quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:58 schreef Etsu het volgende:
Ik ga werken.
Doe lief voor elkaar.
adoreer cachet.
Rond 17:00 kom ik kijken of jullie lief zijn geweest en cachet hebben geadoreerd
Groetjes
Hm. Vreemd. Waarschijnlijk alleen voor dezelfde studie dan natuurlijk?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:11 schreef xcachet het volgende:
Nee is geen grap hoor. Maar is niet op alle Uni's in de UK zo natuurlijk.
Weet ik.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hbo. Al kan je indien je je propedeuse haalt wel binnen een jaar doorstromen.
University of Applied Sciencesquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik zit ook op de universiteit hoor.. In het engels heet mijn school ook ineens university
Ik kots altijd van jouw posts.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik zit ook op de universiteit hoor.. In het engels heet mijn school ook ineens university
Wat loop je me te fokken.quote:
sof is het lekkerstequote:
Hbo is in het Engels ook University of applied sciencesquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:12 schreef Crack_ het volgende:
Moet dat nou.quote:
Nee. Is niet vreemd. Vandaag was er een jongen op school die heeft mijn opleiding afgerond en zit nu gewoon daar op school.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm. Vreemd. Waarschijnlijk alleen voor dezelfde studie dan natuurlijk?
The hague university., meisje in mn klas heeft t om die reden ook in t engels staan op facebookquote:
Daar moet ik altijd wel om lachenquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
The hague university., meisje in mn klas heeft t om die reden ook in t engels staan op facebook![]()
. Onziiin
En dat is gelijkwaardig niveau aan de universitaire opleidingen in Nederland?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Is niet vreemd. Vandaag was er een jongen op school die heeft mijn opleiding afgerond en zit nu gewoon daar op school.
dunnoquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat is gelijkwaardig niveau aan de universitaire opleidingen in Nederland?
nee ikquote:
Nog nooit van gehoordquote:
En wat is dat preciesquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt hoor.
[..]
Mag met mijn BTEC diploma wat ik aan het einde van deze opleiding haal naar de Robert Gordon University.
Ik vind dat gewoon dom.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar moet ik altijd wel om lachen
quote:
Bewijs het maar.quote:
Bij HP meet dan, of morgenquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik mis vrijwel iedereen zijn materiaal voor een waardeoordeel. Dus bij mij staat Sof toch echt op één
Ik heb ergens nog een InHolland trui liggen. Die spelen die kaart ookquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
The hague university., meisje in mn klas heeft t om die reden ook in t engels staan op facebook![]()
. Onziiin
Dipoma waarbij ik 18 Engelse verslagen moet maken over verschillende aspecten van/over bedrijven.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord![]()
[..]
En wat is dat precies
quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou nooit naar UK gaan om te studeren.. Weet je hoe tyfus duur alles daar is omg
geld moet rollenquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou nooit naar UK gaan om te studeren.. Weet je hoe tyfus duur alles daar is omg
Mboquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:15 schreef Fok-it het volgende:
Want de stap van mbo naar universiteit is wel enorm hoorDoe je niet zomaar even.
Minor in het buitenland doen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:15 schreef Crack_ het volgende:
Buiten de steden toch niet zo, of ook?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:15 schreef Crack_ het volgende:
Weinig van gemerkt van vmbo naar uniquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:15 schreef Fok-it het volgende:
Want de stap van mbo naar universiteit is wel enorm hoorDoe je niet zomaar even.
jij bent dan ook homoquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weinig van gemerkt van vmbo naar uni
O, daarna maakt hij je zwanger. Jeetje, moet ik alvast 112 bellen?!quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haten op mbo
Ik ga je slaan morgen.
hoeft nietquote:
En dan heb je aan het eind van deze opleiding toch nog maar C1quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dipoma waarbij ik 18 Engelse verslagen moet maken over verschillende aspecten van/over bedrijven.
Nee, geen ideequote:Op zaterdag 21 december 2013 01:15 schreef Crack_ het volgende:
Weet ik niet.. Dit was londen inderdaad.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Buiten de steden toch niet zo, of ook?
Ja bittequote:Op zaterdag 21 december 2013 01:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, daarna maakt hij je zwanger. Jeetje, moet ik alvast 112 bellen?!
Heb je het alquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet ik niet.. Dit was londen inderdaad.
Denken dat je dat wel hebt voordat je hier woontquote:
haiquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:17 schreef Dven het volgende:
Beste vrienden,
Ik kwam hier op verzoek van een vriend
Niet dat het jullie iets aangaat
Het spijt me maar ik heb een belofte waar te maken
Daarom deze chat. Jullie vriend. Je maat. Dven.
ga bipsenquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:17 schreef Dven het volgende:
Beste vrienden,
Ja maar jij hebt het in stapjes gedaanquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weinig van gemerkt van vmbo naar uni
Ga je dat ook doen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Lijk mij juist leuk. Aan de andere kant van de wereldbol.
Hoezo dat nou weer?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dan heb je aan het eind van deze opleiding toch nog maar C1
Halloquote:
ik geef me gewonnen, je hebt gelijkquote:
Ik zal een bips in je gezicht drukkenquote:
gayquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal een bips in je gezicht drukken
Jij weet helemaal niet hoeveel geld ik heb dus mond dicht homo.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Denken dat je dat wel hebt voordat je hier woont
Hey ouwe pik welkom wat heb je allemaal gezopen vandaag.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:17 schreef Dven het volgende:
Beste vrienden,
lelijkquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trui kopen? Ze zullen in Schotland erg onder de indruk zijn
[ afbeelding ]
Kon je de chat niet meer handelen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal een bips in je gezicht drukken
1e les.quote:
Nou rustig. Ik verbaas me dat je geen C2 kunt halen als je 18 verslagen in het Engels moet schrijven. Maar wellicht is het niveau daarvan dan minder dan ik denkquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer?
Tuurlijk kan ik examen doen in C2. Dan ook slagen is een ander ding
hoi meetenquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:17 schreef Dven het volgende:
Beste vrienden,
5 centquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie DM.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tooofff, wanneer en waar wil je heen?
hoe gaat hetquote:
Wat zou jij als grootste verschil aan wijzen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt het in stapjes gedaan![]()
Je kan niet zomaar van mbo in 2,5 jaar naar universitaire opleiding.
En niet elke mbo`er kan universiteit aan. Niet eens elke hbo`er. Is gewoon bepaalde/andere manier van studeren en denken etc etc.
Bedoel het gewoon in het algemeen trouwens, niet voor Cachie gesproken
Past InHolland. Ik zat er ook nog tijdens hun crisis dat was helemaal leuk. Werd mijn opleiding ineens in zijn geheel omgegooid zonder aankondiging maar om de leegloop tegen te gaanquote:
Ik vind het maar een lelijk logo.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het boeit me geen flikker. Ik weet wel wat het leven hier kost en ik denk dat jij je daar nog wel eens in kunt vergissenquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet hoeveel geld ik heb dus mond dicht homo.
Een zestal leffe blond tijdens poker. Daarna overgestapt op Staropramen. Nu thuis drink ik wat Jopen met een glaasje huisgestookte rakia voor erbij.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Hey ouwe pik welkom wat heb je allemaal gezopen vandaag.
Ja aangezien mijn moeder taal gewoon Nederlands is en ik pas 4,5 school jaren Engels leer.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou rustig. Ik verbaas me dat je geen C2 kunt halen als je 18 verslagen in het Engels moet schrijven. Maar wellicht is het niveau daarvan dan minder dan ik denk
kutlevenquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Past InHolland. Ik zat er ook nog tijdens hun crisis dat was helemaal leuk. Werd mijn opleiding ineens in zijn geheel omgegooid zonder aankondiging maar om de leegloop tegen te gaan
Einde klacht.
Ik ga niet in Londen wonenquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het boeit me geen flikker. Ik weet wel wat het leven hier kost en ik denk dat jij je daar nog wel eens in kunt vergissen
Als je een chitchat met me wil dan mag je dat per DM voortzetten. Hier enkel serieuze zakenquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kon je de chat niet meer handelen?
Zij is pauper man niet eens merkkleding aanquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het boeit me geen flikker. Ik weet wel wat het leven hier kost en ik denk dat jij je daar nog wel eens in kunt vergissen
Zelfstandigheid en zelfstandig na kunnen denken. Daarmee bijtijds inzien dat wat je typt op niks is gebaseerd in plaats van blind doorzetten omdat het toch echt in de opdracht staat.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat zou jij als grootste verschil aan wijzen?
Dit, tering.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, succes met dromen zou ik zeggenquote:
Ik ben serieus.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je een chitchat met me wil dan mag je dat per DM voortzetten. Hier enkel serieuze zaken
Ik wilde je snel antwoorden maar ik ben niet zo vlug meer. Waarvoor excusesquote:
okquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, succes met dromen zou ik zeggen
Met hbo? Sowieso al het pure wetenschappelijke denken wat je op hbo veel minder hebt en hoeft toe te passen. hbo wordt nog veel tijd gestoken in praktijklessen en wordt er nog enigszins tegen je gezegd wat je moet doen. Op uni is het gewoon elke week *engelse* boeken lezen van een paar honderd pagina`s en ge zoekt het maar uit. Niet iedereen kan dat.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat zou jij als grootste verschil aan wijzen?
Lul toch niet zo dom. Je blijft topickapen, ongeacht wie daar iets van zegt. Je bent best okay maar wat het topickapen betreft ben je gewoon een trollquote:
Dan ga ik je nu per DM beantwoordenquote:
Lekker man ik zit aan de cheap ass wodka en hasjcake.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Een zestal leffe blond tijdens poker. Daarna overgestapt op Staropramen. Nu thuis drink ik wat Jopen met een glaasje huisgestookte rakia voor erbij.
Ik ben in maanden niet zo dronken geweest op FOK!
Ik ben het met Fok-it eens. Ik denk dat je jezelf een beetje overschat eigenlijkquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:21 schreef xcachet het volgende:
Stuart denkt "dat meisje van 17Wat denkt ze wel niet
"
Hij dacht dat je 16 was.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:21 schreef xcachet het volgende:
Stuart denkt "dat meisje van 17Wat denkt ze wel niet
"
Ik heb wel altijd ijzersterkte TT's moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lul toch niet zo dom. Je blijft topickapen, ongeacht wie daar iets van zegt. Je bent best okay maar wat het topickapen betreft ben je gewoon een troll
Clint is helaas wat vertraagd. Ze komen hem zondag pas brengenquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker man ik zit aan de cheap ass wodka en hasjcake.
Hoe is het met Clinf?
Spijtig.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wilde je snel antwoorden maar ik ben niet zo vlug meer. Waarvoor excuses
Ik ben fraai als altijd. Hoe ben jij?
RTquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb wel altijd ijzersterkte TT's moet ik zeggen.
Leeg zijn zij, die vol zijn van zichzelfquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb wel altijd ijzersterkte TT's moet ik zeggen.
Denk het niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben het met Fok-it eens. Ik denk dat je jezelf een beetje overschat eigenlijk
5 maanden geleden ja.quote:
Tot nu toe 0 Engelse boeken gehad.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met hbo? Sowieso al het pure wetenschappelijke denken wat je op hbo veel minder hebt en hoeft toe te passen. hbo wordt nog veel tijd gestoken in praktijklessen en wordt er nog enigszins tegen je gezegd wat je moet doen. Op uni is het gewoon elke week *engelse* boeken lezen van een paar honderd pagina`s en ge zoekt het maar uit. Niet iedereen kan dat.
Ik mag je niet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leeg zijn zij, die vol zijn van zichzelf
Ik heb mijn momenten en momenteel zit ik er middenin. Oke klinkt droevig. Wat scheelt er?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Spijtig.
Ben je altijd fraai? Met mij gaat het oke.
quote:
Ik studeer Nederlands recht en Notarieel recht, ik zie niet wat het met Duitsland te maken heeft.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel Duits toch? (Je deed rechten?)
Jawel.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:23 schreef Fok-it het volgende:
Wow wacht, ik heb niet gezegd dat Cachet zich overschat?
niet meer fiscaal recht nee?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik studeer Nederlands recht en Notarieel recht, ik zie niet wat het met Duitsland te maken heeft.
Was toch een teefje?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Clint is helaas wat vertraagd. Ze komen hem zondag pas brengen
Waar dan?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jawel.
Laat ik deze studie halen en gaan werken, een auto kopen, trouwen en een gezin stichten, daarna in vrede sterven. Lekker burgerlijk en vooral niet dromen.
Nee, dat zeg ikquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:23 schreef Fok-it het volgende:
Wow wacht, ik heb niet gezegd dat Cachet zich overschat?
Groot dromen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jawel.
Laat ik deze studie halen en gaan werken, een auto kopen, trouwen en een gezin stichten, daarna in vrede sterven. Lekker burgerlijk en vooral niet dromen.
Gelukkig weet ik dat jij een troll bent.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat fok-it spreekt over serieuze studies.
Gewoon, dagelijkse zooi. Boeit niet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb mijn momenten en momenteel zit ik er middenin. Oke klinkt droevig. Wat scheelt er?
kloptquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat jij een troll bent.
Mijn kater heet Kotka. Derhalve mag ik met seksen spelenquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
etsu, ik doe zelf al zo'n 6 maanden niets om je op te vrolijken
Boeit me inderdaad niet. Heb je ook nog iets leuks te vertellen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon, dagelijkse zooi. Boeit niet.
Je kan altijd nog je kutje verkopen achter het station in geval van nood.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jawel.
Oke Elan, heel grappig en zo.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan altijd nog je kutje verkopen achter het station in geval van nood.
Kutjes zijn vandaag de dag amper wat waard manquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan altijd nog je kutje verkopen achter het station in geval van nood.
Gewoon in de stad waar ik ben opgegroeid natuurlijk. duhquote:
Goedzo Ezell. Altijd je dromen najagen.quote:
Ga ik ook doen. Mijn droom is samen met littlerabbit in een commiblockquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:27 schreef xcachet het volgende:
Goedzo Ezell. Altijd je dromen najagen.
Ik bedoel waar heb ik gezegd dat ik vind dat je jezelf overschat.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gewoon in de stad waar ik ben opgegroeid natuurlijk. duh
[..]
Goedzo Ezell. Altijd je dromen najagen.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel waar heb ik gezegd dat ik vind dat je jezelf overschat.
Dat is geen grap zijn genoeg meiden die zo hun studie betalen of luxeleven lijden.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oke Elan, heel grappig en zo.
Nergens dat zij Stuart.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel waar heb ik gezegd dat ik vind dat je jezelf overschat.
echtquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga ik ook doen. Mijn droom is samen met littlerabbit in een commiblock
En toen zei ik, wacht even, dat heb ik nergens gezegd, en toen zei jij: jawelquote:
Klinkt als een schraper voor de keel. Jammer dat we hier geen vodkacultuur hebbenquote:
in polen welquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Klinkt als een schraper voor de keel. Jammer dat we hier geen vodkacultuur hebben
Engeland heeft ook zo'n hoge theecultuur gelijk Nederland toch?quote:
Nee. Jij?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Boeit me inderdaad niet. Heb je ook nog iets leuks te vertellen?
Ik snap deze zin nietquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Engeland heeft ook zo'n hoge theecultuur gelijk Nederland toch?
flikker op communistquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:30 schreef Elan het volgende:
LR is mijn vijand ik haat rechtse mensen en liberalen.
Dat weten we Stokstaart.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:30 schreef Elan het volgende:
In Nederland begin je dan vaak nog.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:30 schreef Stuart het volgende:
Ik ben ook niet het meest objectieve persoon als het gaat om studies. Hier (UK) is het vrij normaal dat je klaar bent op je 21e/22e met je universiteit
ja en dan werkloosquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:30 schreef Stuart het volgende:
Ik ben ook niet het meest objectieve persoon als het gaat om studies. Hier (UK) is het vrij normaal dat je klaar bent op je 21e/22e met je universiteit
Als je me prive zou boeien misschien wel ja. Hoe mannelijk ben je op een schaal van 1 tot 7?quote:
Misschien dat ik het daarom allemaal wat vreemd vindquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Nederland begin je dan vaak nog.
Aan rechtse broeders heb ik een broertje dooDquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:30 schreef Elan het volgende:
Maar in de UK hebben ze toch geen HBO etc.? Daar ga je toch al 'gelijk' naar de universiteit?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:30 schreef Stuart het volgende:
Misschien moet je een beetje mazzel hebben. Ik heb nog nooit zonder werk gezetenquote:
Waarom boys.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:29 schreef Dven het volgende:
Boys, ik heb een heel fijn liedje voor jullie. Jullie zullen allemaal klikken en genieten van deze vibrerende sound. En niemand zal toegeven dat hij of zij het fijn vindt. Maar erkennen mag in een DM
En daarna lekker achter de kassa bij de tesco werken toch #yoloquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:30 schreef Stuart het volgende:
Waren wel andere tijden, nu is wel moeilijker. Ben blij dat ik nog moet gaan studerenquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien moet je een beetje mazzel hebben. Ik heb nog nooit zonder werk gezeten
Ja, maar een bachelor degree is in NL 'gewoon' hbo toch?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar in de UK hebben ze toch geen HBO etc.? Daar ga je toch al 'gelijk' naar de universiteit?
Niet iedereen kan naar universiteit?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar in de UK hebben ze toch geen HBO etc.? Daar ga je toch al 'gelijk' naar de universiteit?
Nou, ik heb geen klagen gehad dus vraag me af waar je deze wijsheid vandaan haaltquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:32 schreef Dven het volgende:
[..]
En daarna lekker achter de kassa bij de tesco werken toch #yolo
Alsof ik 40+ benquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waren wel andere tijden, nu is wel moeilijker. Ben blij dat ik nog moet gaan studeren
Daarom communismequote:Op zaterdag 21 december 2013 01:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Aan rechtse broeders heb ik een broertje dooD
Ik vroeg hiervoor hoe mannelijk jij bent op een schaal van iets tot zoveel. Volgens mij is het een probleem van mijquote:
Ik ben een vrouw. Ik kan daar niet over oordelen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je me prive zou boeien misschien wel ja. Hoe mannelijk ben je op een schaal van 1 tot 7?
Qua niveau hebben ze wel MBO en HBO maar dat valt daar ook onder universiteit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet iedereen kan naar universiteit?Ze moeten toch iets hebben voor mensen die dat niveau niet hebben maar wel een opleiding willen doen?
mbo en hbo hebben ze daar ook wel
Mijn familie komt grotendeels vanuit Liverpool, ik ben er veelvuldig geweest, net als in andere regio's in Engeland. Heel veel toekomstperspectief is er niet voor veel mensen. Misschien ervaar jij dat anders maar dat kan het expatsyndroom zijn. Hier in Bulgarije is het voor mij ook een valhallaquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik heb geen klagen gehad dus vraag me af waar je deze wijsheid vandaan haalt
Ik vond het een leuk nummer en ga hem nu downloaden.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vroeg hiervoor hoe mannelijk jij bent op een schaal van iets tot zoveel. Volgens mij is het een probleem van mij
Daarentegen houdt hij van Partizanen wat hem een streepje voor geeftquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom communismeLR is een eng rechts mannetje die legeruniformen opkoopt om aan zijn narcistische behoeften te voldoen.
Flikker nou maar eens een eind op cachetquote:
ga kindertjes pesten ofzoquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Flikker nou maar eens een eind op cachet
Liverpool, dan noem je ook wel een van de meest kansloze regio's opquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn familie komt grotendeels vanuit Liverpool, ik ben er veelvuldig geweest, net als in andere regio's in Engeland. Heel veel toekomstperspectief is er niet voor veel mensen. Misschien ervaar jij dat anders maar dat kan het expatsyndroom zijn. Hier in Bulgarije is het voor mij ook een valhalla
Ergens zegt dat iets over jouw creatief vermogen. Ik kan mij soms best vrouwelijk voelen. Vaak ga ik dan kerstdecoraties knutselen. Wil je een voorbeeld zien?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. Ik kan daar niet over oordelen.
Wat moet je in godsnaam in Bulgarije? :") Beetje goedkoop bieries drinken op sunny beach of zo?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn familie komt grotendeels vanuit Liverpool, ik ben er veelvuldig geweest, net als in andere regio's in Engeland. Heel veel toekomstperspectief is er niet voor veel mensen. Misschien ervaar jij dat anders maar dat kan het expatsyndroom zijn. Hier in Bulgarije is het voor mij ook een valhalla
Waarom is het niet hetzelfdequote:Op zaterdag 21 december 2013 01:34 schreef Crack_ het volgende:
Stuart, je kunt in Nederland een bachelor halen op de uni en op hbo.. het heet allebei bachelor maar is niet hetzelfde.
?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben er van teruggekomen sinds je selfies stuurt.
Partizanen komen uit Belgrado toch?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarentegen houdt hij van Partizanen wat hem een streepje voor geeft
Ik vind jou best aardigquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vond het een leuk nummer en ga hem nu downloaden.
Ja doe maar.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Ergens zegt dat iets over jouw creatief vermogen. Ik kan mij soms best vrouwelijk voelen. Vaak ga ik dan kerstdecoraties knutselen. Wil je een voorbeeld zien?
Omdat veel hbostudies een pauper laag niveau zijn naar het schijnt.quote:
Wat een sneu wijf ben jij eigenlijk zegquote:
Hedendaags wel ja. Is het in het verleden echter niet altijd geweest. En ook toen was het al redelijk armoe troef.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Liverpool, dan noem je ook wel een van de meest kansloze regio's op
ik noem een vrijetijdskundequote:Op zaterdag 21 december 2013 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat veel hbo een pauper laag niveau zijn naar het schijnt.
Ik ben nog nooit in Sunny Beach geweestquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam in Bulgarije? :") Beetje goedkoop bieries drinken op sunny beach of zo?
Vreemd dat je daar dan een bachelor degree kunt halenquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat veel hbostudies een pauper laag niveau zijn naar het schijnt.
Dankjewel, ik jou op zich ook wel hoor.quote:
Die zitten overal in (zuid)oost europaquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Partizanen komen uit Belgrado toch?
Moet me eens inlezen
Zou je moeten doen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Sunny Beach geweest
Ja in de Industriële revolutie was liverpool wel watquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Hedendaags wel ja. Is het in het verleden echter niet altijd geweest. En ook toen was het al redelijk armoe troef.
Komt er aanquote:
Omdat hbo een lager niveau is dan de uni. Je kunt met een hbo bachelor wel naar een master op de universitiet als de opleidingen op elkaar aansluiten maar dan moet je (bijna) altijd nog een schakeljaar doenquote:
ik nietquote:
We begonnen stroef maar ik denk dat we spoedig een klik te pakken hebbenquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Dankjewel, ik jou op zich ook wel hoor.
Normaal doen of ik roep Tjacka.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een sneu wijf ben jij eigenlijk zeg
Moet je wat aan doen. Zelfhaat kan nare consequenties hebben.quote:
Belachelijk dat het dan allebei 'bachelor' isquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat hbo een lager niveau is dan de uni. Je kunt met een hbo bachelor wel naar een master op de universitiet als de opleidingen op elkaar aansluiten maar dan moet je (bijna) altijd nog een schakeljaar doen. Studenten die hun bachelor halen op de universiteit kunnen meteen doorstromen naar een master.
Dat is de reden waarom een universiteit bachelor en een hbo bachelor niet hetzelfde zijn? Rare reactie dit Inso.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat veel hbostudies een pauper laag niveau zijn naar het schijnt.
Wat mis ik zoal?quote:
maakt niet uitquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:38 schreef supersof het volgende:
Ik ben de laatste tijd echt een kutwijf
Vind ik juist van nietquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:38 schreef supersof het volgende:
jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:38 schreef Crack_ het volgende:
Dat is de reden waarom een universiteit bachelor en een hbo bachelor niet hetzelfde zijn
Dat zou wel fijn zijn ja.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:38 schreef Dven het volgende:
[..]
We begonnen stroef maar ik denk dat we spoedig een klik te pakken hebben
Deed hij maar eens iets aan het gedrag van cachetquote:
Geen ideequote:
Die was echt machtig jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:37 schreef Elan het volgende:
Dven![]()
Stuur ook de reportage van je poes die je hond aanvalt aub
Ja, nouja het heet hetzelfde maar dat is dus gewoon niet. Zeggen dat je je bachelor hebt behaald zeg je eigenlijk ook alleen als je die op de uni hebt gehaald.. anders zeg je gewoon je hbo diplomaquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Belachelijk dat het dan allebei 'bachelor' is
quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja in de Industriële revolutie was liverpool wel wat
ja maar ik doe ook kut tegen vriendinnen die dat niet gewent zijn en nu denken ze wow wtf ;s ;s ga weg ofso. terwijl ik gewoon niet lekker in mijn vel zit atmquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
maakt niet uit
je bent wie je bent, daar kan god niks aan doen
Ik vroeg me al af waarom ik je niet onaardig vondquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:38 schreef supersof het volgende:
Nee joh. Op een enkele vete na dan. Zo doet Elan ook zijn best mij niet te mogen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:38 schreef supersof het volgende:
serieus?quote:
Toch raar. Ik heb een BEd maar in NL is een lerarenopleiding slechts hbo?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, nouja het heet hetzelfde maar dat is dus gewoon niet. Zeggen dat je je bachelor hebt behaald zeg je eigenlijk ook alleen als je die op de uni hebt gehaald.. anders zeg je gewoon je hbo diploma.
Dan zeg je dat toch gewoonquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar ik doe ook kut tegen vriendinnen die dat niet gewent zijn en nu denken ze wow wtf ;s ;s ga weg ofso. terwijl ik gewoon niet lekker in mijn vel zit atm
waarom niet sofjequote:Op zaterdag 21 december 2013 01:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar ik doe ook kut tegen vriendinnen die dat niet gewent zijn en nu denken ze wow wtf ;s ;s ga weg ofso. terwijl ik gewoon niet lekker in mijn vel zit atm
Krijg je toch af en toe nog iets warms binnen hequote:
Hier zijn meer dierenliefhebbers, bijna iedereen wel. Clint is ook meer dan welkom.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Die was echt machtig jaHelaas niet heel erg gewaardeerd door macho VBL. Echte mensen weten dat het kwaliteit was. Kan helaas de post niet meer vinden
Ligt er aan op welk niveau je les wilt gaan gevenquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toch raar. Ik heb een BEd maar in NL is een lerarenopleiding slechts hbo?
Ik heb mezelf al Master of Traveling genoemd na een half jaartje mbo toerismequote:Op zaterdag 21 december 2013 01:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, nouja het heet hetzelfde maar dat is dus gewoon niet. Zeggen dat je je bachelor hebt behaald zeg je eigenlijk ook alleen als je die op de uni hebt gehaald.. anders zeg je gewoon je hbo diploma.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al Master of Traveling genoemd na een half jaartje mbo toerisme
Die hoeveelheid aan drank, zon en vrouwen vind je overal hier maar dan beterquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen ideeVond het wel lekker vertoeven daar
Maar is ook al 7 jaar geleden
altijd fissaquote:
Nou ja goed, het zal per land wel allemaal verschillen danquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ligt er aan op welk niveau je les wilt gaan geven.
Als dat geen beschermde naam is dan kan dat ja.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja maar dan gaan ze zeiken waarom enzoquote:
Deels. Dan heb je enkel je eerste graad wat je machtigt voor vmbo/onderbouw havo/vwo.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
geen ideequote:
Geen idee. Familie is opgegroeid naast Anfield en ik vond het altijd maar pauper als we naar de Asda gingen. Maar ik houd wel van dat oostblokkereskequote:Op zaterdag 21 december 2013 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
komop zeg wat een pauperbende daar
Vertel het ze dan. Snappen ze heus wel.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:39 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe danquote:
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja goed, het zal per land wel allemaal verschillen dan
Denk het wel ja, vraag me af of je ermee op vwo mag lesgeven.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar dan gaan ze zeiken waarom enzo
oh okquote:
Ja, heerlijk.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Krijg je toch af en toe nog iets warms binnen he
newcastle is ook pauper veel steden boven London welquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen idee. Familie is opgegroeid naast Anfield en ik vond het altijd maar pauper als we naar de Asda gingen. Maar ik houd wel van dat oostblokkereske
Wat is dat een egoboost zegquote:
Tuurlijk niet, als het gewoon vriendinnen zijn van je en je zegt gewoon ik zit niet lekker in mn vel dan moet dat voldoende zijn. Het kan zijn dat ze even vragen waarom dan.. maar als jij zegt dat je het daar niet over wil hebben dan lijkt het mij dat echte vriendinnen daar respect voor hebben. Probeer het eens.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar dan gaan ze zeiken waarom enzo
quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
lekker man had ik op zmokquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is dat een egoboost zegEven paar maandjes daar meedraaien. Nog nooit zulke domme mensen in m`n klas gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |