quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:30 schreef DeLuna het volgende:
'Je kan jezelf ook onsterfelijk belachelijk maken'
Én nadat het al een nummer 1 is geweest heh. Ik denk dat het niet haalbaar is, nog moeilijker dan met Zombie Nation vorig jaar. Al hadden ze daar geluk dat ie laat tot ontbranding was gekomen.quote:
Zit je er nou nog meequote:Op zaterdag 21 december 2013 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Én nadat het al een nummer 1 is geweest heh. Ik denk dat het niet haalbaar is, nog moeilijker dan met Zombie Nation vorig jaar. Al hadden ze daar geluk dat ie laat tot ontbranding was gekomen.
quote:
Jullie lopen voor !quote:
KATY PERRYquote:
En dan echt ziek slecht zingen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:31 schreef heloef het volgende:
Op je demo een cover doen, nee daarmee laat je ook echt zien hoe creatief je bent.
Ik mag niet bediscussiëren waarom het moeilijk te verkopen is voor de zendercoördinatie?quote:
En dat ook nog.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
En dan echt ziek slecht zingen.
Kensington troep noemenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Is hij nooit bij al die troep die 's ochtends covers bij hem speelt
Easybeatsquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:32 schreef Stickertje het volgende:
Er is er maar 1 die over Friday zingen mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |