Ik als...quote:Op donderdag 19 december 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
Moet iedereen ook wel verkleed he.
Ik ga wel als Hagrid
Ginny?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik als...
Nou ja jullie weten wel als wie ik zou gaan.
Sof als hermelien,quote:Op donderdag 19 december 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
Moet iedereen ook wel verkleed he.
Ik ga wel als Hagrid
van mij mag je komenquote:
Hahaquote:Op donderdag 19 december 2013 00:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mijn huisgenootje was samen met haar vriend in Indonesië gaan reizen. Hadden ze op een dag ruzie, ging die gozer, met Aziatische afkomst, maar boos ergens noedels eten. Kwam hij terug. Vroeg ze: "Was het leuk?" Hij: "Nee, niemand sprak mij aan." Moest zo hard lachen toen ze dat vertelde.
Als ik langer haar zou hebben en minder een buikje zou hebben zou ik er misschien wel mee door kunnen.quote:
Die uit de laatste film, niet de eerstequote:
Jij mag altijd. Ik beloof dat Jimbo thuisblijft.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Daarom mijn reactie. Ik mag ook niet.
Vast wel. En anders houd ik Happy zijn handje vast.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel spannend. Durf je wel?
Ja, daar is hij wel bruut jaquote:Op donderdag 19 december 2013 00:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die uit de laatste film, niet de eerste
Hij had altijd een kunstgebit inquote:Op donderdag 19 december 2013 00:52 schreef Ezell het volgende:
Neville ziet er tegenwoordig niet slecht uit.
Oh gezellig. Bedankt LRquote:Op donderdag 19 december 2013 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij mag altijd. Ik beloof dat Jimbo thuisblijft.
[..]
Vast wel. En anders houd ik Happy zijn handje vast.
Ik ben allang geen meetmaagd meer, ik help jou er wel doorheen te komen.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
schattigquote:Op donderdag 19 december 2013 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij mag altijd. Ik beloof dat Jimbo thuisblijft.
[..]
Die Goyle of Crabbe, 1 van de 2 zat in een afkickkliniekquote:Op donderdag 19 december 2013 00:52 schreef Ezell het volgende:
Neville ziet er tegenwoordig niet slecht uit.
Jij zorgt gewoon dat de eerste stoten en prikkels niet te hard en te snel bij mij binnen komen.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ben allang geen meetmaagd meer, ik help jou er wel doorheen te komen.
Zaterdag kan ik niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |