Hopelijk lukt het je. Je moet er alleen even doorkomenquote:
kijken nu samen dus dat is sowieso wel makkelijker danquote:Op donderdag 19 december 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het je. Je moet er alleen even doorkomen
Moest zelf ook in BrBa komen, eerste keer de helft van eerste seizoen gekeken, jaar later pas alles.quote:
Altijd. Ik zou bijna Feyenoord gaan aanhangen maar ik kan helaas niet verder gaan dan Ado den Haag.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad. Trots dat ik ook deze lees?
Hoeft ook niet. Mensen stappen ook wel op jou af. Vooral als je ook excursies gaat doen en zo.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bedoelde meer de laatste regel, ik kan echt niet zomaar in het echt op vreemde afstappen en daarmee en gesprek voerenEn van alcohol word (werd) ik erg agressief dus dat is ook geen optie
Komt nog wel, eerst werk vinden en het geld hebben om überhaupt op vakantie te kunnen gaan.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Mensen stappen ook wel op jou af. Vooral als je ook excursies gaat doen en zo.
Maar jij valt in een land als Thailand wel op hè.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Mensen stappen ook wel op jou af. Vooral als je ook excursies gaat doen en zo.
Een kwade dronk is inderdaad gevaarlijk, gelukkig zelf geen last van.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bedoelde meer de laatste regel, ik kan echt niet zomaar in het echt op vreemde afstappen en daarmee en gesprek voerenEn van alcohol word (werd) ik erg agressief dus dat is ook geen optie
Dat is wel een vereiste jaquote:Op donderdag 19 december 2013 00:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Komt nog wel, eerst werk vinden en het geld hebben om überhaupt op vakantie te kunnen gaan.
True. Maar dat maakt niet uitquote:Op donderdag 19 december 2013 00:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar jij valt in een land als Thailand wel op hè.
Mag wel keertje tijdens het uitgaan na een festival in Duitsland, niemand die me herkent. Gezellig even matten.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een kwade dronk is inderdaad gevaarlijk, gelukkig zelf geen last van.
Dit noteer ik even.
- Tijden HP marathon Happy dronken voeren
beter welquote:Op donderdag 19 december 2013 00:47 schreef supersof het volgende:
Gaat die HP marathon echt gebeuren?
Als het aan mij zou liggen wel.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:47 schreef supersof het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mag wel keertje tijdens het uitgaan na een festival in Duitsland, niemand die me herkent. Gezellig even matten.
Geen idee. Het zou wel mijn internetmeet ontmaagding worden, spannend hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 00:47 schreef supersof het volgende:
hoezo datquote:
Ik mag toch neit komen van sofquote:
ja mij ookquote:Op donderdag 19 december 2013 00:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als het aan mij zou liggen wel.
Daarom zeg ik ook NA het festival zelfquote:Op donderdag 19 december 2013 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Zolang je maar niet te vroeg van het terrein wordt afgegooid dan he.
[..]
Geen idee. Het zou wel mijn internetmeet ontmaagding worden, spannend hoor
Oeh, dat is wel spannend. Durf je wel?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Zolang je maar niet te vroeg van het terrein wordt afgegooid dan he.
[..]
Geen idee. Het zou wel mijn internetmeet ontmaagding worden, spannend hoor
Mijn huisgenootje was samen met haar vriend in Indonesië gaan reizen. Hadden ze op een dag ruzie, ging die gozer, met Aziatische afkomst, maar boos ergens noedels eten. Kwam hij terug. Vroeg ze: "Was het leuk?" Hij: "Nee, niemand sprak mij aan.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Maar dat maakt niet uitIk zat dan ook nog eens niet in hostels. Als ik dat had gedaan was het helemaal appeltje-eitje geweest.
Daarom mijn reactie. Ik mag ook niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik mag toch neit komen van sof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |