Met wie ga jij dan?quote:
snikkel88quote:
Vroeger met familie, heel veel naar Frankrijk,Spanje, Italie en Griekenland. 1 jaar met m`n ex geweest en 1 jaar met een vriend. En sinds dit jaar alleen. Beviel prima overigens.quote:
Zou je dan wel naar Azië gaan?quote:
hoezoquote:Op donderdag 19 december 2013 00:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zou je dan wel naar Azië gaan?
Een user, de naam zal ik niet noemen, is tot de ontdekking gekomen dat je tijdens je eerste les zelf stelde geen bedankjes te willen en je het graag deed.quote:
Maar je doet alles op eigen gelegenheid?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vroeger met familie, heel veel naar Frankrijk,Spanje, Italie en Griekenland. 1 jaar met m`n ex geweest en 1 jaar met een vriend. En sinds dit jaar alleen. Beviel prima overigens.
Duh. Heb je voor 2 weken avondeten.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zou je dan wel naar Azië gaan?
Was laatst iemand met de naam 'kkbloedhond88' ik moest zo hard lachenquote:
Zelf zou ik nooit alleen kunnenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vroeger met familie, heel veel naar Frankrijk,Spanje, Italie en Griekenland. 1 jaar met m`n ex geweest en 1 jaar met een vriend. En sinds dit jaar alleen. Beviel prima overigens.
Uhuquote:Op donderdag 19 december 2013 00:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar je doet alles op eigen gelegenheid?
quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Duh. Heb je voor 2 weken avondeten.
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Duh. Heb je voor 2 weken avondeten.
bedanktquote:Op donderdag 19 december 2013 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een user, de naam zal ik niet noemen, is tot de ontdekking gekomen dat je tijdens je eerste les zelf stelde geen bedankjes te willen en je het graag deed.
Nu je mij toch, ondanks je eerdere stelling hebt gedwongen een bedankje te geven en ik dit dan ook op een glorieuze wijze deed eis ik een bedankje terug.
Heb jij kat op dan?quote:
Hij is alweer snel wegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |