We begonnen stroef maar ik denk dat we spoedig een klik te pakken hebbenquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Dankjewel, ik jou op zich ook wel hoor.
Normaal doen of ik roep Tjacka.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een sneu wijf ben jij eigenlijk zeg
Moet je wat aan doen. Zelfhaat kan nare consequenties hebben.quote:
Belachelijk dat het dan allebei 'bachelor' isquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat hbo een lager niveau is dan de uni. Je kunt met een hbo bachelor wel naar een master op de universitiet als de opleidingen op elkaar aansluiten maar dan moet je (bijna) altijd nog een schakeljaar doen. Studenten die hun bachelor halen op de universiteit kunnen meteen doorstromen naar een master.
Dat is de reden waarom een universiteit bachelor en een hbo bachelor niet hetzelfde zijn? Rare reactie dit Inso.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat veel hbostudies een pauper laag niveau zijn naar het schijnt.
Wat mis ik zoal?quote:
maakt niet uitquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:38 schreef supersof het volgende:
Ik ben de laatste tijd echt een kutwijf
Vind ik juist van nietquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:38 schreef supersof het volgende:
jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:38 schreef Crack_ het volgende:
Dat is de reden waarom een universiteit bachelor en een hbo bachelor niet hetzelfde zijn
Dat zou wel fijn zijn ja.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:38 schreef Dven het volgende:
[..]
We begonnen stroef maar ik denk dat we spoedig een klik te pakken hebben
Deed hij maar eens iets aan het gedrag van cachetquote:
Geen ideequote:
Die was echt machtig jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:37 schreef Elan het volgende:
Dven![]()
Stuur ook de reportage van je poes die je hond aanvalt aub
Ja, nouja het heet hetzelfde maar dat is dus gewoon niet. Zeggen dat je je bachelor hebt behaald zeg je eigenlijk ook alleen als je die op de uni hebt gehaald.. anders zeg je gewoon je hbo diplomaquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Belachelijk dat het dan allebei 'bachelor' is
quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja in de Industriële revolutie was liverpool wel wat
ja maar ik doe ook kut tegen vriendinnen die dat niet gewent zijn en nu denken ze wow wtf ;s ;s ga weg ofso. terwijl ik gewoon niet lekker in mijn vel zit atmquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
maakt niet uit
je bent wie je bent, daar kan god niks aan doen
Ik vroeg me al af waarom ik je niet onaardig vondquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:38 schreef supersof het volgende:
Nee joh. Op een enkele vete na dan. Zo doet Elan ook zijn best mij niet te mogen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:38 schreef supersof het volgende:
serieus?quote:
Toch raar. Ik heb een BEd maar in NL is een lerarenopleiding slechts hbo?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, nouja het heet hetzelfde maar dat is dus gewoon niet. Zeggen dat je je bachelor hebt behaald zeg je eigenlijk ook alleen als je die op de uni hebt gehaald.. anders zeg je gewoon je hbo diploma.
Dan zeg je dat toch gewoonquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar ik doe ook kut tegen vriendinnen die dat niet gewent zijn en nu denken ze wow wtf ;s ;s ga weg ofso. terwijl ik gewoon niet lekker in mijn vel zit atm
waarom niet sofjequote:Op zaterdag 21 december 2013 01:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar ik doe ook kut tegen vriendinnen die dat niet gewent zijn en nu denken ze wow wtf ;s ;s ga weg ofso. terwijl ik gewoon niet lekker in mijn vel zit atm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |