Even mijn reputatie redden. Nee.quote:
Nice nice.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Sowieso Noorwegen lijkt mij erg tof, of gewoon een van de Noordelijke landen. Road Trip door de USA ook.
Dat willen een vriendin en ik nog heel graag doen, maar geen tijd en geld.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Sowieso Noorwegen lijkt mij erg tof, of gewoon een van de Noordelijke landen. Road Trip door de USA ook.
Vergeetachtige?quote:
Ah. Op zich heb ik inmiddels wel dusdanig veel Duitse festival vrienden opgedaan dat ik de metalbus zou overwegen.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen van mijn vrienden luisteren echt naar metal
gewoon met iceland air naar new yorkquote:Op donderdag 19 december 2013 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice nice.
New York (en Amerika in het algemeen), Japan, China en Ijsland staan denk ik bij mij hoog op het lijstje om als eerst heen te gaan.
Ja hij zei zelf geen dank!!quote:Op donderdag 19 december 2013 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De dank terugvragen
Nou Inso je hoort het
Zat ik ook al aan te denken. Maar Reykjavik is geen reet aan schijnt. Dus dat doe ik wel gewoon apart.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon met iceland air naar new york
ik kijk nu niet naar jouquote:
Je bent zoo lelijk van dichtbijjjquote:
Nee, sorry.quote:
Japan en China doen mij niet zo heel veel, wel interessant maar zou ik eerder naar Noorwegen of Amerika gaan.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice nice.
New York (en Amerika in het algemeen), Japan, China en Ijsland staan denk ik bij mij hoog op het lijstje om als eerst heen te gaan.
Ja ik ben echt enorm vergeetachtigquote:Op donderdag 19 december 2013 00:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat willen een vriendin en ik nog heel graag doen, maar geen tijd en geld.
[..]
Vergeetachtige?
Heb je weer bier op?quote:
En ondertussen heeft hij het je nog niet terug gegevenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Hij heeft mij er inderdaad ingeluisd, de schoft.
Oh ik wil alles zienquote:Op donderdag 19 december 2013 00:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Japan en China doen mij niet zo heel veel, wel interessant maar zou ik eerder naar Noorwegen of Amerika gaan.
[..]
Ja ik ben echt enorm vergeetachtigNog meer de laatste tijd vanwege die medische shit etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |