kurvaquote:Op donderdag 19 december 2013 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kurwa is ook een algemeen Slavisch woord. Daar zit je overal wel goed mee ook in Rusland.
quote:
Laat mij en mijn autisme aub.quote:
Vrienden zaten tijden hun bandtour met een Russische band. Dat was ook wel bijzonder. Die zeiden gewoon 1000den kilometers niks tegen elkaar, traden op en zonderde zich weer af.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Ook dat. Daar verdwalen kan best vervelend zijn. Maar taalbarriere heb je al snel.
Heb je echt autisme?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Laat mij en mijn autisme aub.
Sorry.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Laat mij en mijn autisme aub.
oké geen dankquote:
Alsof dat zo raar isquote:
quote:
quote:
Nee (denk ik) Gewoon sociaal ongemakkelijkquote:
Neequote:
heeft het al gevrorenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:26 schreef Crack_ het volgende:
Ik word helemaal gek. Ik heb nog steeds muggenbulten maar dat kan toch niet of wel?!
Ah oké, dacht al. Had daar namelijk niets van gemerkt.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee (denk ik) Gewoon sociaal ongemakkelijk
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NeeMaar het leek alsof het je zo verbaasde of zo
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah oké, dacht al. Had daar namelijk niets van gemerkt.
Eh, ligt eraan waar naar toequote:Op donderdag 19 december 2013 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry.
Maar zou je niet alleen op vakantie willen dan als je ouders toch niet gaan?
Een echte autist zou geen meets voorstellen, laat staan ervaring ermee hebben. Ik ben enkel selectief autistisch.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee (denk ik) Gewoon sociaal ongemakkelijk
Oh ja, je had hem al gemeet. is waar ook.quote:
Ik vind dat soort dingen wel interessant. Ouders vonden het ook soort van egoïsme.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vrienden zaten tijden hun bandtour met een Russische band. Dat was ook wel bijzonder. Die zeiden gewoon 1000den kilometers niks tegen elkaar, traden op en zonderde zich weer af.
Maar sowieso een rare cultuur. Ze kunnen gewoon nog niet met vrijheid omgaan door een gebrek aan ervaring met een democratie zo lijkt het.
Waar zou je heen willen dan?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eh, ligt eraan waar naar toegeen van mijn vrienden zijn ook het soort dat vaak uitgaat of daar om geeft (soort zoekt soort heh) maar lijkt mij wel tof op zich
Mwa, had leeell en S. wel vaker gezien dus dat is datquote:Op donderdag 19 december 2013 00:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah oké, dacht al. Had daar namelijk niets van gemerkt.
Hartelijk dank oh wijze Inso. Voel je vooral niet geremd vaker gratis lessen aan ons te verschaffen.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
LR graag een bedankje voor mijn les slavisch
Ga naar festivals dan.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eh, ligt eraan waar naar toegeen van mijn vrienden zijn ook het soort dat vaak uitgaat of daar om geeft (soort zoekt soort heh) maar lijkt mij wel tof op zich
geen dankquote:Op donderdag 19 december 2013 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Hartelijk dank oh wijze Inso. Voel je vooral niet geremd vaker gratis lessen aan ons te verschaffen.
Wil je niet naar Lloret met mij?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Val ik daar nu onder?quote:
snel lr. vraag de dank terug.quote:
Namen.quote:
Sowieso Noorwegen lijkt mij erg tof, of gewoon een van de Noordelijke landen. Road Trip door de USA ook.quote:
Ik wilde het nog vragen jaquote:Op donderdag 19 december 2013 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
jullie zullen het wel doorhebben maar daarom is het in polen ook wodka en in rusland vodka.
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
jullie zullen het wel doorhebben maar daarom is het in polen ook wodka en in rusland vodka.
Geen van mijn vrienden luisteren echt naar metalquote:
Waarom noem je leeell bij zijn gebruikersnaam en S. niet?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mwa, had leeell en S. wel vaker gezien dus dat is datben over het algemeen wel stiller in een groep die ik niet zo heel goed ken
Dolgraag.quote:
Ga je naar Lloret?quote:
Omdat ik die niet meer weetquote:Op donderdag 19 december 2013 00:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom noem je leeell bij zijn gebruikersnaam en S. niet?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |