ik ben wel eens lichtelijk geirriteerd, maar dat is sneller weg dan IRLquote:Op donderdag 19 december 2013 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zo zouden meer mensen moeten denken
Boeiend. Gewoon jezelf zijn toch. Als mensen je dan niet mogen, jammer danquote:Op donderdag 19 december 2013 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het kan goed zijn maar soms ook wel schofferend. Nou ja, dat is dan maar de persoon wie ik ben I guess
Ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik geen mod ben en dat ik daar niet naar hoef te kijken. Maar het blijft lastig, dat ben ik wel met je eens. Het is geen duidelijke ja/nee, goed/fout etc.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Maar meer op de man spelen. Toen wel. En dat gebeurt nu ook soms.
Ja, zo denk ik er ook over eigenlijkquote:Op donderdag 19 december 2013 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boeiend. Gewoon jezelf zijn toch. Als mensen je dan niet mogen, jammer dan
Is het een vereistequote:Op donderdag 19 december 2013 23:47 schreef CookieSlikker het volgende:
Wat zal ik me voornemen eigenlijk?
Ik ga wel over nadenken om t in fb te posten, kijk t wel even aan. Kan zelf yvje niet op attenteren want nog steeds dm ban (zie inso, je snapt er geen reet van dus).quote:Op donderdag 19 december 2013 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik geen mod ben en dat ik daar niet naar hoef te kijken. Maar het blijft lastig, dat ben ik wel met je eens. Het is geen duidelijke ja/nee, goed/fout etc.![]()
quote:
Sup?quote:
jij neemt mij duidelijk te serieusquote:Op donderdag 19 december 2013 23:47 schreef Etsu het volgende:
(zie inso, je snapt er geen reet van dus).
Daarom mogen zoveel mensen mij ook op dit forumquote:Op donderdag 19 december 2013 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zo denk ik er ook over eigenlijk
T was ook niet grappig bedoeld oid. Dus, ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij neemt mij duidelijk te serieus
Dit zijn zaken die over de loop der jaren al zo vaak zijn besproken in FB. Het wordt vaak afgedaan met 'dan begrijp je FOK! niet'quote:Op donderdag 19 december 2013 23:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga wel over nadenken om t in fb te posten, kijk t wel even aan. Kan zelf yvje niet op attenteren want nog steeds dm ban (zie inso, je snapt er geen reet van dus).
quote:Op donderdag 19 december 2013 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
T was ook niet grappig bedoeld oid. Dus, ja.
Ik jou ook. Heb je nog tekeningen gemaakt?quote:
Was het maar waar manquote:Op donderdag 19 december 2013 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wtf. Ik dacht eerst dat je 15 was ofzo
Ja, ik zat net in 40+quote:Op donderdag 19 december 2013 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zag ik jou net in een SC waar je niet thuis hoort?
Daar kunnen we over discussiëren.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:48 schreef Ezell het volgende:
Bijna heel de keuken schoongemaakt. IK BEN GEWELDIG.
is dat nodig ieder jaar?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:47 schreef CookieSlikker het volgende:
Wat zal ik me voornemen eigenlijk?
Uhh nee haha. Moet nu eigenlijk een werkstuk maken, maar laat me teveel afleiden.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik jou ook. Heb je nog tekeningen gemaakt?
Gaat wel oke, moet alleen morgen half 8 wekker zetten omdat er paar lui nieuwe wasbak in badkamer komen plaatsenquote:
Ik ben ook enorm geliefdquote:Op donderdag 19 december 2013 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom mogen zoveel mensen mij ook op dit forum
gewoon doorheen slapenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat wel oke, moet alleen morgen half 8 wekker zetten omdat er paar lui nieuwe wasbak in badkamer komen plaatsen
Laat tjacka dit maar niet horenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:49 schreef Smoofie het volgende:
Mods zijn alles behalve objectief, FA's zijn nog erger.
Hey Tjackaquote:
trustequote:Op donderdag 19 december 2013 23:49 schreef CookieSlikker het volgende:
Ik duik er nog even in. Tot zo
Nee hebben al weken geen wasbak,echt vreselijk irritant. Ach reden om daarna zwembad in te duiken en smiddags kerstkadootjes te kopen. Productief dagjequote:
Is dat niet met ALLES?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:49 schreef Smoofie het volgende:
Mods zijn alles behalve objectief, FA's zijn nog erger.
Hoi Tjakka schatjequote:
Ik kom er heel soms even kijkenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
staat in m'n AT, zag jou als laatste poster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |