Denk je dat het helpt? Er zal ook gekeken worden naar aantal notes etc.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zal ik erover posten in de FB dan?
Dat zal een moment van verveling zijn geweest. Maar in 2012 bijvoorbeeld was ik er ook bijna nooit. Ik had toen 1542 posts over het hele jaar. Dit jaar zal het extreem veel zijn, volgend jaar weer weinigquote:Op donderdag 19 december 2013 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom ben je terug gekeerd?
Geen idee, maar heb t idee dat t een beetje de mods ontgaat.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Denk je dat het helpt? Er zal ook gekeken worden naar aantal notes etc.
Het lekken van privé info is bijvoorbeeld makkelijker aan te pakken dan dat je iemand uitmaakt voor teringlijer bijvoorbeeld
Grote klasse joh. Vragen om een ban.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee, maar heb t idee dat t een beetje de mods ontgaat.
Cachet is 100x genote en 101x betrapt met d'r continue sneren bv, maar een ban, ho maarKijk naar laatst met AB bv.
Als je 't zo wil interpreteren, vooral doen. Maar je zou ook gewoon kunnen lezen.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Grote klasse joh. Vragen om een ban.
Volgens mij heeft zij wel een paar keer een ban gehad hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee, maar heb t idee dat t een beetje de mods ontgaat.
Cachet is 100x genote en 101x betrapt met d'r continue sneren bv, maar een ban, ho maarKijk naar laatst met AB bv.
Tuurlijk schat.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je 't zo wil interpreteren, vooral doen. Maar je zou ook gewoon kunnen lezen.
Ja, een mijlpaal komt in zichtquote:Op donderdag 19 december 2013 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kerel die bijna stopt met posten
Nouja, ik weet niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij wel een paar keer een ban gehad hoor
Moderators kunnen hooguit een note geven een een ban verzoek indienen. Het is uiteindelijk aan de FA's of A's.
Als ik jou nu een tyfususer zou noemen of 4 maanden geleden kan al een verschil zijn. Nu gaan we normaler met elkaar om en is het wellicht duidelijker dat het om een grapje gaat
Wellicht. Maar zijn sneren banwaardig? Ik denk dat we moeten waken voor een 'EO-forum'quote:Op donderdag 19 december 2013 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, ik weet niet.
Maar ik meen dat de sneren laatst hier nogal gemeend waren
er is sneren en sneren hequote:Op donderdag 19 december 2013 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je mensen voor sneren gaat bannen kun je de halve SC wel gaan bannen
Stoer hoor, anderen ban aansmeren.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Het valt me trouwens op dat het weer erger is geworden sinds jij unbanned ben, zeker in DM's mensen tegen elkaar aan het opstokenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stoer hoor, anderen ban aansmeren.
Nee joh.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
Er zullen genoeg mensen zijn die mij ook stomvervelend vinden![]()
die zullen dan blij zijn als je stoptquote:Op donderdag 19 december 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
Er zullen genoeg mensen zijn die mij ook stomvervelend vinden![]()
Blijven dan alleen de meiden over?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:41 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Blijven dan alleen de meiden over?
sneren die niet?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:41 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Blijven dan alleen de meiden over?
Nouja, gaat de sfeer ook niet ten goede lijkt mequote:Op donderdag 19 december 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wellicht. Maar zijn sneren banwaardig? Ik denk dat we moeten waken voor een 'EO-forum'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |