Hahahah, nu heb ik al een beeld van de foto. Schattig.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tof.
Je moet wel bedenken dat ik toen een klein beetje alto was. En jong.
En extreem zenuwachtig omdat ik naast een heel knap meisje sta. En haar moeder de foto neemt.
Uh, wel meer dan een borrel. Ik zou 23:30 in Danzig verder gaan maar berichten typen is momenteel al lastig genoeg.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee. Jij hebt net een kerstborrel gehad?
kaasfonduequote:Op donderdag 19 december 2013 22:33 schreef Crack_ het volgende:
Ik kocht vandaag kaasfondue bij de hema. Was vijf euro maar toen nog 50 % korting. Waarom weet ik ook niet want is houdbaar tot 14-02?!
Héé HUH, ik had vandaag eigenlijk ook XXL christmas ofzo. Je weet wel, dat kerst feest van de HHS.. maar ik ga natuurlijk niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, wel meer dan een borrel. Ik zou 23:30 in Danzig verder gaan maar berichten typen is momenteel al lastig genoeg.
Ah, dat is wel jammer. Danzig is natuurlijk dan wel weer een ultieme kut tent (Je kent het vast wel woonachtig in Den Haag?)quote:Op donderdag 19 december 2013 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Héé HUH, ik had vandaag eigenlijk ook XXL christmas ofzo. Je weet wel, dat kerst feest van de HHS.. maar ik ga natuurlijk niet.
Was mijn eerste fokmeetquote:Op donderdag 19 december 2013 22:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahahah, nu heb ik al een beeld van de foto. Schattig.
Ja, ik woon in Den Haag dus ik ken 't wel he.. maar nooit geweest nee. Ik vind tot nu toe alleen Supermarkt leuk en meer shit van marktje. Plein is maar kakje.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah, dat is wel jammer. Danzig is natuurlijk dan wel weer een ultieme kut tent (Je kent het vast wel woonachtig in Den Haag?)
Oh, was dat niet met dat blonde elf-meisje hoe heet ze ook al weer?quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah, dat is wel jammer. Danzig is natuurlijk dan wel weer een ultieme kut tent (Je kent het vast wel woonachtig in Den Haag?)
Oh. Ik word/werd weleens geweigerd in de Supermarktquote:Op donderdag 19 december 2013 22:35 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben nog nooit in de Danzig gweest![]()
![]()
. Alleen maar kluis en supermarkt
![]()
![]()
.
Ja je mist een hoop nuquote:
Ja die ja. Toch al een keer gestuurd? Stond me wat van bij, maar ben dement.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, was dat niet met dat blonde elf-meisje hoe heet ze ook al weer?
Ohh, hoezo danquote:Op donderdag 19 december 2013 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Oh. Ik word/werd weleens geweigerd in de Supermarkt
Weet ik niet meerquote:Op donderdag 19 december 2013 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja die ja. Toch al een keer gestuurd? Stond me wat van bij, maar ben dement.
Maarja, zie je morgen wel dan.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet ik niet meer. Of je hebt het al een keertje verteld!
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:37 schreef Toto69 het volgende:
HAHAHAHAAHJhali staat op de frontpage!!
'Probleemwijken-Geert overleden'
Ik zag Djeez in het topic en dacht: dit komt op de fpquote:Op donderdag 19 december 2013 22:37 schreef Toto69 het volgende:
HAHAHAHAAHJhali staat op de frontpage!!
'Probleemwijken-Geert overleden'
Liefquote:Op donderdag 19 december 2013 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maarja, zie je morgen wel dan.
Was toen een beetje verliefd op haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |