Nouja, ik had toen al een jaar een vaste vriendin, zij woonde een enorm eind weg en ze was vrij jong.quote:
Geen idee. Ga sowieso zelden tot nooit meer naar dat soort kroegen/clubs. Ik vind de muziek toch pure aids op een hardheid waardoor je niemand meer kunt verstaan.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, hoezo dan
Vriendinnen van mij werden vaak geweigerd bij de kluis want te dronken. En terecht.
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:40 schreef Crack_ het volgende:
Aldi stuurt FOK!ker naar spookfiliaal
Oh, nouja netjesquote:Op donderdag 19 december 2013 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik had toen al een jaar een vaste vriendin, zij woonde een enorm eind weg en ze was vrij jong.
Dus heb niks geprobeerd.
Klopt, klopt. Ook wel eens met twee vrienden bij de ruiter gweest ofzo maar toen moest je ook schreeuwenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Ga sowieso zelden tot nooit meer naar dat soort kroegen/clubs. Ik vind de muziek toch pure aids op een hardheid waardoor je niemand meer kunt verstaan.
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:37 schreef Toto69 het volgende:
HAHAHAHAAHJhali staat op de frontpage!!
'Probleemwijken-Geert overleden'
Dacht ik ook aan, jaquote:Op donderdag 19 december 2013 22:42 schreef Crack_ het volgende:
Nu maar hopen dat de ouders van Jhali niet weer op die de naam van die vent gaan zoeken..
Dan liever naar Rootz, Fiddlers of wat dan ook. Al heb ik wel besloten vandaag lekker thuis te blijven verder.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nouja netjes.
[..]
Klopt, klopt. Ook wel eens met twee vrienden bij de ruiter gweest ofzo maar toen moest je ook schreeuwen!
Dat ken ik allemaal nietquote:Op donderdag 19 december 2013 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan liever naar Rootz, Fiddlers of wat dan ook. Al heb ik wel besloten vandaag lekker thuis te blijven verder.
Iedereen is denk nog bezig met fappen.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat stil.
Geen nieuwe Crackfoto's meer?
Ik geniet van de rustquote:Op donderdag 19 december 2013 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat stil.
Geen nieuwe Crackfoto's meer?
Neequote:Op donderdag 19 december 2013 22:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Iedereen is denk nog bezig met fappen.
Affreus Hep.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Iedereen is denk nog bezig met fappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |