Okayquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga deze feeërieke slowchat even kort verlaten om de exquise sanitaire voorzieningen beneden mij te utiliseren
Tjacka. Die bitch met haar one-liners zonder argumentatie heeft op mijn ziel getrapt. Ik post toch maar geen naaktfoto's op Fok!.quote:
Dan ga ik ookquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik pas weer in februari denk ik
mag ik bruidsmeisje zijnquote:
Betekent op FOK! ook niet in DM?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka. Die bitch met haar one-liners zonder argumentatie heeft op mijn ziel getrapt. Ik post toch maar geen naaktfoto's op Fok!.
Sinds ik weet dat hij al mijn posts door de zoekmachine gooit ben ik ook erg voorzichtig geworden.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:06 schreef Tjacka het volgende:
Ik durf door elan nooit meer te posten.
Ben anders ook niet de slimste. Maar ik ga over 2,5 jaar wel naar een uniquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Tienermoeders zijn allemaal dom.bijna dus meer iets voor Jhali
Doe normaal manquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:06 schreef Tjacka het volgende:
Ik durf door elan nooit meer te posten.
Schoonmaken?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben anders ook niet de slimste. Maar ik ga over 2,5 jaar wel naar een uni
Wat wil je gaan studerenquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ambitieus hoorquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goeiequote:Op zaterdag 21 december 2013 01:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt hoor.quote:
Mag met mijn BTEC diploma wat ik aan het einde van deze opleiding haal naar de Robert Gordon University.quote:
Dus je mag met een diploma die je op mbo hebt gehaald naar een universiteit? Apartquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt hoor.
[..]
Mag met mijn BTEC diploma wat ik aan het einde van deze opleiding haal naar de Robert Gordon University.
Is altijd zo met niveau 4.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je mag met een diploma die je op mbo hebt gehaald naar een universiteit? Apart
Jep. Is een erg moeilijk diploma maar is erkend in de UK,quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je mag met een diploma die je op mbo hebt gehaald naar een universiteit? Apart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |