Heerlijk dat je het allemaal volgt over mijquote:Op donderdag 19 december 2013 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ah, de user die het maar niet kan laten om over mij te ouwehoeren in VBL
Nog gekrast lately?
Sherlock doet het volgen voor mequote:Op donderdag 19 december 2013 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerlijk dat je het allemaal volgt over mij![]()
Nee, ik heb geen krasloten
Weet ik.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sherlock doet het volgen voor me
Ik zou gekker opkijken als mijn leven je wel iets interesseerdequote:Op donderdag 19 december 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jouw leven interesseert me dan weer net geen ene moer
Moet je gewoon doen. Zoals gezegd, ik geef werkelijk geen reet om volk zoals jijquote:Op donderdag 19 december 2013 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar het was verbazingwekkend hoor die ene keer. Al ben ik niet te beroerd om gewoon weer opnieuw te beginnen tussen ons
Fair enoughquote:Op donderdag 19 december 2013 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou gekker opkijken als mijn leven je wel iets interesseerde.
Ooh zieke dis hoor. Nou dat doet wel even pijn hihi.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet je gewoon doen. Zoals gezegd, ik geef werkelijk geen reet om volk zoals jij
Mate, als ik jou zou willen dissen heb je dat zelf wel erg makkelijk gemaakt met je wild west verhalen. Geloof me, ik heb wel iets beters te doenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh zieke dis hoor. Nou dat doet wel even pijn hihi.
Anders is het maar een saaie bedoeling ookquote:Op donderdag 19 december 2013 23:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Moet ook wel in deze maatschappij.
Ik dis mezelf al vaak genoeg hoor, Ik vind jou een bijzonder vermakelijke kerelquote:Op donderdag 19 december 2013 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mate, als ik jou zou willen dissen heb je dat zelf wel erg makkelijk gemaakt met je wild west verhalen. Geloof me, ik heb wel iets beters te doen
Ik neem dit forum serieus? Misschien moet je wat vaker meelezen. Dan kom je wellicht terug op deze bijzondere conclusiequote:Op donderdag 19 december 2013 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dis mezelf al vaak genoeg hoor, Ik vind jou een bijzonder vermakelijke kerel. Heerlijk hoe je dit forum zo bloedserieus neemt
Geloof me. Dat doe jequote:Op donderdag 19 december 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik neem dit forum serieus? Misschien moet je wat vaker meelezen. Dan kom je wellicht terug op deze bijzondere conclusie
Ja, misschien is zwijgen wel het beste jaquote:
Soms he, Kan ik zo genieten van iemand's gezicht als ik zeg dat iets me geen reet interesseert. Alsof die mensen alles zó boeiend vinden dat ik dat ook maar moet zeg maarquote:Op donderdag 19 december 2013 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Anders is het maar een saaie bedoeling ook
Jij bent wel de laatste die daar over mag zeiken.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:27 schreef Stuart het volgende:
1 grapje over een meisje dat onbereikbaar bleek en hij is meteen zwaar beledigd
Wiequote:Op donderdag 19 december 2013 23:27 schreef Stuart het volgende:
1 grapje over een meisje dat onbereikbaar bleek en hij is meteen zwaar beledigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |