Ben blij dat je mij zo goed kent. Echt, chapeau! Misschien toch maar iets vaker meelezen dus lamlulquote:
Noem je mij nou een hoer godverdomme?quote:
Hoe is het met je zware depressies eigenlijk?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent wel de laatste die daar over mag zeiken.
De duur van jouw laatste was inderdaad wel opmerkelijk te noemen jaquote:Op donderdag 19 december 2013 23:29 schreef Etsu het volgende:
Af en toe vraag ik me af waarom ik continu bans kreeg als ik zo naar de laatste tijd kijk hier
Gaat helemaal goedquote:Op donderdag 19 december 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe is het met je zware depressies eigenlijk?
Licht aan het einde van de tunnelquote:Op donderdag 19 december 2013 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed.
Chick alles
Het is cumulatief, dat snap ik wel hoor.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
De duur van jouw laatste was inderdaad wel opmerkelijk te noemen ja
Met een beetje mazzel stop ik met FOK!.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Licht aan het einde van de tunnel
Klopt inderdaad, zo werkt hetquote:Op donderdag 19 december 2013 23:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is cumulatief, dat snap ik wel hoor.
Maar ik vind de continue sneren, beledigingen, opmerkingen, haat-reacties, reacties etc. de laatste tijd hier nog erger en daarmee komen ze weg...
Dat heb ik ook wel eens gedaan, sterker nog, voor bijna 3 jaarquote:Op donderdag 19 december 2013 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel stop ik met FOK!.
Ik vind het niet eerlijk in ieder geval.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, zo werkt het
Ik denk dat veel te maken heeft met hoe serieus een reactie wordt genomen. Ik roep vaak van alles maar ben er heus niet werkelijk op uit om mensen een kut gevoel te geven. Het is gewoon een beetje spelen
Ik weet niet goed waarom jij destijds een ban kreeg maar sommige regels zijn wat makkelijker uitvoerbaar dan andere zeg maar
Ik snap best dat je dat zo voelt eigenlijkquote:Op donderdag 19 december 2013 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind het niet eerlijk in ieder geval.
Hey Slikkerquote:Op donderdag 19 december 2013 23:34 schreef CookieSlikker het volgende:
Hallo lieve mensen van dit topic
Zal ik erover posten in de FB dan?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik snap best dat je dat zo voelt eigenlijk
Waarom ben je terug gekeerd?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gedaan, sterker nog, voor bijna 3 jaar
Volgend jaar zal ik er ook aanzienlijk minder zijn. Hier werkt het soms wel verslavend maar dat is vaak maar tijdelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |