Hier zijn meer dierenliefhebbers, bijna iedereen wel. Clint is ook meer dan welkom.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Die was echt machtig jaHelaas niet heel erg gewaardeerd door macho VBL. Echte mensen weten dat het kwaliteit was. Kan helaas de post niet meer vinden
Ligt er aan op welk niveau je les wilt gaan gevenquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toch raar. Ik heb een BEd maar in NL is een lerarenopleiding slechts hbo?
Ik heb mezelf al Master of Traveling genoemd na een half jaartje mbo toerismequote:Op zaterdag 21 december 2013 01:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, nouja het heet hetzelfde maar dat is dus gewoon niet. Zeggen dat je je bachelor hebt behaald zeg je eigenlijk ook alleen als je die op de uni hebt gehaald.. anders zeg je gewoon je hbo diploma.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al Master of Traveling genoemd na een half jaartje mbo toerisme
Die hoeveelheid aan drank, zon en vrouwen vind je overal hier maar dan beterquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen ideeVond het wel lekker vertoeven daar
Maar is ook al 7 jaar geleden
altijd fissaquote:
Nou ja goed, het zal per land wel allemaal verschillen danquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ligt er aan op welk niveau je les wilt gaan geven.
Als dat geen beschermde naam is dan kan dat ja.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja maar dan gaan ze zeiken waarom enzoquote:
Deels. Dan heb je enkel je eerste graad wat je machtigt voor vmbo/onderbouw havo/vwo.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
geen ideequote:
Geen idee. Familie is opgegroeid naast Anfield en ik vond het altijd maar pauper als we naar de Asda gingen. Maar ik houd wel van dat oostblokkereskequote:Op zaterdag 21 december 2013 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
komop zeg wat een pauperbende daar
Vertel het ze dan. Snappen ze heus wel.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar ik doe ook kut tegen vriendinnen die dat niet gewent zijn en nu denken ze wow wtf ;s ;s ga weg ofso. terwijl ik gewoon niet lekker in mijn vel zit atm
hoe danquote:
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja goed, het zal per land wel allemaal verschillen dan
Denk het wel ja, vraag me af of je ermee op vwo mag lesgeven.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar dan gaan ze zeiken waarom enzo
oh okquote:
Ja, heerlijk.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Krijg je toch af en toe nog iets warms binnen he
newcastle is ook pauper veel steden boven London welquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen idee. Familie is opgegroeid naast Anfield en ik vond het altijd maar pauper als we naar de Asda gingen. Maar ik houd wel van dat oostblokkereske
Wat is dat een egoboost zegquote:
Tuurlijk niet, als het gewoon vriendinnen zijn van je en je zegt gewoon ik zit niet lekker in mn vel dan moet dat voldoende zijn. Het kan zijn dat ze even vragen waarom dan.. maar als jij zegt dat je het daar niet over wil hebben dan lijkt het mij dat echte vriendinnen daar respect voor hebben. Probeer het eens.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar dan gaan ze zeiken waarom enzo
quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
lekker man had ik op zmokquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is dat een egoboost zegEven paar maandjes daar meedraaien. Nog nooit zulke domme mensen in m`n klas gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |