Doen we.quote:
India niet? West-Azie ga je ook al meer de kant op van Pakistan, Iran/Irak en Afghanistan. Niet de leukste kant neequote:Op donderdag 19 december 2013 00:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mij trekt Oost-Azië eigenlijk alleen.
Rusland lijkt me wel leuk. Maar de rest niet eigenlijkquote:Op donderdag 19 december 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoorMij trok het eerst ook totaal niet
Maar dat is gewoon omdat je er nooit geweest bent
![]()
Maar het is zo`n veelzijdig continent dat je eigenlijk niet heel Azie kan zeggen. Grote landen als China, Rusland en India zijn al alle-3 zo anders. Om maar over de rest te zwijgen
Rusland wel? Hmm apartquote:Op donderdag 19 december 2013 00:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Rusland lijkt me wel leuk. Maar de rest niet eigenlijk
Hoor je vaker. Als mensen daar zijn geweest, zijn ze lyrisch.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoorMij trok het eerst ook totaal niet
Maar dat is gewoon omdat je er nooit geweest bent
![]()
Maar het is zo`n veelzijdig continent dat je eigenlijk niet heel Azie kan zeggen. Grote landen als China, Rusland en India zijn al alle-3 zo anders. Om maar over de rest te zwijgen
Mwoah, India een klein beetje. Europa en Oost-Azië trekken mij vooral.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
India niet? West-Azie ga je ook al meer de kant op van Pakistan, Iran/Irak en Afghanistan. Niet de leukste kant nee![]()
Al schijnt Iran wel onwijs mooie natuur te hebben.
Moi.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Hoor je vaker. Als mensen daar zijn geweest, zijn ze lyrisch.
Vind de taal wel leuk.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rusland wel? Hmm apartWaarom Rusland wel?
Ja, Europa heb je ook nog genoeg mooie plekjes ja. Hoef je niet perse ver voor te reizenquote:
Hm, de mensen lijken me alleen totaal niet sympathiekquote:
Ach, ik heb vaak zat van dat soort dagen gehadquote:
Dat bedoel ik.quote:
Ach, vakantie/reizen whatevs. Hetzelfde wat mij betreft.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, Europa heb je ook nog genoeg mooie plekjes ja. Hoef je niet perse ver voor te reizen
fuk de mensenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, de mensen lijken me alleen totaal niet sympathiek
wattttt?quote:
Vooral Oost-Europa. Als je Montenegro zietquote:Op donderdag 19 december 2013 00:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach, vakantie/reizen whatevs. Hetzelfde wat mij betreft.
Slavische talen zijn sowieso leuk. Net als de historie en cultuur overigens, als je de oorlogen even wegdenkt.quote:
Maar ik heb tentamens.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, ik heb vaak zat van dat soort dagen gehad
Nog niet geweest.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral Oost-Europa. Als je Montenegro ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |