Denk je dat het helpt? Er zal ook gekeken worden naar aantal notes etc.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zal ik erover posten in de FB dan?

Dat zal een moment van verveling zijn geweest. Maar in 2012 bijvoorbeeld was ik er ook bijna nooit. Ik had toen 1542 posts over het hele jaar. Dit jaar zal het extreem veel zijn, volgend jaar weer weinigquote:Op donderdag 19 december 2013 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom ben je terug gekeerd?

Geen idee, maar heb t idee dat t een beetje de mods ontgaat.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Denk je dat het helpt? Er zal ook gekeken worden naar aantal notes etc.
Het lekken van privé info is bijvoorbeeld makkelijker aan te pakken dan dat je iemand uitmaakt voor teringlijer bijvoorbeeld
 Kijk naar laatst met AB bv.
 Kijk naar laatst met AB bv.

Grote klasse joh. Vragen om een ban.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee, maar heb t idee dat t een beetje de mods ontgaat.
Cachet is 100x genote en 101x betrapt met d'r continue sneren bv, maar een ban, ho maarKijk naar laatst met AB bv.

Als je 't zo wil interpreteren, vooral doen. Maar je zou ook gewoon kunnen lezen.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Grote klasse joh. Vragen om een ban.

Volgens mij heeft zij wel een paar keer een ban gehad hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee, maar heb t idee dat t een beetje de mods ontgaat.
Cachet is 100x genote en 101x betrapt met d'r continue sneren bv, maar een ban, ho maarKijk naar laatst met AB bv.

Tuurlijk schat.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je 't zo wil interpreteren, vooral doen. Maar je zou ook gewoon kunnen lezen.

Ja, een mijlpaal komt in zichtquote:Op donderdag 19 december 2013 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kerel die bijna stopt met posten

Nouja, ik weet niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij wel een paar keer een ban gehad hoor
Moderators kunnen hooguit een note geven een een ban verzoek indienen. Het is uiteindelijk aan de FA's of A's.
Als ik jou nu een tyfususer zou noemen of 4 maanden geleden kan al een verschil zijn. Nu gaan we normaler met elkaar om en is het wellicht duidelijker dat het om een grapje gaat

Wellicht. Maar zijn sneren banwaardig? Ik denk dat we moeten waken voor een 'EO-forum'quote:Op donderdag 19 december 2013 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, ik weet niet.
Maar ik meen dat de sneren laatst hier nogal gemeend waren

er is sneren en sneren hequote:Op donderdag 19 december 2013 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je mensen voor sneren gaat bannen kun je de halve SC wel gaan bannen

Stoer hoor, anderen ban aansmeren.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:

Het valt me trouwens op dat het weer erger is geworden sinds jij unbanned ben, zeker in DM's mensen tegen elkaar aan het opstokenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stoer hoor, anderen ban aansmeren.

Nee joh.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
Er zullen genoeg mensen zijn die mij ook stomvervelend vinden

die zullen dan blij zijn als je stoptquote:Op donderdag 19 december 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
Er zullen genoeg mensen zijn die mij ook stomvervelend vinden

Blijven dan alleen de meiden over?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:

Nee, waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:41 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Blijven dan alleen de meiden over?

sneren die niet?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:41 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Blijven dan alleen de meiden over?

Nouja, gaat de sfeer ook niet ten goede lijkt mequote:Op donderdag 19 december 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wellicht. Maar zijn sneren banwaardig? Ik denk dat we moeten waken voor een 'EO-forum'
 Iedereen is hier zo prikkelbaar en anderen weten hoe ze daarmee kunnen spelen en krijg je irritaties.
 Iedereen is hier zo prikkelbaar en anderen weten hoe ze daarmee kunnen spelen en krijg je irritaties. en daar kreeg ik dan juist een ban voor.
 en daar kreeg ik dan juist een ban voor.

quote:Op donderdag 19 december 2013 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het valt me trouwens op dat het weer erger is geworden sinds jij unbanned ben, zeker in DM's mensen tegen elkaar aan het opstoken

Geloof me, mensen zijn er in andere SC's om weggegaan. Op zich snap ik ergens ook wel dat mensen zich aan elkaar kunnen irriteren. Het is echter een keuze hoe serieus iets op te vatten. Ik kan nogal lomp, direct en soms onvriendelijk overkomen. Maar ik heb ook goede momentenquote:

Dm vrijquote:Op donderdag 19 december 2013 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het valt me trouwens op dat het weer erger is geworden sinds jij unbanned ben, zeker in DM's mensen tegen elkaar aan het opstoken

welquote:Op donderdag 19 december 2013 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk geen kaas van gegeten.

Ja, ach, ik ben niet van plan om te stoppen hoor. Ik minder hooguitquote:Op donderdag 19 december 2013 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die zullen dan blij zijn als je stopt

2012 was je toch vrijwel gestoptquote:Op donderdag 19 december 2013 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ach, ik ben niet van plan om te stoppen hoor. Ik minder hooguit

Ik begrijp wel wat je bedoelt maar iemand een kutuser vinden of een kotssmiley geven achter zijn of haar naam vind ik niet banwaardig eigenlijk. Als jij daar wel een ban voor kreeg zou me dat verbazenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, gaat de sfeer ook niet ten goede lijkt meIedereen is hier zo prikkelbaar en anderen weten hoe ze daarmee kunnen spelen en krijg je irritaties.
Als ik gewoon met mezelf vergelijk met JNG! toen, vind ik t niet helemaal rechtvaardig. Tijdens m'n ban zijn ook aantal negatieve opmerkingen over mij gemaakt in de sc, maar niemand die er wat tegen doeten daar kreeg ik dan juist een ban voor.

Ja ik weet het. Al vind ik het niet erg als je direct bent hoor. Dat vind ik een goede eigenschapquote:Op donderdag 19 december 2013 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geloof me, mensen zijn er in andere SC's om weggegaan. Op zich snap ik ergens ook wel dat mensen zich aan elkaar kunnen irriteren. Het is echter een keuze hoe serieus iets op te vatten. Ik kan nogal lomp, direct en soms onvriendelijk overkomen. Maar ik heb ook goede momenten
 .
.

Ja, en in 2006, 2007 en 2008 ookquote:Op donderdag 19 december 2013 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
2012 was je toch vrijwel gestopt

Ik kan me ook niet voorstellen dat mensen er echt boos om wordenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Als mensen sneren op een forum serieus nemen dan hebben ze het wel erg verkeerd begrepen.
 /
/

Ik ook niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat mensen er echt boos om worden/

Voornemen 2014 gespotquote:Op donderdag 19 december 2013 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ach, ik ben niet van plan om te stoppen hoor. Ik minder hooguit

Nee, dat niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat je bedoelt maar iemand een kutuser vinden of een kotssmiley geven achter zijn of haar naam vind ik niet banwaardig eigenlijk. Als jij daar wel een ban voor kreeg zou me dat verbazen

Hou oud ben je eigenlijk?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, en in 2006, 2007 en 2008 ook

het is maar internet hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat mensen er echt boos om worden/

Het kan goed zijn maar soms ook wel schofferend. Nou ja, dat is dan maar de persoon wie ik ben I guessquote:Op donderdag 19 december 2013 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Al vind ik het niet erg als je direct bent hoor. Dat vind ik een goede eigenschap.

ik niet hoor, als ik me iets voorneem word het meestal bij voorbaat al nietsquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |