ik weet niet op wie ik zal stemmenquote:
Dat mag hoorquote:
Niet?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat mag hoor
Jij hoort er overigens niet bij zowaar
sof giechelt nietquote:Op woensdag 18 december 2013 23:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je moet het ook niet op zo'n manier vragen. Nu giechelen ze alleen om je.
Je gedraagt je probablyquote:
Ik heb de afgelopen verkiezing ook Piratenpartij gestemdquote:Op donderdag 19 december 2013 00:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik weet niet op wie ik zal stemmen
waarschijnlijk piratenpartij
of wilders voor de lol
In het verleden vond ik je wel irritant maar sinds je terugkomst is dat niet het geval geweestquote:
Wat denk jij?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De uitslag gaat echt heel verrassend worden denk ik.
iig een stem voor de goede zaak LRquote:Op donderdag 19 december 2013 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen verkiezing ook Piratenpartij gestemd. Toen ik richting het bureau ging hoorde ik dat ze bijna op een zetel stonden, en aangezien ik verder niks met een andere partij had...
Hetzelfde, had wel gehoopt op 1 zetel maarjaquote:Op donderdag 19 december 2013 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen verkiezing ook Piratenpartij gestemd. Toen ik richting het bureau ging hoorde ik dat ze bijna op een zetel stonden, en aangezien ik verder niks met een andere partij had...
Maar wat Stuart zegt, ik kan wel wat andere namen noemen die ik hier liever niet meer zie posten dan jij.quote:
waar is die knulquote:Op donderdag 19 december 2013 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka. Niemand mag die jongen nu de macht naar zijn bol is gestegen.
ik ookquote:Op donderdag 19 december 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wat Stuart zegt, ik kan wel wat andere namen noemen die ik hier liever niet meer zie posten dan jij.
Ik heb er maar twee.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wat Stuart zegt, ik kan wel wat andere namen noemen die ik hier liever niet meer zie posten dan jij.
Ik dacht dat je hem adoreerde als mod zijnde?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka. Niemand mag die jongen nu de macht naar zijn bol is gestegen.
Knorren ook niet hoop ik?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sof giechelt niet
Niet dat ik weet
Enkel over de DM, als ik zijn huiswerk maak of wanneer hij aanwezig is. Daarbuiten niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hem adoreerde als mod zijnde?
Oh Sof ik was net aan het meelurken, en ik wilde nog even zeggen dat anime geen hype isquote:Op donderdag 19 december 2013 00:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hem adoreerde als mod zijnde?
jij bent zelf geen hypequote:Op donderdag 19 december 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh Sof ik was net aan het meelurken, en ik wilde nog even zeggen dat anime geen hype is
Aanraders?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh Sof ik was net aan het meelurken, en ik wilde nog even zeggen dat anime geen hype is
Eerst wel.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat heen, iedereen in mijn dorp is wel van Fok-it.quote:
Jaja, zo is het wel leuk geweest.quote:
Ik hou niet van animequote:
Wat een kreng. Dan ben ik het met je eens. We offeren Tjacka.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel over de DM, als ik zijn huiswerk maak of wanneer hij aanwezig is. Daarbuiten niet.
Nah, het bestaat echt al 10 jaar of zoquote:
Nou enquote:Op donderdag 19 december 2013 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, het bestaat echt al 10 jaar of zoFlippo`s en Pokemonkaarten enzo zijn meer hypes
Zijn interview met Theo van Gogh is hij openhartig. Wel interessant om te horen dat hij eigenlijk heel ongelukkig was.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:08 schreef Crack_ het volgende:
Kan alleen die vinden.. maar er is ook nog een stukje met Rosenberg
Ik ken hem niet heel erg goed hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn interview met Theo van Gogh is hij openhartig. Wel interessant om te horen dat hij eigenlijk heel ongelukkig was.
En jammer dat Azië je niet trektquote:
Sorryquote:Op donderdag 19 december 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En jammer dat Azië je niet trekt
Ik snap het wel hoorquote:
Mij trekt Oost-Azië eigenlijk alleen.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoorMij trok het eerst ook totaal niet
Maar dat is gewoon omdat je er nooit geweest bent
![]()
Maar het is zo`n veelzijdig continent dat je eigenlijk niet heel Azie kan zeggen. Grote landen als China, Rusland en India zijn al alle-3 zo anders. Om maar over de rest te zwijgen
Doen we.quote:
India niet? West-Azie ga je ook al meer de kant op van Pakistan, Iran/Irak en Afghanistan. Niet de leukste kant neequote:Op donderdag 19 december 2013 00:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mij trekt Oost-Azië eigenlijk alleen.
Rusland lijkt me wel leuk. Maar de rest niet eigenlijkquote:Op donderdag 19 december 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
![]()
Maar het is zo`n veelzijdig continent dat je eigenlijk niet heel Azie kan zeggen. Grote landen als China, Rusland en India zijn al alle-3 zo anders. Om maar over de rest te zwijgen
Rusland wel? Hmm apartquote:Op donderdag 19 december 2013 00:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Rusland lijkt me wel leuk. Maar de rest niet eigenlijk
Hoor je vaker. Als mensen daar zijn geweest, zijn ze lyrisch.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
![]()
Mwoah, India een klein beetje. Europa en Oost-Azië trekken mij vooral.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
India niet? West-Azie ga je ook al meer de kant op van Pakistan, Iran/Irak en Afghanistan. Niet de leukste kant nee![]()
Al schijnt Iran wel onwijs mooie natuur te hebben.
Moi.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Hoor je vaker. Als mensen daar zijn geweest, zijn ze lyrisch.
Vind de taal wel leuk.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rusland wel? Hmm apartWaarom Rusland wel?
Ja, Europa heb je ook nog genoeg mooie plekjes ja. Hoef je niet perse ver voor te reizenquote:
Hm, de mensen lijken me alleen totaal niet sympathiekquote:
Ach, ik heb vaak zat van dat soort dagen gehadquote:
Dat bedoel ik.quote:
Ach, vakantie/reizen whatevs. Hetzelfde wat mij betreft.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, Europa heb je ook nog genoeg mooie plekjes ja. Hoef je niet perse ver voor te reizen
fuk de mensenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, de mensen lijken me alleen totaal niet sympathiek
wattttt?quote:
Vooral Oost-Europa. Als je Montenegro zietquote:Op donderdag 19 december 2013 00:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach, vakantie/reizen whatevs. Hetzelfde wat mij betreft.
Slavische talen zijn sowieso leuk. Net als de historie en cultuur overigens, als je de oorlogen even wegdenkt.quote:
Maar ik heb tentamens.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, ik heb vaak zat van dat soort dagen gehad
Nog niet geweest.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral Oost-Europa. Als je Montenegro ziet
Enige Russische woord wat ik ken.quote:
Waarom verbaast me dit niks?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nog niet geweest.Zou afgelopen zomer interrailen door Oost-Europa, maar geen geld en tijd uiteindelijk.
In de avond rondje lopen met muziek opquote:Op donderdag 19 december 2013 00:18 schreef supersof het volgende:
ik zat na mijn werk 20.45 alleen in een parkje op een bankje in de wind. Was best chilllekker rustig enzo
Kurwa is ook een algemeen Slavisch woord. Daar zit je overal wel goed mee ook in Rusland.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Enige Russische woord wat ik ken.
Ga jij vaak op vakantie?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zou dat wel willen studeren, Slavische talen, als ik vwo zou halen. In Amsterdam is dat. Ben ook al bij de open dag geweest. Maar lukt toch nietquote:Op donderdag 19 december 2013 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Slavische talen zijn sowieso leuk. Net als de historie en cultuur overigens, als je de oorlogen even wegdenkt.
Die baret was niet voor niks Servisch.
Ouders zijn daar geweest. Ze zijn niet onsympathiek, maar uiten het totaal niet. Ze glimlachen eigenlijk niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, de mensen lijken me alleen totaal niet sympathiek
Deed ik ook altijd na mijn werk, maar dan met uitzicht op het IJ. Altijd vet chill.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:18 schreef supersof het volgende:
ik zat na mijn werk 20.45 alleen in een parkje op een bankje in de wind. Was best chilllekker rustig enzo
SHHT!quote:
wat betekent het?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoi Tjak.quote:
Liever fietsenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
In de avond rondje lopen met muziek op
Dacht dat het Pools was.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kurwa is ook een algemeen Slavisch woord. Daar zit je overal wel goed mee ook in Rusland.
Nooit. Voorheen met ouders naar dingen als Center Parks omdat mijn kleine broertjes reizen niet leuk vonden en totaal niet stil konden zitten.quote:
Op een gegeven moment hoorde ik rare geluiden dus ben ik maar weer gegaan. Was wel een beetje bangquote:Op donderdag 19 december 2013 00:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Deed ik ook altijd na mijn werk, maar dan met uitzicht op het IJ. Altijd vet chill.
[..]
SHHT!
Oh jammerquote:Op donderdag 19 december 2013 00:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nooit. Voorheen met ouders naar dingen als Center Parks omdat mijn kleine broertjes reizen niet leuk vonden en totaal niet stil konden zitten.
Bitch oid.quote:
Dat is ook lekker ja, maar het waait hier vaak als een idioot dus laat dan maarquote:
Haha awh...quote:Op donderdag 19 december 2013 00:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Op een gegeven moment hoorde ik rare geluiden dus ben ik maar weer gegaan. Was wel een beetje bang
Algemeen woord. Polen gebruiken het enkel in elke zin KURWA MACquote:
Dat is het vooral ja + de taalbarrière.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Ouders zijn daar geweest. Ze zijn niet onsympathiek, maar uiten het totaal niet. Ze glimlachen eigenlijk niet.
Ze vonden vooral Petersburg erg tof. Dus daar wil ik nog wel heen.
Telt België als het buitenland?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh jammer![]()
Wel al eens in het buitenland geweest?
Ook dat. Daar verdwalen kan best vervelend zijn. Maar taalbarriere heb je al snel.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Algemeen woord. Polen gebruiken het enkel in elke zin KURWA MAC
[..]
Dat is het vooral ja + de taalbarrière.
Hm, ja is ook alleen maar ervaringen wat ik van andere heb gehoord hoor. M`n broertje is in Moskou geweest en die claimde dat ze allemaal erg nors waren, en als je wat aan ze vroeg ze schofterig reageerden.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Ouders zijn daar geweest. Ze zijn niet onsympathiek, maar uiten het totaal niet. Ze glimlachen eigenlijk niet.
Ze vonden vooral Petersburg erg tof. Dus daar wil ik nog wel heen.
Ik loop na school vaak een rondjequote:Op donderdag 19 december 2013 00:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bitch oid.
[..]
Dat is ook lekker ja, maar het waait hier vaak als een idioot dus laat dan maar
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Telt België als het buitenland?
Wel een keer 2 dagen in Parijs geweest met school waar ik hoogstwaarschijnlijk mijn maagdelijkheid kon verliezen maar ik was te autistisch om door te hebben dat ze mij leuk vond.
kurvaquote:Op donderdag 19 december 2013 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kurwa is ook een algemeen Slavisch woord. Daar zit je overal wel goed mee ook in Rusland.
quote:
Laat mij en mijn autisme aub.quote:
Vrienden zaten tijden hun bandtour met een Russische band. Dat was ook wel bijzonder. Die zeiden gewoon 1000den kilometers niks tegen elkaar, traden op en zonderde zich weer af.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Ook dat. Daar verdwalen kan best vervelend zijn. Maar taalbarriere heb je al snel.
Heb je echt autisme?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Laat mij en mijn autisme aub.
Sorry.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Laat mij en mijn autisme aub.
oké geen dankquote:
Alsof dat zo raar isquote:
quote:
quote:
Nee (denk ik) Gewoon sociaal ongemakkelijkquote:
Neequote:
heeft het al gevrorenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:26 schreef Crack_ het volgende:
Ik word helemaal gek. Ik heb nog steeds muggenbulten maar dat kan toch niet of wel?!
Ah oké, dacht al. Had daar namelijk niets van gemerkt.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee (denk ik) Gewoon sociaal ongemakkelijk
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NeeMaar het leek alsof het je zo verbaasde of zo
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah oké, dacht al. Had daar namelijk niets van gemerkt.
Eh, ligt eraan waar naar toequote:Op donderdag 19 december 2013 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry.
Maar zou je niet alleen op vakantie willen dan als je ouders toch niet gaan?
Een echte autist zou geen meets voorstellen, laat staan ervaring ermee hebben. Ik ben enkel selectief autistisch.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee (denk ik) Gewoon sociaal ongemakkelijk
Oh ja, je had hem al gemeet. is waar ook.quote:
Ik vind dat soort dingen wel interessant. Ouders vonden het ook soort van egoïsme.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vrienden zaten tijden hun bandtour met een Russische band. Dat was ook wel bijzonder. Die zeiden gewoon 1000den kilometers niks tegen elkaar, traden op en zonderde zich weer af.
Maar sowieso een rare cultuur. Ze kunnen gewoon nog niet met vrijheid omgaan door een gebrek aan ervaring met een democratie zo lijkt het.
Waar zou je heen willen dan?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eh, ligt eraan waar naar toegeen van mijn vrienden zijn ook het soort dat vaak uitgaat of daar om geeft (soort zoekt soort heh) maar lijkt mij wel tof op zich
Mwa, had leeell en S. wel vaker gezien dus dat is datquote:Op donderdag 19 december 2013 00:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah oké, dacht al. Had daar namelijk niets van gemerkt.
Hartelijk dank oh wijze Inso. Voel je vooral niet geremd vaker gratis lessen aan ons te verschaffen.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
LR graag een bedankje voor mijn les slavisch
Ga naar festivals dan.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eh, ligt eraan waar naar toegeen van mijn vrienden zijn ook het soort dat vaak uitgaat of daar om geeft (soort zoekt soort heh) maar lijkt mij wel tof op zich
geen dankquote:Op donderdag 19 december 2013 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Hartelijk dank oh wijze Inso. Voel je vooral niet geremd vaker gratis lessen aan ons te verschaffen.
Wil je niet naar Lloret met mij?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Val ik daar nu onder?quote:
snel lr. vraag de dank terug.quote:
Namen.quote:
Sowieso Noorwegen lijkt mij erg tof, of gewoon een van de Noordelijke landen. Road Trip door de USA ook.quote:
Ik wilde het nog vragen jaquote:Op donderdag 19 december 2013 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
jullie zullen het wel doorhebben maar daarom is het in polen ook wodka en in rusland vodka.
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
jullie zullen het wel doorhebben maar daarom is het in polen ook wodka en in rusland vodka.
Geen van mijn vrienden luisteren echt naar metalquote:
Waarom noem je leeell bij zijn gebruikersnaam en S. niet?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mwa, had leeell en S. wel vaker gezien dus dat is datben over het algemeen wel stiller in een groep die ik niet zo heel goed ken
Dolgraag.quote:
Ga je naar Lloret?quote:
Omdat ik die niet meer weetquote:Op donderdag 19 december 2013 00:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom noem je leeell bij zijn gebruikersnaam en S. niet?![]()
Even mijn reputatie redden. Nee.quote:
Nice nice.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Sowieso Noorwegen lijkt mij erg tof, of gewoon een van de Noordelijke landen. Road Trip door de USA ook.
Dat willen een vriendin en ik nog heel graag doen, maar geen tijd en geld.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Sowieso Noorwegen lijkt mij erg tof, of gewoon een van de Noordelijke landen. Road Trip door de USA ook.
Vergeetachtige?quote:
Ah. Op zich heb ik inmiddels wel dusdanig veel Duitse festival vrienden opgedaan dat ik de metalbus zou overwegen.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen van mijn vrienden luisteren echt naar metal
gewoon met iceland air naar new yorkquote:Op donderdag 19 december 2013 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice nice.
New York (en Amerika in het algemeen), Japan, China en Ijsland staan denk ik bij mij hoog op het lijstje om als eerst heen te gaan.
Ja hij zei zelf geen dank!!quote:Op donderdag 19 december 2013 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De dank terugvragen
Nou Inso je hoort het
Zat ik ook al aan te denken. Maar Reykjavik is geen reet aan schijnt. Dus dat doe ik wel gewoon apart.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon met iceland air naar new york
ik kijk nu niet naar jouquote:
Je bent zoo lelijk van dichtbijjjquote:
Nee, sorry.quote:
Japan en China doen mij niet zo heel veel, wel interessant maar zou ik eerder naar Noorwegen of Amerika gaan.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice nice.
New York (en Amerika in het algemeen), Japan, China en Ijsland staan denk ik bij mij hoog op het lijstje om als eerst heen te gaan.
Ja ik ben echt enorm vergeetachtigquote:Op donderdag 19 december 2013 00:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat willen een vriendin en ik nog heel graag doen, maar geen tijd en geld.
[..]
Vergeetachtige?
Heb je weer bier op?quote:
En ondertussen heeft hij het je nog niet terug gegevenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Hij heeft mij er inderdaad ingeluisd, de schoft.
Oh ik wil alles zienquote:Op donderdag 19 december 2013 00:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Japan en China doen mij niet zo heel veel, wel interessant maar zou ik eerder naar Noorwegen of Amerika gaan.
[..]
Ja ik ben echt enorm vergeetachtigNog meer de laatste tijd vanwege die medische shit etc.
Wel pizza.quote:
Met wie ga jij dan?quote:
snikkel88quote:
Vroeger met familie, heel veel naar Frankrijk,Spanje, Italie en Griekenland. 1 jaar met m`n ex geweest en 1 jaar met een vriend. En sinds dit jaar alleen. Beviel prima overigens.quote:
Zou je dan wel naar Azië gaan?quote:
hoezoquote:Op donderdag 19 december 2013 00:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zou je dan wel naar Azië gaan?
Een user, de naam zal ik niet noemen, is tot de ontdekking gekomen dat je tijdens je eerste les zelf stelde geen bedankjes te willen en je het graag deed.quote:
Maar je doet alles op eigen gelegenheid?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vroeger met familie, heel veel naar Frankrijk,Spanje, Italie en Griekenland. 1 jaar met m`n ex geweest en 1 jaar met een vriend. En sinds dit jaar alleen. Beviel prima overigens.
Duh. Heb je voor 2 weken avondeten.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zou je dan wel naar Azië gaan?
Was laatst iemand met de naam 'kkbloedhond88' ik moest zo hard lachenquote:
Zelf zou ik nooit alleen kunnenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vroeger met familie, heel veel naar Frankrijk,Spanje, Italie en Griekenland. 1 jaar met m`n ex geweest en 1 jaar met een vriend. En sinds dit jaar alleen. Beviel prima overigens.
Uhuquote:Op donderdag 19 december 2013 00:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar je doet alles op eigen gelegenheid?
quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Duh. Heb je voor 2 weken avondeten.
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Duh. Heb je voor 2 weken avondeten.
bedanktquote:Op donderdag 19 december 2013 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een user, de naam zal ik niet noemen, is tot de ontdekking gekomen dat je tijdens je eerste les zelf stelde geen bedankjes te willen en je het graag deed.
Nu je mij toch, ondanks je eerdere stelling hebt gedwongen een bedankje te geven en ik dit dan ook op een glorieuze wijze deed eis ik een bedankje terug.
Heb jij kat op dan?quote:
Hij is alweer snel wegquote:
altijd tochquote:Op donderdag 19 december 2013 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dit hebben we volwassen opgelost al zeg ik het zelf.
hahahhhahahaquote:Op donderdag 19 december 2013 00:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Was laatst iemand met de naam 'kkbloedhond88' ik moest zo hard lachen
[..]
Zelf zou ik nooit alleen kunnenlijkt mij niets
Ik eerst ook niet. Maar toen dacht ik; ik wil de wereld zien. En ik kan ook wel thuis zitten, maar nu doe ik het tenminste. Dan wel alleen maar goed.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Was laatst iemand met de naam 'kkbloedhond88' ik moest zo hard lachen
[..]
Zelf zou ik nooit alleen kunnenlijkt mij niets
ik ben erquote:Op donderdag 19 december 2013 00:39 schreef Muto het volgende:
Ik moet zeggen dat de sfeer hier goed is vannacht.
Wat fijn om dit zo opgelost te zien worden.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dit hebben we volwassen opgelost al zeg ik het zelf.
klopt. Ondanks de griep ben je goed bezig vandaag.quote:
Maar jij zat er dan voor 5 weken? Weekje alleen zou ik wel trekken, echt niet langer dan datquote:Op donderdag 19 december 2013 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik eerst ook niet. Maar toen dacht ik; ik wil de wereld zien. En ik kan ook wel thuis zitten, maar nu doe ik het tenminste. Dan wel alleen maar goed.
wat is er zo erg om alleen te zijnquote:Op donderdag 19 december 2013 00:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar jij zat er dan voor 5 weken? Weekje alleen zou ik wel trekken, echt niet langer dan datmaar je hebt wel gelijk, als je de wereld wilt zien gewoon doen.
Mensen lezen zowaar elkaar posts, dat schijnt te helpen.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:39 schreef Muto het volgende:
Ik moet zeggen dat de sfeer hier goed is vannacht.
5 weken ja. En in de zomer weekje naar Rome geweest met de trein.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar jij zat er dan voor 5 weken? Weekje alleen zou ik wel trekken, echt niet langer dan datmaar je hebt wel gelijk, als je de wereld wilt zien gewoon doen.
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat is er zo erg om alleen te zijn
Omdat ik dat niet kan.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
beetje zuipen hier en daar met andere mensen die alleen gaan
Ik vind 5 weken sowieso lang voor vakantie.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wel gaaf, ben wel van plan om sowieso meer van de wereld te zien dan Nederland en België.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
5 weken ja. En in de zomer weekje naar Rome geweest met de trein.
Inderdaad. Trots dat ik ook deze lees?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen lezen zowaar elkaar posts, dat schijnt te helpen.
Gewoon doen. Je gaat er geen spijt van krijgen.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wel gaaf, ben wel van plan om sowieso meer van de wereld te zien dan Nederland en België.
Have funquote:Op donderdag 19 december 2013 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
even chilling zetten en serietje kijken
ik kom straks nog wel even gluren
Welke serie ga je kijkenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
even chilling zetten en serietje kijken
ik kom straks nog wel even gluren
Bedoelde meer de laatste regel, ik kan echt niet zomaar in het echt op vreemde afstappen en daarmee en gesprek voerenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Anti-autist.Al heb ik ook tot nu toe de stap nog niet 'durven' nemen.
Hopelijk lukt het je. Je moet er alleen even doorkomenquote:
kijken nu samen dus dat is sowieso wel makkelijker danquote:Op donderdag 19 december 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het je. Je moet er alleen even doorkomen
Moest zelf ook in BrBa komen, eerste keer de helft van eerste seizoen gekeken, jaar later pas alles.quote:
Altijd. Ik zou bijna Feyenoord gaan aanhangen maar ik kan helaas niet verder gaan dan Ado den Haag.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad. Trots dat ik ook deze lees?
Hoeft ook niet. Mensen stappen ook wel op jou af. Vooral als je ook excursies gaat doen en zo.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bedoelde meer de laatste regel, ik kan echt niet zomaar in het echt op vreemde afstappen en daarmee en gesprek voerenEn van alcohol word (werd) ik erg agressief dus dat is ook geen optie
Komt nog wel, eerst werk vinden en het geld hebben om überhaupt op vakantie te kunnen gaan.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Mensen stappen ook wel op jou af. Vooral als je ook excursies gaat doen en zo.
Maar jij valt in een land als Thailand wel op hè.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Mensen stappen ook wel op jou af. Vooral als je ook excursies gaat doen en zo.
Een kwade dronk is inderdaad gevaarlijk, gelukkig zelf geen last van.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bedoelde meer de laatste regel, ik kan echt niet zomaar in het echt op vreemde afstappen en daarmee en gesprek voerenEn van alcohol word (werd) ik erg agressief dus dat is ook geen optie
Dat is wel een vereiste jaquote:Op donderdag 19 december 2013 00:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Komt nog wel, eerst werk vinden en het geld hebben om überhaupt op vakantie te kunnen gaan.
True. Maar dat maakt niet uitquote:Op donderdag 19 december 2013 00:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar jij valt in een land als Thailand wel op hè.
Mag wel keertje tijdens het uitgaan na een festival in Duitsland, niemand die me herkent. Gezellig even matten.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een kwade dronk is inderdaad gevaarlijk, gelukkig zelf geen last van.
Dit noteer ik even.
- Tijden HP marathon Happy dronken voeren
beter welquote:Op donderdag 19 december 2013 00:47 schreef supersof het volgende:
Gaat die HP marathon echt gebeuren?
Als het aan mij zou liggen wel.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:47 schreef supersof het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mag wel keertje tijdens het uitgaan na een festival in Duitsland, niemand die me herkent. Gezellig even matten.
Geen idee. Het zou wel mijn internetmeet ontmaagding worden, spannend hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 00:47 schreef supersof het volgende:
hoezo datquote:
Ik mag toch neit komen van sofquote:
ja mij ookquote:Op donderdag 19 december 2013 00:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als het aan mij zou liggen wel.
Daarom zeg ik ook NA het festival zelfquote:Op donderdag 19 december 2013 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Zolang je maar niet te vroeg van het terrein wordt afgegooid dan he.
[..]
Geen idee. Het zou wel mijn internetmeet ontmaagding worden, spannend hoor
Oeh, dat is wel spannend. Durf je wel?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Zolang je maar niet te vroeg van het terrein wordt afgegooid dan he.
[..]
Geen idee. Het zou wel mijn internetmeet ontmaagding worden, spannend hoor
Mijn huisgenootje was samen met haar vriend in Indonesië gaan reizen. Hadden ze op een dag ruzie, ging die gozer, met Aziatische afkomst, maar boos ergens noedels eten. Kwam hij terug. Vroeg ze: "Was het leuk?" Hij: "Nee, niemand sprak mij aan.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Maar dat maakt niet uitIk zat dan ook nog eens niet in hostels. Als ik dat had gedaan was het helemaal appeltje-eitje geweest.
Daarom mijn reactie. Ik mag ook niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik mag toch neit komen van sof
Ik als...quote:Op donderdag 19 december 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
Moet iedereen ook wel verkleed he.
Ik ga wel als Hagrid
Ginny?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik als...
Nou ja jullie weten wel als wie ik zou gaan.
Sof als hermelien,quote:Op donderdag 19 december 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
Moet iedereen ook wel verkleed he.
Ik ga wel als Hagrid
van mij mag je komenquote:
Hahaquote:Op donderdag 19 december 2013 00:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mijn huisgenootje was samen met haar vriend in Indonesië gaan reizen. Hadden ze op een dag ruzie, ging die gozer, met Aziatische afkomst, maar boos ergens noedels eten. Kwam hij terug. Vroeg ze: "Was het leuk?" Hij: "Nee, niemand sprak mij aan." Moest zo hard lachen toen ze dat vertelde.
Als ik langer haar zou hebben en minder een buikje zou hebben zou ik er misschien wel mee door kunnen.quote:
Die uit de laatste film, niet de eerstequote:
Jij mag altijd. Ik beloof dat Jimbo thuisblijft.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Daarom mijn reactie. Ik mag ook niet.
Vast wel. En anders houd ik Happy zijn handje vast.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel spannend. Durf je wel?
Ja, daar is hij wel bruut jaquote:Op donderdag 19 december 2013 00:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die uit de laatste film, niet de eerste
Hij had altijd een kunstgebit inquote:Op donderdag 19 december 2013 00:52 schreef Ezell het volgende:
Neville ziet er tegenwoordig niet slecht uit.
Oh gezellig. Bedankt LRquote:Op donderdag 19 december 2013 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij mag altijd. Ik beloof dat Jimbo thuisblijft.
[..]
Vast wel. En anders houd ik Happy zijn handje vast.
Ik ben allang geen meetmaagd meer, ik help jou er wel doorheen te komen.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
schattigquote:Op donderdag 19 december 2013 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij mag altijd. Ik beloof dat Jimbo thuisblijft.
[..]
Die Goyle of Crabbe, 1 van de 2 zat in een afkickkliniekquote:Op donderdag 19 december 2013 00:52 schreef Ezell het volgende:
Jij zorgt gewoon dat de eerste stoten en prikkels niet te hard en te snel bij mij binnen komen.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ben allang geen meetmaagd meer, ik help jou er wel doorheen te komen.
Zaterdag kan ik niet.quote:
Ik vroeg wat je dan doet.quote:
En anders troost ik je wel met wat BM.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij zorgt gewoon dat de eerste stoten en prikkels niet te hard en te snel bij mij binnen komen.
Afspreken met iemand anders als het goed isquote:
Leukquote:
Misschien naar feest waar LR is, ligt eraan of mijn autisme dat toestaat.quote:
WIEquote:Op donderdag 19 december 2013 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Afspreken met iemand anders als het goed is
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naar een optreden van een band van vrienden.
coolquote:Op donderdag 19 december 2013 00:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Misschien naar feest waar LR is, ligt eraan of mijn autisme dat toestaat.
Ezell kom er maar inquote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:52 schreef Ezell het volgende:
Ik vind het prima hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 00:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Misschien naar feest waar LR is, ligt eraan of mijn autisme dat toestaat.
Die is veranderd, damnquote:
chocolademuseum toch?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Leuk
Mijn broertje gaat morgen naar Keulen met school voor een kerstmarkt.
Trustenquote:
Ja dat ookquote:Op donderdag 19 december 2013 00:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
chocolademuseum toch?
preciesquote:Op donderdag 19 december 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is veranderd, damnNiet lelijk inderdaad
Ga je me dan expres dronken voeren?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor. Je krijgt zelfs een biertje van me, Gestalte is echt een meer dan prima BM band.
??quote:
blauwe spijkerbroekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |