ik ookquote:Op donderdag 19 december 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wat Stuart zegt, ik kan wel wat andere namen noemen die ik hier liever niet meer zie posten dan jij.
Ik heb er maar twee.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wat Stuart zegt, ik kan wel wat andere namen noemen die ik hier liever niet meer zie posten dan jij.
Ik dacht dat je hem adoreerde als mod zijnde?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka. Niemand mag die jongen nu de macht naar zijn bol is gestegen.
Knorren ook niet hoop ik?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sof giechelt niet
Niet dat ik weet
Enkel over de DM, als ik zijn huiswerk maak of wanneer hij aanwezig is. Daarbuiten niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hem adoreerde als mod zijnde?
Oh Sof ik was net aan het meelurken, en ik wilde nog even zeggen dat anime geen hype isquote:Op donderdag 19 december 2013 00:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hem adoreerde als mod zijnde?
jij bent zelf geen hypequote:Op donderdag 19 december 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh Sof ik was net aan het meelurken, en ik wilde nog even zeggen dat anime geen hype is
Aanraders?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh Sof ik was net aan het meelurken, en ik wilde nog even zeggen dat anime geen hype is
Eerst wel.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat heen, iedereen in mijn dorp is wel van Fok-it.quote:
Jaja, zo is het wel leuk geweest.quote:
Ik hou niet van animequote:
Wat een kreng. Dan ben ik het met je eens. We offeren Tjacka.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel over de DM, als ik zijn huiswerk maak of wanneer hij aanwezig is. Daarbuiten niet.
Nah, het bestaat echt al 10 jaar of zoquote:
Nou enquote:Op donderdag 19 december 2013 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, het bestaat echt al 10 jaar of zoFlippo`s en Pokemonkaarten enzo zijn meer hypes
Zijn interview met Theo van Gogh is hij openhartig. Wel interessant om te horen dat hij eigenlijk heel ongelukkig was.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:08 schreef Crack_ het volgende:
Kan alleen die vinden.. maar er is ook nog een stukje met Rosenberg
Ik ken hem niet heel erg goed hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn interview met Theo van Gogh is hij openhartig. Wel interessant om te horen dat hij eigenlijk heel ongelukkig was.
En jammer dat Azië je niet trektquote:
Sorryquote:Op donderdag 19 december 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En jammer dat Azië je niet trekt
Ik snap het wel hoorquote:
Mij trekt Oost-Azië eigenlijk alleen.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoorMij trok het eerst ook totaal niet
Maar dat is gewoon omdat je er nooit geweest bent
![]()
Maar het is zo`n veelzijdig continent dat je eigenlijk niet heel Azie kan zeggen. Grote landen als China, Rusland en India zijn al alle-3 zo anders. Om maar over de rest te zwijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |