quote:
Ik studeer Nederlands recht en Notarieel recht, ik zie niet wat het met Duitsland te maken heeft.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel Duits toch? (Je deed rechten?)
Jawel.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:23 schreef Fok-it het volgende:
Wow wacht, ik heb niet gezegd dat Cachet zich overschat?
niet meer fiscaal recht nee?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik studeer Nederlands recht en Notarieel recht, ik zie niet wat het met Duitsland te maken heeft.
Was toch een teefje?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Clint is helaas wat vertraagd. Ze komen hem zondag pas brengen
Waar dan?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jawel.
Laat ik deze studie halen en gaan werken, een auto kopen, trouwen en een gezin stichten, daarna in vrede sterven. Lekker burgerlijk en vooral niet dromen.
Nee, dat zeg ikquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:23 schreef Fok-it het volgende:
Wow wacht, ik heb niet gezegd dat Cachet zich overschat?
Groot dromen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jawel.
Laat ik deze studie halen en gaan werken, een auto kopen, trouwen en een gezin stichten, daarna in vrede sterven. Lekker burgerlijk en vooral niet dromen.
Gelukkig weet ik dat jij een troll bent.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat fok-it spreekt over serieuze studies.
Gewoon, dagelijkse zooi. Boeit niet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb mijn momenten en momenteel zit ik er middenin. Oke klinkt droevig. Wat scheelt er?
kloptquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat jij een troll bent.
Mijn kater heet Kotka. Derhalve mag ik met seksen spelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |