ik ook, hele nacht doorgehaald en moest uiteindelijk slapen op een bankje op csquote:
Is je achternicht goed in bed?quote:
Gemiddelde internetpost.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben nog nooit in Groningen geweest.
Ik oordeel er wel over.
Het viel me best mee eigenlijk daarquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik ook, hele nacht doorgehaald en moest uiteindelijk slapen op een bankje op cs
Doe. Want dan kom ik je opzoeken. Belofte maakt schuldquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ben wel een beetje bang dat ik de randstad zat word en op een gegeven moment naar het buitenland wil.![]()
Veluwemeer. Allemaal een pot nat.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeewolde ligt toch niet aan ijsselmeer joh gekkie
Ik heb geen flauw idee wie mijn achternicht zou moeten zijn om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is je achternicht goed in bed?
Oke flauw
KLB / Mannen die hun piemel laten zien op het FOK forumquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nu zeggen ze dat ik met een homo heb gedateen homo vriendjes heb.
Wanneer ga je Nederland Stu ook al weer?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het viel me best mee eigenlijk daar
Uhhhhhhhhh okequote:Op zaterdag 21 december 2013 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja bij mijn maat Stef heet hij. Echt ajacied in hart en nieren.
AB is een natte pot. Zegt ze danquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Veluwemeer. Allemaal een pot nat.
Precies.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Veluwemeer. Allemaal een pot nat.
allemaal waterquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.
Noordzee is ook gewoon Indische oceaan in feite.
quote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wie mijn achternicht zou moeten zijn om eerlijk te zijn
Inso heb wodka uit Polen 9 euro liter van Mitra is nu in de aanbieding ( als je nog zuiptquote:
Maakt niet uit, heb ik ook met familieleden. En herkennen lukt mij ook al niet altijd.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar ik heb dan ook 1 oom van me nog nooit gezien
Weet wel dat mijn overbuurmeisje lekker is als dat voor iets telt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar ik heb dan ook 1 oom van me nog nooit gezien
welke danquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Inso heb wodka uit Polen 9 euro liter van Mitra is nu in de aanbieding ( als je nog zuipt)
Scum is wel leuk.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in Katwijk was was Scream Bloody Scum.
Ook een te grote familie?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maakt niet uit, heb ik ook met familieleden. En herkennen lukt mij ook al niet altijd.
Picsquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weet wel dat mijn overbuurmeisje lekker is als dat voor iets telt.
Julliequote:Op zaterdag 21 december 2013 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
KLB / Mannen die hun piemel laten zien op het FOK forum
Maakt dit topic het beter denk je?
Ik zal haar eens proberen op te zoeken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook een te grote familie?
[..]
Pics
Morgenmiddagquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wanneer ga je Nederland Stu ook al weer?
Eigenlijk is alles gewoon oceaan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.
Noordzee is ook gewoon Indische oceaan in feite.
mijn vijver ookquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Eigenlijk is alles gewoon oceaan.
Lobotsj of zo maar in een schrift wat Dven kan lezen.Staat wel Poland op en een vlag.quote:
Dat kut nummer van Racoon ookquote:
Kan me niet herinneren dat ze een hit hadden met Fok it.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
jij bent ook een kutnummer van racoon
blijf langer we hebben hp meetquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:59 schreef Stuart het volgende:
Wel kut dat ik op 1 januari alweer terug moet
weet wel dat jij een echte hit bentquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ze een hit hadden met Fok it.
Ik doe sowieso niet aan meets thanksquote:
we zullen tot 6 januari niet in het zelfde land zijn vanaf morgen dan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:59 schreef Stuart het volgende:
Wel kut dat ik op 1 januari alweer terug moet
Op Redtube, ja klopt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
weet wel dat jij een echte hit bent
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik dat nummer hoor wil ik terug in de tijd en alles over doen
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waar ga jij heenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
we zullen tot 6 januari niet in het zelfde land zijn vanaf morgen dan.
Ik moet hier even van bijkomen
voordat ze racoon werden:quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ze een hit hadden met Fok it.
welk nummerquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
coolquote:
Okay welterustenquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:00 schreef xcachet het volgende:
Ik ga tandenpoetsen en mijn pyjama aan doen.
27 december - 2 januari polenquote:
U are pregnant???!!!quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:59 schreef xcachet het volgende:
EVEN STIL IK WIL WAT BELANGRIJKS ZEGGEN.
fapsequote:Op zaterdag 21 december 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga deze feeërieke slowchat even kort verlaten om de exquise sanitaire voorzieningen beneden mij te utiliseren
succesquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga deze feeërieke slowchat even kort verlaten om de exquise sanitaire voorzieningen beneden mij te utiliseren
Leuk man, veel plezierquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
27 december - 2 januari polen
2 januari - 6 januari berlijn
Vaak wel trouwensquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:59 schreef Stuart het volgende:
Maar goed, half februari kom ik ook voor een week naar NL en medio maart voor 5 dagen
You're welcomequote:Op zaterdag 21 december 2013 01:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nog niet maar alvast bedankt heur.
Tienermoeders zijn allemaal dom.bijna dus meer iets voor Jhaliquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat heb ik een tijdje terug al verteld.
Okayquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
Tjacka. Die bitch met haar one-liners zonder argumentatie heeft op mijn ziel getrapt. Ik post toch maar geen naaktfoto's op Fok!.quote:
Dan ga ik ookquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik pas weer in februari denk ik
mag ik bruidsmeisje zijnquote:
Betekent op FOK! ook niet in DM?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka. Die bitch met haar one-liners zonder argumentatie heeft op mijn ziel getrapt. Ik post toch maar geen naaktfoto's op Fok!.
Sinds ik weet dat hij al mijn posts door de zoekmachine gooit ben ik ook erg voorzichtig geworden.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:06 schreef Tjacka het volgende:
Ik durf door elan nooit meer te posten.
Ben anders ook niet de slimste. Maar ik ga over 2,5 jaar wel naar een uniquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Tienermoeders zijn allemaal dom.bijna dus meer iets voor Jhali
Doe normaal manquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:06 schreef Tjacka het volgende:
Ik durf door elan nooit meer te posten.
Schoonmaken?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben anders ook niet de slimste. Maar ik ga over 2,5 jaar wel naar een uni
Wat wil je gaan studerenquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ambitieus hoorquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goeiequote:Op zaterdag 21 december 2013 01:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt hoor.quote:
Mag met mijn BTEC diploma wat ik aan het einde van deze opleiding haal naar de Robert Gordon University.quote:
Dus je mag met een diploma die je op mbo hebt gehaald naar een universiteit? Apartquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt hoor.
[..]
Mag met mijn BTEC diploma wat ik aan het einde van deze opleiding haal naar de Robert Gordon University.
Is altijd zo met niveau 4.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je mag met een diploma die je op mbo hebt gehaald naar een universiteit? Apart
Jep. Is een erg moeilijk diploma maar is erkend in de UK,quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je mag met een diploma die je op mbo hebt gehaald naar een universiteit? Apart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |