Waren wel andere tijden, nu is wel moeilijker. Ben blij dat ik nog moet gaan studerenquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien moet je een beetje mazzel hebben. Ik heb nog nooit zonder werk gezeten
Ja, maar een bachelor degree is in NL 'gewoon' hbo toch?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar in de UK hebben ze toch geen HBO etc.? Daar ga je toch al 'gelijk' naar de universiteit?
Niet iedereen kan naar universiteit?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar in de UK hebben ze toch geen HBO etc.? Daar ga je toch al 'gelijk' naar de universiteit?
Nou, ik heb geen klagen gehad dus vraag me af waar je deze wijsheid vandaan haaltquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:32 schreef Dven het volgende:
[..]
En daarna lekker achter de kassa bij de tesco werken toch #yolo
Alsof ik 40+ benquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waren wel andere tijden, nu is wel moeilijker. Ben blij dat ik nog moet gaan studeren
Daarom communismequote:Op zaterdag 21 december 2013 01:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Aan rechtse broeders heb ik een broertje dooD
Ik vroeg hiervoor hoe mannelijk jij bent op een schaal van iets tot zoveel. Volgens mij is het een probleem van mijquote:
Ik ben een vrouw. Ik kan daar niet over oordelen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je me prive zou boeien misschien wel ja. Hoe mannelijk ben je op een schaal van 1 tot 7?
Qua niveau hebben ze wel MBO en HBO maar dat valt daar ook onder universiteit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet iedereen kan naar universiteit?Ze moeten toch iets hebben voor mensen die dat niveau niet hebben maar wel een opleiding willen doen?
mbo en hbo hebben ze daar ook wel
Mijn familie komt grotendeels vanuit Liverpool, ik ben er veelvuldig geweest, net als in andere regio's in Engeland. Heel veel toekomstperspectief is er niet voor veel mensen. Misschien ervaar jij dat anders maar dat kan het expatsyndroom zijn. Hier in Bulgarije is het voor mij ook een valhallaquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik heb geen klagen gehad dus vraag me af waar je deze wijsheid vandaan haalt
Ik vond het een leuk nummer en ga hem nu downloaden.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vroeg hiervoor hoe mannelijk jij bent op een schaal van iets tot zoveel. Volgens mij is het een probleem van mij
Daarentegen houdt hij van Partizanen wat hem een streepje voor geeftquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom communismeLR is een eng rechts mannetje die legeruniformen opkoopt om aan zijn narcistische behoeften te voldoen.
Flikker nou maar eens een eind op cachetquote:
ga kindertjes pesten ofzoquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Flikker nou maar eens een eind op cachet
Liverpool, dan noem je ook wel een van de meest kansloze regio's opquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn familie komt grotendeels vanuit Liverpool, ik ben er veelvuldig geweest, net als in andere regio's in Engeland. Heel veel toekomstperspectief is er niet voor veel mensen. Misschien ervaar jij dat anders maar dat kan het expatsyndroom zijn. Hier in Bulgarije is het voor mij ook een valhalla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |