Nee. Een gewone foto!quote:Op donderdag 19 december 2013 22:25 schreef Jhali het volgende:
Oh ik heb nog een kerstbal selfie.Spiegelfoto gemaakt in een zilveren kerstbal.
Nee, ik ben enorm niet fotogeniek. Liever geen foto's dan foto's waar ik er als een lelijke creep op sta.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, zelfde vraag.. vind je dat niet zonde?
Gewoon? En dat vraag je van mij?quote:
Maar het gaat toch meer over de herinneringen aan een foto?!quote:Op donderdag 19 december 2013 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik ben enorm niet fotogeniek. Liever geen foto's dan foto's waar ik er als een lelijke creep op sta.
Dat kan ik zo toch niet zeggen want ik ken je nu alquote:Op donderdag 19 december 2013 22:26 schreef Etsu het volgende:
Crack zou je mij doen als t niet bestond?
Ahhquote:Op donderdag 19 december 2013 22:27 schreef Jhali het volgende:
[..]
Gewoon? En dat vraag je van mij?
Meeeuh, ik haat het dat mijn vader en broertje van die mensen zijn die alleen maar aardappelen met karbonade en groente lusten.Kuthollanders. Ik ga morgen Mexicaans koken voor mijn moeder en mij, maar zou leuker zijn als iedereen gewoon mee-eet.
Op donderdag 19 december 2013 22:29 schreef Crack_ het volgende:
Weetikveel, daar ben ik te gay voorquote:Op donderdag 19 december 2013 22:31 schreef Crack_ het volgende:
Etsu, zou jij mij doen als je neit gay was?
Zie je, dat kan nietquote:Op donderdag 19 december 2013 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weetikveel, daar ben ik te gay voor
Dat is ook wel waar.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar het gaat toch meer over de herinneringen aan een foto?!
Ohh, jaa vind ik tofquote:Op donderdag 19 december 2013 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook wel waar.
Kan je morgen wel een foto sturen, als ik op mijn pc zit.
Wil alleen geen foto's openbaar enzo.
Crack. Was jouw kerstborrel wellicht net zoveel zuipen als bij bij aangezien je poststijl?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar het gaat toch meer over de herinneringen aan een foto?!
[..]
Dat kan ik zo toch niet zeggen want ik ken je nu al.
[..]
Ahh.
Ik ken 't, als ik voor bij mn ouders kook dan hoor ik er twee al zeuren dat 't zo vies is.. Maarja, ik kook dan ook best vreemd eigenlijk. Bedoel, gee naardappelen groente vlees en mn ouders wel ghighighighig. Ga keertje voor mij koken dan.
Nee. Jij hebt net een kerstborrel gehad?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Crack. Was jouw kerstborrel wellicht net zoveel zuipen als bij bij aangezien je poststijl?
Tof.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, jaa vind ik tof. Zal 'm geheim houden.
Hahahah, nu heb ik al een beeld van de foto. Schattig.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tof.
Je moet wel bedenken dat ik toen een klein beetje alto was. En jong.
En extreem zenuwachtig omdat ik naast een heel knap meisje sta. En haar moeder de foto neemt.
Uh, wel meer dan een borrel. Ik zou 23:30 in Danzig verder gaan maar berichten typen is momenteel al lastig genoeg.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee. Jij hebt net een kerstborrel gehad?
kaasfonduequote:Op donderdag 19 december 2013 22:33 schreef Crack_ het volgende:
Ik kocht vandaag kaasfondue bij de hema. Was vijf euro maar toen nog 50 % korting. Waarom weet ik ook niet want is houdbaar tot 14-02?!
Héé HUH, ik had vandaag eigenlijk ook XXL christmas ofzo. Je weet wel, dat kerst feest van de HHS.. maar ik ga natuurlijk niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, wel meer dan een borrel. Ik zou 23:30 in Danzig verder gaan maar berichten typen is momenteel al lastig genoeg.
Ah, dat is wel jammer. Danzig is natuurlijk dan wel weer een ultieme kut tent (Je kent het vast wel woonachtig in Den Haag?)quote:Op donderdag 19 december 2013 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Héé HUH, ik had vandaag eigenlijk ook XXL christmas ofzo. Je weet wel, dat kerst feest van de HHS.. maar ik ga natuurlijk niet.
Was mijn eerste fokmeetquote:Op donderdag 19 december 2013 22:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahahah, nu heb ik al een beeld van de foto. Schattig.
Ja, ik woon in Den Haag dus ik ken 't wel he.. maar nooit geweest nee. Ik vind tot nu toe alleen Supermarkt leuk en meer shit van marktje. Plein is maar kakje.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah, dat is wel jammer. Danzig is natuurlijk dan wel weer een ultieme kut tent (Je kent het vast wel woonachtig in Den Haag?)
Oh, was dat niet met dat blonde elf-meisje hoe heet ze ook al weer?quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah, dat is wel jammer. Danzig is natuurlijk dan wel weer een ultieme kut tent (Je kent het vast wel woonachtig in Den Haag?)
Oh. Ik word/werd weleens geweigerd in de Supermarktquote:Op donderdag 19 december 2013 22:35 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben nog nooit in de Danzig gweest![]()
![]()
. Alleen maar kluis en supermarkt
![]()
![]()
.
Ja je mist een hoop nuquote:
Ja die ja. Toch al een keer gestuurd? Stond me wat van bij, maar ben dement.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, was dat niet met dat blonde elf-meisje hoe heet ze ook al weer?
Ohh, hoezo danquote:Op donderdag 19 december 2013 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Oh. Ik word/werd weleens geweigerd in de Supermarkt
Weet ik niet meerquote:Op donderdag 19 december 2013 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja die ja. Toch al een keer gestuurd? Stond me wat van bij, maar ben dement.
Maarja, zie je morgen wel dan.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet ik niet meer. Of je hebt het al een keertje verteld!
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:37 schreef Toto69 het volgende:
HAHAHAHAAHJhali staat op de frontpage!!
'Probleemwijken-Geert overleden'
Ik zag Djeez in het topic en dacht: dit komt op de fpquote:Op donderdag 19 december 2013 22:37 schreef Toto69 het volgende:
Liefquote:Op donderdag 19 december 2013 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maarja, zie je morgen wel dan.
Was toen een beetje verliefd op haar.
Nouja, ik had toen al een jaar een vaste vriendin, zij woonde een enorm eind weg en ze was vrij jong.quote:
Geen idee. Ga sowieso zelden tot nooit meer naar dat soort kroegen/clubs. Ik vind de muziek toch pure aids op een hardheid waardoor je niemand meer kunt verstaan.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, hoezo dan
Vriendinnen van mij werden vaak geweigerd bij de kluis want te dronken. En terecht.
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:40 schreef Crack_ het volgende:
Aldi stuurt FOK!ker naar spookfiliaal
Oh, nouja netjesquote:Op donderdag 19 december 2013 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik had toen al een jaar een vaste vriendin, zij woonde een enorm eind weg en ze was vrij jong.
Dus heb niks geprobeerd.
Klopt, klopt. Ook wel eens met twee vrienden bij de ruiter gweest ofzo maar toen moest je ook schreeuwenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Ga sowieso zelden tot nooit meer naar dat soort kroegen/clubs. Ik vind de muziek toch pure aids op een hardheid waardoor je niemand meer kunt verstaan.
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:37 schreef Toto69 het volgende:
Dacht ik ook aan, jaquote:Op donderdag 19 december 2013 22:42 schreef Crack_ het volgende:
Nu maar hopen dat de ouders van Jhali niet weer op die de naam van die vent gaan zoeken..
Dan liever naar Rootz, Fiddlers of wat dan ook. Al heb ik wel besloten vandaag lekker thuis te blijven verder.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nouja netjes.
[..]
Klopt, klopt. Ook wel eens met twee vrienden bij de ruiter gweest ofzo maar toen moest je ook schreeuwen!
Dat ken ik allemaal nietquote:Op donderdag 19 december 2013 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan liever naar Rootz, Fiddlers of wat dan ook. Al heb ik wel besloten vandaag lekker thuis te blijven verder.
Iedereen is denk nog bezig met fappen.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat stil.
Geen nieuwe Crackfoto's meer?
Ik geniet van de rustquote:Op donderdag 19 december 2013 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat stil.
Geen nieuwe Crackfoto's meer?
Neequote:Op donderdag 19 december 2013 22:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Iedereen is denk nog bezig met fappen.
Affreus Hep.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Iedereen is denk nog bezig met fappen.
Ik dacht dat je ging slapen bitch?quote:
Nee naar bed, slaap nooit voor 2 uur johquote:Op donderdag 19 december 2013 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ging slapen bitch?
Wow, zo laat pasquote:Op donderdag 19 december 2013 23:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee naar bed, slaap nooit voor 2 uur joh
alles goed stuart?quote:
Not too bad thanks. Met jou?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
alles goed stuart?
al klaar voor je tripje naar nederland
En dan pas 10 uur later opstaanquote:Op donderdag 19 december 2013 23:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
1 pm. 10 pm naar bed en 3 am slapen. Elke dag.
kun je beter niet naar bed gaanquote:Op donderdag 19 december 2013 23:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
1 pm. 10 pm naar bed en 3 am slapen. Elke dag.
Wel oke. Heb alleen iets opgelopen, ben ziek.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad thanks. Met jou?
Ik heb wel zin om naar NL te gaan ja![]()
Dus 15 uur per dag in bedquote:Op donderdag 19 december 2013 23:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja dit moet niet te lang meer duren
Ik ben flink verkouden maar dat is niets nieuws voor mij. Voel me niet echt ziek gelukkigquote:Op donderdag 19 december 2013 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel oke. Heb alleen iets opgelopen, ben ziek.
Maar buiten dat wel oke
Spierpijn, hoofdpijn, koorts, weinig binnen houden.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben flink verkouden maar dat is niets nieuws voor mij. Voel me niet echt ziek gelukkig
Wat mankeer jij though
Waardeloos manquote:Op donderdag 19 december 2013 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Spierpijn, hoofdpijn, koorts, weinig binnen houden.
Griepje ofzo dus
Ah, de user die het maar niet kan laten om over mij te ouwehoeren in VBLquote:
Heerlijk dat je het allemaal volgt over mijquote:Op donderdag 19 december 2013 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ah, de user die het maar niet kan laten om over mij te ouwehoeren in VBL
Nog gekrast lately?
Sherlock doet het volgen voor mequote:Op donderdag 19 december 2013 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerlijk dat je het allemaal volgt over mij![]()
Nee, ik heb geen krasloten
Weet ik.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sherlock doet het volgen voor me
Ik zou gekker opkijken als mijn leven je wel iets interesseerdequote:Op donderdag 19 december 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jouw leven interesseert me dan weer net geen ene moer
Moet je gewoon doen. Zoals gezegd, ik geef werkelijk geen reet om volk zoals jijquote:Op donderdag 19 december 2013 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar het was verbazingwekkend hoor die ene keer. Al ben ik niet te beroerd om gewoon weer opnieuw te beginnen tussen ons
Fair enoughquote:Op donderdag 19 december 2013 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou gekker opkijken als mijn leven je wel iets interesseerde.
Ooh zieke dis hoor. Nou dat doet wel even pijn hihi.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet je gewoon doen. Zoals gezegd, ik geef werkelijk geen reet om volk zoals jij
Mate, als ik jou zou willen dissen heb je dat zelf wel erg makkelijk gemaakt met je wild west verhalen. Geloof me, ik heb wel iets beters te doenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh zieke dis hoor. Nou dat doet wel even pijn hihi.
Anders is het maar een saaie bedoeling ookquote:Op donderdag 19 december 2013 23:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Moet ook wel in deze maatschappij.
Ik dis mezelf al vaak genoeg hoor, Ik vind jou een bijzonder vermakelijke kerelquote:Op donderdag 19 december 2013 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mate, als ik jou zou willen dissen heb je dat zelf wel erg makkelijk gemaakt met je wild west verhalen. Geloof me, ik heb wel iets beters te doen
Ik neem dit forum serieus? Misschien moet je wat vaker meelezen. Dan kom je wellicht terug op deze bijzondere conclusiequote:Op donderdag 19 december 2013 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dis mezelf al vaak genoeg hoor, Ik vind jou een bijzonder vermakelijke kerel. Heerlijk hoe je dit forum zo bloedserieus neemt
Geloof me. Dat doe jequote:Op donderdag 19 december 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik neem dit forum serieus? Misschien moet je wat vaker meelezen. Dan kom je wellicht terug op deze bijzondere conclusie
Ja, misschien is zwijgen wel het beste jaquote:
Soms he, Kan ik zo genieten van iemand's gezicht als ik zeg dat iets me geen reet interesseert. Alsof die mensen alles zó boeiend vinden dat ik dat ook maar moet zeg maarquote:Op donderdag 19 december 2013 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Anders is het maar een saaie bedoeling ook
Jij bent wel de laatste die daar over mag zeiken.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:27 schreef Stuart het volgende:
1 grapje over een meisje dat onbereikbaar bleek en hij is meteen zwaar beledigd
Wiequote:Op donderdag 19 december 2013 23:27 schreef Stuart het volgende:
1 grapje over een meisje dat onbereikbaar bleek en hij is meteen zwaar beledigd
Ben blij dat je mij zo goed kent. Echt, chapeau! Misschien toch maar iets vaker meelezen dus lamlulquote:
Noem je mij nou een hoer godverdomme?quote:
Hoe is het met je zware depressies eigenlijk?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent wel de laatste die daar over mag zeiken.
De duur van jouw laatste was inderdaad wel opmerkelijk te noemen jaquote:Op donderdag 19 december 2013 23:29 schreef Etsu het volgende:
Af en toe vraag ik me af waarom ik continu bans kreeg als ik zo naar de laatste tijd kijk hier
Gaat helemaal goedquote:Op donderdag 19 december 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe is het met je zware depressies eigenlijk?
Licht aan het einde van de tunnelquote:Op donderdag 19 december 2013 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed.
Chick alles
Het is cumulatief, dat snap ik wel hoor.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
De duur van jouw laatste was inderdaad wel opmerkelijk te noemen ja
Met een beetje mazzel stop ik met FOK!.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Licht aan het einde van de tunnel
Klopt inderdaad, zo werkt hetquote:Op donderdag 19 december 2013 23:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is cumulatief, dat snap ik wel hoor.
Maar ik vind de continue sneren, beledigingen, opmerkingen, haat-reacties, reacties etc. de laatste tijd hier nog erger en daarmee komen ze weg...
Dat heb ik ook wel eens gedaan, sterker nog, voor bijna 3 jaarquote:Op donderdag 19 december 2013 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel stop ik met FOK!.
Ik vind het niet eerlijk in ieder geval.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, zo werkt het
Ik denk dat veel te maken heeft met hoe serieus een reactie wordt genomen. Ik roep vaak van alles maar ben er heus niet werkelijk op uit om mensen een kut gevoel te geven. Het is gewoon een beetje spelen
Ik weet niet goed waarom jij destijds een ban kreeg maar sommige regels zijn wat makkelijker uitvoerbaar dan andere zeg maar
Ik snap best dat je dat zo voelt eigenlijkquote:Op donderdag 19 december 2013 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind het niet eerlijk in ieder geval.
Hey Slikkerquote:Op donderdag 19 december 2013 23:34 schreef CookieSlikker het volgende:
Hallo lieve mensen van dit topic
Zal ik erover posten in de FB dan?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik snap best dat je dat zo voelt eigenlijk
Waarom ben je terug gekeerd?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gedaan, sterker nog, voor bijna 3 jaar
Volgend jaar zal ik er ook aanzienlijk minder zijn. Hier werkt het soms wel verslavend maar dat is vaak maar tijdelijk
Denk je dat het helpt? Er zal ook gekeken worden naar aantal notes etc.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zal ik erover posten in de FB dan?
Dat zal een moment van verveling zijn geweest. Maar in 2012 bijvoorbeeld was ik er ook bijna nooit. Ik had toen 1542 posts over het hele jaar. Dit jaar zal het extreem veel zijn, volgend jaar weer weinigquote:Op donderdag 19 december 2013 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom ben je terug gekeerd?
Geen idee, maar heb t idee dat t een beetje de mods ontgaat.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Denk je dat het helpt? Er zal ook gekeken worden naar aantal notes etc.
Het lekken van privé info is bijvoorbeeld makkelijker aan te pakken dan dat je iemand uitmaakt voor teringlijer bijvoorbeeld
Grote klasse joh. Vragen om een ban.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee, maar heb t idee dat t een beetje de mods ontgaat.
Cachet is 100x genote en 101x betrapt met d'r continue sneren bv, maar een ban, ho maarKijk naar laatst met AB bv.
Als je 't zo wil interpreteren, vooral doen. Maar je zou ook gewoon kunnen lezen.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Grote klasse joh. Vragen om een ban.
Volgens mij heeft zij wel een paar keer een ban gehad hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee, maar heb t idee dat t een beetje de mods ontgaat.
Cachet is 100x genote en 101x betrapt met d'r continue sneren bv, maar een ban, ho maarKijk naar laatst met AB bv.
Tuurlijk schat.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je 't zo wil interpreteren, vooral doen. Maar je zou ook gewoon kunnen lezen.
Ja, een mijlpaal komt in zichtquote:Op donderdag 19 december 2013 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kerel die bijna stopt met posten
Nouja, ik weet niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij wel een paar keer een ban gehad hoor
Moderators kunnen hooguit een note geven een een ban verzoek indienen. Het is uiteindelijk aan de FA's of A's.
Als ik jou nu een tyfususer zou noemen of 4 maanden geleden kan al een verschil zijn. Nu gaan we normaler met elkaar om en is het wellicht duidelijker dat het om een grapje gaat
Wellicht. Maar zijn sneren banwaardig? Ik denk dat we moeten waken voor een 'EO-forum'quote:Op donderdag 19 december 2013 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, ik weet niet.
Maar ik meen dat de sneren laatst hier nogal gemeend waren
er is sneren en sneren hequote:Op donderdag 19 december 2013 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je mensen voor sneren gaat bannen kun je de halve SC wel gaan bannen
Stoer hoor, anderen ban aansmeren.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Het valt me trouwens op dat het weer erger is geworden sinds jij unbanned ben, zeker in DM's mensen tegen elkaar aan het opstokenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stoer hoor, anderen ban aansmeren.
Nee joh.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
Er zullen genoeg mensen zijn die mij ook stomvervelend vinden![]()
die zullen dan blij zijn als je stoptquote:Op donderdag 19 december 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
Er zullen genoeg mensen zijn die mij ook stomvervelend vinden![]()
Blijven dan alleen de meiden over?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:41 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Blijven dan alleen de meiden over?
sneren die niet?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:41 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Blijven dan alleen de meiden over?
Nouja, gaat de sfeer ook niet ten goede lijkt mequote:Op donderdag 19 december 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wellicht. Maar zijn sneren banwaardig? Ik denk dat we moeten waken voor een 'EO-forum'
quote:Op donderdag 19 december 2013 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het valt me trouwens op dat het weer erger is geworden sinds jij unbanned ben, zeker in DM's mensen tegen elkaar aan het opstoken
Geloof me, mensen zijn er in andere SC's om weggegaan. Op zich snap ik ergens ook wel dat mensen zich aan elkaar kunnen irriteren. Het is echter een keuze hoe serieus iets op te vatten. Ik kan nogal lomp, direct en soms onvriendelijk overkomen. Maar ik heb ook goede momentenquote:
Dm vrijquote:Op donderdag 19 december 2013 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het valt me trouwens op dat het weer erger is geworden sinds jij unbanned ben, zeker in DM's mensen tegen elkaar aan het opstoken
welquote:Op donderdag 19 december 2013 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk geen kaas van gegeten.
Ja, ach, ik ben niet van plan om te stoppen hoor. Ik minder hooguitquote:Op donderdag 19 december 2013 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die zullen dan blij zijn als je stopt
2012 was je toch vrijwel gestoptquote:Op donderdag 19 december 2013 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ach, ik ben niet van plan om te stoppen hoor. Ik minder hooguit
Ik begrijp wel wat je bedoelt maar iemand een kutuser vinden of een kotssmiley geven achter zijn of haar naam vind ik niet banwaardig eigenlijk. Als jij daar wel een ban voor kreeg zou me dat verbazenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, gaat de sfeer ook niet ten goede lijkt meIedereen is hier zo prikkelbaar en anderen weten hoe ze daarmee kunnen spelen en krijg je irritaties.
Als ik gewoon met mezelf vergelijk met JNG! toen, vind ik t niet helemaal rechtvaardig. Tijdens m'n ban zijn ook aantal negatieve opmerkingen over mij gemaakt in de sc, maar niemand die er wat tegen doeten daar kreeg ik dan juist een ban voor.
Ja ik weet het. Al vind ik het niet erg als je direct bent hoor. Dat vind ik een goede eigenschapquote:Op donderdag 19 december 2013 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geloof me, mensen zijn er in andere SC's om weggegaan. Op zich snap ik ergens ook wel dat mensen zich aan elkaar kunnen irriteren. Het is echter een keuze hoe serieus iets op te vatten. Ik kan nogal lomp, direct en soms onvriendelijk overkomen. Maar ik heb ook goede momenten
Ja, en in 2006, 2007 en 2008 ookquote:Op donderdag 19 december 2013 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
2012 was je toch vrijwel gestopt
Ik kan me ook niet voorstellen dat mensen er echt boos om wordenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Als mensen sneren op een forum serieus nemen dan hebben ze het wel erg verkeerd begrepen.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat mensen er echt boos om worden/
Voornemen 2014 gespotquote:Op donderdag 19 december 2013 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ach, ik ben niet van plan om te stoppen hoor. Ik minder hooguit
Nee, dat niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat je bedoelt maar iemand een kutuser vinden of een kotssmiley geven achter zijn of haar naam vind ik niet banwaardig eigenlijk. Als jij daar wel een ban voor kreeg zou me dat verbazen
Hou oud ben je eigenlijk?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, en in 2006, 2007 en 2008 ook
het is maar internet hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat mensen er echt boos om worden/
Het kan goed zijn maar soms ook wel schofferend. Nou ja, dat is dan maar de persoon wie ik ben I guessquote:Op donderdag 19 december 2013 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Al vind ik het niet erg als je direct bent hoor. Dat vind ik een goede eigenschap.
ik niet hoor, als ik me iets voorneem word het meestal bij voorbaat al nietsquote:
ik ben wel eens lichtelijk geirriteerd, maar dat is sneller weg dan IRLquote:Op donderdag 19 december 2013 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zo zouden meer mensen moeten denken
Boeiend. Gewoon jezelf zijn toch. Als mensen je dan niet mogen, jammer danquote:Op donderdag 19 december 2013 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het kan goed zijn maar soms ook wel schofferend. Nou ja, dat is dan maar de persoon wie ik ben I guess
Ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik geen mod ben en dat ik daar niet naar hoef te kijken. Maar het blijft lastig, dat ben ik wel met je eens. Het is geen duidelijke ja/nee, goed/fout etc.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Maar meer op de man spelen. Toen wel. En dat gebeurt nu ook soms.
Ja, zo denk ik er ook over eigenlijkquote:Op donderdag 19 december 2013 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boeiend. Gewoon jezelf zijn toch. Als mensen je dan niet mogen, jammer dan
Is het een vereistequote:Op donderdag 19 december 2013 23:47 schreef CookieSlikker het volgende:
Wat zal ik me voornemen eigenlijk?
Ik ga wel over nadenken om t in fb te posten, kijk t wel even aan. Kan zelf yvje niet op attenteren want nog steeds dm ban (zie inso, je snapt er geen reet van dus).quote:Op donderdag 19 december 2013 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik geen mod ben en dat ik daar niet naar hoef te kijken. Maar het blijft lastig, dat ben ik wel met je eens. Het is geen duidelijke ja/nee, goed/fout etc.![]()
quote:
Sup?quote:
jij neemt mij duidelijk te serieusquote:Op donderdag 19 december 2013 23:47 schreef Etsu het volgende:
(zie inso, je snapt er geen reet van dus).
Daarom mogen zoveel mensen mij ook op dit forumquote:Op donderdag 19 december 2013 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zo denk ik er ook over eigenlijk
T was ook niet grappig bedoeld oid. Dus, ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij neemt mij duidelijk te serieus
Dit zijn zaken die over de loop der jaren al zo vaak zijn besproken in FB. Het wordt vaak afgedaan met 'dan begrijp je FOK! niet'quote:Op donderdag 19 december 2013 23:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga wel over nadenken om t in fb te posten, kijk t wel even aan. Kan zelf yvje niet op attenteren want nog steeds dm ban (zie inso, je snapt er geen reet van dus).
quote:Op donderdag 19 december 2013 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
T was ook niet grappig bedoeld oid. Dus, ja.
Ik jou ook. Heb je nog tekeningen gemaakt?quote:
Was het maar waar manquote:Op donderdag 19 december 2013 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wtf. Ik dacht eerst dat je 15 was ofzo
Ja, ik zat net in 40+quote:Op donderdag 19 december 2013 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zag ik jou net in een SC waar je niet thuis hoort?
Daar kunnen we over discussiëren.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:48 schreef Ezell het volgende:
Bijna heel de keuken schoongemaakt. IK BEN GEWELDIG.
is dat nodig ieder jaar?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:47 schreef CookieSlikker het volgende:
Wat zal ik me voornemen eigenlijk?
Uhh nee haha. Moet nu eigenlijk een werkstuk maken, maar laat me teveel afleiden.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik jou ook. Heb je nog tekeningen gemaakt?
Gaat wel oke, moet alleen morgen half 8 wekker zetten omdat er paar lui nieuwe wasbak in badkamer komen plaatsenquote:
Ik ben ook enorm geliefdquote:Op donderdag 19 december 2013 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom mogen zoveel mensen mij ook op dit forum
gewoon doorheen slapenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat wel oke, moet alleen morgen half 8 wekker zetten omdat er paar lui nieuwe wasbak in badkamer komen plaatsen
Laat tjacka dit maar niet horenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:49 schreef Smoofie het volgende:
Mods zijn alles behalve objectief, FA's zijn nog erger.
Hey Tjackaquote:
trustequote:Op donderdag 19 december 2013 23:49 schreef CookieSlikker het volgende:
Ik duik er nog even in. Tot zo
Nee hebben al weken geen wasbak,echt vreselijk irritant. Ach reden om daarna zwembad in te duiken en smiddags kerstkadootjes te kopen. Productief dagjequote:
Is dat niet met ALLES?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:49 schreef Smoofie het volgende:
Mods zijn alles behalve objectief, FA's zijn nog erger.
Hoi Tjakka schatjequote:
Ik kom er heel soms even kijkenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
staat in m'n AT, zag jou als laatste poster
Wie weetquote:Op donderdag 19 december 2013 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel komen omdat je toen in de JNG SC postte
quote:Op donderdag 19 december 2013 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hey Tjacka
Het lijkt alsof het nu weer flink stijgt
“I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not.”quote:Op donderdag 19 december 2013 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Whaha. Ja dat krijg je met een grote bek hè![]()
Kutleven
quote:Op donderdag 19 december 2013 23:51 schreef Smoofie het volgende:
Het feit dat er trolls mod worden is ook niet te begrijpen.
dit.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:51 schreef Smoofie het volgende:
Het feit dat er trolls mod worden is ook niet te begrijpen.
-facebook van gemiddeld 14 jarig meisjequote:Op donderdag 19 december 2013 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
“I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not.”
― Kurt Cobain
Ja dat zal er ook wel mee te maken hebben. Maarja dan schat ik Tong ook in als 12. En die man is al met pensioen.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wie weet
Misschien ook door mijn manier van posten. Soms
meeste 14-jarige meisjes weten niet wie Cobain isquote:Op donderdag 19 december 2013 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
-facebook van gemiddeld 14 jarig meisje
Ik vind het wel een mooie uitspraak en bovendien vind ik Kurt een baasquote:Op donderdag 19 december 2013 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben 17-jarige dat ook.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 19 december 2013 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
“I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not.”
― Kurt Cobain
ligt er aan, is er vaak drukker dan KSCquote:
maar wel die uitspraak.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
meeste 14-jarige meisjes weten niet wie Cobain is
Ja, pretty muchquote:Op donderdag 19 december 2013 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat zal er ook wel mee te maken hebben. Maarja dan schat ik Tong ook in als 12. En die man is al met pensioen.
o echtquote:Op donderdag 19 december 2013 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben 17-jarige dat ook.
Die zijn nog lekker strak.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij weet niksquote:Op donderdag 19 december 2013 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zijn nog lekker strak.
Sorry,
Nee, de KSC stelt niet zoveel meer voor. Ik kom er niet vaak meerquote:Op donderdag 19 december 2013 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ligt er aan, is er vaak drukker dan KSC
Al is dat niet zomoeilijk
Je kan wel zinnig uit de hoek komen.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zijn nog lekker strak.
Sorry,
Om twaalf fucking uur. Why.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:48 schreef Ezell het volgende:
Bijna heel de keuken schoongemaakt. IK BEN GEWELDIG.
Daar weet ik niets vanquote:Op donderdag 19 december 2013 23:53 schreef Etsu het volgende:
Klopt t trouwens dat Tong geen benen heeft? Meende dat ergens gelezen te hebben.
Dat lijkt me onjuistquote:Op donderdag 19 december 2013 23:53 schreef Etsu het volgende:
Klopt t trouwens dat Tong geen benen heeft? Meende dat ergens gelezen te hebben.
Oohja?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar jij bent nooit jezelf zei je eens...
quote:Op donderdag 19 december 2013 23:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wilde net zeggen. Of hij heeft het over een 14-jaar oude matras.
Tuurlijk wel. Hij etaleert Ajax aan te hangen en joden lopen altijd weg xDquote:Op donderdag 19 december 2013 23:53 schreef Etsu het volgende:
Oh. Waarom fokt die zoveel dan? Ik bedoel. Wat is de geschiedenis achter hem?quote:
Godverquote:Op donderdag 19 december 2013 23:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
LRquote:Op donderdag 19 december 2013 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Hij etaleert Ajax aan te hangen en joden lopen altijd weg xD
Nee want het is nog niet officieel man.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
JR, heb je je facebook status al veranderd naar in een relatie
Blijf jij hier nu vast posten?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat er veel rotzooi was (gezamenlijke keukenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Om twaalf fucking uur. Why.
Maar wel knap van je.
Appelquote:Op donderdag 19 december 2013 23:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Om twaalf fucking uur. Why.
Maar wel knap van je.
sommige mensen zijn nou eenmaal gemaakt om te fokkenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh. Waarom fokt die zoveel dan? Ik bedoel. Wat is de geschiedenis achter hem?of weet niemand dat?
Eigenlijk zeg ik heel vaak zinnige dingen. Maar dat wordt dan weer weggedrukt door mijn andere onzinquote:Op donderdag 19 december 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan wel zinnig uit de hoek komen.
quote:Op donderdag 19 december 2013 23:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik praat niet meer met jouquote:Op donderdag 19 december 2013 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sommige mensen zijn nou eenmaal gemaakt om te fokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |