quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:58 schreef Etsu het volgende:
Ik ga werken.
Doe lief voor elkaar.
adoreer cachet.
Rond 17:00 kom ik kijken of jullie lief zijn geweest en cachet hebben geadoreerd
Groetjes
Hm. Vreemd. Waarschijnlijk alleen voor dezelfde studie dan natuurlijk?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:11 schreef xcachet het volgende:
Nee is geen grap hoor. Maar is niet op alle Uni's in de UK zo natuurlijk.
Weet ik.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hbo. Al kan je indien je je propedeuse haalt wel binnen een jaar doorstromen.
University of Applied Sciencesquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik zit ook op de universiteit hoor.. In het engels heet mijn school ook ineens university
Ik kots altijd van jouw posts.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik zit ook op de universiteit hoor.. In het engels heet mijn school ook ineens university
Wat loop je me te fokken.quote:
sof is het lekkerstequote:
Hbo is in het Engels ook University of applied sciencesquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:12 schreef Crack_ het volgende:
Moet dat nou.quote:
Nee. Is niet vreemd. Vandaag was er een jongen op school die heeft mijn opleiding afgerond en zit nu gewoon daar op school.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm. Vreemd. Waarschijnlijk alleen voor dezelfde studie dan natuurlijk?
The hague university., meisje in mn klas heeft t om die reden ook in t engels staan op facebookquote:
Daar moet ik altijd wel om lachenquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
The hague university., meisje in mn klas heeft t om die reden ook in t engels staan op facebook![]()
. Onziiin
En dat is gelijkwaardig niveau aan de universitaire opleidingen in Nederland?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Is niet vreemd. Vandaag was er een jongen op school die heeft mijn opleiding afgerond en zit nu gewoon daar op school.
dunnoquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat is gelijkwaardig niveau aan de universitaire opleidingen in Nederland?
nee ikquote:
Nog nooit van gehoordquote:
En wat is dat preciesquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt hoor.
[..]
Mag met mijn BTEC diploma wat ik aan het einde van deze opleiding haal naar de Robert Gordon University.
Ik vind dat gewoon dom.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar moet ik altijd wel om lachen
quote:
Bewijs het maar.quote:
Bij HP meet dan, of morgenquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik mis vrijwel iedereen zijn materiaal voor een waardeoordeel. Dus bij mij staat Sof toch echt op één
Ik heb ergens nog een InHolland trui liggen. Die spelen die kaart ookquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
The hague university., meisje in mn klas heeft t om die reden ook in t engels staan op facebook![]()
. Onziiin
Dipoma waarbij ik 18 Engelse verslagen moet maken over verschillende aspecten van/over bedrijven.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord![]()
[..]
En wat is dat precies
quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou nooit naar UK gaan om te studeren.. Weet je hoe tyfus duur alles daar is omg
geld moet rollenquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou nooit naar UK gaan om te studeren.. Weet je hoe tyfus duur alles daar is omg
Mboquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:15 schreef Fok-it het volgende:
Want de stap van mbo naar universiteit is wel enorm hoorDoe je niet zomaar even.
Minor in het buitenland doen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:15 schreef Crack_ het volgende:
Buiten de steden toch niet zo, of ook?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:15 schreef Crack_ het volgende:
Weinig van gemerkt van vmbo naar uniquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:15 schreef Fok-it het volgende:
Want de stap van mbo naar universiteit is wel enorm hoorDoe je niet zomaar even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |