Engeland heeft ook zo'n hoge theecultuur gelijk Nederland toch?quote:
Nee. Jij?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Boeit me inderdaad niet. Heb je ook nog iets leuks te vertellen?
Ik snap deze zin nietquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Engeland heeft ook zo'n hoge theecultuur gelijk Nederland toch?
flikker op communistquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:30 schreef Elan het volgende:
LR is mijn vijand ik haat rechtse mensen en liberalen.
Dat weten we Stokstaart.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:30 schreef Elan het volgende:
In Nederland begin je dan vaak nog.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:30 schreef Stuart het volgende:
Ik ben ook niet het meest objectieve persoon als het gaat om studies. Hier (UK) is het vrij normaal dat je klaar bent op je 21e/22e met je universiteit
ja en dan werkloosquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:30 schreef Stuart het volgende:
Ik ben ook niet het meest objectieve persoon als het gaat om studies. Hier (UK) is het vrij normaal dat je klaar bent op je 21e/22e met je universiteit
Als je me prive zou boeien misschien wel ja. Hoe mannelijk ben je op een schaal van 1 tot 7?quote:
Misschien dat ik het daarom allemaal wat vreemd vindquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Nederland begin je dan vaak nog.
Aan rechtse broeders heb ik een broertje dooDquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:30 schreef Elan het volgende:
Maar in de UK hebben ze toch geen HBO etc.? Daar ga je toch al 'gelijk' naar de universiteit?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:30 schreef Stuart het volgende:
Misschien moet je een beetje mazzel hebben. Ik heb nog nooit zonder werk gezetenquote:
Waarom boys.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:29 schreef Dven het volgende:
Boys, ik heb een heel fijn liedje voor jullie. Jullie zullen allemaal klikken en genieten van deze vibrerende sound. En niemand zal toegeven dat hij of zij het fijn vindt. Maar erkennen mag in een DM
En daarna lekker achter de kassa bij de tesco werken toch #yoloquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:30 schreef Stuart het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |