Ja, ik zat net in 40+quote:Op donderdag 19 december 2013 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zag ik jou net in een SC waar je niet thuis hoort?
Daar kunnen we over discussiëren.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:48 schreef Ezell het volgende:
Bijna heel de keuken schoongemaakt. IK BEN GEWELDIG.
is dat nodig ieder jaar?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:47 schreef CookieSlikker het volgende:
Wat zal ik me voornemen eigenlijk?
Uhh nee haha. Moet nu eigenlijk een werkstuk maken, maar laat me teveel afleiden.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik jou ook. Heb je nog tekeningen gemaakt?
Gaat wel oke, moet alleen morgen half 8 wekker zetten omdat er paar lui nieuwe wasbak in badkamer komen plaatsenquote:
Ik ben ook enorm geliefdquote:Op donderdag 19 december 2013 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom mogen zoveel mensen mij ook op dit forum
gewoon doorheen slapenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat wel oke, moet alleen morgen half 8 wekker zetten omdat er paar lui nieuwe wasbak in badkamer komen plaatsen
Laat tjacka dit maar niet horenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:49 schreef Smoofie het volgende:
Mods zijn alles behalve objectief, FA's zijn nog erger.
Hey Tjackaquote:
trustequote:Op donderdag 19 december 2013 23:49 schreef CookieSlikker het volgende:
Ik duik er nog even in. Tot zo
Nee hebben al weken geen wasbak,echt vreselijk irritant. Ach reden om daarna zwembad in te duiken en smiddags kerstkadootjes te kopen. Productief dagjequote:
Is dat niet met ALLES?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:49 schreef Smoofie het volgende:
Mods zijn alles behalve objectief, FA's zijn nog erger.
Hoi Tjakka schatjequote:
Ik kom er heel soms even kijkenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
staat in m'n AT, zag jou als laatste poster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |