ik weet niet op wie ik zal stemmenquote:
Dat mag hoorquote:
Niet?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat mag hoor
Jij hoort er overigens niet bij zowaar
sof giechelt nietquote:Op woensdag 18 december 2013 23:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je moet het ook niet op zo'n manier vragen. Nu giechelen ze alleen om je.
Je gedraagt je probablyquote:
Ik heb de afgelopen verkiezing ook Piratenpartij gestemdquote:Op donderdag 19 december 2013 00:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik weet niet op wie ik zal stemmen
waarschijnlijk piratenpartij
of wilders voor de lol
In het verleden vond ik je wel irritant maar sinds je terugkomst is dat niet het geval geweestquote:
Wat denk jij?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De uitslag gaat echt heel verrassend worden denk ik.
iig een stem voor de goede zaak LRquote:Op donderdag 19 december 2013 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen verkiezing ook Piratenpartij gestemd. Toen ik richting het bureau ging hoorde ik dat ze bijna op een zetel stonden, en aangezien ik verder niks met een andere partij had...
Hetzelfde, had wel gehoopt op 1 zetel maarjaquote:Op donderdag 19 december 2013 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen verkiezing ook Piratenpartij gestemd. Toen ik richting het bureau ging hoorde ik dat ze bijna op een zetel stonden, en aangezien ik verder niks met een andere partij had...
Maar wat Stuart zegt, ik kan wel wat andere namen noemen die ik hier liever niet meer zie posten dan jij.quote:
waar is die knulquote:Op donderdag 19 december 2013 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka. Niemand mag die jongen nu de macht naar zijn bol is gestegen.
ik ookquote:Op donderdag 19 december 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wat Stuart zegt, ik kan wel wat andere namen noemen die ik hier liever niet meer zie posten dan jij.
Ik heb er maar twee.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wat Stuart zegt, ik kan wel wat andere namen noemen die ik hier liever niet meer zie posten dan jij.
Ik dacht dat je hem adoreerde als mod zijnde?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka. Niemand mag die jongen nu de macht naar zijn bol is gestegen.
Knorren ook niet hoop ik?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sof giechelt niet
Niet dat ik weet
Enkel over de DM, als ik zijn huiswerk maak of wanneer hij aanwezig is. Daarbuiten niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hem adoreerde als mod zijnde?
Oh Sof ik was net aan het meelurken, en ik wilde nog even zeggen dat anime geen hype isquote:Op donderdag 19 december 2013 00:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hem adoreerde als mod zijnde?
jij bent zelf geen hypequote:Op donderdag 19 december 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh Sof ik was net aan het meelurken, en ik wilde nog even zeggen dat anime geen hype is
Aanraders?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh Sof ik was net aan het meelurken, en ik wilde nog even zeggen dat anime geen hype is
Eerst wel.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat heen, iedereen in mijn dorp is wel van Fok-it.quote:
Jaja, zo is het wel leuk geweest.quote:
Ik hou niet van animequote:
Wat een kreng. Dan ben ik het met je eens. We offeren Tjacka.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel over de DM, als ik zijn huiswerk maak of wanneer hij aanwezig is. Daarbuiten niet.
Nah, het bestaat echt al 10 jaar of zoquote:
Nou enquote:Op donderdag 19 december 2013 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, het bestaat echt al 10 jaar of zoFlippo`s en Pokemonkaarten enzo zijn meer hypes
Zijn interview met Theo van Gogh is hij openhartig. Wel interessant om te horen dat hij eigenlijk heel ongelukkig was.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:08 schreef Crack_ het volgende:
Kan alleen die vinden.. maar er is ook nog een stukje met Rosenberg
Ik ken hem niet heel erg goed hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn interview met Theo van Gogh is hij openhartig. Wel interessant om te horen dat hij eigenlijk heel ongelukkig was.
En jammer dat Azië je niet trektquote:
Sorryquote:Op donderdag 19 december 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En jammer dat Azië je niet trekt
Ik snap het wel hoorquote:
Mij trekt Oost-Azië eigenlijk alleen.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoorMij trok het eerst ook totaal niet
Maar dat is gewoon omdat je er nooit geweest bent
![]()
Maar het is zo`n veelzijdig continent dat je eigenlijk niet heel Azie kan zeggen. Grote landen als China, Rusland en India zijn al alle-3 zo anders. Om maar over de rest te zwijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |