.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:28 schreef TheVulture het volgende:
Moest men geld betalen om deze demo te maken? In dat geval snap ik het wel...
Dit is niet echt toch?quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kun je om lachen, maar geloof me, ergens morgen word er een plaat geplugged waar massaal op gestemd gaat worden...
We gaan het zien.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Coen wil Tsunami ja, dat is duidelijk. Al is het voor de zendercoordinatie straks moeilijk te verkopen om die plaat ineens alsnog kapot te draaien na SR nadat ie relatief weinig is gedraaid in eerste instantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |