Doen we.quote:
India niet? West-Azie ga je ook al meer de kant op van Pakistan, Iran/Irak en Afghanistan. Niet de leukste kant neequote:Op donderdag 19 december 2013 00:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mij trekt Oost-Azië eigenlijk alleen.
Rusland lijkt me wel leuk. Maar de rest niet eigenlijkquote:Op donderdag 19 december 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoorMij trok het eerst ook totaal niet
Maar dat is gewoon omdat je er nooit geweest bent
![]()
Maar het is zo`n veelzijdig continent dat je eigenlijk niet heel Azie kan zeggen. Grote landen als China, Rusland en India zijn al alle-3 zo anders. Om maar over de rest te zwijgen
Rusland wel? Hmm apartquote:Op donderdag 19 december 2013 00:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Rusland lijkt me wel leuk. Maar de rest niet eigenlijk
Hoor je vaker. Als mensen daar zijn geweest, zijn ze lyrisch.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoorMij trok het eerst ook totaal niet
Maar dat is gewoon omdat je er nooit geweest bent
![]()
Maar het is zo`n veelzijdig continent dat je eigenlijk niet heel Azie kan zeggen. Grote landen als China, Rusland en India zijn al alle-3 zo anders. Om maar over de rest te zwijgen
Mwoah, India een klein beetje. Europa en Oost-Azië trekken mij vooral.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
India niet? West-Azie ga je ook al meer de kant op van Pakistan, Iran/Irak en Afghanistan. Niet de leukste kant nee![]()
Al schijnt Iran wel onwijs mooie natuur te hebben.
Moi.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Hoor je vaker. Als mensen daar zijn geweest, zijn ze lyrisch.
Vind de taal wel leuk.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rusland wel? Hmm apartWaarom Rusland wel?
Ja, Europa heb je ook nog genoeg mooie plekjes ja. Hoef je niet perse ver voor te reizenquote:
Hm, de mensen lijken me alleen totaal niet sympathiekquote:
Ach, ik heb vaak zat van dat soort dagen gehadquote:
Dat bedoel ik.quote:
Ach, vakantie/reizen whatevs. Hetzelfde wat mij betreft.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, Europa heb je ook nog genoeg mooie plekjes ja. Hoef je niet perse ver voor te reizen
fuk de mensenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, de mensen lijken me alleen totaal niet sympathiek
wattttt?quote:
Vooral Oost-Europa. Als je Montenegro zietquote:Op donderdag 19 december 2013 00:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach, vakantie/reizen whatevs. Hetzelfde wat mij betreft.
Slavische talen zijn sowieso leuk. Net als de historie en cultuur overigens, als je de oorlogen even wegdenkt.quote:
Maar ik heb tentamens.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, ik heb vaak zat van dat soort dagen gehad
Nog niet geweest.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral Oost-Europa. Als je Montenegro ziet
Enige Russische woord wat ik ken.quote:
Waarom verbaast me dit niks?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nog niet geweest.Zou afgelopen zomer interrailen door Oost-Europa, maar geen geld en tijd uiteindelijk.
In de avond rondje lopen met muziek opquote:Op donderdag 19 december 2013 00:18 schreef supersof het volgende:
ik zat na mijn werk 20.45 alleen in een parkje op een bankje in de wind. Was best chilllekker rustig enzo
Kurwa is ook een algemeen Slavisch woord. Daar zit je overal wel goed mee ook in Rusland.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Enige Russische woord wat ik ken.
Ga jij vaak op vakantie?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zou dat wel willen studeren, Slavische talen, als ik vwo zou halen. In Amsterdam is dat. Ben ook al bij de open dag geweest. Maar lukt toch nietquote:Op donderdag 19 december 2013 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Slavische talen zijn sowieso leuk. Net als de historie en cultuur overigens, als je de oorlogen even wegdenkt.
Die baret was niet voor niks Servisch.
Ouders zijn daar geweest. Ze zijn niet onsympathiek, maar uiten het totaal niet. Ze glimlachen eigenlijk niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, de mensen lijken me alleen totaal niet sympathiek
Deed ik ook altijd na mijn werk, maar dan met uitzicht op het IJ. Altijd vet chill.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:18 schreef supersof het volgende:
ik zat na mijn werk 20.45 alleen in een parkje op een bankje in de wind. Was best chilllekker rustig enzo
SHHT!quote:
wat betekent het?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoi Tjak.quote:
Liever fietsenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
In de avond rondje lopen met muziek op
Dacht dat het Pools was.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kurwa is ook een algemeen Slavisch woord. Daar zit je overal wel goed mee ook in Rusland.
Nooit. Voorheen met ouders naar dingen als Center Parks omdat mijn kleine broertjes reizen niet leuk vonden en totaal niet stil konden zitten.quote:
Op een gegeven moment hoorde ik rare geluiden dus ben ik maar weer gegaan. Was wel een beetje bangquote:Op donderdag 19 december 2013 00:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Deed ik ook altijd na mijn werk, maar dan met uitzicht op het IJ. Altijd vet chill.
[..]
SHHT!
Oh jammerquote:Op donderdag 19 december 2013 00:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nooit. Voorheen met ouders naar dingen als Center Parks omdat mijn kleine broertjes reizen niet leuk vonden en totaal niet stil konden zitten.
Bitch oid.quote:
Dat is ook lekker ja, maar het waait hier vaak als een idioot dus laat dan maarquote:
Haha awh...quote:Op donderdag 19 december 2013 00:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Op een gegeven moment hoorde ik rare geluiden dus ben ik maar weer gegaan. Was wel een beetje bang
Algemeen woord. Polen gebruiken het enkel in elke zin KURWA MACquote:
Dat is het vooral ja + de taalbarrière.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Ouders zijn daar geweest. Ze zijn niet onsympathiek, maar uiten het totaal niet. Ze glimlachen eigenlijk niet.
Ze vonden vooral Petersburg erg tof. Dus daar wil ik nog wel heen.
Telt België als het buitenland?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh jammer![]()
Wel al eens in het buitenland geweest?
Ook dat. Daar verdwalen kan best vervelend zijn. Maar taalbarriere heb je al snel.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Algemeen woord. Polen gebruiken het enkel in elke zin KURWA MAC
[..]
Dat is het vooral ja + de taalbarrière.
Hm, ja is ook alleen maar ervaringen wat ik van andere heb gehoord hoor. M`n broertje is in Moskou geweest en die claimde dat ze allemaal erg nors waren, en als je wat aan ze vroeg ze schofterig reageerden.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Ouders zijn daar geweest. Ze zijn niet onsympathiek, maar uiten het totaal niet. Ze glimlachen eigenlijk niet.
Ze vonden vooral Petersburg erg tof. Dus daar wil ik nog wel heen.
Ik loop na school vaak een rondjequote:Op donderdag 19 december 2013 00:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bitch oid.
[..]
Dat is ook lekker ja, maar het waait hier vaak als een idioot dus laat dan maar
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Telt België als het buitenland?
Wel een keer 2 dagen in Parijs geweest met school waar ik hoogstwaarschijnlijk mijn maagdelijkheid kon verliezen maar ik was te autistisch om door te hebben dat ze mij leuk vond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |