quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
etsu, ik doe zelf al zo'n 6 maanden niets om je op te vrolijken
Boeit me inderdaad niet. Heb je ook nog iets leuks te vertellen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon, dagelijkse zooi. Boeit niet.
Je kan altijd nog je kutje verkopen achter het station in geval van nood.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jawel.
Laat ik deze studie halen en gaan werken, een auto kopen, trouwen en een gezin stichten, daarna in vrede sterven. Lekker burgerlijk en vooral niet dromen.
Oke Elan, heel grappig en zo.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan altijd nog je kutje verkopen achter het station in geval van nood.
Kutjes zijn vandaag de dag amper wat waard manquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan altijd nog je kutje verkopen achter het station in geval van nood.
Gewoon in de stad waar ik ben opgegroeid natuurlijk. duhquote:
Goedzo Ezell. Altijd je dromen najagen.quote:
Ga ik ook doen. Mijn droom is samen met littlerabbit in een commiblockquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:27 schreef xcachet het volgende:
Goedzo Ezell. Altijd je dromen najagen.
Ik bedoel waar heb ik gezegd dat ik vind dat je jezelf overschat.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gewoon in de stad waar ik ben opgegroeid natuurlijk. duh
[..]
Goedzo Ezell. Altijd je dromen najagen.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel waar heb ik gezegd dat ik vind dat je jezelf overschat.
Dat is geen grap zijn genoeg meiden die zo hun studie betalen of luxeleven lijden.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oke Elan, heel grappig en zo.
Nergens dat zij Stuart.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel waar heb ik gezegd dat ik vind dat je jezelf overschat.
echtquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga ik ook doen. Mijn droom is samen met littlerabbit in een commiblock
En toen zei ik, wacht even, dat heb ik nergens gezegd, en toen zei jij: jawelquote:
Klinkt als een schraper voor de keel. Jammer dat we hier geen vodkacultuur hebbenquote:
in polen welquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Klinkt als een schraper voor de keel. Jammer dat we hier geen vodkacultuur hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |