Nee. Een gewone foto!quote:Op donderdag 19 december 2013 22:25 schreef Jhali het volgende:
Oh ik heb nog een kerstbal selfie.Spiegelfoto gemaakt in een zilveren kerstbal.
Nee, ik ben enorm niet fotogeniek. Liever geen foto's dan foto's waar ik er als een lelijke creep op sta.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, zelfde vraag.. vind je dat niet zonde?
Gewoon? En dat vraag je van mij?quote:
Maar het gaat toch meer over de herinneringen aan een foto?!quote:Op donderdag 19 december 2013 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik ben enorm niet fotogeniek. Liever geen foto's dan foto's waar ik er als een lelijke creep op sta.
Dat kan ik zo toch niet zeggen want ik ken je nu alquote:Op donderdag 19 december 2013 22:26 schreef Etsu het volgende:
Crack zou je mij doen als t niet bestond?
Ahhquote:Op donderdag 19 december 2013 22:27 schreef Jhali het volgende:
[..]
Gewoon? En dat vraag je van mij?
Meeeuh, ik haat het dat mijn vader en broertje van die mensen zijn die alleen maar aardappelen met karbonade en groente lusten.Kuthollanders. Ik ga morgen Mexicaans koken voor mijn moeder en mij, maar zou leuker zijn als iedereen gewoon mee-eet.
Op donderdag 19 december 2013 22:29 schreef Crack_ het volgende:
Weetikveel, daar ben ik te gay voorquote:Op donderdag 19 december 2013 22:31 schreef Crack_ het volgende:
Etsu, zou jij mij doen als je neit gay was?
Zie je, dat kan nietquote:Op donderdag 19 december 2013 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weetikveel, daar ben ik te gay voor
Dat is ook wel waar.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar het gaat toch meer over de herinneringen aan een foto?!
Ohh, jaa vind ik tofquote:Op donderdag 19 december 2013 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook wel waar.
Kan je morgen wel een foto sturen, als ik op mijn pc zit.
Wil alleen geen foto's openbaar enzo.
Crack. Was jouw kerstborrel wellicht net zoveel zuipen als bij bij aangezien je poststijl?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar het gaat toch meer over de herinneringen aan een foto?!
[..]
Dat kan ik zo toch niet zeggen want ik ken je nu al.
[..]
Ahh.
Ik ken 't, als ik voor bij mn ouders kook dan hoor ik er twee al zeuren dat 't zo vies is.. Maarja, ik kook dan ook best vreemd eigenlijk. Bedoel, gee naardappelen groente vlees en mn ouders wel ghighighighig. Ga keertje voor mij koken dan.
Nee. Jij hebt net een kerstborrel gehad?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Crack. Was jouw kerstborrel wellicht net zoveel zuipen als bij bij aangezien je poststijl?
Tof.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, jaa vind ik tof. Zal 'm geheim houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |