Dit, tering.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het boeit me geen flikker. Ik weet wel wat het leven hier kost en ik denk dat jij je daar nog wel eens in kunt vergissen
Nou, succes met dromen zou ik zeggenquote:
Ik ben serieus.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je een chitchat met me wil dan mag je dat per DM voortzetten. Hier enkel serieuze zaken
Ik wilde je snel antwoorden maar ik ben niet zo vlug meer. Waarvoor excusesquote:
okquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, succes met dromen zou ik zeggen
Met hbo? Sowieso al het pure wetenschappelijke denken wat je op hbo veel minder hebt en hoeft toe te passen. hbo wordt nog veel tijd gestoken in praktijklessen en wordt er nog enigszins tegen je gezegd wat je moet doen. Op uni is het gewoon elke week *engelse* boeken lezen van een paar honderd pagina`s en ge zoekt het maar uit. Niet iedereen kan dat.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat zou jij als grootste verschil aan wijzen?
Lul toch niet zo dom. Je blijft topickapen, ongeacht wie daar iets van zegt. Je bent best okay maar wat het topickapen betreft ben je gewoon een trollquote:
Dan ga ik je nu per DM beantwoordenquote:
Lekker man ik zit aan de cheap ass wodka en hasjcake.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Een zestal leffe blond tijdens poker. Daarna overgestapt op Staropramen. Nu thuis drink ik wat Jopen met een glaasje huisgestookte rakia voor erbij.
Ik ben in maanden niet zo dronken geweest op FOK!
Ik ben het met Fok-it eens. Ik denk dat je jezelf een beetje overschat eigenlijkquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:21 schreef xcachet het volgende:
Stuart denkt "dat meisje van 17Wat denkt ze wel niet
"
Hij dacht dat je 16 was.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:21 schreef xcachet het volgende:
Stuart denkt "dat meisje van 17Wat denkt ze wel niet
"
Ik heb wel altijd ijzersterkte TT's moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lul toch niet zo dom. Je blijft topickapen, ongeacht wie daar iets van zegt. Je bent best okay maar wat het topickapen betreft ben je gewoon een troll
Clint is helaas wat vertraagd. Ze komen hem zondag pas brengenquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker man ik zit aan de cheap ass wodka en hasjcake.
Hoe is het met Clinf?
Spijtig.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wilde je snel antwoorden maar ik ben niet zo vlug meer. Waarvoor excuses
Ik ben fraai als altijd. Hoe ben jij?
RTquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb wel altijd ijzersterkte TT's moet ik zeggen.
Leeg zijn zij, die vol zijn van zichzelfquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb wel altijd ijzersterkte TT's moet ik zeggen.
Denk het niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben het met Fok-it eens. Ik denk dat je jezelf een beetje overschat eigenlijk
5 maanden geleden ja.quote:
Tot nu toe 0 Engelse boeken gehad.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met hbo? Sowieso al het pure wetenschappelijke denken wat je op hbo veel minder hebt en hoeft toe te passen. hbo wordt nog veel tijd gestoken in praktijklessen en wordt er nog enigszins tegen je gezegd wat je moet doen. Op uni is het gewoon elke week *engelse* boeken lezen van een paar honderd pagina`s en ge zoekt het maar uit. Niet iedereen kan dat.
Ik mag je niet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leeg zijn zij, die vol zijn van zichzelf
Ik heb mijn momenten en momenteel zit ik er middenin. Oke klinkt droevig. Wat scheelt er?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Spijtig.
Ben je altijd fraai? Met mij gaat het oke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |