ik ook, hele nacht doorgehaald en moest uiteindelijk slapen op een bankje op csquote:
Is je achternicht goed in bed?quote:
Gemiddelde internetpost.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben nog nooit in Groningen geweest.
Ik oordeel er wel over.
Het viel me best mee eigenlijk daarquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik ook, hele nacht doorgehaald en moest uiteindelijk slapen op een bankje op cs
Doe. Want dan kom ik je opzoeken. Belofte maakt schuldquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ben wel een beetje bang dat ik de randstad zat word en op een gegeven moment naar het buitenland wil.![]()
Veluwemeer. Allemaal een pot nat.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeewolde ligt toch niet aan ijsselmeer joh gekkie
Ik heb geen flauw idee wie mijn achternicht zou moeten zijn om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is je achternicht goed in bed?
Oke flauw
KLB / Mannen die hun piemel laten zien op het FOK forumquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nu zeggen ze dat ik met een homo heb gedateen homo vriendjes heb.
Wanneer ga je Nederland Stu ook al weer?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het viel me best mee eigenlijk daar
Uhhhhhhhhh okequote:Op zaterdag 21 december 2013 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja bij mijn maat Stef heet hij. Echt ajacied in hart en nieren.
AB is een natte pot. Zegt ze danquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Veluwemeer. Allemaal een pot nat.
Precies.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Veluwemeer. Allemaal een pot nat.
allemaal waterquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.
Noordzee is ook gewoon Indische oceaan in feite.
quote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wie mijn achternicht zou moeten zijn om eerlijk te zijn
Inso heb wodka uit Polen 9 euro liter van Mitra is nu in de aanbieding ( als je nog zuiptquote:
Maakt niet uit, heb ik ook met familieleden. En herkennen lukt mij ook al niet altijd.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar ik heb dan ook 1 oom van me nog nooit gezien
Weet wel dat mijn overbuurmeisje lekker is als dat voor iets telt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar ik heb dan ook 1 oom van me nog nooit gezien
welke danquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Inso heb wodka uit Polen 9 euro liter van Mitra is nu in de aanbieding ( als je nog zuipt)
Scum is wel leuk.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in Katwijk was was Scream Bloody Scum.
Ook een te grote familie?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maakt niet uit, heb ik ook met familieleden. En herkennen lukt mij ook al niet altijd.
Picsquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weet wel dat mijn overbuurmeisje lekker is als dat voor iets telt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |